hehhee dan ineens zie je allerlei wedingen waarvan je nu dacht heeeee jammerquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:27 schreef Troeta het volgende:
Ik heb net even gespiekt op de officiele site.
Het blijkt een nummer 1 serie te zijn in australie.
We zitten nu net 2 afleveringen in series 3 en in australie zijn ze bij serie 5.
Ik geef de link niet, want op de site zie je meteen een hoop veranderingen, maar het belooft toch erg leuk te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door SaintOfKillers op 30-10-2005 15:18:28 (Spoilertags toegevoegd) ]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:11 schreef xiloonx het volgende:doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Dat weet ik zelfs nogquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:43 schreef Troeta het volgende:
Nou, informatie wat er later gaat gebeuren moet idd wel tussen spoilertags, maar dat Claire zwanger is van Peter, maar tegen iedereen zegt dat het van Alex is, is allang uitgezonden hier, dus daar kunnen we best over praten toch?
Anders is dit topic wel wat nutteloos...
haha daarom!quote:
Mooi! Dan is het een kwestie van afwachten tot iemand ze ergens plaatst. Joepie!quote:Op maandag 31 oktober 2005 03:55 schreef Troeta het volgende:
Er bestaan wel dvd's van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Same here...alleen probeer ik zo min mogenlijk van deze vreemde serie mee te krijgen. Het enige wat ik steeds zie zijn gesprekken tussen de vrouwen onderling of met hun vriendjes...niet echt boeiend vind ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef Nuna het volgende:
Ik zie meestal het laatste kwartier, voor CharmedVind er geen ruk aan eerlijk gezegd. Heeft me nog niet echt kunnen boeien.
Het is interessanter dan het lijktquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:02 schreef slindenau het volgende:
[..]
Same here...alleen probeer ik zo min mogenlijk van deze vreemde serie mee te krijgen. Het enige wat ik steeds zie zijn gesprekken tussen de vrouwen onderling of met hun vriendjes...niet echt boeiend vind ik.
Jups.. hartstikke morsdoodquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:43 schreef Troeta het volgende:
shit vandaag gemist en nu word het ineens niet herhaald sávonds?
Dus Brick is gevonden vandaag???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
heb je enig idee hoe slecht die serie scoorde s'nachts ? en ook s'avonds scoort het nogal matig.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en die klere lijers van net 5 hebben de nachtelijke herhaling laten vallenzo stom
![]()
Is dat zo?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:19 schreef CryARiver het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe slecht die serie scoorde s'nachts ? en ook s'avonds scoort het nogal matig.
Sex and the city scoort s'nachts duizende malen beter. Ook s' avonds doet het zoiezo altijd beter dan McLeod's Daughters. McLeod's Daughters is meer dan eens het slechtst scorende programma in het tijdslot 18:00 tot 24:00 op Net5.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef Troeta het volgende:
[..]
Is dat zo?
En daarom herhalen ze sex and the city en ER maar weer voor de 10e keer?
Dat is jammer, gaan ze het straks niet meer uitzenden, en loopt heel die serie hier weer door de war.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:10 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Sex and the city scoort s'nachts duizende malen beter. Ook s' avonds doet het zoiezo altijd beter dan McLeod's Daughters. McLeod's Daughters is meer dan eens het slechtst scorende programma in het tijdslot 18:00 tot 24:00 op Net5.
Hij loopt in ieder geval al wat beter dan in het begin. Dus ik denk dat alle seizoenen die Net5 in huis heeft (volgens mij zijn dat er 5) dat ze die wel uitzenden. Anders waren ze wel al eerder gestopt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef Troeta het volgende:
[..]
Dat is jammer, gaan ze het straks niet meer uitzenden, en loopt heel die serie hier weer door de war.
Ik hoop dat het naar de middag gaat ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:47 schreef Troeta het volgende:
[..]
Dat is jammer, gaan ze het straks niet meer uitzenden, en loopt heel die serie hier weer door de war.
Bah, echt geen leuke ontwikkelingquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:59 schreef Troeta het volgende:
Maandag en dinsdag moeten jullie echt kijken, er gaat iets naars gebeuren en het verandert de serie nogal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel een leuke serie, precies op het tijdstip dat ik sowieso graag even voor de tv hang. Enige nadeel vind ik dat Net5 vaak series een korte tijd uitzendt, zit je er net lekker in, stoppen ze er ineens weer mee.
[ Bericht 1% gewijzigd door Etoile op 06-12-2005 18:55:58 ]One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
Het was tranen met tuitenquote:Op donderdag 8 december 2005 03:35 schreef Troeta het volgende:
Ik vond dat het wel wat uitgebreider had gemogen.
Ze sloegen dagen over en bij het ravijn hadden ze ook wat meer kunnen laten zien.
Je zag nu alleen maar de reactie van Alex toen hij haar dood zag.
En ik heb het ook niet zo op dat spookgedoe.
En Becky miste ik inderdaad ook!
maar ik heb toch een traantje gelaten hoor
misschien was het ongeluk wel een seizoens finale? dan is het logisch dat ze meteen bij de begrafenis verder gaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:35 schreef Troeta het volgende:
Ik vond dat het wel wat uitgebreider had gemogen.
Ze sloegen dagen over en bij het ravijn hadden ze ook wat meer kunnen laten zien.
Thanks! die had ik dus gemist vorige week.. net als het ongeluk dinsdag.. maar van gister een de flasback zat het gelukkig ook.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:39 schreef DarkElf het volgende:
tess heeft het uitgemaakt nadat duidelijk werd dat hij het overlijden van zijn vrouw nog niet verwerkt had.
Nee vanavond is de seizoens finale aflevering: Turbulencequote:Op donderdag 8 december 2005 16:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
misschien was het ongeluk wel een seizoens finale? dan is het logisch dat ze meteen bij de begrafenis verder gaan.
idd Jodie is bloedjelekker.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Jodie is echt. De enige reden waarom ik het soms kijk
. (En natuurlijk omdat het Australische accent zo leuk klinkt)
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:30 schreef foetre het volgende:
idd Jodie is bloedjelekker.
en stevie is leuk als ze boos is.
mooi heb ik toch nog iemand er blij mee gemaaktquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:26 schreef Agrippina het volgende:
Hee, Bjoro,
Ik heb je foto als wallpaper ingesteld (de bovenste helft). Heel mooi!
Het is in ieder geval Rebecca Lavelle. En onder "McLeods Daughters Theme Song" is ie ook wel te vindenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef Bjoro het volgende:
ff wat anders....misschien is de vraag al voorbij gekomen....maar weet iemand hoe de titelsong heet en van wie het is ?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:45 schreef Agrippina het volgende:
Toen Nick het vandaag had over testamenten maken, moest ik terugdenken aan toen Claire wilde regelen wie er voor Charlotte zou zorgen als zij er niet meer zou zijn. Alsof we het inderdaad gaan meemaken dat Nick doodgaat. En eerlijk gezegd zou ik dat nog prima vinden ook. Ik vind hem sowieso het minst sympathiek van allemaal en dan die bemoeizucht met Drovers en het huis. Wegwezen die vent.
Laat Tess maar met Dave trouwen. Die is jummie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:30 schreef Troeta het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff een nadenkertje over de naam Mcleod's Daughters;quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:50 schreef Susie het volgende:
Ik kijk het ook erg vaak, zelfs mijn vriend kijkt mee! (meestal een uniek iets, omdat het toch een beetje een vrouwending is toch?)
Ik was erg geschrokken toen Claire dood ging, snap het ook niet goed, want de serie heet McLeod's daughters.... komt er nog ergens een zus bij? Vind ik dus wel een beetje jammer, verder een superserie!!
Dan mag je 'm a.s. dinsdag niet vergeten, want dan beginnen ze weer met deel 1.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:50 schreef snitser het volgende:
We hebben de 1ste aflevering gemist en daarna nog 1 door onze dochter die de video uit deed.grr
MissHobje, weet je waar die te vinden zijn dan? Ik ben er al maanden naar op zoek en heb nog maar enkele afleveringen kunnen downloaden, helaas. Dus mail me a.u.b. als je iets weet: sparrowlady@zonnet.nl.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:04 schreef MissHobje het volgende:
Mooi seizoen 5 dan maar even downen.. want geen idee of ze dit gaan uitzenden
Wow, volgens mij heb jij met deze post het recordaantal spelfouten in 1 post op je naam geschreven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:11 schreef bxie het volgende:
ik vind het geen leuke serie want ik vind australisch echt geen mooie taal, ik heb er zelfs last van als mn tv op de achtergond aanstaat tot dat er het voor mij "normale " net 5 komt...was ook heel boos toen deze serie ineens dr'op kwam
en ja sex in the city en charmed zijn WEL mijn dingen maar die ken ik nu ook wel :S:S
ik vind dat ze wat meer en wat vaker progs moeten kopen ipv zo gierog elke keer hetzelfde t eherhalen...wedde..komen ze straks weer met fullhouse aanzetten....
married with children/the fresch prince/the nanny
fresch prince wordt al sinds in ik nederland ben komen wonen (1990 ) herhaalt aaarghh.
offtopic dus ik ga maar
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[quote]
sinds in ik nederland ben komen wonen (1990 )
zou dat ermee te maken kunnen hebben, denk jequote:Wow, volgens mij heb jij met deze post het recordaantal spelfouten in 1 post op je naam geschreven.
Blij dat ik niet boos word iedere keer als er iets op de buis is wat ik niet leuk vind....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:11 schreef bxie het volgende:
...was ook heel boos toen deze serie ineens dr'op kwam
Ik heb van de week toch teveel afleveringen gemist...wie is Yasmine? Alweer verdwenen dus?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef foetre het volgende:
Trouwens kut teef van een Yasmine laat ze alex zitten.
Ik vindt dat ie gewoon met Stevie moet nemen perfect stelletje
Dit vind ik dus echt wel vet kut,quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef Agrippina het volgende:
Dan mag je 'm a.s. dinsdag niet vergeten, want dan beginnen ze weer met deel 1.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:51 schreef Troeta het volgende:
AgrippinaBedankt Troeta. Zoiets had ik nooit verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las zopas ergens dat in maart Nederlandse DVD's uitkomen met McLeod's Daughters. Wel heel duur, maar als die dan door iemand gejeweetweld worden, kunnen we die mooi ergens jeweetwellen...![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:10 schreef xiloonx het volgende:
27Maart komen de nieuwe afleveringen van Seizoen5
quote:
goede zaak !quote:Op zondag 5 maart 2006 22:10 schreef xiloonx het volgende:
27Maart komen de nieuwe afleveringen van Seizoen5
Opzich niet aan te raden als je nu net begonnen bent vanaf S1. Anders is het toch minder, weet ik uit ervaring helaasquote:Op maandag 13 maart 2006 17:56 schreef Bigs het volgende:
Voor mensen met Digitale TV van UPC (en waarschijnlijk ook van andere providers) is de serie ook op Hallmark te volgen. Ze zijn daar ergens in seizoen 4 (TV Gids)
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Opzich niet aan te raden als je nu net begonnen bent vanaf S1. Anders is het toch minder, weet ik uit ervaring helaas, als je weet wat er nog gaat gebeuren
Nee klopt, ik kijk het ook expres niet. Maar voor de mensen die S2 al kennen is het misschien wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen diee, weet alleen dat het behoorlijk prijzig spul is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:28 schreef Hilzillah het volgende:
tvp... wil graag weten wat de DVD's hier gaan kosten... ik vind 109 eurie per serie een beetje duur
Ja echt weer zo'n "op het laatste moment" domperquote:Op zondag 26 maart 2006 20:15 schreef Agrippina het volgende:
Teletekst Net5: Door licentieproblemen gaat Net 5 door met herhalingen van deze serie.![]()
Dus morgen geen nieuwe afleveringen.![]()
Ooo, oké, dat wist ik niet. Thnx...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:31 schreef Chav het volgende:
Brick heet Brett, Brick is z`n bijnaam.
Klopt.. hij moet daar echt weken hebben gelegen. Dan zie je er volgens mij al niet meer zo uitquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:40 schreef RedFever007 het volgende:
Jah inderdaad, had deze aflevering nog nooit gezien, weet nu dus hoe die aan z'n einde is gekomen.
[zeikmodus]
Wel een beetje onrealistisch natuurlijk, hij was al weg toen Claire naar het ziekenhuis ging dus hij ie al die tijd onder de brug gelegen. Dat zou enorm gaan stinken met die hitte daar. Z'n lichaam was ook totaal niet aagetast ofzo, naja het is maar een 'film'
[/zeikmodus]
Heb het gisteren dus gemistquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:15 schreef MsInfidelity het volgende:
Brick... [afbeelding]
Wist dat het ging gebeuren, maar toch. Arme Becky
Lizaquote:
Dat zal niet lang meer duren.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef MsInfidelity het volgende:
Oeps haha, dan bedoel ik Sally. De vriendin van Nick.. Foutje, slecht in namen![]()
![]()
quote:
Volgens mij zijn het Ford's (of Forden?), vind ze persoonlijk ook best wel gaafquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:59 schreef Gasolinejunkie het volgende:
Gave serie hoor.
is hier onder het eten vaste prik. Schuld van mijn vrouw ;-)
Nu ben ik verslaafd en mijn zoontje van 9 ook. En wat nog erger is die vragen over wat voor een auto Nick en Alex rijden , die zwarte en rode.
HELLUP HELLUP
Als iemand ziet of weet wat voor merk, pliiiieeeesssssssss HELP ME
Ik dacht dat ze allebei hetzelfde merk auto hadden maar alleen een andere kleur...quote:Op zondag 2 april 2006 00:49 schreef Bigs het volgende:
Volgens mij is die van Alex een Ford Falcon, van Nick weet ik het niet.. weet alleen dat ie rood is
Mja zou goed kunnen hoor.. maar op de een of andere manier zie ik even alleen die van Alex voor mequote:Op zondag 2 april 2006 00:50 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze allebei hetzelfde merk auto hadden maar alleen een andere kleur...![]()
![]()
![]()
klopt idd, best wel mooie auto opzich.quote:Op zondag 2 april 2006 00:50 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze allebei hetzelfde merk auto hadden maar alleen een andere kleur...![]()
![]()
![]()
Mooie mannen ook.quote:Op zondag 2 april 2006 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kijk regelmatig. Zitten een paar mooie vrouwen tussen wel![]()
Downloadenquote:Op maandag 3 april 2006 16:25 schreef rachellekke het volgende:
Zijn er ook downloads van mcleods seizoen 3? Ik had er een gevonden alleen die gaf geen geluid..... Waar kan ik die dan vinden?
Die 2 van die blonde en die brunettequote:Op zondag 2 april 2006 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooie mannen ook.
Welke vind jij nou zo aantrekkelijk.
hehe ja dat was inderdaad nogal kortquote:
Jij zag de scherven al rondvliegen, laat ik het nog niet hebben over het schelden en petsen .quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hehe ja dat was inderdaad nogal kort![]()
Moet wel zeggen dat die Italiaan nog redelijk sympatiek was, ik had toch een ander beeld van italianen
quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zag de scherven al rondvliegen, laat ik het nog niet hebben over het schelden en petsen .![]()
Oh haha op die manier. Ik had altijd het idee dat Italianen veel minder vasthoudend enzo zouden zijn.quote:
Als men echt van iemand houd, vergeeft men veel. Ook italianen blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oh haha op die manier. Ik had altijd het idee dat Italianen veel minder vasthoudend enzo zouden zijn.
Toen Jodi met die Declan/Craig, ik dacht echt dat die Alberto toen wel weg ging, opzoek naar een nieuw 'vrouwtje'. Viel me mee, hij wou echt wel met Jodi![]()
Is er al iets meer bekend over de nieuwe seizoenen die Net5 gaat uitzenden?
Ja inderdaad dat is toch wel even schrikken voor hemquote:Op donderdag 6 april 2006 18:20 schreef Bigs het volgende:
Zo da's ff hard voor Alex..
Heb een keer echt opgelet,quote:Op zondag 2 april 2006 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooie mannen ook.
Welke vind jij nou zo aantrekkelijk.
Ik kijk meestal zonder geluid he, dan merk je dat soort dingen veel minderquote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind Tess een te grote bemoeienal.![]()
Claire is leuk, zo recht op de man af.
quote:Wanneer komen de nieuwe afleveringen van 'McLeods Daughters'?
Wij hebben pas in 2007 de rechten om seizoen 6 van McLeods Daughters uit te zenden. Daarom is er besloten om seizoen 5 uit te stellen. Voorlopig zijn er dus alleen herhalingen van de serie te zien.
Ach ja die herhalingen zit ook wel gewoon uit. Weet nu ook eindelijk hoe het nou zit met de familie Ryan met Alex. Snapte er namelijk nooit iets vanquote:Op maandag 10 april 2006 15:12 schreef Bigs het volgende:
Idd.. laat ze maar rustig alles tot seizoen 5 nog een keer herhalen en dan pas verdergaanIk ben inmiddels ook een torrent van seizoen 1 tegen gekomen, dus ik kan nog even vooruit.
Ja, da's waar. Maar Net 5 kennende zullen we na eerst alle herhaligen, wel weer opnieuw beginnen met het herhalen van seizoen 1 om dan midden in die herhalingen ineens over te schakelen naar de nieuwe afleveringen. En die weer te onderbreken voor herhalingen van andere seizoenen. Hoe je ook went of keert, Net 5 is hier gewoon niet zo heel goed in (Kijk maar naar ER en Charmed).quote:Op maandag 10 april 2006 10:24 schreef pdiscs het volgende:
Behalve voor mensen zoals ik die de "herhalingen" voor het eerst zien...
Ik niet echtquote:Op maandag 10 april 2006 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een kreng zeg, die vriendin.
vond het stiekem toch wel lachen.![]()
![]()
Daar heb je weer helemaal gelijk in!quote:Op maandag 10 april 2006 17:07 schreef Barb het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Maar Net 5 kennende zullen we na eerst alle herhaligen, wel weer opnieuw beginnen met het herhalen van seizoen 1 om dan midden in die herhalingen ineens over te schakelen naar de nieuwe afleveringen. En die weer te onderbreken voor herhalingen van andere seizoenen. Hoe je ook went of keert, Net 5 is hier gewoon niet zo heel goed in (Kijk maar naar ER en Charmed).
McLeod's daughtersquote:Op woensdag 12 april 2006 18:37 schreef PM-girl het volgende:
Leuke serie, sinds een paar dagen kijk ik! Ik kan nog niet alles even goed volgen, maar dat komt wel denk ik. Is er misschien een leuke site waarop info te vinden is over de serie, wie is wie enzo?
(of iemand die het hier wil uitleggen?)
alweer ? Ik dacht dat ze dood wasquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:37 schreef RedFever007 het volgende:
Claire heeft gisteren de baby gekregen voor de mensen die het niet gezien hebben.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
alweer ? Ik dacht dat ze dood was![]()
jaja herhalingen i know
wat niet ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:50 schreef Bigs het volgende:
[..]
Niet echt aardig voor mensen die de afleveringen die nu komen nog niet kennen
quote:
quote:quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:37 schreef RedFever007 het volgende:
Claire heeft gisteren de baby gekregen voor de mensen die het niet gezien hebben.
alweer ? Ik dacht dat ze dood was
jaja herhalingen i know
Ja dat is inderdaad behoorlijk domquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad behoorlijk dom
posts editten is ook niet zo moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Nee inderdaad maar het leed is nu toch al geledenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:14 schreef PM-girl het volgende:
[..]
posts editten is ook niet zo moeilijk![]()
Voor mij wel, maar voor anderen die pas later in dit topic lezen niet!quote:Op woensdag 19 april 2006 09:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee inderdaad maar het leed is nu toch al geleden![]()
Dat klopt, dus please edit die post ff. Spoileren kan idd een ban opleveren volgens mij.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:41 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar voor anderen die pas later in dit topic lezen niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei.
quote:Op woensdag 19 april 2006 09:53 schreef Faithy het volgende:
nou ja.. ik kan me niet voorstellen dat mensen al deze afleveringen nog niet gezien hebben![]()
ik heb ze iig ALLEMAAL gezien (die op Net 5 te zien zijn dan he?)
Ben benieuwd wanneer ze weer verder gaan met waar ze gebleven waren...
NIET LEZEN ALS JE ECHT NIETS WILT WETEN:Ik kijk pas sinds een week of 3, was toen ziek thuis en dan ontdek je nogal eens wat, als je op die tijd normaal moet werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Volgens mij kun je dat nog zelf, of is de tijd verstreken?quote:Op woensdag 19 april 2006 09:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat klopt, dus please edit die post ff. Spoileren kan idd een ban opleveren volgens mij.
ik zag de promo's in oktober en heb sindsdien geen aflevering gemistquote:Op woensdag 19 april 2006 09:54 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik kijk pas sinds een week of 3, was toen ziek thuis en dan ontdek je nogal eens wat, als je op die tijd normaal moet werken![]()
Ik heb die post niet gepost hoor, dat was Nonnekequote:Op woensdag 19 april 2006 09:55 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat nog zelf, of is de tijd verstreken?
Ik ook niet aangezien ik deze afleveringen al gezien heb.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
maar ik kijk nu nagenoeg niet meer, omdat het te kort geleden is om alles nog een keer te willen zien
Klopt, ik zie het nu ook. Maar het bericht van babsjuh bovenaan deze pagina doet anders suggereren, sorry!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik heb die post niet gepost hoor, dat was Nonneke
* RedFever007 is onschuldig hoor![]()
Oh ja idd, babsjuh heeft een bericht van mij en nonneke door elkaar heen gequoted.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Klopt, ik zie het nu ook. Maar het bericht van babsjuh bovenaan deze pagina doet anders suggereren, sorry!![]()
Nonneke![]()
nee gelukkig staat alles al eens in dit topicquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:22 schreef babsjuh het volgende:
[..]
[..]
Dat niet. Daar hebben ze nou spoilertags voor uitgevonden. Niet iedereen weet wie er met welke verhaallijn uit de serie gaat, we hebben niet allemaal de hele reeks al gezien.
Hmm.. denk dat ik hem voorlopig nog maar even niet ga kijken dan (heb hem wel binnengehaald samen met het eerste seizoen van de serie).quote:Op woensdag 19 april 2006 19:48 schreef Agrippina het volgende:
Ik heb gisteravond de TV-movie van McLeod's Daughters gezien: wat een verschil!!!! Deze is van voor de serie en all acteurs zijn anderen. Claire is blond en heeft lang haar; Tess heeft roodbruin halflang haar. Jodie en Meg hebben donkerbruin haar. Becky is ook niet blond. Als Tess bij Drover's Run arriveert leeft Jack nog en Claire is eigenlijk maar een simpel doetje. Tess kan al heel goed paardrijden en ze heeft overal verstand van. Jack is helemaal weg van haar en ik wil 't woord eigenlijk niet noemen, maar 't komt wat incestueus op me over. Alex en Nick bestaan niet. Oscar is juist een heel wild paard. Het huis en de oranje kever zijn wel (enigszins) gelijk.
Heel vreemd om dat allemaal zo te zien. Dan is de serie echt duizend keer beter.
Die is een paardenfokkerij (of iets dergelijks) voor zich zelf begonnen. Het is dus ook over tussen hem en Becky. Ze zouden eerst samen een fokkerij beginnen maar dat liep op niks uitquote:Op maandag 24 april 2006 19:16 schreef MsInfidelity het volgende:
Heb de aflevering van vrijdag gemist..![]()
Waar is Jake gebleven??
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:09 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, een van de leukere eruit. misschien laat ze zich zo afentoe nog eens zien.
idd maar dat stukje hebben ze meestal (als ze een voorstukje uitzenden)quote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef Chav het volgende:
Was ik trouwens de enige die dacht dat er nieuwere afleveringen kwamen, de reclame was namelijk met Stevie en Kate... wat een teleurstelling
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]Ik wist het eigenlijk wel al, maar spoilers maken nieuwsgierig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
Man
Stevie is toch die met dat rode haar?
Dé aflevering....quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
Dit heb ik al eens gezien geloof ik wat er nu gebeurt
WTFquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef MsInfidelity het volgende:
Ik heb echt zitten janken, niet normaal... [afbeelding]
Arme Alex.. en de rest natuurlijk.
Ben benieuwd hoe Stevie nu weer in het verhaal komt en wat er aan de hand is met die opalen.
Hoe begon die ook alweer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
Zware aflevering weer. Nu nog ergens dat gedicht van Tennyson zien te vinden.
Morgen laatste aflevering van seizoen 3, ben benieuwd of het daarna direct doorgaat met 4.
Eens, wel weer eenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:05 schreef Bigs het volgende:
Wel een mooie aflevering vandaag.. de grote lijnen die de schrijvers in deze serie maken vind ik niet altijd geweldig, maar dit soort details zijn altijd wel heel mooi geschreven.
Heb je al in m'n poll gestemd?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:27 schreef Kramon het volgende:
Ik begin toch wel een beetje mcleods addict te worden. Om 18.10 net5 bekijken. Vervolgens zap ik naar hallmark en kijk ik een nieuwer seizoen van mcleods
En dan dat introfilmpje met Stevie in plaats van Clairequote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef melismay het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk dat Claire dood is
Claire en Tess hadden dezelfde vader (Jack McLeod), Meg werkt gewoon al heel lang op Drover's en Jodi is haar dochter. Becky is gewoon aan komen waaien, net als Stevie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:28 schreef Suuz_ het volgende:
aantal weken geleden zat ik te zappen en kwam ik op dit programma terecht, ben blijven hangen en nu blijf ik er voor thuis haha geweldige serie!
super emotionele aflevering vanmiddag {heb die van kwart over 6 niet gezien} maar dit zijn dus allemaal al volop herhalingen van herhalringen dus of niet?
enne ik dacht dat die meisjes allemaal zussen waren die blonde maar dat is niet zo? alleen clare en tess waren zussen? of zit ik fout...
oke thanx, ik baal echt dat ik het pas sinds een tijdje volg ik heb echt veel gemist!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef Bigs het volgende:
[..]
Claire en Tess hadden dezelfde vader (Jack McLeod), Meg werkt gewoon al heel lang op Drover's en Jodi is haar dochter. Becky is gewoon aan komen waaien, net als Stevie.
Tess in priincipe ook, zij komt uit 'The Big City' en was aanvankelijk naar Drovers gekomen om haar deel van de erfenis op te eisen. Later is ze gebleven hoewel ze ook nog enkele afleveringen in Melbourne 'is geweest'quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef Bigs het volgende:
[..]
Claire en Tess hadden dezelfde vader (Jack McLeod), Meg werkt gewoon al heel lang op Drover's en Jodi is haar dochter. Becky is gewoon aan komen waaien, net als Stevie.
Mja maar het ging erom dat het geen zussen warenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Tess in priincipe ook, zij komt uit 'The Big City' en was aanvankelijk naar Drovers gekomen om haar deel van de erfenis op te eisen. Later is ze gebleven hoewel ze ook nog enkele afleveringen in Melbourne 'is geweest'
[..]
Het wordt nog erger ookquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:10 schreef melismay het volgende:
Die Sandra is echt een goed voorbeeld van het zijn van een bitch, beetje bij Harry gaan uithuilen![]()
Oh ja ik zat ook al te kijken, van WTF die gast ken ik. Tnkxquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:30 schreef PM-girl het volgende:
Waar ken ik die acteur van, die jack speelde?
Jeremy Lindsay Taylor, Kurt uit Heartbreak High
Dat Becky en Dave niet bij de begrafenis waren vond ik ook wel vreemd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Tess in priincipe ook, zij komt uit 'The Big City' en was aanvankelijk naar Drovers gekomen om haar deel van de erfenis op te eisen. Later is ze gebleven hoewel ze ook nog enkele afleveringen in Melbourne 'is geweest'
Het is inderdaad echt minder leuk nu Claire eruit is maar wees gerust, het komt wel goed hoor![]()
Trouwens vreemd dat zowel Becky ALS dave niet op de begravenis waren![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wist niet eens dat Lisa Chappell, een cd had gemaakt.![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:01 schreef melismay het volgende:
Er komen wel meer mensen in voor die ook in Heartbreak High zaten. Sandra is er ook 1 van
volgens NET5 op 21 juniquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nooit geweten
Meg speelt trouwens ook in die Australische Politie serie , Police Resceu
Was vroeger ook bij ons op TV
weet iemand wanneer de nieuwe afleveringen op tv komen trouwens/?
Dat had ik ook, heel vreemd jah.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:52 schreef Bigs het volgende:
Ik ben nog steeds seizoen 1 aan het inhalen.. wel raar om dat nu te zien met Claire
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:08 schreef MsInfidelity het volgende:
"BERICHT VAN NET5.!
Van 'McLeods Daughters' hebben we seizoen 1,2,3 en 4 uitgezonden. Momenteel zijn we deze seizoenen aan het herhalen. Het nieuwe seizoen (seizoen 5) zal worden aangesloten op deze herhalingen. Om precies te zijn beginnen we op 21 juni met het vijfde seizoen.
Wij hebben pas in 2007 de rechten om seizoen 6 van McLeods Daughters uit te zenden. Dit seizoen zal dus nog even op zich laten wachten."
Voor degene die het nog niet wisten...![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:20 schreef melismay het volgende:
Ik vond het wel een gave aflvering met wat had kunnen zijn enzo, alleen jammer dat Nick nu weg is
Hell yeahquote:Op maandag 15 mei 2006 19:08 schreef MsInfidelity het volgende:
"BERICHT VAN NET5.!
Van 'McLeods Daughters' hebben we seizoen 1,2,3 en 4 uitgezonden. Momenteel zijn we deze seizoenen aan het herhalen. Het nieuwe seizoen (seizoen 5) zal worden aangesloten op deze herhalingen. Om precies te zijn beginnen we op 21 juni met het vijfde seizoen.
Wij hebben pas in 2007 de rechten om seizoen 6 van McLeods Daughters uit te zenden. Dit seizoen zal dus nog even op zich laten wachten."
Voor degene die het nog niet wisten...![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en toen begonnen de herhalingen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |