abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:00:11 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_31796542
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zaterdag 29 oktober.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:03:28 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_31796655
Iedereen ligt op bed, alleen Menno is nog aan het fietsen.

(Screenshot: Scanman.)
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:29:19 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_31797390
25 minuten later:

Screenshots: Scanman.
pi_31797723
0.40 uur Iedereen is op zoek naar de Huismuis, Dido heeft de deuren dicht gedaan zodat de huismuis niet kan ontsnappen naar buiten
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31797753
Chantal staat op een poef in de huiskamer , ze is superbang voor muizen, maar ook wil weer niets missen van het gebeuren in de huiskamer.
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:43:44 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_31797775
Roel en Dido besloten nog een sigaret te gaan roken.
In de woonkamer zegt Menno dat hij de muis heeft zien lopen.
Alle vrouwen verlaten de slaapkamer om de muizenjacht mee te maken.

Chantal is bang voor muizen:

Screenshots: Foreverblue & scanman.

[ Bericht 2% gewijzigd door APK op 30-10-2005 02:46:34 ]
pi_31798176
Nog volop actie om de muis in het huis... gegil van de dames, Joost en Chantal hoppen van tafel naar bank.

Zodar de muis te zien is wordt er wel zo hard gegild dat het beestje een enorme gehoorbeschadiging moet zijn opgelopen..

Regenworm
pi_31798206
Iedereen is inmiddels wakker en Joost komt ook een (handje helpen), en springt meteen op een poef
  zondag 30 oktober 2005 @ 01:00:46 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_31798213
Joost wil ook nog even scoren bij de kijkers:

Screenshot: scanman.
pi_31798272
Ze proberen nu met een kleed de muis te vangen, welke zich onder de bank bevindt.
pi_31798335
Chantal en joost staan onder de slinger Hoera een MEISJE MUISJE
pi_31798354

De truc met het kleed, en Drama Queen Chantal

Cap van ForeverBlue
  zondag 30 oktober 2005 @ 01:06:55 #13
6941 APK
Factual, I think.
pi_31798375
....en drama queen Joost.

Screenshot: Foreverblue.
pi_31798442
De jacht is opgeheven, de muis is niet meer te vinden.. Er wordt nu wat rondgelopen, gegeten en gerookt.
pi_31798577
Joost, die net nog als een gillende keukenmeid rond heeft lopen springen boven op al het meubilair terwijl de andere bewoners volop pogingen deden om de muis te vangen... moet nu ineens weer de stoere bink uithangen door te melden: "Och jongens en ik wil zo graag een huisdierrrrrr..."
pi_31798631

Lieske heeft een irritatie aan haar ogen en gaat even BB bellen voor iets van dr. Vogel. Cap van Scanman
pi_31798656
Menno waarschuwt Joost dat ie iets moet aantrekken (hij heeft alleen z'n onderbroek aan) Joost denkt dat de kijkers het wel lekker vinden om naar hem te kijken. Ze geven nu de zoektoct op en kennen de muis de overwinning toe. Joost blijft herhalen dat hij zograag een huisdier had gewild. Rob deelt weer de orders uit ten aanzien van het eten, wie wat en hoeveel mag. Natalie heeft geen pannekoek gehad maar wel een plakje kaas bekend ze, en Rob zegt dat het goed is. Rob verdwijnt met de mededeling dat ze hem maar weer moeten roepen als de muis weer verschijnt, dan zal hij hem wel even vangen. Dido wil weten waarom ze eigenlijk geen kaas mogen eten s' avonds. Joost stelt voor om de muis in de kluis te gooien als hij gevangen wordt. "muis in de kluis"
Rob biedt zich wederom aan om met Chantal "lepeltje lepeltje" te gaan slapen om haar te beschermen. Hij gaat nu nootjes als lokaas neerleggen om te kijken of de muis er nog is.
pi_31799060
Menno en Roel zitten op wacht.... ze hebben een bolletje wol met een draad ( als staart ) op de wc deur gelegt, en hopen dat een van de dames het toilet gaat bezoeken (joost mag ook)
  zondag 30 oktober 2005 @ 02:10:50 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_31799475
Menno en Roel zijn dus nog wakker.

Uit het SC topic:
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 02:07 schreef avonne het volgende:
Menno vertelt nu aan Roel dat iemand geld kan hebben gekregen en dat moet verstoppen
Roel "Ja, echt? Heb je net een opdracht afgemaakt, en dan moet je dat achter een planje daar verstopt... Lijkt me wel grappig. Ik zou echt niet weten wie.
Menno "misschien dat iemand al 10 duizend heeft
Roel "Lijkt me wel flippen."
Menno "Lies had 500 briefjes van 10, los"
Roel "5 pakketjes, dat is aardig wat, man. Kom je uit de dagboekkamer en heb je opeens zon pak bij je"

Menno zei ook nog ergens dat je niet naar zo'n persoon moet gaan zoeken (omdat die danhet geld kwijt is)
pi_31801078
circa 2.30 ging rob naar de wc. Hij heeft de "muis" niet zien vallen.
circa 3.oo ging nathalie naar de wc. Die zag ook niks
zelfs roel en menno waren niet getuige van de twee pogingen van de dappere sok om Bekende Sok te worden. Roemloos en verdwaald ligt hij rommel te wezen op de vloer.
  zondag 30 oktober 2005 @ 07:54:12 #21
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31801581
Geen muis te zien of te horen in het huis. De bewoners slapen nog
  zondag 30 oktober 2005 @ 10:14:36 #22
4177 Jojogirl
pi_31802689
10.16 Er zijn wat bewoners wakker: Rob doet sportief in de tuin, Dido zet koffie en ook Lieske komt net de woonkamer binnen.
  zondag 30 oktober 2005 @ 10:41:23 #23
4177 Jojogirl
pi_31803117
10.40 Er is wat gezeur over de yoghurt. Iemand heeft vannacht wat gegeten en volgens Rob is het echt alleen voor bij de creusli 's ochtends. Buiten hebben Ingrid, Chantal en Lieske het erover wie het volgens hen opgegegeten moet hebben. Lieske denkt eerst nog dat het bedoelde pak ind e andere koelkast staat, maar volgens Chantal is dat niet zo. Ze denken dat het Menno was omdat hij vannacht een tijdje alleen binnen was.

10.50 Dido, Nath, Ingrid en Chantal vertellen allemaal hoe ze het liefst hun cruesli eten. Chantal begint over gisteren. "Wat een avond hè" Met die muis, vraagt 1 vd anderen. Ingrid vraagt of Chantal nog geslapen heeft. Chantal zegt in een coma gelegen te hebben. Het gesprek verplaatst zich naar het sporten. Ingrid denkt dat ze het vandaag wat rustiger aan moeten doen. Chantal is bang dat mensen zich forceren. Ze zeggen allemaal tijdens de test aan het eindee van de opdracht tot het uiterste te zullen gaan. "Al moet ik piesen in m'n broek, ik ga door" zegt Nath. "En poepen er ook nog wel bij" zegt Chantal. Ze speculeren over wat de test is. Emmertjes vasthouden met gestrekte armen. Ze zijn het erover eens dat je in een week geen krachtpatsers wordt, dus het zal wel iets met uithoudingsvermogen zijn. Ze denken dat het zwaarder wordt dan het fietsen, dat moesten ze als groep oplossen, je kon ook 10 minuten fietsen. Nu worden ze meer individueel getest.
Ze vinden BB creatief met de weekopdrachten. Chantal zegt nooit van andere BB groepen gelezen te hebben in de dagverslagen dat ze een opdracht heel zwaar vonden. Ze zingen wat, Dido rookt nog een sigaret en blijft in haar eentje buiten achter.

Binnen zit Lieske inmiddels op de fiets.

[ Bericht 60% gewijzigd door Jojogirl op 30-10-2005 10:57:49 ]
pi_31804526
Lieske heeft nu buiten haar geirriteerde ogen ook nog een vreselijke huid-uitslag.
Er zitten allemaal rode vlekken in haar gezicht.
De dames bieden haar allerlei cremetjes aan, Vichy schijnt het beste te zijn..
Daar werkt Naat's schoonmoeder, dus Naat heeft ALLES van Vichy

Scanman
  Moderator zondag 30 oktober 2005 @ 17:21:57 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31813924

Samenvatting gesprek Joost - Dido:

- Dido was op school een enorme bitch. Constant eruit gestuurd worden. Proefwerkblaadjes in haar mond steken en uitspugen etc.
- Dido denkt niet dat Marcel ooit echt van haar gehouden heeft. "Hij was meer verliefd op mijn uiterlijk dan op mijn innerlijk."
- Toen ze samen gingen wonen, zaten ze al snel diep in de schulden. Ze waren gewend twee fulltime salarissen te kunnen verbrassen en gingen daar vrolijk mee door. Terwijl er een hypotheek betaald moest worden ineens. Ze hadden ook altijd ruzie over geld, kochten beiden dure merkkleding, gingen zuipen in Bloemendaal.
- Ze praatten eigenlijk nooit over gevoelens met elkaar. Marcel kon/wilde dat niet, en Dido ging dan lopen zuigen.
- Dido denkt dat Marcel al maandenlang van plan was om de relatie te beëindigen.
- Toen hij het uitmaakte, heeft Dido zich nog een keer letterlijk aan zijn voeten geworpen, en zichzelf (haar woorden) belachelijk gemaakt door te smeken of hij het alsjeblieft nog een keer met hem wilde proberen. Dit was wel nog voordat Marcel met een ander had liggen krikken.
- Dido deelt haar diepste gevoelens alleen met haar partner. Daarom valt ze altijd in een enorm gat als een relatie uitgaat.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')