http://www.nac.nlquote:De wedstrijd NAC Breda-FC Groningen is vanwege de hevige sneeuwval in Breda definitief AFGELAST.
rtl5 is hier toch nu op zwart gegaan, altijd als het hier wat heftig weer is in brabant,.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:02 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
http://www.nac.nl
Wat een ramp! Geen Lijf of 5. Ben benieuwd wat er nu gaat komen. Waarschijnlijk een klassieker uit het archief van de vrijdagavondwedstrijden.![]()
Jammer ja, maar dit kon je toch wel verwachten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:16 schreef Superheld het volgende:
Klote zooi.
Ook best jammer voor de grunnen die al om half 3 de bus in moesten..
Dubbele aflevering Flodder?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:05 schreef Dos37 het volgende:
Wat zenden ze nu uit.
Jammer van vanavond.
Dan kijk ik liever nog naar een akelige 0-0 potquote:
Vanavond had je kunnen geniet, helaasquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever nog naar een akelige 0-0 pot
Van NAC punt nl. Maar komt dan niet live op tv natuurlijkquote:De op vrijdag afgelaste wedstrijd NAC Breda-FC Groningen is opnieuw vastgesteld op woensdag 30 november. Aanvang 20:00u
Een vriend van me is idd daar heen, best lulligquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:16 schreef Superheld het volgende:
Klote zooi.
Ook best jammer voor de grunnen die al om half 3 de bus in moesten..
Bussen zijn toch al bijna weer terug? Net waren ze al bij Grijpskerk las ik ergens. Alleen de spelers nog niet meen ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een vriend van me is idd daar heen, best lullig
Geen idee eigenlijk, heb hem nog niet er over gesproken. Weet alleen dat de bussen vanmiddag rond half 3 zouden vertrekken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Bussen zijn toch al bijna weer terug? Net waren ze al bij Grijpskerk las ik ergens. Alleen de spelers nog niet meen ik.
Roda speelt weer met elf man dus dat is niet verrassend, verder gaat het gelijk op hoewel het ook andersom had kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:41 schreef jmac het volgende:
hoe speelt roda? zijn ze sterker in 't begin?
dank, dat moest ik even bevestigd krijgenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roda speelt weer met elf man dus dat is niet verrassend, verder gaat het gelijk op hoewel het ook andersom had kunnen zijn
\
Jullie staan voor.0-1 Sergioquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:44 schreef jmac het volgende:
[..]
dank, dat moest ik even bevestigd krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |