Heerenveen had er ook 2 maar rond ze helaas ook niet afquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:25 schreef borisz het volgende:
tja ajax had kansen maar rond ze niet af
DAt vond ik ook nog betere kansen moet ik zeggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Heerenveen had er ook 2 maar rond ze helaas ook niet af
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:13 schreef DeTolk het volgende:
Vergeten ze nu bij RTL5 ook de doelpunten![]()
Anastasiou stond gewoon buitenspel hoor Mich. Ik zag het in eerste instantie ook niet maar als je na die 36 herhalingen nog niet ziet dat hij gewoon een half metertje buitenspel stond dan moet je aan een (nieuwe) bril of een nieuwe tv. Wel knap van die grensrechter dat hij het goed zag, of gewoon een goede gok.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:57 schreef methodmich het volgende:
Goal Nigel wel onterecht afgekeurd, maar dat zeg ik na een herhaling. In de match kon het best.
Want?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:57 schreef methodmich het volgende:
Goal Nigel wel onterecht afgekeurd
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:58 schreef DIGGER het volgende:
Goed en snel gezien dus door die grensrechter, nu al de man van het weekend
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
En die cameraman, begon diens nickname met een C dan?
RBC Roosendaal - RKC Waalwijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:50 schreef DeTolk het volgende:
Wat krijgen we a.s. vrijdag?
Winnen wel, 0-5 is wel erg veel denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
2 kleine clubs waarvan de uitploeg met 0-5 moet kunnen winnen.
Iddquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, als er vrijdag minder dan 2 goals vallen is er echt een vloek op de vrijdagavond wedstrijd.
Ja potverdikkeme danquote:
Als RBC-fan is het niet veel beter, behalve dan de voorsprong..quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Je had als RKC-fan beter niet in kunnen tunen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |