Hm, dan heeft-ie samen met dat 'sigaretten-geld' toch 35.000 euro. Niet slecht voor een paar weken wat lanterfanteren in zo'n huisje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:03 schreef SuperMOM het volgende:
Interessant gesprek over geld wanneer ze eruit zouden gaan. Roel: als er 25.000 euro wordt geboden moet je nu weg gaan, zou ik denk ik wel gaan.... misschien nu met 9 man , met 5 man niet. Menno (houd wijselijk zijn mond) en weet het nog niet
Lieve lovebear, lees nou eens wat je schrijft voor je opquote:
klikt.
Rare instelling vind ik dat. Als ik ooit in dat huis zou stappen zou het echt niet zijn om een flauw zakcentje te krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:03 schreef SuperMOM het volgende:
Interessant gesprek over geld wanneer ze eruit zouden gaan. Roel: als er 25.000 euro wordt geboden moet je nu weg gaan, zou ik denk ik wel gaan.... misschien nu met 9 man , met 5 man niet. Menno (houd wijselijk zijn mond) en weet het nog niet
kan er nu nix aan doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve lovebear, lees nou eens wat je schrijft voor je op [afbeelding] klikt.![]()
Ga jij dan ook voor de "ervaring"???? Als ik oooooit in een BB huis zou gaan ga ik voor de 3 a 4 ton hoor! En dat vind ik geen flauw zakcentjequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Rare instelling vind ik dat. Als ik ooit in dat huis zou stappen zou het echt niet zijn om een flauw zakcentje te krijgen.
De meeste mensen die dat huis in stappen hebben iets in hun leven wat ze niet meer op een rijtje krijgen en zien het als een ervaring, een gekke noodsprong. En de mensen die dat niet hebben, gaan voor het grote geld.
Maar alleen een leuke bonus lijkt me niet zo'n goede motivatie.
Menno zei ook nog ergens dat je niet naar zo'n persoon moet gaan zoeken (omdat die danhet geld kwijt is)quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:07 schreef avonne het volgende:
Menno vertelt nu aan Roel dat iemand geld kan hebben gekregen en dat moet verstoppen
Roel "Ja, echt? Heb je net een opdracht afgemaakt, en dan moet je dat achter een planje daar verstopt... Lijkt me wel grappig. Ik zou echt niet weten wie.
Menno "misschien dat iemand al 10 duizend heeft
Roel "Lijkt me wel flippen."
Menno "Lies had 500 briefjes van 10, los"
Roel "5 pakketjes, dat is aardig wat, man. Kom je uit de dagboekkamer en heb je opeens zon pak bij je"
Wat een nachtmerrie. Gasten die blijven tot na 2 uur 's nachts.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef Gert het volgende:
Mijn gasten zijn nog steeds niet weg.
Blijven jullie nog even?
Tot zo dan!![]()
Haha. Gewoon de visite de deur uitkijken voor BB.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:09 schreef Gert het volgende:
Mijn gasten zijn nog steeds niet weg.
Blijven jullie nog even?
Tot zo dan!![]()
ik ook hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ga jij dan ook voor de "ervaring"???? Als ik oooooit in een BB huis zou gaan ga ik voor de 3 a 4 ton hoor!![]()
Maar niet voor 25000 dus.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ga jij dan ook voor de "ervaring"???? Als ik oooooit in een BB huis zou gaan ga ik voor de 3 a 4 ton hoor! En dat vind ik geen flauw zakcentje![]()
Ik heb jouw post even in het streamverslagen-topic geplaatst.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:07 schreef avonne het volgende:
Menno vertelt nu aan Roel dat iemand geld kan hebben gekregen en dat moet verstoppen
Roel "Ja, echt? Heb je net een opdracht afgemaakt, en dan moet je dat achter een plankje daar verstoppen... Lijkt me wel grappig. Ik zou echt niet weten wie.
Menno "misschien dat iemand al 10 duizend heeft"
Roel "Lijkt me wel flippen."
Menno "Lies had 500 briefjes van 10, los"
Roel "5 pakketjes, dat is aardig wat, man. Kom je uit de dagboekkamer en heb je opeens zon pak bij je"
Menno zei ook nog ergens dat je niet naar zo'n persoon moet gaan zoeken (omdat die danhet geld kwijt is)
Voor 20.000¤ kom ik nooit meer in dit topic.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ga jij dan ook voor de "ervaring"???? Als ik oooooit in een BB huis zou gaan ga ik voor de 3 a 4 ton hoor! En dat vind ik geen flauw zakcentje![]()
Ik zou voor de ervaring gaan, want de kans om te winnen zou ik als nul inschatten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Het is ook een beetje proberen in te schatten wat je kansen zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
ja maar in je achterhoofd heb je toch t geld zittenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou voor de ervaring gaan, want de kans om te winnen zou ik als nul inschatten.
Nouuuuuuuuu...als je nou zeker weet dat je niet zo populair bent en denkt dat je de volgende bent die eruit gestemd wordt....?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |