Die meisjes hebben dat echt aan zichzelf te danken hoor.quote:Drie christelijke schoolmeisjes onthoofd op Sulawesi
JAKARTA - Drie christelijke schoolmeisjes zijn zaterdag op het Indonesische eiland Sulawesi onthoofd. Hun dood is volgens de politie het gevolg van een uitbarsting van geweld tegen niet-moslims. De meisjes zijn vermoedelijk vermoord toen ze naar school liepen. Christenen en moslims bestrijden elkaar al jaren op delen van Sulawesi, waardoor sinds 2000 meer dan duizend mensen om het leven zijn gekomen.
ziekquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:40 schreef Xenomaniac het volgende:
Neem nou dit bericht:
[..]
Die meisjes hebben dat echt aan zichzelf te danken hoor.
Ze liepen A) in de weg en B) ze waren geen moslim. Terwijl dat toch de religie van de vrede is. Mensen die zich daar niet bij aansluiten zijn een gevaar voor hun eigen geluk!
Gelukkig zijn daar dan nog onze strijders, die gewoon de hoofden van die ongelovige meisjes afhakt. Terecht, moet je maar geen Christen zijn, eigen schuld.
Dat mag je niet zeggen! Dan krijg je een ban.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:41 schreef Chriz2k het volgende:
-edit quote-
En als het niet opvalt is er altijd nog een geblondeerde doos die dat effe rechtzet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Dat mag je niet zeggen! Dan krijg je een ban.
nee hoor, eerder een logische beslissingquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:46 schreef Da.Rock het volgende:
Als er nu een slotje komt, zou dat dan censuur zijn?
O, vertel eens?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:48 schreef Prego het volgende:
nee hoor, eerder een logische beslissing
Echt snel zijn de mods anders niet...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:48 schreef Prego het volgende:
[..]
nee hoor, eerder een logische beslissing
Een fatwa is geen doodsoordeel, het is een opinie van een geleerde.quote:Een Fatwa is een opinie van een geleerde, op basis van de Koran en de Sunnah, in antwoord op een vraag gesteld door om het even wie (Muslim of niet-Muslim) en over om het even wat.
Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ze hebben een fatwa over TS uitgeroepen! [afbeelding]
Doodsverwensing!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:57 schreef most_wanted het volgende:
Bij deze: ''A.U.B Laat die gek sterven!''
Iets als:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?![]()
En ik laat me nog wel zo positief uit over deze bevolkingsgroep.
Zeg, hadden die collega's ook nog een mening over het nieuwsbericht?
Ik denk dat hij bedoeld dat de gek die dit gedaan heeft (die 3 meisjes vermoorden) dood moetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Doodsverwensing!
Jij bent vast eenmoslim
![]()
Moslims zijn cool!
![]()
Gelukkig niet, anders kon ik nu niet eens vreten. . .quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Doodsverwensing!
Jij bent vast eenmoslim
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:34 schreef Dagonet het volgende:
Xeno mag even een weekje toekijken vanaf de zijlijn naar POL/NWS
Niets ten nadele van de moslims hè..quote:
Het maakt niet uit of je God of Allah zegt. Het betekend hetzelfdequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:05 schreef Keiichi het volgende:mij god allah
Ik lachtte wel een klein beetje![]()
Ach... in Ierland slachten Katholieken en Protestanten elkaar af. Daarnaast worden in Sulawesi ook genoeg Moslims door Christenen afgeslacht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:08 schreef Xenomaniac het volgende:
Schoolmeisjes afslachten die je geloof niet aanhangen is okay!
Moslims zijn geweldig!
![]()
heus niet alle moslims zijn geweldig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:08 schreef Xenomaniac het volgende:
Schoolmeisjes afslachten die je geloof niet aanhangen is okay!
Moslims zijn geweldig!
![]()
Die zijn ook heel okay!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:10 schreef HuHu het volgende:
Ach... in Ierland slachten Katholieken en Protestanten elkaar af.
Moslim zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ach... in Ierland slachten Katholieken en Protestanten elkaar af. Daarnaast worden in Sulawesi ook genoeg Moslims door Christenen afgeslacht.Christenen zijn geweldig!
O.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:21 schreef cockhuyt het volgende:
-ook aan jou is zwarte humor blijkbaar niet besteed-
Mên, waar kun je die schortjes halen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:46 schreef Xenomaniac het volgende:
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/9aaf01eb9b.jpg]afbeelding][/url]
Mijn jongste zoon.![]()
Gewoon bij je lokale moskee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:52 schreef Pool het volgende:
Mên, waar kun je die schortjes halen?
heel wat stappen voorwaards iigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:01 schreef cyberstalker het volgende:
Goed bezig, Xeno. Waar zouden we zijn in de wereld, zonder moslims?
tsk... flesjes water... blikjes bier zul je bedoelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:52 schreef Pool het volgende:
[..]
Mên, waar kun je die schortjes halen?
Keihandig om flesjes water in te doen bij het hardlopen.![]()
Whehe, zo met je eigen blikjes Schultenbräu de kroeg ingaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:14 schreef von_manstein het volgende:
[..]
tsk... flesjes water... blikjes bier zul je bedoelen![]()
Dank voor de tipquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Whehe, zo met je eigen blikjes Schultenbräu de kroeg ingaan.![]()
Scheelt je een hoop knaken!
Ze hebben dezelfde uniformen als de Klan!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:46 schreef Xenomaniac het volgende:
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/9aaf01eb9b.jpg]afbeelding][/url]
Mijn jongste zoon.![]()
dan is het geen aanslag meerquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Ach...je kan beter leuke terroristische aanslagen hebben dan slechte. Leuke terroristische aanslag is een pakket aflveren bij het witte huis en een paar flessen whiskey geven voor Bush met als afzender Bin Laden. En dan een uitnodiging om te komen lunchen in zijn grot.
Nou voor Bush wel, hij zal heel aangeslagen zijn bij dat mooie gebaarquote:
jawel hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:40 schreef partyyboyy het volgende:
Slaat echt gewoon nergens op hier.
Dit is te beledigend voor moslims.
Je opent toch ook geen topic om eens lekker alle christenen af te gaan zeiken.
Zo zie je maar. Die moslims weten te minste raad met de ziekte "homo isme" Daar kunnen wij hier in het westen nog wat van leren.quote:In Iran zijn twee tieners geëxecuteerd nadat ze voorgeleid waren voor homoseksueel gedrag. Volgens een Iraans persbureau heeft de executie afgelopen dinsdag in Mashhad plaatsgegrepen.
De twee pubers van 18 en 17 jaar zijn publiekelijk om het leven gebracht door ophanging op een marktplein. Volgens een Engelstalige krant hebben de twee jongeren seks gehad met een derde minderjarige. Dit kon niet echter niet bevestigd worden. In de strenge Sharia-wet staat geschreven dat ook het slachtoffer van een seksueel delict opgehangen moet worden. De twee tieners hebben 14 maanden in de gevangenis gezeten waar ze ook nog eens 228 zweepslagen kregen. De advocaat van de jongste dader heeft nog tegen de doodsstraf een beroep aangetekend, maar het hoogste gerechtshof oordeelde dat de jongen gedood moest worden.
Volgens de Iraanse wetgeving mogen meisjes vanaf negen jaar en jongens vanaf hun vijftiende levensjaar geëxecuteerd worden.
Iraanse mensenrechtenactivisten melden dat meer dan 4000 lesbiennes en homo's om het leven gebracht zijn sinds de Ayatollahs in 1979 aan de macht zijn gekomen.
Ga jezelf eens opblazen op een Israelische markt ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:40 schreef partyyboyy het volgende:
Slaat echt gewoon nergens op hier.
Dit is te beledigend voor moslims.
Je opent toch ook geen topic om eens lekker alle christenen af te gaan zeiken.
dank je welquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:44 schreef milagro het volgende:
[..]
dank je wel
lekker Indonesisch eten
en dan de boel opblazen![]()
Mooi, want je loopt de boel wel een beetje op te blazen, hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:46 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet de enige die het triest vind.
Dit was mijn laatste post hier hoor, ben al weg.
Hoe moet je anders zulke zaken benaderen? Je kunt het wel serieus zien maar met humor bereik je het meest in deze wereld als je het mij vraagt. In ieder geval zal er altijd 1 partij moeten zijn die zaken niet zwaar opvat, anders heb je 2 koppige bokken tegenover elkaar staan en bij 2 bokken blijft het bokken en vechten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:45 schreef DrieMaalDrie het volgende:
Valt dit tegenwoordig ook al onder de noemer 'zwarte humor'? Ik verlang terug naar de tijden toen mensen als de TS nog massaal uitgekotst werden, puur omwille hun domheid. Dat waren nog eens tijden.Maar nee, tegenwoordig worden doorgeschoten VMBO'ers, zoals TS, omarmd alszijnde mensen die 'een discussie in gang zetten'. Triest.
Niets ten nadele van zwarte humor, maar deze ongeinspireerde bagger zal zelfs de mondhoeken van ons aller Jensen nog niet omhoog doen wijzen.
Wat hij zegt. En als je het daar niet mee eens bent, dan blazen we je op.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Pure kolder is het allemaal als je het mij vraagt. En daar mag je best mee spotten
En waarom eigenlijk niet, ongelovige rothond.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:48 schreef NJ het volgende:
Zeiken over dit topic kan in het FB-topic hierbovenaan het forum.
NIET in het topic zelf!
Preciesquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat hij zegt. En als je het daar niet mee eens bent, dan blazen we je op.
Omdat dat zo geschreven staat!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En waarom eigenlijk niet, ongelovige rothond.![]()
Hey huilie, als het te kwetsend voor je is, druk dan gewoon even op de uitknop van je computertje en val ons niet lastig met je gezever.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:50 schreef bonke het volgende:
[..]
mag ik jou dan een enge ziekte toewensen ??
want heej , als dit mag dan mag dat ook
en zus en zo
nooit eens gezellig meedoen, hèquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:50 schreef Triggershot het volgende:
Mag ik weer als moslim me mond opentrekken en me rug tegen zulke zaken keren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |