Dit vind ik de mooiste plaat Vlieg. Lekkere blik!quote:Op woensdag 30 november 2005 10:51 schreef Vliegvrager het volgende:
Vond ik ook een nadeel van die foto. Hier eentje met mond:
[afbeelding]
Stond deze er al?? Kan bijna niet, want zo'n mooi koppie mis ik niet snelquote:Op maandag 28 november 2005 19:09 schreef Olio het volgende:
Edit: als foto's veranderd worden om het geloofwaardig te houden![]()
Sproetensmoeltje dan nog maar, voor de liefhebbers:
[afbeelding]
Die foto met die muts ben ik wel beneiuwd naar, dat lijkt me echt zo'n Fishermans Friend fotoquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef Ymke het volgende:
Ik heb bij de fotos bewust gekozen voor donkere kleding en een donkere achtergrond , bij foto 1 is dat niet zo mooi geworden bij foto 2 vind ik het wel ok. Ik heb de man op foto 1 ook nog met een donkere muts , was oefenen met licht enzo.
De donshaartjes , tja jammer , ik weet niet of ik dat nog ga wegsoepen , tis een spontaan portretje geweest en verder doe ik er niks mee.
Ik blijf oefenen
bedankt voor de commentaren
Daar lijkt die wel wat op jahquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die foto met die muts ben ik wel beneiuwd naar, dat lijkt me echt zo'n Fishermans Friend foto
ik vind jou maar vaagquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:16 schreef N.icka het volgende:
edit
ringflitser gebruikt ?quote:Op maandag 21 november 2005 19:58 schreef Gizz het volgende:
[afbeelding]
klikbaar Maar even een linkje naar de grotere versie, want replique maakt anders een ranzige blauwe rand om de foto..
Roept u maar
geeft bij veel stoerdere fotos een lekker ruig uiterlijk , vind het vaak mooiere fotos om naar te kijken dan super gladhuidjequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn vriend heeft ook zo'n ruige kop, vooral als hij zich niet geschoren heeft. Ik vind dat zo mooi altijd
opzich is het een goede foto , licht is aan de lange kant geplaats waardoor je net schaduwverloop krijgt aan de linkerkant (voor de kijkers) , je kan nog zeggen licht is nog iets te hard geweest, maar op de lichtste plek is nog doortekening te zienquote:Op woensdag 16 november 2005 17:58 schreef Gizz het volgende:
[afbeelding]
Zit verder geen gedachte achter, moest gewoon een portretfoto namaken om te leren hoe je bepaalde dingen voor elkaar krijgt in de studio.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die foto met die muts ben ik wel beneiuwd naar, dat lijkt me echt zo'n Fishermans Friend foto
De toning zou wat sterker mogen bij de tweede, maar op de een of andere manier vind ik dat toch wel de fraaistequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:37 schreef Ymke het volgende:
Dank je , grappig is dat toch , dat vind ik dus juist de minste
Ik vind het absoluut de beste van de tweequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:37 schreef Ymke het volgende:
Dank je , grappig is dat toch , dat vind ik dus juist de minste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |