Hoe begon die ook alweer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
Zware aflevering weer. Nu nog ergens dat gedicht van Tennyson zien te vinden.
Morgen laatste aflevering van seizoen 3, ben benieuwd of het daarna direct doorgaat met 4.

Eens, wel weer eenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:05 schreef Bigs het volgende:
Wel een mooie aflevering vandaag.. de grote lijnen die de schrijvers in deze serie maken vind ik niet altijd geweldig, maar dit soort details zijn altijd wel heel mooi geschreven.

Heb je al in m'n poll gestemd?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:27 schreef Kramon het volgende:
Ik begin toch wel een beetje mcleods addict te worden. Om 18.10 net5 bekijken. Vervolgens zap ik naar hallmark en kijk ik een nieuwer seizoen van mcleods

En dan dat introfilmpje met Stevie in plaats van Clairequote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef melismay het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk dat Claire dood is

Claire en Tess hadden dezelfde vader (Jack McLeod), Meg werkt gewoon al heel lang op Drover's en Jodi is haar dochter. Becky is gewoon aan komen waaien, net als Stevie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:28 schreef Suuz_ het volgende:
aantal weken geleden zat ik te zappen en kwam ik op dit programma terecht, ben blijven hangen en nu blijf ik er voor thuis haha geweldige serie!
super emotionele aflevering vanmiddag {heb die van kwart over 6 niet gezien} maar dit zijn dus allemaal al volop herhalingen van herhalringen dus of niet?
enne ik dacht dat die meisjes allemaal zussen waren die blonde maar dat is niet zo? alleen clare en tess waren zussen? of zit ik fout...

oke thanx, ik baal echt dat ik het pas sinds een tijdje volg ik heb echt veel gemist!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef Bigs het volgende:
[..]
Claire en Tess hadden dezelfde vader (Jack McLeod), Meg werkt gewoon al heel lang op Drover's en Jodi is haar dochter. Becky is gewoon aan komen waaien, net als Stevie.

Tess in priincipe ook, zij komt uit 'The Big City' en was aanvankelijk naar Drovers gekomen om haar deel van de erfenis op te eisen. Later is ze gebleven hoewel ze ook nog enkele afleveringen in Melbourne 'is geweest'quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef Bigs het volgende:
[..]
Claire en Tess hadden dezelfde vader (Jack McLeod), Meg werkt gewoon al heel lang op Drover's en Jodi is haar dochter. Becky is gewoon aan komen waaien, net als Stevie.

Mja maar het ging erom dat het geen zussen warenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Tess in priincipe ook, zij komt uit 'The Big City' en was aanvankelijk naar Drovers gekomen om haar deel van de erfenis op te eisen. Later is ze gebleven hoewel ze ook nog enkele afleveringen in Melbourne 'is geweest'
[..]

Het wordt nog erger ookquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:10 schreef melismay het volgende:
Die Sandra is echt een goed voorbeeld van het zijn van een bitch, beetje bij Harry gaan uithuilen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |