Heey Islam is cool.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:58 schreef milagro het volgende:
[..]
nooit eens gezellig meedoen, hè
altijd die kont tegen de krib
oh wacht... krib is een Christelijk iets, hè
Kont tegen de krib![]()
Het is een beetje suf, net zoals ieder geloofquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heey Islam is cool.
Haten = verlaten.![]()
*begint niet een topic wanneer een anders gelovige zich misdraagt![]()
Iedereen die Islam niet kan vatten noemt het sufquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is een beetje suf, net zoals ieder geloof
Maar u is vrij een sufferd te zijn, hoor![]()
Ik hou het vooralsnog liever bij sprookjes van Grimm voor de moraal en zo
Repelsteeltje![]()
Ik noem een ieder suf die een symbolisch bedoeld boek letterlijk neemtquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iedereen die Islam niet kan vatten noemt het suf
Genoeg punten waarin ik een sufferd is![]()
En uiteraard was u reactie betreffende "sprookjes" voospeld in de Koran![]()
Wie noemt Koran dan symbolisch?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik noem een ieder suf die een symbolisch bedoeld boek letterlijk neemt
De Koran is overigens niet te lezen
Slecht geschreven, vol fouten, hoewel 1 auteur toch zo tegenstrijdig als de pest en nergens spannend
Zo, het is donker, dus ik ga maar eens op pad, eten bij moslims
Atjar hoe akbar, en samba bij
Alsof al die Marokkanen hier en Turken, Surinaamse moslims etc Arabischtalig zijn, zegquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie noemt Koran dan symbolisch?
De Koran kan alleen gelezen worden door Arabischtaligen,
Jij hebt het over de vertaling van de Koran?
Slecht vertaald, vol fouten, hoewel 1 vertaler toch zo tegenstrijdig als de pest en nergens spanned?
Mag ik je aanraden Tafseer van de Koran te lezen ipv vertaling
Ik heb al een uur geleden gegeten hoor, om 17.15 , dus je loopt dus wat 8er
Und eet smakelijk.
Gelukkig ben ik dan wel Arabischtaligquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Alsof al die Marokkanen hier en Turken, Surinaamse moslims etc Arabischtalig zijn, zeg![]()
Hun Arabisch reikt ook niet verder dan wat voorgekauwd "Hier staat dit en hier staat dat" en dan maar in het hoofd stampen.
Maar jij bent me veel te serieus, typisch een gelovige
Zo, en nog even en dan gaat mijn kop eraf, maar eerst eten
Sterven met een volle maag![]()
Nothing left to say.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Kijk maar uit dat je niet een foute mening erop nahoudt, want ze steken je zomaar neer op straat als je kritiek hebt
En niet 1 keer steken, 10 keer steken en dan nog een kogel. Om zeker te zijn dat de vijand dood is.
Het gesprek moet doorgaanquote:
owjaa dat was toch onze theo die het vaantje streek ??quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Kijk maar uit dat je niet een foute mening erop nahoudt, want ze steken je zomaar neer op straat als je kritiek hebt
En niet 1 keer steken, 10 keer steken en dan nog een kogel. Om zeker te zijn dat de vijand dood is.
Je beloning ophalenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat is het nut op een religie erop na te houden?
Wat heeft een religie ooit betekent voor de mensen? Alleen maar ellende.
Neutraal leven, voor jezelf denken. Eigen beslissingen nemen. Verantwoordelijk zijn voor je eigen leven. Dat is de basis van een gezond leven.
Vind het persoonlijk een belemmering voor een respectvol gesprek, maar zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het gesprek moet doorgaan
Vooral doorgaan.
Never give up, never surrender.
Je bent toch te serieusquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk een belemmering voor een respectvol gesprek, maar zal wel aan mij liggen.
vandaar ook "Nothing left to say."quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je bent toch te serieus
Veels te serieus. Een luchtig gesprek is beter. Een respectvol gesprek klinkt als oude-sokken-politiek. En bij een respect-vol-gesprek zoeken beide partijen respect en heb je weer 2 bokken tegenover elkaar. En dat leidt weer tot oorlog.
Mee eens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat is het nut om een religie erop na te houden?
Wat heeft een religie ooit betekent voor de mensen? Alleen maar ellende.
Neutraal leven, voor jezelf denken. Eigen beslissingen nemen. Verantwoordelijk zijn voor je eigen leven. Dat is de basis van een gezond leven.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:40 schreef longinus het volgende:
Al die verhalen over moslimterroristen zijn enorm opgeblazen
wederom te serieus. Want wie zegt hoe hard ik achter mijn woorden sta? Nothing left to say staat nergens voor. Het is een verzinsel genomen uit het niets. Het heeft geen betekenis.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vandaar ook "Nothing left to say."
Ik zoek er niets 8er. mijn reactie is dat ik er voor rest nix op te zeggen heb en dat uit ik dus met een zin van je signature. Niet meer niet minder.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
wederom te serieus. Want wie zegt hoe hard ik achter mijn woorden sta? Nothing left to say staat nergens voor. Het is een verzinsel genomen uit het niets. Het heeft geen betekenis.
Jij zoekt betekenis erachter. Misschien is dat het hele probleem. Overal een betekenis achter zoeken. Het leven heeft weinig betekenis als je het mij vraagt. Vooral religies hebben totaal geen betekenis en zouden in principe ook geen betekenis mogen hebben in een moderne maatschappij.
Ze geloven omdat ze niet genoeg in zichzelf geloven. Daarom geloven ze. Ze zijn verloren zielen te noemen. Ze geven hun eigen leven uit handen ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |