Dat was een vrouw tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij kwam me ook bekend voor.
Geen idee waarvan, vooral..
Jorja Foxquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:06 schreef tonks het volgende:
Gaan we nu over csi praten?
is er geen ander topic voor?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:06 schreef tonks het volgende:
Gaan we nu over csi praten?
Ik moest daar ook al om grinnikenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:06 schreef Patch het volgende:
FEIT
Het is humor dat zo'n lange knul de naam 'Pim' draagt.
Oh, dan heb ik het verkeerd gezien.quote:
de rest van die tekst is Italiaans en vet moeilijk jah! dit deed ie kei goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:06 schreef veldmuis het volgende:
Ave is ook italiaans. Toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
de rest van die tekst is Italiaans en vet moeilijk jah! dit deed ie kei goed
daarom doet ie het ook denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:09 schreef Fokyou2 het volgende:
Herman..zat toch maar wel even lekker tussen de hete adem van die
2 zwoele snolletjes...dancing the night away..dude![]()
da's latijn voor gegroetquote:
Ja...die zit nu mij op schootquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
niemand dat meisje gezien wat door was op het laatst, beetje gebruind, blond met een kuiltje in de kin?
Wie?quote:
Die van Vlieg met me mee.quote:
Oh di.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Die van Vlieg met me mee.
En ze is leuk.!
niet op geletquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:12 schreef Thisbe het volgende:
Wie was de hele mooie jongen die Jessy niet kon zingen?![]()
Tuurlijk..want dan eten we samen een beschuitjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geluksvogel. Maar wel wakker worden morgenochtend he
auwquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:12 schreef Cee het volgende:
Op 't laatst zag je 'n stukje van 'n jongen die door is naar de volgende ronde, die klonk nog redelijk laag maar verder zijn 't (buiten de Jessie/Acda&deMunnik-gast) allemaal van die lui geweest waarbij 't leek of ze de rits niet helemaal secuur hadden dichtgezipt.
surequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:13 schreef Fokyou2 het volgende:
[..]
Tuurlijk..want dan eten we samen een beschuitje![]()
quote:
hij heeft gewoon 't gezicht wat geld oplevert.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:13 schreef Angeles het volgende:
Ik vond het echt ráár dat die Huib door was.
Soms zijn ze enorm kritisch en hoeft er maar *dat* aan te mankeren en het is exit en hij krijgt tig nieuwe kansen en eigenlijk is het nog niet goed, maar omdat hij een beetje kan zeuren mag hij toch door.
Die....zit nu ook bij mij op schootquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:12 schreef Thisbe het volgende:
Wie was de hele mooie jongen die Jessy niet kon zingen?![]()
dat boeit me niet als man zijnde, maar het verkoopt wel, dus daarom issie doorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Als je niet eens gezien hebt hoe verschrikkelijk mooi hij is
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |