Hallo beste F&F'ers (en natuurlijk Bloessie
![]()
),
Jullie kennen vast allemaal het Afrikaantje;
![]()
Ik vond dit ook een mooie bloem, en heb die dus dit voorjaar gezaaid. Bij mooi weer schijnen ze door te bloeien tot diep in november heb ik gehoord. Maar bij mij staan ze al een paar weken er wat donker bij
![]()
Ik denk dat het kan komen doordat er hier bijna geen regen is gevallen de laatste weken, is het nu nog handig om de Afrikaantjes water te geven, of heeft dit geen zin meer?
Misschien is een andere mogelijkheid dat ik ze op een andere plek in mijn tuin als vorig jaar heb staan? Vorig jaar stonden ze wat meer uur per dag in de zon, en nu staan ze wat langer in de schaduw. Misschien dat het helpt als ik de Afrikaantjes volgend jaar weer terug op hun oude plekje zet
Dit laatste ben ik wel van plan, want sinds ik de Afrikaantjes op een andere plek heb laten bloeien, werden de bloemetjes die er normaal stonden (oa hyacinten en margrietjes) van hun voedingsstoffen ontrokken of zo, want zelden hebben die zo slecht gebloeid
Is er iemand die mij kan helpen dit bloemetje te begrijpen, en hoe je het optimale uit je Afrikaantjes haalt? Alvast bedankt
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!