Aan kop nuquote:Michaëlla Krajicek en Peter Wessels hebben verrassend gewonnen van de Argentijnen in de Hopman Cup. In het eerste groepsduel won het duo met 2-1. De winst stond na de twee enkelpartijen al vast.
Krajicek moest het opnemen tegen Dulko. Het kostte weinig moeite voor de 16-jarige Krajicek om haar tegenstandster te verslaan: 6-4 6-2. Peter Wessels zorgde vervolgens voor een grote sensatie. Hij won van de nummer tien van de wereldranglijst Gaston Gaudio met 6-2 7-6. Het dubbelspel maakte dus al niks meer uit en werd verloren: 6-4 3-6 5-10.
quote:"Ik speelde wel aardig", keek Krajicek terug op haar partij, die ze in stijl afsloot met haar zevende ace. "Maar ik had wat last van hoofdpijn. Ik was er af en toe niet helemaal bij. Ik moet nog een beetje wennen aan de weersomstandigheden in Australië. Ik hoop dat ik me in de komende wedstrijden kan verbeteren."
Arthurs heeft zich afgemeld.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:45 schreef Andiyan het volgende:
Yup![]()
Stosur (WTA-46) tegen onze Misa (WTA-63)
en de mannen Wessels (ATP-145) tegen Arthurs (ATP-97)
Wel de underdog, maar een goede kans![]()
Volgens de site van de hopmancup speelt inderdaad niet Arthurs maar Todd Reid voor Australie. Reid is de nummer 243 van de wereldranglijst dus dat moet wel te doen zijn voor Wessels.quote:
ff opgezocht, 26e dusquote:Op maandag 2 januari 2006 19:01 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoeveelste staat Dulko trouwens op de wereldranglijst? Ik dacht redelijk hoog, en 6-4, 6-2 zijn redelijk afgetekende cijfers..
Als je haar head-to-head track record bekijkt, moet ze alleen geen tegenstandsters met een achternaam beginnend met S loten. Een uitzondering daargelaten kan ze de rest wel hebbenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:56 schreef komrad het volgende:
netjes, zo te zien is ze klaar voor de tournooien in australie
Via een schwalbe, oftewel een bal die eigenlijk uit was, maar toch in ons voordeel wordt gegeven....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:24 schreef komrad het volgende:
2-1 in de 88e minuut
oftewel in de tie-break van de 3e ste winnen
hoe doe je dat met de hawkeye?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Via een schwalbe, oftewel een bal die eigenlijk uit was, maar toch in ons voordeel wordt gegeven....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |