abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31841123
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:25 schreef FragmasterFreddy het volgende:
Buitenland mag ook?

[..]
Bizar!
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:48:26 #127
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_31843010
Twee keer in mijn leven met de bus gegaan. Eerste keer zat ik naast een behoorlijk stinkende rasta en de tweede keer ging de look-a-like van gordon direct achter me staan toen alle zitplaatsen bezet waren.

Vannaf toen heb ik besloten om de bus maar verder in mijn leven te vermijden.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:03:11 #128
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_31843440
quote:
Tyler..Durden
Eergisteren Fight Club voor het eerst gezien... wat een vette film!!
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_31844211
Nog een keer in een 'coach' ergens in/ vlakbij the Yorkshire moors (uitwisselingstripje tijdens middelbare school): bus rijdt steile helling op....t gaat allemaal erg traag....staan op een gegeven moment zowat stil...begint dat ding op een gegeven moment achteruit te rollen!
Met moeite ging t daarna toch de helling nog op, hij trok t nog net.
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:41:04 #130
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_31844498
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef tulpje6 het volgende:
Nog een keer in een 'coach' ergens in/ vlakbij the Yorkshire moors (uitwisselingstripje tijdens middelbare school): bus rijdt steile helling op....t gaat allemaal erg traag....staan op een gegeven moment zowat stil...begint dat ding op een gegeven moment achteruit te rollen!
Met moeite ging t daarna toch de helling nog op, hij trok t nog net.
dat doet me aan nog een bustripje van mij denken!!
Het was nogal glad buiten en ik moest en zou naar een vriendin op visite gaan.. Dus ik stap vrolijk de bus..Alles gaat goed tot we de weg af moesten met de bus.De weg was spiegelglad!!!! En het was ook nog eens een weg met allemaal klinkertjes. De bus gleed langzaam naar beneden maar omdat het zo glad was kon de buschauffeur niet zo goed sturen.Met als gevolg dat de achterste helft van de bus op de linkerbaan zat.. Ik zag mezelf al bijna in de greppel liggen.
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_31846808
Schooltripje naar Tsjechie.... Lange busreis dus er mag gebruik gemaakt worden van het toilet in de bus. Liever niet natuurlijk, want de chauffeur moet dat schoonhouden en bij elke stop controleren.

We zijn al bijna 3 kwart door Duitsland heen als de chauffeur na een tussenstop/rust door de intercom roept: "Ik weet niet of ik iemand dankbaar moet zijn of niet... Want die persoon heeft een ENORM hoge boete lopen riskeren. Aan de andere kant hoef ik de WC niet meer te legen; dat ligt inmiddels al ergens op de autobahn! Voor de duidelijkheid, doortrekken doe je met die grote knop... dus NIET dat kleine knopje aan verstopt aan de onderkant van het toilet zit."

De rest van de reis hadden we lol met geintjes als: "Stel je toch eens voor, als er een dikke duitser in z'n dikke cabrio vlak achter de bus had gereden..."
Don't hurry, be crappy!
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:05:08 #132
78498 classpc
I don't like change
pi_31847089
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:56 schreef RiDo78 het volgende:
Schooltripje naar Tsjechie.... Lange busreis dus er mag gebruik gemaakt worden van het toilet in de bus. Liever niet natuurlijk, want de chauffeur moet dat schoonhouden en bij elke stop controleren.

We zijn al bijna 3 kwart door Duitsland heen als de chauffeur na een tussenstop/rust door de intercom roept: "Ik weet niet of ik iemand dankbaar moet zijn of niet... Want die persoon heeft een ENORM hoge boete lopen riskeren. Aan de andere kant hoef ik de WC niet meer te legen; dat ligt inmiddels al ergens op de autobahn! Voor de duidelijkheid, doortrekken doe je met die grote knop... dus NIET dat kleine knopje aan verstopt aan de onderkant van het toilet zit."

De rest van de reis hadden we lol met geintjes als: "Stel je toch eens voor, als er een dikke duitser in z'n dikke cabrio vlak achter de bus had gereden..."
Good one
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:41:41 #133
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_31848245
Wat een verhalen
Wij hebben op wintersport ook een bizarre reis meegemaakt van het station naar het dorpje.
Het was vrij koud, er lag een dikke laag sneeuw op de weg (op drukker bereden wegen uiteraard prut) en de beste man was een vervanger..
Niet zo maar een vervanger, nee, eentje die voor het eerst in een bus reed en dat aan het begin van de reis even uitgelegd kreeg...
Naja goed, hij kwam normaal weg en ik had er wel vertrouwen in.
Het was dus een inwoner van dat dorpje daar en die zijn wel wat gewend qua rijden in de sneeuw, dit was echter geen rijden meer, dit was racen!
Die vent dus elke keer bijna slippen door de bochten, komen we in het dorpje aan. Hij moest een hotel hebben en hij dacht er wel eventjes via zijn bekende binnenweggetjes naartoe te gaan. Die bus ging dus ongeveer met een gangetje van 40 door de sneeuw en de haarspeldbochten heen! Een stukje later dwars door de stad. De situatie: een rechtdoorgaande weg met een bruggetje over de rivier die daar haaks op stond. Weg kon je het niet echt noemen, meer een soort van brede steeg.. Die vent natuurlijk over die brug proberen te komen, dat lukte niet na 40 keer steken dachten wij, wat doet de beste man: hij laat de bus een stukje achteruit rollen een geeft vol gas! Tsjah, achteruit kon hij toch niet meer... er was dus weinig van het bruggetje over MAAR! we waren aan de overkant
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_31849256
Op schoolreisje ( ) naar Antwerpen eens vanuit de bus gezien dat er iemand werd overvallen daar. Tenminste, daar leek het wel op.

En hier in de stad één keer een dronken (?) zwerver gehad. Het begon er al mee dat hij de bus inkwam met een hele bos takken. Toch niet iets wat je dagelijks meeneemt. Ik vraag me af hoe hij aan een kaartje kwam, maar hij mocht iig mee. Hij bleek de busschauffeur ook te kennen en begon allerlei vage verhalen aan hem te vertellen, waarvan de hele bus kon meegenieten. Daarna ging ie iedereen in de bus een prettige vaderdag wensen. Vervolgens ging hij uiteraard weer verder met vertellen en toen hij de bus uit moest bleef hij vijf minuten met die chauffeur lullen, waardoor wij daar weer konden wachten. Maar ja, zolang het van die onschuldige dingen zijn vind ik het allemaal wel best.
pi_31850064
wachtend op de trein:

Ik sta op het bord te kijken hoelaat de trein komt en welk spoor etc etc..

Komt er een junk naast me staan en vraagt waar en hoelaat de trein naar amersfoort vertrekt.
Ik kijk hem een beetje vreemd aan en zeg vriendelijk dat hij dat op het bord kan lezen. Waarop hij vriendelijk antwoord dat hij het niet kan lezen.
Naja prima ik ben de beroerste niet, en vertel hem hoelaat z'n trein vertrekt en loop naar een bankje toe waar ik lekker ga zitten. Waarschijnlijk vond hij me wel aardig en komt naast me zitten.
Hij vraagt waar ik heen moet en wat ik ga doen, ik dat rustig vertellen. en ik denk, goh laat ik ook wat interesse tonen en vragen waar hij heen gaat.
Waarop hij antwoord dat hij naar utrecht gaat naar de hoeren. Goh leuk zeg ik nog, om vervolgens aan te horen hoe hij juist uit een afkickkliniek is weggelopen en bruin (heroine) heeft gescoord.
Hij laat vervolgens z'n spuiten en de hero aan mij zien, met de vraag of ik ook een shotje wil. Ik bedank hem uiteraard vriendelijk en begin met wat ongemakkelijk te vinden.
Godzijdank komt daar net de trein aan. Helaas moeten we beiden dezelfde trein hebben, ik probeer hem nog te ontlopen maar hij vind me kennelijk zo aardig dat ie ook in de trein naast me komt zitten.
De hele reis van apeldoorn naar amersfoort heb ik de meest vreemde verhalen van hem aangehoord. van z'n bezoeken aan hoeren tot autoinbraken en z'n eigen auto wat dus z'n huis bleek.
In amersfoort aangekomen bleek dat hij ook naar utrecht moest, ik ben toch maar uitgestapt en op de volgende trein gaan wachten omdat ik wel een beetje moe werd van z'n verhaal.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:44:52 #136
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_31850431
Jaren terug in de tram. Kwam in de achterste gedeelte een zwerver zitten die een uur in de wind stonk en die te vies was om aan te raken. Afijn, hij gaat op een bankie zitten en valt in slaap. Gaat ie in zijn slaap zitten pissen, en niet zo een beetje ook. Je zag gewoon een stroom pis naar de deur lopen en het trappetje bij de deur af sijpelen. Mensen maakten er melding van bij de trambestuurder maar toen hij hem zag zitten kroop ie weer gauw achter zijn knuppel met zoeen kop van bekijk het maar , hij zit toch helemaal achterin, heb ik geen last van. Stond ik met alle andere passagiers tegen elkaar aangeplakt in de 2 voorste gedeelten van de tram en hij had de achterste helemaal voor zich zelf. Kutzwerver.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_31850771
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:56 schreef RiDo78 het volgende:

my god, die is te goed
pi_31858808
Met een studiereis in Polen had een meisje wat veel gedronken de avond ervoor. In de bus voelde ze zich niet zo lekker meer. Op een gegeven moment moest ze overgeven. Het was echt een straal die eruit spoot, en precies over de trui van de begeleider die schuin voor haar zat.
  woensdag 2 november 2005 @ 01:08:50 #139
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31886259
Ja hoor...net weer.
Op de bus tussen Maassluis en Vlaardingen omdat de trein niet rijdt.
Weer zo'n fijne chauffeur die denkt grappig te zijn.

Rijden we de oprit van de snelweg op, zegtie:

"Zo...dame(zat 1 meisje van pak 'm bee 16) en heren, nu komt er een hobbeltje in de weg(zit er ook, een flinke)"
Zijn we daar overheen, zegtie:

"Zo...en nu allemaal je riemen vast...ja, die hebben jullie wel niet, maar we gaan opstijgen en hopelijk landen we zo in Vlaardingen"

Ik:

Komen we bij de afrit, gaatie weer: "Zo...we zijn veilig geland bij Vlaardingen."
Komen we bij het station: "Dit is het eindpunt. Hier kunt u de trein pakken. Moet ik de dame nog thuis brengen? Nee? Oh, die heeft natuurlijk een vriendje. Nou, dat kan ook heel spannend zijn hoor! Nee hoor, 't was maar een grapje. Ik ben toch te oud helaas"

Ik heb echt een hekel aan zo'n monoloog-chauffeur. We hebben een keer precies zo'n zelfde gast gehad op de Peter Langhout bus. Ik weet nu weer waarom ik liever vlieg
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_31886534
paar weken geleden met de nachtbus na het stappen, chauffeur; "Willen jullie ook een rondje van de zaak?". Rijdt die mongool een extra rondje op de rotonde!! . Ik bedoel, doe dat overdag, maar niet met een nachtbus vol brakke mensen (ik kon het gelukkig nog wel binnen houden).
pi_31886565
Zat in de bus, toen opeens de deur niet meer dichtwou. Bus is doorgereden naar het station, met dus de deur de hele weg open ( in een drukbezette bus). En als het nou warm was, maar dat was het niet. .
Hoi.
  woensdag 2 november 2005 @ 01:32:57 #142
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31886603
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:28 schreef Sport_Life het volgende:
paar weken geleden met de nachtbus na het stappen, chauffeur; "Willen jullie ook een rondje van de zaak?". Rijdt die mongool een extra rondje op de rotonde!! . Ik bedoel, doe dat overdag, maar niet met een nachtbus vol brakke mensen (ik kon het gelukkig nog wel binnen houden).
Oh fuck! Ja, dat was ik nog vergeten ook
Hij vroeg daar niet eens om, maar hij deed het gewoon vanavond. Vlakbij het station
pi_31919029
Ik studeerde af in een gat nabij dat open riool in Limburg bekend als Heerlen. Kreeg een 'mooie kamer' van het bedrijf dat een smerig hok in een aftands pand bleek te zijn waar allerlei vage figuren woonden. Kwam ik altijd ongure buitenlanders tegen binnen.

Op een dag zat ik in de bus, vrijwel verlaten op 2 oudere mensjes voorin. Stopt ie, en wie stappen er in? Een van die buitenlanders die ik wel es in dat pand zag, met een maat van hem. Hij herkende me wel overigens. Gaan halfverwege zitten. Mompelen wat tegen elkaar. 5 minuten later staan ze ineens op, en gaan recht tegenover die oudjes zitten (jeweetwel, aan de ander kant van zo'n 4zitter)! Het was echt doodstil in die bus en ik zat echt te kijken van jezus wat krijgen we nou? De spanning was te snijden en je zag die oudjes stokstijf zitten. Er was geen woord gewisseld en ik dacht absoluut dat ze gingen beroven. Doodse stilte voor nog eens 5 minuten. En toen stapten die kerels zomaar uit. WTF dat nou allemaal was, ik weet het nog steeds niet, maar wie weet was het heel anders gelopen als ik niet in die bus had gezeten.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 3 november 2005 @ 06:08:53 #144
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31919034
quote:
Op donderdag 3 november 2005 06:07 schreef StefanP het volgende:
Ik studeerde af in een gat nabij dat open riool in Limburg bekend als Heerlen. Kreeg een 'mooie kamer' van het bedrijf dat een smerig hok in een aftands pand bleek te zijn waar allerlei vage figuren woonden. Kwam ik altijd ongure buitenlanders tegen binnen.

Op een dag zat ik in de bus, vrijwel verlaten op 2 oudere mensjes voorin. Stopt ie, en wie stappen er in? Een van die buitenlanders die ik wel es in dat pand zag, met een maat van hem. Hij herkende me wel overigens. Gaan halfverwege zitten. Mompelen wat tegen elkaar. 5 minuten later staan ze ineens op, en gaan recht tegenover die oudjes zitten (jeweetwel, aan de ander kant van zo'n 4zitter)! Het was echt doodstil in die bus en ik zat echt te kijken van jezus wat krijgen we nou? De spanning was te snijden en je zag die oudjes stokstijf zitten. Er was geen woord gewisseld en ik dacht absoluut dat ze gingen beroven. Doodse stilte voor nog eens 5 minuten. En toen stapten die kerels zomaar uit. WTF dat nou allemaal was, ik weet het nog steeds niet, maar wie weet was het heel anders gelopen als ik niet in die bus had gezeten.

Ik zou zeggen dat die gasten een grap uit wilden halen en dat ze geslaagd zijn
pi_31934808
"Waarom moeten we nou weer 's nachts met die bus op schoolreisje gaan?!" mopperde een grietje uit dezelfde jaarlaag als mij toen we 's middags op de bus stapten. "In de bus kan ik dus echt geen oog dicht doen heh! Wedden dat ik gewoon 12 lange uren wakker blijf!"

Tegen een uur of een ('s nachts) besloten de begeleiders dat het mooi geweest was, de video ging uit en de lichten werden gedempt. Wie wilde slapen moest achterin de bus gaan, de wakkerblijvers konden dan naar voren. Rond een uur of drie was het helemaal afgelopen; bijna iedereen lag al te pitten, en zij die nog steeds op waren (waaronder ik) moesten stil zijn. Het duurt even en ik lig bijna in dromenland. Staat dat "ik kan toch niet slapen" grietje op en gaat naar voren bij de chauffeur zitten (op het trapje) en begint met hem een gesprek.

En het werd stiller en stiller en ik begon weer weg te zakken. Ineens die bus VOL in de ankers en we hoorden een luide knal. Dus iedereen meteen wakker....... behalve dat "ik kan niet slapen" trutje, die was blijkbaar al zittende op dat trapje ingedommeld (daardoor was het stiller geworden) en was door noodstop naar voren gelanceerd. Ze heeft de autoradio het dashboard ingekopt en lag met een dikke buil op d'r plaat nog rustig te pitten. Een begeleider heeft haar met moeite wakker gekregen en gelukkig mankeerde ze niets. Ze had zelfs geen hoofdpijn.

"In de bus kan ik dus echt geen oog dicht doen heh! Wedden dat ik gewoon 12 lange uren wakker blijf!" -- sure!
Don't hurry, be crappy!
  donderdag 3 november 2005 @ 18:41:46 #146
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_31934988
Er wilden, vlak voordat de bus zou gaan wegrijden (de deuren waren nog open), 2 allochtonen instappen. Eentje stapte in, de andere was wat traag, deed die chauffeur dus gewoon de deur dicht. Stond die arme vent nog buiten, en zijn vriend zat in de bus. Niemand van mijn medepassagiers vond dit echt normaal, aangezien de bus normaal ook nog stopt als de deuren al dicht zijn en iemand komt aanrennen...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_32062702
Toen we ooit eens terugkwamen van een schoolreis naar de Ardennen, stopte de bus op een parking langs de snelweg.
Iemand van mn medestudenten had gezien dat er in een auto een beetje achter ons een koppeltje aan het neuken was. Hij is dat gaan vertellen aan de buschauffeur en die erg leuke man heeft vervolgens zn bus achteruit gereden tot net naast hun auto. Wij zijn aan de ramen gaan staan en gebaren maken, roepen, kloppen... Dat koppeltje wist niet meer waar ze het hadden en zijn nogal vlug gestopt. Hun gezichten waren zalig
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  maandag 7 november 2005 @ 19:16:20 #148
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_32065149
Toen ik een paar jaar geleden terug naar huis ging kwam ik er achter dat de trams niet reden dus ik dacht nouja dan maar met de bus
Ik stap die bus in en die chauffeur vond mij schijnbaar een leuke meid dus hij wou allemaal dingen van mij weten dus ik zeg gaat je niks aan. Begint i spontaan liefdesliedjes te zingen en riep i om in zijn microfoon waar iedereen bij was dat i van me hield ! Ben gelijk weer uitgestapt en heb maar gewacht tot de volgende bus
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_32066132
een maandje of wat geleden, ging ik met mijn toenmalige vriendin naar de mediamarkt in zwolle.
voordat je de parkeergarage inkan van de mediamarkt moet je nog ff over een rotonde heen.
dus ik kachel lekker met mijn auto de rotonde op, om hen driekwart te nemen(links af dus).
halverwege de rotonde moet ik stoppen omdat er een kleine file voor de parkeer garage staat, en ik kan de rotonde niet verlaten. achter me waren al andere auto's gaan staan en ik kongeen kant op.
maar recht voor me kwam een bus de rotonde oprijden, en die moest en zou door rijden, wat niet kon omdat er allerlei auto's stonden. maar goed, deze busschauffeuse zou dat wel even doen.
dus die neemt het halve fietspad en trotoir mee om er maar langs te kunnen, helaas voor haar werden de weg, fietspad en het trotoir allemaal van elkaar gescheiden door van die hoge stoepranden.
dus mevrouw geeft een straal gas, en komt met een klap tot stilstand

waarbij alle wielen los van grond zijn en zij dus heerlijk vast staat.
heb nog nooit zoveel nieuwe scheld woorden geleerd
pi_32066700
Een keer gehad in de bus dat er een vent moest instappen die duidelijk zo stoned als een garnaal was. Een grote wietwalm kwam de bus in toen hij het trappetje besteeg. En toen kon ie dus zn buskaart niet vinden. Hij al zn zakken doorzoeken (en dat waren er veeel), er kwam van alles uit vallen maar geen buskaart. En het ging ook nog es langzaam en suf omdat die vent dus harstikke knetterstoned was.
Op een gegeven moment was de buschauffeur het wachten ook beu en zei dat de man buiten maar even verder moest gaan zoeken en de volgende bus moest nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')