misschien omdat ze dat niet kan? mensen met een mooie sem zijn niet per definitie muzikaal...quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:59 schreef Funkytrip het volgende:
Gek dat ze dan niet even inhoudt en de juiste toon herpakt. Dan eindigt ze gewoon goed...
In het begin was ze gewoon >>>> de andere kandidaten.
ze heeft daarmee [auditie, theater en eerste deel] iig een tweede kans verdiend....quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:18 schreef Timmai het volgende:
erg jammer van het tweede deel, maar ze heeft met de workshopbeelden en het eerste deel wel overtuigd, ik ben
Absoluut.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:31 schreef BVO het volgende:
Qua uiterlijk en uitstraling stak ze er natuurlijk ook met kop en schouders bovenuit.
Welke meid nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:30 schreef Vitalogy het volgende:
Volgens mij heeft ze wel een lekkere kont.
Hmm
Dit is hetquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:44 schreef mrcool het volgende:
Die Harm kan met zo'n kop toch nooit winnen? Zingen kan ie iig wel erg goed, dat moet ik toegeven.
I know, reageerde alleen ff op de post boven me!quote:
15 naar 42 volgens mij.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:47 schreef babette21 het volgende:
toch moet het in haar voordeel werken dat ze in de vorige uitzendingen ook al een overdosis positieve aandacht heeft gekregen! Niet dat ze geen goeie stem heeft en zo'n foutje haar wel vergeven mag worden, maar het verschil met de rest is écht supergroot [van 13 naar 42% ??]
hoe dan ook: go Floor!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |