En ook Wennie is bevallen! Haar zoon heet Robin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:47 schreef Jelief het volgende:
Hallo allemaal! We zijn weer thuis.
Ik wil eerst even Wennie feliciteren met Robin, datumtweeling van Onsje!!!
Dan wil ik jullie nu graag voorstellen aan Emma Sophie:
Emma is dus gisteren om 19.01 uur geboren na een behoorlijk heftige bevalling (in twee uur van 4 naar 10 cm ontsluiting en toen een uur persen, hele verhaal volgt van de week wel in bevallingsverhalen)
Maar toen ze er eenmaal was waren we erg blij
MikeAir is de beste en liefste coach geweest die ik me maar had kunnen wensen en ik ben in het ziekenhuis ontzettend goed begeleid en opgevangen![]()
Daar waar zo'n beetje iedereen verwachte dat Onsje een jongen zou zijn hebben we nu dus een heel mooi meisje! Emma woog 4220 gram bij de eerste keer wegenen is naar onze schatting ongeveer 54 cm lang.
En ze is uiteraard de mooiste baby van de hele wereld!!!!
Dank voor alle goede wensen, het deed me goed te weten dat er voor mij gejompeld en gepuft werd!
Bij mij ook alquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:03 schreef innepin het volgende:Zowel Emma als Sophie stonden/staan bij mij op mijn namen-voor-een-toekomstig-kind lijstje
![]()
quote:
Spannend!! Succesquote:Hier nog maar 5 dagen tot de echo en totdat we het iedereen gaan vertellen![]()
Alles komt vast goed! Alle kersverse ouders gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:24 schreef Djeez het volgende:
EW mooi dat het zo goed gaat met Kady!
Wennie gefeliciteerd met Robin!
Jelief gefeliciteerd met Emma! Wat een schatje!
Biezb een heftige bevalling, maar met een mooi resultaat!![]()
Ik ben bang dat Pino in een stuit ligt en dat het een keizersnee wordt. En dat ze 2 weken overtijd gaat.
Ingrid zegt dat we de liggingecho donderdag eerst maar af moeten wachten. En dat het geen zin heeft je druk te maken. Dat is ook wel weer zo. Ingrid is morgen alweer 36 weken! Het schiet al best op!
Ik ben zo benieuwd naar pino!
Ja dat heb ik ook. Kon voor mij ook niet snel genoeg gaan, en achteraf denk ik er met weemoed aan terugquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:09 schreef Githa het volgende:
Suzanna, beleef je een tweede zwangerschap nu anders?
Voor mij kon het tijdens de zwangerschap niet snel genoeg gaan en nu denk ik wel eens dat ik er niet genoeg van genoten heb. Bij een eventuele tweede denk ik dat ik meer zal genieten van het hier en nu, ook omdat je weet wat er komen gaat.
Vraag me weleens af of andere dat ook zo beleven.
Ja, het is zeker heel apart...quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:06 schreef _evenstar_ het volgende:
wauw wat een lieve en duidelijke echoappart om te zien he ?
![]()
krijgen jullie met 20 weken nog een structuur echoquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:36 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ja, het is zeker heel apart...
Maar daar was het zelfs nog duidelijker...![]()
sommige verloskundige praktijken doen wel een tweede echo.. maar vaak is daar wel een medische reden voor nodig.. misschien eens even navragen bij de vlosquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:39 schreef Tazz het volgende:
Geen idee, ik zag wel pas in de krant dat volgend jaar dat je ook een 2e echo kan laten maken via ziekenfonds, of dat dan hetzelfde is... ?
dat is hier standaardquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:49 schreef _evenstar_ het volgende:
daarna met 12 weken echo voor nekplooimeting ( niet standaard)
en met 20 weken structuur echo om alles na te kijken ivm verhoogde risico;s binnen de familie( niet standaard)
allebei? dat is wel fijn .. ik weet alleen wel dat het niet overal standaard is en de nekplooimeting al helemaal niet op jonge leeftijd.quote:
Ja, zelfs een Tazz kan papa worden...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:18 schreef Djeez het volgende:
He Tazz, jij wordt ook papa ? Gefeliciteerd man!
Dat blijkt wel, als zelfs een Djeez papa kan worden...quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:46 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ja, zelfs een Tazz kan papa worden...![]()
![]()
Goed dat hij/zij nu goed ligtquote:Op woensdag 2 november 2005 10:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Zo check up gehad alles was weer helemaal prima en ons ukje ligt weer helemaal keurig![]()
Hartje weer gehoordblijft zo mooi helemaal als je buik ook ritmisch mee gaat bobbelen, ons lieve stuiterbolletje
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:25 schreef Githa het volgende:
Mijze ook uit Tilburgleuk!
mooie echo hoor![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:42 schreef Randa_v het volgende:
Beebje ligt bibi!!!!
Vandaag ben ik weer op controle geweest bij de vlos. Ik ben nu 32 weken en 3 dagen, mijn bloeddruk was netjes 123/84, deze bloeddruk had ik bij de eerste afspraak ook. Pols was 113 en van beebje was 140. Mijn baarmoeder was 29 cm, maar dat is goed voor 33 weken.Verder woog ik op de weegschaal van de vlos nu 67,5, dat betekent dat ik sinds de eerste afspraak 6,3 kilo ben aangekomen.
En beebje ligt dus bibi, hoofdje al goed beneden en ruggetje rechts. Mijn buik is verder nog helemaal gaaf.
Dus allemaal goed. Jippie!!!
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]wij gaan gewoon allebei ene kei mooi kerstkindeke werpen
![]()
in het begin toen het nog erg klein was stond er ballquote:Op donderdag 3 november 2005 23:26 schreef bixister het volgende:
oh maar die codes schrijft de 'gewone' verloskundige toch telkens ook op je kaart op 't laatst?
wennie wat is ie mooi! prachtige mond, en nu al een karakteristiek neusje. kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent. en wat een heftige week heb je achter de rug... sterkte nog met bijkomen van dit alles.
randa & ingrid, fijn dat jullie babies gewoon goed liggen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |