Gelukkigen de bussen van tegenwoordig niet eens meer wegrijden met een open deurquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:10 schreef Sosa het volgende:
Nu was de chauffeur nogal ijverig met de busdeuren sluiten met het gevolg dat hij met zijn voet tussen de deur bleef zitten terwijl de bus ging rijden.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:07 schreef RealZeus het volgende:
Ben je op stap geweest,laatste bus terug,redelijk dronken.
De bus stopt,de deur gaat open.
Ik:"Ha pa."
" Zo jongen, zit je lekker in de olie?"
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:12 schreef tulpje6 het volgende:
Nog een leuke, alweer van een paar jaar geleden.
[..]
dat is pure leedvermaak. ik zou het enorm zielig vinden voor die gozers.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:54 schreef Aventura het volgende:
Ik zat een keer in de nachtbus na het uitgaan.
[..]
Dat wilde ik ook al vertellenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:21 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ging een keer met de bus van een busmaatschappij met m'n klas op excursie naar het IPC in arnhem, deed de buschauffeur een 'rondje van de zaak'.
Hield dus in dat hij een vol rondje om een rotonde reed
in de olie zijn, uitdrukking voor dronken. Niet turks olieworstelen.quote:
Is dit toevallig ook bij Hart van Nederland uitgezonden?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:10 schreef Sosa het volgende:
Kontverhaal
Renesse Brabant?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was pak 'm beet 5-6 jaar geleden denk ik...
En we hebben het hier over Renesse hè....
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:56 schreef Sosa het volgende:
Heb trouwens nog wel een verhaaltje..
Toen ik afgelopen januari van Siem Riep (Cambodja) naar Bangkok moest,
Eergisteren Fight Club voor het eerst gezien... wat een vette film!!quote:Tyler..Durden
dat doet me aan nog een bustripje van mij denken!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef tulpje6 het volgende:
Nog een keer in een 'coach' ergens in/ vlakbij the Yorkshire moors (uitwisselingstripje tijdens middelbare school): bus rijdt steile helling op....t gaat allemaal erg traag....staan op een gegeven moment zowat stil...begint dat ding op een gegeven moment achteruit te rollen!
Met moeite ging t daarna toch de helling nog op, hij trok t nog net.
Good onequote:Op maandag 31 oktober 2005 19:56 schreef RiDo78 het volgende:
Schooltripje naar Tsjechie.... Lange busreis dus er mag gebruik gemaakt worden van het toilet in de bus. Liever niet natuurlijk, want de chauffeur moet dat schoonhouden en bij elke stop controleren.
We zijn al bijna 3 kwart door Duitsland heen als de chauffeur na een tussenstop/rust door de intercom roept: "Ik weet niet of ik iemand dankbaar moet zijn of niet... Want die persoon heeft een ENORM hoge boete lopen riskeren. Aan de andere kant hoef ik de WC niet meer te legen; dat ligt inmiddels al ergens op de autobahn! Voor de duidelijkheid, doortrekken doe je met die grote knop... dus NIET dat kleine knopje aan verstopt aan de onderkant van het toilet zit."
De rest van de reis hadden we lol met geintjes als: "Stel je toch eens voor, als er een dikke duitser in z'n dikke cabrio vlak achter de bus had gereden..."
my god, die is te goedquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:56 schreef RiDo78 het volgende:
Schooltripje naar Tsjechie.... Lange busreis dus er mag gebruik gemaakt worden van het toilet in de bus. Liever niet natuurlijk, want de chauffeur moet dat schoonhouden en bij elke stop controleren.
We zijn al bijna 3 kwart door Duitsland heen als de chauffeur na een tussenstop/rust door de intercom roept: "Ik weet niet of ik iemand dankbaar moet zijn of niet... Want die persoon heeft een ENORM hoge boete lopen riskeren. Aan de andere kant hoef ik de WC niet meer te legen; dat ligt inmiddels al ergens op de autobahn! Voor de duidelijkheid, doortrekken doe je met die grote knop... dus NIET dat kleine knopje aan verstopt aan de onderkant van het toilet zit."
De rest van de reis hadden we lol met geintjes als: "Stel je toch eens voor, als er een dikke duitser in z'n dikke cabrio vlak achter de bus had gereden..."
Oh fuck! Ja, dat was ik nog vergeten ookquote:Op woensdag 2 november 2005 01:28 schreef Sport_Life het volgende:
paar weken geleden met de nachtbus na het stappen, chauffeur; "Willen jullie ook een rondje van de zaak?". Rijdt die mongool een extra rondje op de rotonde!!. Ik bedoel, doe dat overdag, maar niet met een nachtbus vol brakke mensen
(ik kon het gelukkig nog wel binnen houden).
quote:Op donderdag 3 november 2005 06:07 schreef StefanP het volgende:
Ik studeerde af in een gat nabij dat open riool in Limburg bekend als Heerlen. Kreeg een 'mooie kamer' van het bedrijf dat een smerig hok in een aftands pand bleek te zijn waar allerlei vage figuren woonden. Kwam ik altijd ongure buitenlanders tegen binnen.
Op een dag zat ik in de bus, vrijwel verlaten op 2 oudere mensjes voorin. Stopt ie, en wie stappen er in? Een van die buitenlanders die ik wel es in dat pand zag, met een maat van hem. Hij herkende me wel overigens. Gaan halfverwege zitten. Mompelen wat tegen elkaar. 5 minuten later staan ze ineens op, en gaan recht tegenover die oudjes zitten (jeweetwel, aan de ander kant van zo'n 4zitter)! Het was echt doodstil in die bus en ik zat echt te kijken van jezus wat krijgen we nou? De spanning was te snijden en je zag die oudjes stokstijf zitten. Er was geen woord gewisseld en ik dacht absoluut dat ze gingen beroven. Doodse stilte voor nog eens 5 minuten. En toen stapten die kerels zomaar uit. WTF dat nou allemaal was, ik weet het nog steeds niet, maar wie weet was het heel anders gelopen als ik niet in die bus had gezeten.
Fotoooquote:Op maandag 7 november 2005 19:16 schreef Lief-visje het volgende:
Toen ik een paar jaar geleden terug naar huis ging kwam ik er achter dat de trams niet reden dus ik dacht nouja dan maar met de bus
Ik stap die bus in en die chauffeur vond mij schijnbaar een leuke meid dus hij wou allemaal dingen van mij weten dus ik zeg gaat je niks aan. Begint i spontaan liefdesliedjes te zingen en riep i om in zijn microfoon waar iedereen bij was dat i van me hield ! Ben gelijk weer uitgestapt en heb maar gewacht tot de volgende bus![]()
Dus omdat iedereen dronken was begon de bus te schudden? rrrRRAAAARRRRrquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:29 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik zat er zelf niet in, maar wel een geinig verhaal.
Vorig jaar met koninginnedag een hele bus vol terug naar huis. Iedereen was dronke dus de bus begon te schudden en zo. Uiteindelijk met politiebegeleiding naar huis geraakt.
Was jij niet bij Man Bijt Hond?quote:Op zondag 20 november 2005 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb als hobby het fotograferen van (onder andere) bussen. Op een gegeven moment sta ik in apeldoorn een foto van een bus te maken. Komt de chauffeur naar me toe.
"wacht even, dan haal ik een foto van iets echt bijzonders"
Ik even wachten, en daar kwam hij aan met een foto van een gevuld kievitsnestje
Wist hij veel dat ik vanuit Fryslân kwam met de bus, en in het verleden zelf eieren heb gezocht...
Neen.quote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was jij niet bij Man Bijt Hond?
Ohquote:
Dat is erg aardig van die tram, zullen wel goeie vrienden zijnquote:Op maandag 21 november 2005 15:18 schreef rameijer het volgende:
![]()
- Amsterdam (tram): Midden in de Leidsestraat stopt de tram zodat de bestuurder een broodje kroket kan halen bij de snackbar![]()
Da's me toch een vreemde buservaring!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ken er ook een paar:
-Op de Rozengracht stap ik over van de tram 13 naar de tram 17 om eerder op het Centraal Station te komen.
Da's niet zo raar hoor, je kan alleen voor- en achterin instappen, en de meeste mensen zijn zo lui en blijven er hangen, zodat het in het midden relatief rustig blijft. Als het dan druk is in de spits is het niet raar dat zoiets omgeroepen wordt.quote:Op donderdag 24 november 2005 07:32 schreef Jeff89 het volgende:
Amsterdam.. Volgens mij de 5, maar zeker weten doe ik het niet.
Nogal vol met toeristen ed, en 2 controleurs er in...
"Dames en heren, wilt u zo vriendelijk willen zijn allemaal door te lopen naar de achterkant van de tram"
Nog geen 5 seconden later een andere stem:
"Dames en heren, zou u allemaal door willen lopen naar de voorkant van de tram?"
Mooie verhalen!quote:
Kunnen ze daarvoor niet beter rode doeken gebruiken?quote:Bleek dus dat er iemand onder de trein gesprongen was, en dat dat allemaal de verspreide stoffelijke resten waren.
quote:Een andere dag zat ik met mijn toenmalige vriend op de trein en waren we innig aan het zoenen (we hadden eerst gekeken of er niemand anders meer in de wagon zat).
Plots wordt er op mijn schouder getikt, ik kijk op en daar staat de controleur en die zegt zo heel droog "sorry voor het storen, maar zou ik jullie kaartjes kunnen zien".
Sherlockquote:Op donderdag 24 november 2005 15:43 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
is duidelijk de schuld van de chauffeur, als je omvalt moet je de andere kant ophangen!
Bij de eerstvolgende bushalte zou ik er direct uit zijn gegaan. Dan maar een andere bus.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:56 schreef -Angel- het volgende:
Intussen wist ik dat van de achterbank kwam, ik denk laat ik het eens vragen wat het is. Dus kijk achterom en op dat moment kijk ik recht in de loop van een pistool. Je moest eens weten hoe snel ik weer voor me heb gekeken.
Ik was blij toen ze de bus uitwaren, die eikel was ze pistool constant aan het laden en ontladen. Het zweet stond op het voorhoofd bij degene die in het midden zat. Je zit toch niet lekker, met die gedachte moet ik zeggen.
Hehehe wij hadden er ook zo één..met Pasenquote:Op maandag 28 november 2005 22:07 schreef massy het volgende:
Ik zat een keer in de trein en toen begon de machinist liedjes te zingen door de intercom.
Geen leuke liedjes maar liedjes als: "van voor naar achter van links naar rechts........ en iets van berend botje ofzo![]()
Vreemde treinervaring dus eigenlijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |