abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2005 @ 02:02:05 #161
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32077808
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 01:57 schreef kastanova het volgende:
-tekst-
Ik kom morgen op je post terug, ik ga eerst even pitten.
pi_32078154
EDIT: Reactie op edit verwijderd.

[ Bericht 93% gewijzigd door Copycat op 08-11-2005 21:29:42 ]
  dinsdag 8 november 2005 @ 10:57:43 #163
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_32082309
Wat een interessante discussie hier, weer...

Xebrozius, je bent geweldig, en wij internet-daters zijn de ultieme kneuzen. Ben je nu blij? Mooi, tot ziens.
Nicht ärgern, nur wundern!
  Moderator dinsdag 8 november 2005 @ 11:11:19 #164
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_32082726
Hmmm. Een datingsite zou ik me niet zo snel op inschrijven. Dat gezegd hebbende ben ik wel met een paar foksters een keer op stap gegaan. Valt dit nu onder de noemer internetdaten?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:17:45 #165
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_32084504
Oh leuk, is hier een "internet-daters zijn kneuzen"-discussie aan de gang? Mag ik meedoen?

Ik zie mezelf niet als de typische internet-dater (wie wel?! ). Waar ik me vooral over heb verbaasd bij de mensen in dit topic (ja, ik lurk) is dat er verschillende zijn voor wie zo'n site (of op verschillende sites) een soort complete dagbesteding is geworden: chatten met verschillende mensen, daten met iemand, gespannen wachten op antwoord, ondertussen doordaten en doorchatten met anderen... Het lijkt me buitengewoon vermoeiend allemaal. Vind eigenlijk al dat Fok me veel teveel tijd kost en als ik dat zou doorvoeren naar verschillende mensen, met wie ik allemaal ga chatten en daten weet ik het helemaal niet meer ...

Ik schreef me een maand of 2-3 geleden in bij One Hello. En niet erg doordachte actie en niet de illusie dat ik er de liefde van mijn leven zou vinden, noch op zoek naar nieuwe vriendschappen. Wel: nieuwsgierig naar hoe zoiets in zijn werk ging (heb wel eens een Fokker gedate, maar nooit zo direct "voor een date" gegaan) en gewoon wel weer eens zin om een leuke vent te ontmoeten en wellicht weer eens verliefd te worden. Ontmoet ik dan nooit leuke mensen? Mássa's, maar niet iets waar ik de kriebels van kreeg. En na jarenlang Fok (en andere fora) was internet geen vreemd medium voor mij om mensen te ontmoeten (in ieder geval niet vreemder dan de kroeg op de supermarkt ).

Ingeschreven dus. En na plaatsing van een foto een waar bombardement aan "kusjes" (wát een onzinnige, nietszeggende manier van reageren) en mailtjes van mannen. Vele daarvan die duidelijk totáál niet gelet op mijn profiel want in het bezit van 3 kinderen, een pensioenkaart of twee ontbonden huwelijken. Ook veel mailtjes waren weinig opwekkend, met als triest dieptepunt "Ik ben relex, wil je MSN-nen?" Bij eigen surfpogingen op de OH-website kwam ik vooral veel mannen tegen die "op zoek waren naar een maatje" ( ) of die "hielden van diners bij kaarslicht en lange wandelingen op het strand". Schattig misschien, maar niet érg origineel. Slechts 5 mannen bleken bijster genoeg de weg te vinden naar mijn eigen mailadres, dat ik ingenieus had "verstopt" in mijn profiel (want betalen om de liefde te vinden, das nou ook weer zo wat ).

Uiteindelijk heb ik in de storm van mails niet eens meer het fatsoen gehad de meeste mannen terug te mailen. Er was één mail die me gelijk opviel, door de toon, de humor, originaliteit, de foto (tuurlijk) en het feit dat hij zowaar met aandacht mijn profiel gelezen had. Sterker nog: hij bleek zich niet eens te hebben aangemeld, maar alleen via de mail op mijn verhaal te reageren.

Mailen dus, en méér mailen. En iedereen die wel eens ge-internet-date heeft weet dat zulke gesprekken vaak sneller dan in de kroeg persoonlijk worden. Hoewel het internet één medium is om iemand te ontmoeten (net als de kroeg dus) blijft het startpunt anders: geen mimiek, danspassen, priemende blik of mooie stem, maar originele teksten, onderkoelde humor en enthousiasme voor de goede dingen in het leven... de volgorde maakt voor mij niet uit, maar ze zijn wel allebei belangrijk. Vandaar dat er na twee weken toch echt gedate moest worden natuurlijk.
Het gekke was: We waren allebei vrij voorzichtig, omdat de klik via mail iets héél anders is dan die in het echt. Maar ik wist wel zeker dat mijn internet-date avontuur (voorlopig) afgelopen zou zijn als deze date het niet zou zijn: je stopt zoveel persoonlijke informatie en energie in al die mails, dat ik me niet kon voorstellen dat nog eens te herhalen met iemand anders (laat staan dat ik me kan voorstellen dat je dit simultaan met meedere mensen doet! ).
Mijn internetdating-days zijn inderdaad voorbij, maar vooral omdat de date in kwestie niet meer is opgehouden....

Geen argumenten mbt de discussie dus (die ik niet eens helemaal heb gelezen), maar wel even mijn (beperkte) ervaring met het fenomeen.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:02:40 #166
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32085729
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:57 schreef Hooghoudt het volgende:
Wat een interessante discussie hier, weer...

Xebrozius, je bent geweldig, en wij internet-daters zijn de ultieme kneuzen. Ben je nu blij? Mooi, tot ziens.
Begrijpend lezen in niet je sterkste punt... Ik zie er de voordelen niet van. Dat jij je meteen aangevallen voelt zegt méér dan genoeg over jou als persoon.
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:08:34 #167
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_32088962
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:02 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Begrijpend lezen in niet je sterkste punt... Ik zie er de voordelen niet van. Dat jij je meteen aangevallen voelt zegt méér dan genoeg over jou als persoon.
Nou, meneer Sander R. de Tactloze Lul, waar gaat het dan om?
pi_32089134
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmmm. Een datingsite zou ik me niet zo snel op inschrijven. Dat gezegd hebbende ben ik wel met een paar foksters een keer op stap gegaan. Valt dit nu onder de noemer internetdaten?
Ja.
pi_32094205
Werkt paiq soms alleen onder windows-browsers? Ik heb verschillende linux-browsers geprobeerd maar er is er geeneen die werkt.
pi_32095059
Zo, dit is een ex-Paiq-member. Ben het zat, dat gekut met die internetdating. Vind wel iemand in real life. En nu is het écht over.
pi_32095138
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:23 schreef thabit het volgende:
Werkt paiq soms alleen onder windows-browsers? Ik heb verschillende linux-browsers geprobeerd maar er is er geeneen die werkt.
Laatste reactie in dit topic: in Firefox werkt ook niet alles vlekkeloos. De site is duidelijk (vooralsnog) gericht op IE.
pi_32097529
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:54 schreef UncleFunk het volgende:
Zo, dit is een ex-Paiq-member. Ben het zat, dat gekut met die internetdating. Vind wel iemand in real life. En nu is het écht over.
Nou, was ook mijn idee maar net toch wel een leuk gesprek gehad met een leuke dame, die ook nog eens vlakbij woont. Toch nog maar ff beetje tijd in investeren.
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:05:17 #173
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32098656
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:08 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Nou, meneer Sander R. de Tactloze Lul, waar gaat het dan om?
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:34:39 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32099609

Kunnen zoalshetis en kastanova hun voortdurende vete elders uitvechten?

Dank.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32102673
Heb me gisteren geregt bij relatieplanet.nl , eerst voor wat gebabbel en afspraakjes, en misschien later meer.

Heb al een paar reacties gemaakt, en al een paar binnen. Vind het wel leuk, lekker simpel om mensen te ontmoeten. .
  woensdag 9 november 2005 @ 10:46:33 #176
131880 -Jelmer-
http://www.paiq.nl
pi_32110842
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:23 schreef thabit het volgende:
Met Firefox en de nieuwste Opera zou het toch prima moeten werken. Mag ik vragen wat voor problemen je ziet met Firefox onder linux?
pi_32112522
Ik gebruik zelf firefox en die doet het goed.
  woensdag 9 november 2005 @ 12:51:06 #178
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_32114563
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:05 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Waarom zeg je dat dan niet gewoon. En wat doe je hier dan überhaupt, ons overtuigen? Ga je een politieke partij oprichten tegen internetdaten?
pi_32148590
quote:
Datingsite bestraft wegens uitblijven ware liefde

Uitgegeven: 9 november 2005 14:12

AMSTERDAM - Een bedrijf voor internetdating moet aan twee vrouwen hun inschrijfgeld teruggeven omdat het ze niet heeft kunnen helpen bij het vinden van de ware liefde. Dat heeft een rechter in New York maandag bepaald.

Rechter Diane Lebedeff kende een vrouw met de schuilnaam Jennifer Doe restitutie van duizend dollar (845 euro) toe, de kosten van een lidmaatschap van zes maanden van de website Great Expectations , nadat de vrouw had gezegd niemand te hebben ontmoet via de dienst. Een andere vrouw, Debra Roe, krijgt de 3.790 dollar (3.205 euro) terug die zij betaalde voor een lidmaatschap van 54 maanden.

De rechter noemde de kosten van de datingservice exorbitant.

Bron: www.nu.nl
Damn, die prijzen zijn dan idd wel errug hoog ja
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:52:30 #180
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_32176092
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Damn, die prijzen zijn dan idd wel errug hoog ja
Inderdaad belachelijk hoog, ik zou het er niet eens voor over hebben maar goed.

Maar hoe is het met jouw liefde?
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:08:36 #181
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32176505
Er heeft nog een meisje op m'n dubieuze foto gereageerd ook
Vampire Romance O+
pi_32178730
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:52 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Inderdaad belachelijk hoog, ik zou het er niet eens voor over hebben maar goed.

Maar hoe is het met jouw liefde?
Inderdaad, als het zo duur is ga ik me echt niet aanmelden hoor

Met mijn liefde gaat het goed, vanavond zie ik hem weer
pi_32178881
Wie heeft er nog een uitnodiging voor PAIQ voor mij. Ik heb mij uitgeschreven, echter wil een maat van mij het ook eens proberen. Wie oh wie heeft er nog 1 over?
pi_32179012
jullie mogen em sturen naar het onderstaande mail adres....please niet spammen....

TOPPER SNAKE TNX!!!

[ Bericht 31% gewijzigd door Chewbacca op 11-11-2005 15:03:31 ]
pi_32179638
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:31 schreef Chewbacca het volgende:

jullie mogen em sturen naar het onderstaande mail adres....please niet spammen....
verstuurd

[ Bericht 4% gewijzigd door Boy_Snakeye op 12-11-2005 01:53:58 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_32189563
Wie heeft er nog een paiq invite voor mij?
man
pi_32189618
dank je

[ Bericht 85% gewijzigd door j.la op 11-11-2005 21:17:10 ]
pi_32232717
Iemand misschien nog een invite voor paiq over voor een manneke?
pi_32232897
DankU
  maandag 14 november 2005 @ 11:43:05 #190
131880 -Jelmer-
pi_32254183
Hey lui, we hebben sinds gisteravond op Paiq een nieuwe feature: BattleDaten! Hierbij krijg je een 2 tegen 1 SpeedDate waarbij uiteindelijk gekozen moet worden welke van de 2 overblijft - ik zou zeggen, probeer het eens uit
pi_32255740
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:43 schreef -Jelmer- het volgende:
Hey lui, we hebben sinds gisteravond op Paiq een nieuwe feature: BattleDaten! Hierbij krijg je een 2 tegen 1 SpeedDate waarbij uiteindelijk gekozen moet worden welke van de 2 overblijft - ik zou zeggen, probeer het eens uit
Ik zag gister zoiets vaags ja , kon het aanvinken, maar nu kan ik het nergens vinden....
  maandag 14 november 2005 @ 13:16:17 #192
131880 -Jelmer-
pi_32256254
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik zag gister zoiets vaags ja , kon het aanvinken, maar nu kan ik het nergens vinden....
Gewoon op de chatpagina, kun je aanvinken dat je ook BattleDate's accepteert als je op zoek gaat naar een SpeedDate. Laat maar eens weten wat je er van vindt!
pi_32256472
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:16 schreef -Jelmer- het volgende:

[..]

Gewoon op de chatpagina, kun je aanvinken dat je ook BattleDate's accepteert als je op zoek gaat naar een SpeedDate. Laat maar eens weten wat je er van vindt!
ooww, daar. ik zie.... ben benieuwd.

Trouwens, hoe discreet gaan jullie om met de chatsessies van gebruikers?
  maandag 14 november 2005 @ 14:15:41 #194
131880 -Jelmer-
pi_32257713
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

ooww, daar. ik zie.... ben benieuwd.

Trouwens, hoe discreet gaan jullie om met de chatsessies van gebruikers?
We gaan uiteraard professioneel en discreet om met de chatsessies van gebruikers. Het kan echter voorkomen dat we klachten krijgen van gebruikers over andere gebruikers; en dan moeten we wel de mogelijkheid hebben te controleren of het klopt waar men elkaar van beschuldigd.
pi_32267701
damn hey, het valt me op dat er nauwelijks allochtonen op die sites zich aanmelden. das wel jammer.

dames, hoe reageren als ene surinamer of turk zou reageren op je profiel, staan jullie daar opene voor of wijzen jullie die bij voorbaat af?

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2005 20:10:39 ]
pi_32267783
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:43 schreef -Jelmer- het volgende:
Whehehe, gisteren een battledate gehad...

Zij voor mij kiezen; vervolgens heb ik alleen nog gevraagd of ze rookte, hetgeen ze dus niet deed...
Toen heb ik de speeddate maar afgesloten .
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 14 november 2005 @ 20:59:04 #197
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32269193
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:11 schreef kastanova het volgende:

[..]

Whehehe, gisteren een battledate gehad...

Zij voor mij kiezen; vervolgens heb ik alleen nog gevraagd of ze rookte, hetgeen ze dus niet deed...
Toen heb ik de speeddate maar afgesloten .
Ook maar eens proberen. Eens zien wat het wordt
Vampire Romance O+
  maandag 14 november 2005 @ 21:16:50 #198
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32269719
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:59 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ook maar eens proberen. Eens zien wat het wordt
Hmm, ze kwam uit groningen. Da's slechts 4 uur rijden

Maar ik moet zeggen dat ik het idee maar matig vind. Dat ellebogenwerk schiet niet zo heel erg op. Wel gekozen trouwens, daar niet van, maar toch niet echt m'n ding.
Vampire Romance O+
  maandag 14 november 2005 @ 21:24:53 #199
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32270020
Ik word bijna geirriteerd van al die berichtjes op RP.
T'is gewoon niet bij te houden om alles te lezen en een persoonlijk berichtje terug te sturen.
En dan types die na 3 dagen vragen waarom ik te beroerd ben om te antwoorden.

Ik kan ook een standaard berichtje opmaken en die gewoon 300 keer versturen
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  maandag 14 november 2005 @ 21:26:56 #200
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32270105
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:08 schreef addictivebeat het volgende:
damn hey, het valt me op dat er nauwelijks allochtonen op die sites zich aanmelden. das wel jammer.

dames, hoe reageren als ene surinamer of turk zou reageren op je profiel, staan jullie daar opene voor of wijzen jullie die bij voorbaat af?
Ik val er niet op, dus in mijn geval wordt het al sowieso niks, maar al zou het wel zo zijn, moeten ze met wat beters komen dan "hey meisje, schatje, ik vind je mooi, wat een leuke foto"

En dan heb ik het nog niet eens over de jongens die op RP een hartje sturen en als toppunt in hun profiel ook nog bij alle info "Vertel ik je later" hebben staan.
Ja dan ben je boeiend om te reageren, niet dus, want ik weet niet eens op wie ik reageer.
And know what you want,
pi_32270162
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:24 schreef -Delta- het volgende:
Ik word bijna geirriteerd van al die berichtjes op RP.
T'is gewoon niet bij te houden om alles te lezen en een persoonlijk berichtje terug te sturen.
En dan types die na 3 dagen vragen waarom ik te beroerd ben om te antwoorden.

Ik kan ook een standaard berichtje opmaken en die gewoon 300 keer versturen
Ook precies de reden waarom ik gestopt ben met datingsites. Het is gewoon vrijwel kansloos (in de zin van er doorheen komen, niet in de hier gangbare betekenis) om met een vrouw in contact te komen.
  maandag 14 november 2005 @ 21:32:23 #202
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32270309
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ook precies de reden waarom ik gestopt ben met datingsites. Het is gewoon vrijwel kansloos (in de zin van er doorheen komen, niet in de hier gangbare betekenis) om met een vrouw in contact te komen.
Nee hoor, mensen die oprecht een leuk berichtje sturen (of ik ze nou wel of niet heel interessant vind) krijgen een leuk berichtje terug , maar niet na 1 dag nee. Paar dagen later.

Er springen er een paar uit, die echt m'n profiel hebben gelezen, vragen over m'n interesses en werk, zelf ook een babbel hebben, daar reageer ik echt wel op.

Mensen die alleen een hartje sturen (in combi met een nietszeggend/leeg of triest profiel), reageer ik niet op.
And know what you want,
  maandag 14 november 2005 @ 21:35:59 #203
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32270437
Dat hele berichtjes/mappen menu moet gewoon makkelijker gemaakt worden.
Je kan niet makkelijk heen en weer naar het profiel en lezen wat er in het berichtje stond, waardoor je helemaal geen zin hebt om weer al die berichtjes te gaan lezen, laat staan te reageren.
And know what you want,
pi_32271446
Tipje van mijn kant voor de makers:

Misschien een ideetje om de naam van je "concurrent" ook bij de battle date weer te laten geven. Dus bij de foto in de buurt of zo.
pi_32286766
melding van Paiq:
quote:
Sorry, we hebben geen fotocombinaties kunnen vinden welke je nog niet hebt beoordeeld. Probeer het later nog een keer.
pi_32287211
Kan iemand mij ook een uitnodiging sturen voor paiq, na al die leuke berichtjes ben ik wel nieuwsgierig geworden en wil ik het ook eens gaan proberen.
Email: jasper@heikensj.demon.nl
  dinsdag 15 november 2005 @ 15:10:33 #207
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_32287282
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 15:07 schreef jasper2603 het volgende:
Kan iemand mij ook een uitnodiging sturen voor paiq, na al die leuke berichtjes ben ik wel nieuwsgierig geworden en wil ik het ook eens gaan proberen.
Email: jasper@heikensj.demon.nl
Alstublieft.
pi_32287286
Vind die icebreakers erg saai. Heb ze allemaal wel tig keer gezien....

-edit-

Net mijn eerst battle date gehad, met mensen van boven de 26

En speeddates gaan snel vandaag had er vier zes achter elkaar

[ Bericht 24% gewijzigd door Boy_Snakeye op 15-11-2005 15:47:33 ]
pi_32289591
Ben ook wel geintereseerd in paiq, heeft iemand een invite voor mij?

j.versteeg@hotmail.com
pi_32289631
Ik heb toch nog een poging gewaagd.......en me 2 weken geleden op RP ingeschreven en voor één maand betaald. Ik reageer niet zelf op profielen, maar laat de vrouwen reageren op mijn profiel en warempel.......ik krijg nog serieuze reacties van leuke en goeduitziende vrouwen ook. Na mijn Knuzdeceptie had ik dat niet verwacht. Oftewel werkt het schijnbaar wel.

Alleen ben ik vorige week een vriendin van de middelbare school (geen ex) toevallig tegengekomen, gewoon in een cafe dus. En dat klikt erg goed, dus gaat RP....met al haar vrouwen.....weer de prullebak in
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_32289885
Kees en Boy bedankt voor de uitnodiging voor paiq!
pi_32290158
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 16:46 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ben ook wel geintereseerd in paiq, heeft iemand een invite voor mij?
Verstuurd
pi_32290211
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Verstuurd
Bedankt
  dinsdag 15 november 2005 @ 18:27:23 #214
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32292243
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 16:47 schreef pino.in.disguise het volgende:
Ik heb toch nog een poging gewaagd.......en me 2 weken geleden op RP ingeschreven en voor één maand betaald. Ik reageer niet zelf op profielen, maar laat de vrouwen reageren op mijn profiel en warempel.......ik krijg nog serieuze reacties van leuke en goeduitziende vrouwen ook. Na mijn Knuzdeceptie had ik dat niet verwacht. Oftewel werkt het schijnbaar wel.

Alleen ben ik vorige week een vriendin van de middelbare school (geen ex) toevallig tegengekomen, gewoon in een cafe dus. En dat klikt erg goed, dus gaat RP....met al haar vrouwen.....weer de prullebak in
Haha.
Ja, relatieplanet is echt een STUK leuker dan knuz, maar ik vind persoonlijk Lexa nóg veel leuker
Ik ben trouwens bijna overal uitgeschreven nu, of ga dat op korte termijn doen, behalve op Lexa. Heb vorige week ook een leuke date gehad via Lexa, dus we zien het allemaal wel
  dinsdag 15 november 2005 @ 18:43:17 #215
91306 GF
Kingwood
pi_32292687
Ik heb voor het eerst in maanden (jaja) een reactie in m'n gastenboek die ik niet zelf heb uitgelokt. Knuz.nl btw.

Unspoken words were understood
pi_32294839
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef Christine het volgende:

[..]

Haha.
Ja, relatieplanet is echt een STUK leuker dan knuz, maar ik vind persoonlijk Lexa nóg veel leuker
Ik ben trouwens bijna overal uitgeschreven nu, of ga dat op korte termijn doen, behalve op Lexa. Heb vorige week ook een leuke date gehad via Lexa, dus we zien het allemaal wel

Ja he, vond ik ook.......al was dat ene meisje van Knuz ook erg leuk hoor. Maar dat liep wat verkeerd af helaas. Nu dus iemand die ik van vroeger ken, haha. Toch vreemd, blijkt dat veel oude vrienden (13 jaar geleden) hier in de buurt wonen opeens Ik was ze een beetje uit het oog verloren. Echt helemaal goed dus. Er is nog niks serieus, voorlopig klikt het gewoon goed en we hebben het naar ons zin en kijken wel of er iets gebeurt Zoniet, heb ik wel m'n oude vrienden hervonden

[ Bericht 5% gewijzigd door pino.in.disguise op 15-11-2005 20:10:13 ]
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:39:57 #217
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32299817
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef Christine het volgende:

Wat is er precies leuker aan?
And know what you want,
  dinsdag 15 november 2005 @ 23:58:27 #218
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_32302464
Ehm ik heb nog een invite voor een vrouw voor PaiQ
...as always
  woensdag 16 november 2005 @ 07:35:57 #219
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32305605
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:39 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Wat is er precies leuker aan?
Veel meer keus, de reacties zijn veel serieuzer, de mensen zijn actiever...
pi_32308194
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:58 schreef Anyanka het volgende:
Ehm ik heb nog een invite voor een vrouw voor PaiQ
heb jij een e-mail adres voor me?
pi_32311413
Ik had mij ook voorgenomen niks meer te doen. Echter had ik nog steeds contact met 1 meisje. Dat wordt steeds meer en meer. Zal haar vandaag even bellen en dan maar een x daten. Het enige nadeel is toch wel dat ik al zoveel van haar weet. Dat is toch echt het grootste nadeel van Datingsites. Je kent haar, maar ook weer niet.
pi_32313589
Zozo, dat piaq is wel erg in trek. Heeft er nog iemand een invite voor me?
  woensdag 16 november 2005 @ 13:55:06 #223
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32313819
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:46 schreef ovi het volgende:
Zozo, dat piaq is wel erg in trek. Heeft er nog iemand een invite voor me?
Verzonden.
Vampire Romance O+
pi_32314086
das snel, thanks!
pi_32317521
ik snap niet dat iedereen voor dating sites gaat betalen. Je kan gewoon een chatbox in, er zijn er zat. je hebt ze ook met forums, gratis camchatten, enzo 12meetu.nl is ook gratis, en je kunt altijd zonder cam op genoeg boxen. op chat.pagina.nl staan er ook een hoop.
Socialisten zijn mensen met gewetensbezwaren over geld dat andere mensen verdienen...
  woensdag 16 november 2005 @ 16:56:02 #226
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_32318689
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef Represent het volgende:
ik snap niet dat iedereen voor dating sites gaat betalen. Je kan gewoon een chatbox in, er zijn er zat. je hebt ze ook met forums, gratis camchatten, enzo 12meetu.nl is ook gratis, en je kunt altijd zonder cam op genoeg boxen. op chat.pagina.nl staan er ook een hoop.
Ik snap niet dat mensen voor een huis betalen, je kan toch ook onder de brug wonen?
  woensdag 16 november 2005 @ 20:21:58 #227
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32324312
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:56 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Ik snap niet dat mensen voor een huis betalen, je kan toch ook onder de brug wonen?
And know what you want,
  woensdag 16 november 2005 @ 20:28:27 #228
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32324515
quote:
Op woensdag 16 november 2005 07:35 schreef Christine het volgende:

[..]

Veel meer keus, de reacties zijn veel serieuzer, de mensen zijn actiever...
Aantal leden Lexa: 344.412
Aantal leden RP: 1.140.602 (waarvan 397087 actief)

Maar goed, de aantallen boeien me niet zo zeer...
Misschien ga ik daar ook een keertje kijken. Ben wel benieuwd of het echt anders is, wel leuk om ff te vergelijken

Moet je daar ook betalen zoals bij RP voor een volle membership?
And know what you want,
  woensdag 16 november 2005 @ 21:34:16 #229
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_32326516
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

heb jij een e-mail adres voor me?
Wat wil je met een emailadres
Ik hád een invite voor een vrouw, ik wilde er geen.
Maar ik heb nu nog een boel meer invites
Ik dacht dat ze wat zeldzamer zouden zijn.
...as always
pi_32327488
Echt geweldig, dat paiq. Iedere keer als ik op die site kom loopt mijn computer vast en foto's uploaden kan ook al niet.

Is het de hand van God? Wat heb ik misdaan?
  woensdag 16 november 2005 @ 22:45:39 #231
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32328836
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:28 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Aantal leden Lexa: 344.412
Aantal leden RP: 1.140.602 (waarvan 397087 actief)

Maar goed, de aantallen boeien me niet zo zeer...
Misschien ga ik daar ook een keertje kijken. Ben wel benieuwd of het echt anders is, wel leuk om ff te vergelijken

Moet je daar ook betalen zoals bij RP voor een volle membership?
Ik krijg op Lexa veel meer reacties en views dan op RP, vandaar mijn observatie.
Maar ik bedoelde vooral in vergelijking met knuz dat het veel serieuzer is.
Bij Lexa moet je idd ook betalen.
  woensdag 16 november 2005 @ 22:57:18 #232
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32329183
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef Christine het volgende:

Ik krijg op Lexa veel meer reacties en views dan op RP, vandaar mijn observatie.
Maar ik bedoelde vooral in vergelijking met knuz dat het veel serieuzer is.
Bij Lexa moet je idd ook betalen.
Ah oke

Ik denk dat ik dan toch een keer ga kijken, misschien begin volgende maand, als m'n membership op RP is afgelopen.
And know what you want,
  donderdag 17 november 2005 @ 13:51:43 #233
12772 Freak666
Well do ya punk
pi_32342196
Wil dat Paiq ook welles proberen.

Heeft er iemand nog een invite over?
People who drink "lite" beer don't like the taste of beer; They just like to pee a lot
pi_32343123
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:51 schreef Freak666 het volgende:
Wil dat Paiq ook welles proberen.

Heeft er iemand nog een invite over?
Verstuurd , heb je nick als "voornaam" gebruikt
  donderdag 17 november 2005 @ 15:00:46 #235
12772 Freak666
Well do ya punk
pi_32344228
Thanks
People who drink "lite" beer don't like the taste of beer; They just like to pee a lot
pi_32353497
Ik ben nou ook wel benieuwd geworden naar dat Paiq. Heeft iemand voor mij nog een invite over?

Alvast bedankt .
Bezit: Canon EOS 350D + BG-E3 + Speedlite 430 EX + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 + Sigma AF 18-200mm f/3.5-6.3 DC SLD
  donderdag 17 november 2005 @ 20:20:24 #237
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32353543
Ik niet, heb me overal uitgeschreven nu, behalve bij Lexa.
Heb nog een paar contacten met wie ik mogelijk nog een keertje uit ga, en dan hou ik het weer even voor gezien met de datingsites
pi_32353624
Ja, ik ben eigenlijk ook niet zo van de datingsites maar in het echte leven wil het ook niet vlotten en dan gaat een mens rare dingen doen .

Ah, ik heb een invite. Erik bedankt

[ Bericht 25% gewijzigd door The_Order op 17-11-2005 20:30:13 ]
Bezit: Canon EOS 350D + BG-E3 + Speedlite 430 EX + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 + Sigma AF 18-200mm f/3.5-6.3 DC SLD
  donderdag 17 november 2005 @ 20:24:41 #239
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32353651
Rare dingen... het is leuk om een keer meegemaakt te hebben vind ik. En als je een partner zoekt, dan is het een eerste voorwaarde dat je (nieuwe) mensen tegen komt. Wat dat betreft kan een datingsite wel uitkomst bieden.
  donderdag 17 november 2005 @ 20:37:00 #240
131880 -Jelmer-
pi_32353980
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:03 schreef Croupouque het volgende:
Echt geweldig, dat paiq. Iedere keer als ik op die site kom loopt mijn computer vast en foto's uploaden kan ook al niet.

Is het de hand van God? Wat heb ik misdaan?
De site maakt zeer uitgebreid gebruik van geavanceerde javascript-technieken om een interactieve pagina te bieden. Het draaien van al te agressieve firewalls kan problemen opleveren, alsook het hebben van Spyware op je computer. Paiq zou prima moeten werken met Internet Explorer 6.0 - maar mocht dit toch problemen opleveren kan ik je aanraden Firefox eens te proberen (http://www.mozilla.org/firefox).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')