iedereen krijgt wel eens te maken met spotprenten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zien de moslims in Denemarken anders
wat heeft het voor nut om dat te plaatsen ? welke doel heeft het meegebracht ?
Precies, bv. hans teeuwen noemde de hells angels een stelletje bebaarde leernichten die mekaar in een blokhut zitten af te trekken, en hij heeft geen last van bedreigingen of wat dan ook gehad. Zijn de hells angels zoveel toleranter dan de moslimgemeenschap?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:25 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
iedereen krijgt wel eens te maken met spotprenten.
Het gaat om de buitensporige en onacceptabele aggressieve reactie.
Hij heeft ook genoeg grapjes over moslims en dergelijke gemaakt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:34 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Precies, bv. hans teeuwen noemde de hells angels een stelletje bebaarde leernichten die mekaar in een blokhut zitten af te trekken, en hij heeft geen last van bedreigingen of wat dan ook gehad. Zijn de hells angels zoveel toleranter dan de moslimgemeenschap?
Wel even onderbouwen aub, slimmerik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:37 schreef Vitalogy het volgende:
Dit topic verzandt een beetje in krampachtige pogingen elkaar te slim af te zijn.
Nou dat valt eingelijk nog wel mee, hij maakte eingelijk alleen maar vrij onschuldige grapjes over de Islam, het Christendom daarentegen wordt vrij hard de grond in gestampt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hij heeft ook genoeg grapjes over moslims en dergelijke gemaakt.
Zat hij ondergedoken?
Hoezo? Ik ken Hans Teeuwn niet zo goed, maar z'n grapjes over van alles en nog wat zijn vrij grof, oa ook over Turken enzo. Maar goed, de onschuldige grapjes van Hans Teeuwen gaan dus over de Islam.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:39 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Nou dat valt eingelijk nog wel mee, hij maakte eingelijk alleen maar vrij onschuldige grapjes over de Islam, het Christendom daarentegen wordt vrij hard de grond in gestampt.
Omdat er ook nog wat niet-moslims in Denemarken leven? Nu ben ik van mening dat het iemand siert als hij/zij rekening houdt met andermans opvattingen maar als personen een rel maken om een paar (slechte) tekeningen, dat gaat toch echt wel heel erg ver.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zien de moslims in Denemarken anders
wat heeft het voor nut om dat te plaatsen ? welke doel heeft het meegebracht ?
het enige dat hans teeuwen ooit heeft gezegd (zie intervieuw de woestijnridders, vara, uitzending gemist) is dat allah een grote dikke lul had. maar dat zei hij in combinatie met kritiek op meerdere geloven.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ken Hans Teeuwn niet zo goed, maar z'n grapjes over van alles en nog wat zijn vrij grof, oa ook over Turken enzo. Maar goed, de onschuldige grapjes van Hans Teeuwen gaan dus over de Islam.
Aha, de Deense moslimgemeenschap is aangesteld om over ons te waken? Goeie vergelijking!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:03 schreef gelly het volgende:
Je gaat toch ook niet bij de plaatstelijke discotheek de uitsmijter voor lul uit staan maken omdat je nou eenmaal vrijheid van meningsuiting hebt.
wat hij zegt, nutteloosquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:44 schreef gelly het volgende:
Beetje een nutteloze provocatie als je het mij vraagt.
het nut hiervan is, is dat nu ook de denen weten waarmee ze te maken hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:52 schreef Yildiz het volgende:
[..]
wat hij zegt, nutteloos
net als stormfront, nutteloos
En dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het nut hiervan is, is dat nu ook de denen weten waarmee ze te maken hebben.
dan weten ze in het vervolg dat er met moslims niet te spotten valt... helaas. had je ook mijn stukje over hans teeuwen gelezen?quote:
nee?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan weten ze in het vervolg dat er met moslims niet te spotten valt... helaas. had je ook mijn stukje over hans teeuwen gelezen?
ik had het niet tegen jou. overigens gebruiken zij geen woorden maar daden. je zus voor hoer uitschelden bijvoorbeeld. maar dat terzijde, er is genoeg zelfspot in nederland en onze gebruiken. gaat niemand elkaar voor bedreigen met de dood.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
nee?
en, waar zijn de tekeningen van moslims, die ons afbeeld als ware kaaskoppen, al wiet rokende, naakt over straat hobbelend met klompen en 3 hoeren in de hand? en werkloos?
Moslims mogen niet tekenen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
nee?
en, waar zijn de tekeningen van moslims, die ons afbeeld als ware kaaskoppen, al wiet rokende, naakt over straat hobbelend met klompen en 3 hoeren in de hand? en werkloos?
Gaan 'we' de tekenaar dan bedreigen met de dood?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
nee?
ik vind dat wat eenzijdig overtrokkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had het niet tegen jou. overigens gebruiken zij geen woorden maar daden. je zus voor hoer uitschelden bijvoorbeeld. maar dat terzijde, er is genoeg zelfspot in nederland en onze gebruiken. gaat niemand elkaar voor bedreigen met de dood.
wij hadden vroeger al een versje: allah is groot, allah is machtig. hij heeft een lul van 1 meter 80.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ik vind dat wat eenzijdig overtrokken
tevens ken ik ook geen komiek die gaat bléren dat god een dikke lul heeft, en dat een profeet of zelfs jezus op een rare manier wordt afgebeeld door een 'komiek'
Waarom schelden ze je zus uit? Hoe weten ze dat dat je zus is?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had het niet tegen jou. overigens gebruiken zij geen woorden maar daden. je zus voor hoer uitschelden bijvoorbeeld. maar dat terzijde, er is genoeg zelfspot in nederland en onze gebruiken. gaat niemand elkaar voor bedreigen met de dood.
nogmaals, tuurlijk mogen moslims gaan demonstreren of kritiek uitten, maar ze mogen je niet met de dood gaan bedreigen, dat standpunt zal ik vast blijven houden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar even serieus, als een of andere Moslim met z'n kop op tv zegt dat Nederlanders varkens zegt staat het land ook op z'n kop. En de media vliegt er als aasgieren op af.
Ik word er kotsmisselijk van. Blijkt wel weer dat ik dit land geen fuck gebeurt dat de aandacht zich steeds op moslims vs nederlanders vestigt.
Als een Nederlander roept dat Moslims varkens zijn ook...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar even serieus, als een of andere Moslim met z'n kop op tv zegt dat Nederlanders varkens zegt staat het land ook op z'n kop. En de media vliegt er als aasgieren op af.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom schelden ze je zus uit? Hoe weten ze dat dat je zus is?
geef eens je repliek op hans teeuwen die blijkbaar helemaal niet zo veel aan moslimkritiek heeft gedaan als jij wel had gedacht, sta je toch een beetje voor lul als je die aanname hebt gemaakt, waar later van blijkt dat het helemaal niet zo is. stigmatiserend en zielig noemen we dat hier.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom schelden ze je zus uit? Hoe weten ze dat dat je zus is?
Zeker met je eens, met de dood bedreigen is ongelooflijk laf.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nogmaals, tuurlijk mogen moslims gaan demonstreren of kritiek uitten, maar ze mogen je niet met de dood gaan bedreigen, dat standpunt zal ik vast blijven houden.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik het oké vind dat ze mensen bedreigen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nogmaals, tuurlijk mogen moslims gaan demonstreren of kritiek uitten, maar ze mogen je niet met de dood gaan bedreigen, dat standpunt zal ik vast blijven houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |