Waarom zou dat? Heb er niet veel van gezien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:44 schreef Arliator het volgende:
Roel en Menno hebben gesprekken, ben benieuwd of de muis affaire Roel zijn mening over Menno verandert
Of Mousehuntquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Tijd om de bewoners een filmavondje te geven: Arachnophobia
Wat een bikkel die vrouw, dat ze nog leeft!quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:41 schreef ruby het volgende:
Naath is allergisch voor huismijt zegt ze.
sorryquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of Mousehunt
Okee... jij wint Bear
Ik ben gewoon vrij in ieder geval....quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
Ik ben zeker weer de enige die morgen moet werken?
Omdat Roel en Menno nu alleen zijn, en met elkaar praten, omdat Menno tenminste achter de muis durfde te gaan terwijl Joost als een angsthaas op de stoelen/banken/tafels/aanrecht stond. Schept toch een band, "wij zijn niet bang voor een muis" En omdat ze allebei een grap proberen uit te halen met de dames. Dat kan een band scheppen, en dus kan een mening veranderen. Dat bedoel ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom zou dat? Heb er niet veel van gezien.
jep denk t welquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
Geen idee. Maar ik hoef maandag pas weer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
Dat is ook wel een heel goed ideequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:46 schreef Bocaj het volgende:
@Kribbet
Je kunt de klok ook morgen pas verzetten......
Als je wakker wordt denk je shit is het al zo laat en dan bedenk je je.... Is je hele dag weer goed!
Ik denk dat je een van de weinige bentquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
Ben je dominee en moet je preken morgen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
Okee, duidelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:47 schreef Arliator het volgende:
Omdat Roel en Menno nu alleen zijn, en met elkaar praten, omdat Menno tenminste achter de muis durfde te gaan terwijl Joost als een angsthaas op de stoelen/banken/tafels/aanrecht stond. Schept toch een band, "wij zijn niet bang voor een muis" En omdat ze allebei een grap proberen uit te halen met de dames. Dat kan een band scheppen, en dus kan een mening veranderen. Dat bedoel ik
Waarschijnlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
ne ze hebben een grap voorberijd in de wc heb ff gemist watquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:49 schreef Bocaj het volgende:
Houden Menno en Roel nu de wacht?
Ze hebben een sok, of iets boven de wc deur geplaatst, als nu iemand de deur open doet, valt dat ding naar beneden. En met de muis in je achterhoofd kan dat heel wat gegil opleverenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
ne ze hebben een grap voorberijd in de wc heb ff gemist wat
tnxquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze hebben een sok, of iets boven de wc deur geplaatst, als nu iemand de deur open doet, valt dat ding naar beneden. En met de muis in je achterhoofd kan dat heel wat gegil opleveren![]()
Ze hebben de sok ook nog eens opgerold en gevormd en vervolgens van een staartje voorzien..quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze hebben een sok, of iets boven de wc deur geplaatst, als nu iemand de deur open doet, valt dat ding naar beneden. En met de muis in je achterhoofd kan dat heel wat gegil opleveren![]()
Uit bed lokken is simpel, gewoon lawaai maken zodat het hele huis wakker wordt, geheid dat er iemand naar de wc gaatquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:53 schreef ruby het volgende:
Ze kunnen ze toch ook uit bed lokken ofzo?
Roel heeft het over pik trekken.
Je had dezelfde gedachtequote:Op zondag 30 oktober 2005 01:54 schreef style het volgende:
Als ze nu even heel hard gaan gillen "een muis"! komen ze vanzelf die slaapkamer wel weer uit
Ja inderdaad, dat ze daar niet op komen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Uit bed lokken is simpel, gewoon lawaai maken zodat het hele huis wakker wordt, geheid dat er iemand naar de wc gaat
Wat proberen ze dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:53 schreef Lamon het volgende:
Meestal slaap je toch eerst een tijdje door voordat de wc drang weer komt? Dit kan nog ff duren, denk ik.
Ik denk dat ze het straks opgeven.
Ze hebben een sok, of iets boven de wc deur geplaatst, als nu iemand de deur open doet, valt dat ding naar beneden. En met de muis in je achterhoofd kan dat heel wat gegil opleverenquote:
Ze wachten tot er een dame naar de wc gaat, want ze hebben boven de deur iets neergelegd wat dan valt.quote:
zo terug dat t gewoon leuk isquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze wachten tot er een dame naar de wc gaat, want ze hebben boven de deur iets neergelegd wat dan valt.
Eigenlijk is het best treurig.
Als ik in het huis had gezeten had ik het ook gedaan. Ik was nog verder gegaan, ik had, als de dames slapen, een sok op Chantal gegooid, of aan haar been gaan kriebelen. Geheid dat het hele huis wakker wordt. Als je echt niks te doen hebt is dit echt leuk. Ik had ook geprobeerd om iets te maken wat op een muis lijkt en het dan in de zakjes gestopt, bij vorkeur die van Joostquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze wachten tot er een dame naar de wc gaat, want ze hebben boven de deur iets neergelegd wat dan valt.
Eigenlijk is het best treurig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |