nu liggen die van mij ook lekker lui in de zonquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
die van mij ligt de hele dag te pitten, sochtends is haar doel steeds voor de voeten van m'n pa en mij te lopen en savonds hevig verzetten als ik haar m'n kamer uit wil gooien![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
nu liggen die van mij ook lekker lui in de zon
Heb ze alleen verstoord met de stofzuiger
ik moet nog dweilen, maar deze katten vinden dat dus geweldigquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:31 schreef BoJo het volgende:
[..]de stofzuiger, hun grootste vriend
!!
Als de mijne hem al ziet dan is het al paniek![]()
fotoquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef ook_gek het volgende:
katten zijn kut.
En met honden word je ook niet vrolijk van. Kut haren
En die hond van ons weet niet hoe je moet drinken zonder te morsen. Heel die keuken is elke keer een waterbalet
Voor de rest is het wel een leuk beest. Je kan er mensen mee bang maken omdat hij kan blaffen op commando. En als het echt moet kan je hem iemand laten grijpen![]()
En iedereen zit altijd van aah wat een lief hondje zeg. ECHT EEN SCHATJE. Oh wacht ik heb hier een paar foto's voor jullie. En dan zie je dat lieve schattige hondje in iemand zijn arm hengen![]()
zo ligt mijne er nu bijquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik moet nog dweilen, maar deze katten vinden dat dus geweldig
rennen als een idioot achter die dweil aan, achterpoten glijden weg en door![]()
kan je zelf ook wel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
hugst0r, kom jij dan die mugst0r de volgende keer vermoorden.
Meestal he. Zitten ze op een muur.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan je zelf ook wel.
We nemen een bus deo en een aansteker. Als je ongeveer weet waar hij zit spuit je met je deo en de aansteker er bij. En dan brand je hem gewoon dood. Niet te dicht bij een muur want dan krijg je hele vreemde plekken op je muur
is cool, ik heb 3 van die rackets, waarvan er ééntje zelfs een 9 volt blokje heeft ipv 2x een 1.5 penlite (moddenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
hugst0r, kom jij dan die mugst0r de volgende keer vermoorden.
Mijn moeder deed onze katten altijd naar buiten als ze ging dweilen, en stofzuigen vonden ze geen probleem hoor, bleven ze rustig om liggen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik moet nog dweilen, maar deze katten vinden dat dus geweldig
rennen als een idioot achter die dweil aan, achterpoten glijden weg en door![]()
ik heb even niet zo snel echte actie foto's waar je de hond ziet vliegen naar een arm.quote:
kan niet, daar is mijn naam te frans voorquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He Het_biertje,
was dit het moment dat je er achter kwam dat je een neuk fout was
Kut, ik moet het huis uit.![]()
![]()
![]()
er komt zo een vriendin hier hen van me volgens mij.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:52 schreef BoJo het volgende:
gaaf mark![]()
ik heb nog helemaal geen plannen gemaakt om wat dan ook uit te gaan voeren![]()
Kijk kijk kijk ik en weer een plekje gestegen in de lijst der kanslozenquote:50. (50) Cynix ® 43917
51. (51) Jordy-B 43659 ( + 9 )
52. (53) ook_gek 43504 ( + 47 )
53. (52) U-lerZzZ 43478
54. (54) sweek 43020
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |