ahhhhhhhhhhhhhh het kwartje valt , nu snap ik wat jij en froosje bedoelen als ze het over een platte foto hebben , het duurt ff maar het dringt langzaam door hierquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:32 schreef Olio het volgende:
Leuk Ymke!
Bij de eerste muts foto lijkt het alsof het gezicht geknipt is, als je lang genoeg kijkt. Vind hier de blik wel het best.
De sepia foto heeft een raar frutseltje links van zijn neus, wat doorloopt naar de wang.
Van de kinderfoto's vind ik de 2e het mooist, maar mis ik inderdaad wat onscherpte,wat de foto wat plat maakt Dat was dus die andere![]()
Nou ben jij weer
Nieuw, weer eens dichtbij:
[afbeelding]
Ze heeft een hele sterke overbite, vandaar dat haar mond zo vreemd staat, die is niet anders. Ogen iets lichter kan ik proberen, ik heb er verder weinig aan gedaan als omgezet van RAW naar jpg.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:54 schreef Olio het volgende:
Staat ze op het punt te gaan lachen pea4fun? Grappig die mond zo.
Misschien een idee om bij zulke ogen deze iets lichter te maken, zodat ze er meer uitspringen. Oortje rechts vind ik zonde, maar kan bij een snel portretje natuurlijk. Leuk koppie.
Hij lijkt idd net niet helemaal scherp, misschien dat wat unsharp mask nog helpt. Het oor komt omdat het gewoon een point en shoot foto was, niet echt doordacht verder, maar vond hem wel grappig geworden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:59 schreef Ymke het volgende:
Pea ik mis wat scherpte en de ogen vind ik wat dof , jammer van dat oor rechts dat er net niet helemaal opstaat
Um... het hoofd staat er niet helemaal opquote:
Hmm... maar wat ik zeg is geen wetmatigheid. Het is niet meer of minder dan mijn mening. Het is heel eenvoudig: als jij dit een mooie foto vind, dan heb jij helemaal gelijk. Als je alles op artistieke vrijheid gooit, dan bestaat er geen 'goed' of 'fout'.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:55 schreef ide het volgende:
Ja ik ben niet blind maar vond hem toch wel aardig, maar was Gimmick zegt bijvoorbeeld dat wist ik allemaal niet. Die rare achtergrond is btw mijn kamermuur.
ide,quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:02 schreef ide het volgende:
Conclusie, ik heb de foto dus te enthousiast gecropt volgens jullie. Ik heb een simpele digitale camera (nikon 2200) maar ik ga wel eens aan de slag met dat indirecte geflits, misschien kan ik wel een spiegeltje onder een hoek van 45 graden voor de flits houden om het meer indirect te maken. Iig bedankt voor de tips!
Beetje uit een sci-fi serie lijkt wel. Al vind ik de foto iets te licht daarvoor, van mij zou hij wat donkerder mogen, vooral de achtergrondquote:
oi dat ligt nu wel aan de fotograaf en niet aan het model hahaquote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef PdeHoog het volgende:Ze staat wel heel erg in het midden he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |