Heerenveen had er ook 2 maar rond ze helaas ook niet afquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:25 schreef borisz het volgende:
tja ajax had kansen maar rond ze niet af
DAt vond ik ook nog betere kansen moet ik zeggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Heerenveen had er ook 2 maar rond ze helaas ook niet af
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:13 schreef DeTolk het volgende:
Vergeten ze nu bij RTL5 ook de doelpunten![]()
Anastasiou stond gewoon buitenspel hoor Mich. Ik zag het in eerste instantie ook niet maar als je na die 36 herhalingen nog niet ziet dat hij gewoon een half metertje buitenspel stond dan moet je aan een (nieuwe) bril of een nieuwe tv. Wel knap van die grensrechter dat hij het goed zag, of gewoon een goede gok.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:57 schreef methodmich het volgende:
Goal Nigel wel onterecht afgekeurd, maar dat zeg ik na een herhaling. In de match kon het best.
Want?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:57 schreef methodmich het volgende:
Goal Nigel wel onterecht afgekeurd
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:58 schreef DIGGER het volgende:
Goed en snel gezien dus door die grensrechter, nu al de man van het weekend
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
En die cameraman, begon diens nickname met een C dan?
RBC Roosendaal - RKC Waalwijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:50 schreef DeTolk het volgende:
Wat krijgen we a.s. vrijdag?
Winnen wel, 0-5 is wel erg veel denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
2 kleine clubs waarvan de uitploeg met 0-5 moet kunnen winnen.
Iddquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, als er vrijdag minder dan 2 goals vallen is er echt een vloek op de vrijdagavond wedstrijd.
Ja potverdikkeme danquote:
Als RBC-fan is het niet veel beter, behalve dan de voorsprong..quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Je had als RKC-fan beter niet in kunnen tunen.
Gelijk met het niveau van de wedstrijd. Nu de nabeschouwing met BB, ook van topniveauquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef Smaakpolitie het volgende:
Dat commentaar gèèèk!
Dat ze zúlke incompetente debielen commentaar laten verzorgen zeg... kan ik met m'n kop niet bij.
* SCH verheugt zich er nu al opquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:22 schreef Dos37 het volgende:
Eerst volgende wedstrijd is:
vr 18/11 Willem II - Vitesse.
Leuk, Vitesse ook eens live op tvquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:22 schreef Dos37 het volgende:
Eerst volgende wedstrijd is:
vr 18/11 Willem II - Vitesse.
* tekentquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer zon kuduel, Vitesse wint
Het wordt een extra belangrijk duel voor Maaskant dus.quote:Van Nieuwstadt hoopt op ontslag Maaskant
Voor Willem II staat vrijdag een heel belangrijk duel op het programma. Want in Tilburg zullen De Tricolores moeten winnen van Vitesse om de kritiek te stillen. Coach Robert Maaskant greep in door enkele ervaren spelers buiten zijn selectie te laten.
Zo zullen Albert van der Haar, Frank van Mosselveld, Jos van Nieuwstadt en Iwan Redan alle vier vanaf de tribune moeten toekijken hoe hun ploeggenoten het ervan afbrengen tegen Vitesse. Van Nieuwstadt en Redan moesten donderdag zelfs al meetrainen met de beloften van Willem II.
Tot woede van Van Nieuwstadt. 'Mijn collega's mogen winnen. Maar voor mijzelf hoop ik dat Willem II van Vitesse verliest. Dan moet de trainer waarschijnlijk weg en schijnt er voor mij weer wat licht aan het eind van de tunnel', ventileert de verdediger zijn frustratie in het Brabants Dagblad.
'Ik durf het nu te zeggen. Ontslaan zullen ze me niet en ik kan ook niet meer dieper zinken. (...) Ik voel me vernederd. (…) Ik ben op mijn 25ste ineens achtste keus.'
Van Nieuwstadt, die het seizoen nog begon als reserve-aanvoerder en deze competitie drie duels in actie kwam, heeft het helemaal gehad met Maaskant. 'Ik heb er al met mijn zaakwaarnemer over gesproken. Als ik tribuneklant blijf, wil ik in de winterstop naar een andere club. Dan heeft Willem II niks meer aan mij.'
De in Waalwijk geboren verdediger is bezig aan zijn achtste seizoen bij Willem II. 'Mijn contract loopt aan het einde van het seizoen af. Ik reken op de loyaliteit van Willem II, zodat ik mijn carrière een mooi vervolg kan geven.'
vi.nl
Maaskant de Kroonprins van het Nederlands Voetbalquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het wordt een extra belangrijk duel voor Maaskant dus.
goede avatar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:33 schreef SCH het volgende:
Goh spannend
toch niet, maar wat een frot goalquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:43 schreef hellmondunited het volgende:
jammer willem II
weer een stap die kant opquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kom op Vitesse! Heel Tilburg zit te wachten tot Maaskant er uit wordt gebonjoured.
Dan was ie er toch ook niet ingegaan ?quote:
dan was Dingsdag er tegen aan gelopen, 2-2.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan was ie er toch ook niet ingegaan ?
je moest eens weten hoe koud het in tilburg isquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:55 schreef hellmondunited het volgende:
weet je hoe koud arme kieft het nu heeft
Eindelijk een keer ja.quote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Een goed duel viel ook niet te verwachten. Gelukkig was het dit keer door de fouten een leuke wedstrijd.
misschien was de vraag: val je op vrouwen? "ja"quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:41 schreef hellmondunited het volgende:
alee rooie kut, zit niet zo met dat shirt te frotten
wanneer komt er nou eens een man voor in de plaats?
Als RKC vanavond van PSV wint, wint Vitesse volgende week. Wint PSV, dan pakt RKC minstens een punt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Eindelijk een keer die doelpuntengemiddelde van de vrijdagavond omhoog geschroeft. Ik ben blij met de overwinning, maar die spanning op het einde had van mij niet gehoeven. Volgende week tegen de directe concurrent RKC.
hopen op het "zwamborn-effect" en dat willem2 komende week van nec wintquote:Op maandag 21 november 2005 10:27 schreef TilburgCasual het volgende:
En ja hoor , Robert is de laan uit gestuurd!
Vanmorgen stond al het bericht in het Brabants Dagblad dat Maaskant vandaag ontslagen wordt. Gezien de hoeveelheid mediavertegenwoordigers nu aanwezig op het stadion volgt deze morgen een persconferentie waarop het vertrek aangekondigd zal worden. Het is dus wachten op het officiële persbericht.
Update: Robert Maaskant heeft na eerst de spelersgroep te hebben toegesproken de media te woord gestaan. Hij zei op basis van resultaten te zijn ontslagen. Rest nu nog het afhandelen van financiele zaken. Zwamborn heeft vanmorgen de training overgenomen!
Wij zijn thuis bagger.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:56 schreef clauwheee het volgende:
Modjes de titel kan denk ik wel worden veranderd in NAC-FC Groningen?
Komende vrijdag dus, 20.30 uur. In eigen huis doen we het goed, maar willen we echt een beetje meedoen zal er uit toch ook moeten worden gewonnen. Tot nu toe was dat nogal bagger
Hopen dus op een leuke vrijdagavondwedstrijd met een overwinning voor de FC
Ow, zat zou dan in ons voordeel zijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wij zijn thuis bagger.![]()
Maarja, ik zit weer int stadion iig.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef Henk_Telefoon het volgende:
in onze vorm .. Ik hoop misschien zelfs een beetje op een verlies, dat de positie van TL onhoudbaar wordt !
http://www.nac.nlquote:De wedstrijd NAC Breda-FC Groningen is vanwege de hevige sneeuwval in Breda definitief AFGELAST.
rtl5 is hier toch nu op zwart gegaan, altijd als het hier wat heftig weer is in brabant,.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:02 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
http://www.nac.nl
Wat een ramp! Geen Lijf of 5. Ben benieuwd wat er nu gaat komen. Waarschijnlijk een klassieker uit het archief van de vrijdagavondwedstrijden.![]()
Jammer ja, maar dit kon je toch wel verwachten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:16 schreef Superheld het volgende:
Klote zooi.
Ook best jammer voor de grunnen die al om half 3 de bus in moesten..
Dubbele aflevering Flodder?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:05 schreef Dos37 het volgende:
Wat zenden ze nu uit.
Jammer van vanavond.
Dan kijk ik liever nog naar een akelige 0-0 potquote:
Vanavond had je kunnen geniet, helaasquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever nog naar een akelige 0-0 pot
Van NAC punt nl. Maar komt dan niet live op tv natuurlijkquote:De op vrijdag afgelaste wedstrijd NAC Breda-FC Groningen is opnieuw vastgesteld op woensdag 30 november. Aanvang 20:00u
Een vriend van me is idd daar heen, best lulligquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:16 schreef Superheld het volgende:
Klote zooi.
Ook best jammer voor de grunnen die al om half 3 de bus in moesten..
Bussen zijn toch al bijna weer terug? Net waren ze al bij Grijpskerk las ik ergens. Alleen de spelers nog niet meen ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een vriend van me is idd daar heen, best lullig
Geen idee eigenlijk, heb hem nog niet er over gesproken. Weet alleen dat de bussen vanmiddag rond half 3 zouden vertrekken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Bussen zijn toch al bijna weer terug? Net waren ze al bij Grijpskerk las ik ergens. Alleen de spelers nog niet meen ik.
Roda speelt weer met elf man dus dat is niet verrassend, verder gaat het gelijk op hoewel het ook andersom had kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:41 schreef jmac het volgende:
hoe speelt roda? zijn ze sterker in 't begin?
dank, dat moest ik even bevestigd krijgenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roda speelt weer met elf man dus dat is niet verrassend, verder gaat het gelijk op hoewel het ook andersom had kunnen zijn
\
Jullie staan voor.0-1 Sergioquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:44 schreef jmac het volgende:
[..]
dank, dat moest ik even bevestigd krijgen![]()
Jullie? Hier een echte PSV-er hequote:
denk hetquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi gebaar van de Heracles(?) supporters.
En het is weer makkelijk om een kleine club te pakken..quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:19 schreef mcyodogg het volgende:
heracles supporters op ado tour
Het lijkt er verdacht veel opquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er wordt vanavond toch ook gevoetbald?
Het leeft niet meer echt of wel?
De wedstrijden op vrijdag hebben me niet echt kunnen bekoren tot nu toequote:Op vrijdag 9 december 2005 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is NEC - Roda. Of andersom. Of wel goed. Ik bedoel, kom opquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, hij zei net dat ze ziek is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Barbara deed toch normaal altijd de vrijdagavond wedstrijd?
Nu zat Leo er. Zou ze gepasseerd zijn ?
Deze is dus dichtquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |