Ik kom morgen op je post terug, ik ga eerst even pitten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:57 schreef kastanova het volgende:
-tekst-
Begrijpend lezen in niet je sterkste punt... Ik zie er de voordelen niet van. Dat jij je meteen aangevallen voelt zegt méér dan genoeg over jou als persoon.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:57 schreef Hooghoudt het volgende:
Wat een interessante discussie hier, weer...
Xebrozius, je bent geweldig, en wij internet-daters zijn de ultieme kneuzen. Ben je nu blij? Mooi, tot ziens.
Nou, meneer Sander R. de Tactloze Lul, waar gaat het dan om?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Begrijpend lezen in niet je sterkste punt... Ik zie er de voordelen niet van. Dat jij je meteen aangevallen voelt zegt méér dan genoeg over jou als persoon.
Ja.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmmm. Een datingsite zou ik me niet zo snel op inschrijven. Dat gezegd hebbende ben ik wel met een paar foksters een keer op stap gegaan. Valt dit nu onder de noemer internetdaten?
Laatste reactie in dit topic: in Firefox werkt ook niet alles vlekkeloos. De site is duidelijk (vooralsnog) gericht op IE.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:23 schreef thabit het volgende:
Werkt paiq soms alleen onder windows-browsers? Ik heb verschillende linux-browsers geprobeerd maar er is er geeneen die werkt.
Nou, was ook mijn idee maar net toch wel een leuk gesprek gehad met een leuke dame, die ook nog eens vlakbij woont. Toch nog maar ff beetje tijd in investeren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:54 schreef UncleFunk het volgende:
Zo, dit is een ex-Paiq-member. Ben het zat, dat gekut met die internetdating. Vind wel iemand in real life. En nu is het écht over.
Begrijpend lezen in niet je sterkste punt... Ik zie er de voordelen niet van. Dat jij je meteen aangevallen voelt zegt méér dan genoeg over jou als persoon.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:08 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Nou, meneer Sander R. de Tactloze Lul, waar gaat het dan om?
Met Firefox en de nieuwste Opera zou het toch prima moeten werken. Mag ik vragen wat voor problemen je ziet met Firefox onder linux?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:23 schreef thabit het volgende:
Werkt paiq soms alleen onder windows-browsers? Ik heb verschillende linux-browsers geprobeerd maar er is er geeneen die werkt.
Waarom zeg je dat dan niet gewoon. En wat doe je hier dan überhaupt, ons overtuigen? Ga je een politieke partij oprichten tegen internetdaten?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Begrijpend lezen in niet je sterkste punt... Ik zie er de voordelen niet van. Dat jij je meteen aangevallen voelt zegt méér dan genoeg over jou als persoon.
Damn, die prijzen zijn dan idd wel errug hoog jaquote:Datingsite bestraft wegens uitblijven ware liefde
Uitgegeven: 9 november 2005 14:12
AMSTERDAM - Een bedrijf voor internetdating moet aan twee vrouwen hun inschrijfgeld teruggeven omdat het ze niet heeft kunnen helpen bij het vinden van de ware liefde. Dat heeft een rechter in New York maandag bepaald.
Rechter Diane Lebedeff kende een vrouw met de schuilnaam Jennifer Doe restitutie van duizend dollar (845 euro) toe, de kosten van een lidmaatschap van zes maanden van de website Great Expectations , nadat de vrouw had gezegd niemand te hebben ontmoet via de dienst. Een andere vrouw, Debra Roe, krijgt de 3.790 dollar (3.205 euro) terug die zij betaalde voor een lidmaatschap van 54 maanden.
De rechter noemde de kosten van de datingservice exorbitant.
Bron: www.nu.nl
Inderdaad belachelijk hoog, ik zou het er niet eens voor over hebben maar goed.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Damn, die prijzen zijn dan idd wel errug hoog ja
Inderdaad, als het zo duur is ga ik me echt niet aanmelden hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Inderdaad belachelijk hoog, ik zou het er niet eens voor over hebben maar goed.
Maar hoe is het met jouw liefde?
verstuurdquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:31 schreef Chewbacca het volgende:
jullie mogen em sturen naar het onderstaande mail adres....please niet spammen....
Ik zag gister zoiets vaags ja , kon het aanvinken, maar nu kan ik het nergens vinden....quote:Op maandag 14 november 2005 11:43 schreef -Jelmer- het volgende:
Hey lui, we hebben sinds gisteravond op Paiq een nieuwe feature: BattleDaten! Hierbij krijg je een 2 tegen 1 SpeedDate waarbij uiteindelijk gekozen moet worden welke van de 2 overblijft - ik zou zeggen, probeer het eens uit
Gewoon op de chatpagina, kun je aanvinken dat je ook BattleDate's accepteert als je op zoek gaat naar een SpeedDate. Laat maar eens weten wat je er van vindt!quote:Op maandag 14 november 2005 12:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zag gister zoiets vaags ja , kon het aanvinken, maar nu kan ik het nergens vinden....
ooww, daar. ik zie.... ben benieuwd.quote:Op maandag 14 november 2005 13:16 schreef -Jelmer- het volgende:
[..]
Gewoon op de chatpagina, kun je aanvinken dat je ook BattleDate's accepteert als je op zoek gaat naar een SpeedDate. Laat maar eens weten wat je er van vindt!
We gaan uiteraard professioneel en discreet om met de chatsessies van gebruikers. Het kan echter voorkomen dat we klachten krijgen van gebruikers over andere gebruikers; en dan moeten we wel de mogelijkheid hebben te controleren of het klopt waar men elkaar van beschuldigd.quote:Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ooww, daar. ik zie.... ben benieuwd.
Trouwens, hoe discreet gaan jullie om met de chatsessies van gebruikers?
Whehehe, gisteren een battledate gehad...quote:Op maandag 14 november 2005 11:43 schreef -Jelmer- het volgende:
Hey lui, we hebben sinds gisteravond op Paiq een nieuwe feature: BattleDaten! Hierbij krijg je een 2 tegen 1 SpeedDate waarbij uiteindelijk gekozen moet worden welke van de 2 overblijft - ik zou zeggen, probeer het eens uit
Ook maar eens proberen. Eens zien wat het wordtquote:Op maandag 14 november 2005 20:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe, gisteren een battledate gehad...
Zij voor mij kiezen; vervolgens heb ik alleen nog gevraagd of ze rookte, hetgeen ze dus niet deed...
Toen heb ik de speeddate maar afgesloten.
Hmm, ze kwam uit groningen. Da's slechts 4 uur rijdenquote:Op maandag 14 november 2005 20:59 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ook maar eens proberen. Eens zien wat het wordt
Ik val er niet op, dus in mijn geval wordt het al sowieso niks, maar al zou het wel zo zijn, moeten ze met wat beters komen dan "hey meisje, schatje, ik vind je mooi, wat een leuke foto"quote:Op maandag 14 november 2005 20:08 schreef addictivebeat het volgende:
damn hey, het valt me op dat er nauwelijks allochtonen op die sites zich aanmelden. das wel jammer.
dames, hoe reageren als ene surinamer of turk zou reageren op je profiel, staan jullie daar opene voor of wijzen jullie die bij voorbaat af?
Ook precies de reden waarom ik gestopt ben met datingsites. Het is gewoon vrijwel kansloos (in de zin van er doorheen komen, niet in de hier gangbare betekenis) om met een vrouw in contact te komen.quote:Op maandag 14 november 2005 21:24 schreef -Delta- het volgende:
Ik word bijna geirriteerd van al die berichtjes op RP.
T'is gewoon niet bij te houden om alles te lezen en een persoonlijk berichtje terug te sturen.![]()
En dan types die na 3 dagen vragen waarom ik te beroerd ben om te antwoorden.![]()
Ik kan ook een standaard berichtje opmaken en die gewoon 300 keer versturen![]()
Nee hoor, mensen die oprecht een leuk berichtje sturen (of ik ze nou wel of niet heel interessant vind) krijgen een leuk berichtje terugquote:Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ook precies de reden waarom ik gestopt ben met datingsites. Het is gewoon vrijwel kansloos (in de zin van er doorheen komen, niet in de hier gangbare betekenis) om met een vrouw in contact te komen.
quote:Sorry, we hebben geen fotocombinaties kunnen vinden welke je nog niet hebt beoordeeld. Probeer het later nog een keer.
Alstublieft.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:07 schreef jasper2603 het volgende:
Kan iemand mij ook een uitnodiging sturen voor paiq, na al die leuke berichtjes ben ik wel nieuwsgierig geworden en wil ik het ook eens gaan proberen.
Email: jasper@heikensj.demon.nl
Verstuurdquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:46 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ben ook wel geintereseerd in paiq, heeft iemand een invite voor mij?
Haha.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:47 schreef pino.in.disguise het volgende:
Ik heb toch nog een poging gewaagd.......en me 2 weken geleden op RP ingeschreven en voor één maand betaald. Ik reageer niet zelf op profielen, maar laat de vrouwen reageren op mijn profiel en warempel.......ik krijg nog serieuze reacties van leuke en goeduitziende vrouwen ook. Na mijn Knuzdeceptie had ik dat niet verwacht. Oftewel werkt het schijnbaar wel.
Alleen ben ik vorige week een vriendin van de middelbare school (geen ex) toevallig tegengekomen, gewoon in een cafe dus. En dat klikt erg goed, dus gaat RP....met al haar vrouwen.....weer de prullebak in
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Haha.
Ja, relatieplanet is echt een STUK leuker dan knuz, maar ik vind persoonlijk Lexa nóg veel leuker
Ik ben trouwens bijna overal uitgeschreven nu, of ga dat op korte termijn doen, behalve op Lexa. Heb vorige week ook een leuke date gehad via Lexa, dus we zien het allemaal wel
Wat is er precies leuker aan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef Christine het volgende:
Ja, relatieplanet is echt een STUK leuker dan knuz, maar ik vind persoonlijk Lexa nóg veel leuker
heb jij een e-mail adres voor me?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:58 schreef Anyanka het volgende:
Ehm ik heb nog een invite voor een vrouw voor PaiQ
Verzonden.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:46 schreef ovi het volgende:
Zozo, dat piaq is wel erg in trek. Heeft er nog iemand een invite voor me?
Ik snap niet dat mensen voor een huis betalen, je kan toch ook onder de brug wonen?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef Represent het volgende:
ik snap niet dat iedereen voor dating sites gaat betalen. Je kan gewoon een chatbox in, er zijn er zat. je hebt ze ook met forums, gratis camchatten, enzo 12meetu.nl is ook gratis, en je kunt altijd zonder cam op genoeg boxen. op chat.pagina.nl staan er ook een hoop.
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:56 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen voor een huis betalen, je kan toch ook onder de brug wonen?
Aantal leden Lexa: 344.412quote:Op woensdag 16 november 2005 07:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Veel meer keus, de reacties zijn veel serieuzer, de mensen zijn actiever...
Wat wil je met een emailadresquote:Op woensdag 16 november 2005 10:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
heb jij een e-mail adres voor me?
Ik krijg op Lexa veel meer reacties en views dan op RP, vandaar mijn observatie.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Aantal leden Lexa: 344.412
Aantal leden RP: 1.140.602 (waarvan 397087 actief)
![]()
Maar goed, de aantallen boeien me niet zo zeer...
Misschien ga ik daar ook een keertje kijken. Ben wel benieuwd of het echt anders is, wel leuk om ff te vergelijken![]()
Moet je daar ook betalen zoals bij RP voor een volle membership?
Ah okequote:Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef Christine het volgende:
Ik krijg op Lexa veel meer reacties en views dan op RP, vandaar mijn observatie.
Maar ik bedoelde vooral in vergelijking met knuz dat het veel serieuzer is.
Bij Lexa moet je idd ook betalen.
Verstuurd , heb je nick als "voornaam" gebruiktquote:Op donderdag 17 november 2005 13:51 schreef Freak666 het volgende:
Wil dat Paiq ook welles proberen.
Heeft er iemand nog een invite over?
De site maakt zeer uitgebreid gebruik van geavanceerde javascript-technieken om een interactieve pagina te bieden. Het draaien van al te agressieve firewalls kan problemen opleveren, alsook het hebben van Spyware op je computer. Paiq zou prima moeten werken met Internet Explorer 6.0 - maar mocht dit toch problemen opleveren kan ik je aanraden Firefox eens te proberen (http://www.mozilla.org/firefox).quote:Op woensdag 16 november 2005 22:03 schreef Croupouque het volgende:
Echt geweldig, dat paiq. Iedere keer als ik op die site kom loopt mijn computer vast en foto's uploaden kan ook al niet.
Is het de hand van God? Wat heb ik misdaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |