Eergisteren Fight Club voor het eerst gezien... wat een vette film!!quote:Tyler..Durden
dat doet me aan nog een bustripje van mij denken!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef tulpje6 het volgende:
Nog een keer in een 'coach' ergens in/ vlakbij the Yorkshire moors (uitwisselingstripje tijdens middelbare school): bus rijdt steile helling op....t gaat allemaal erg traag....staan op een gegeven moment zowat stil...begint dat ding op een gegeven moment achteruit te rollen!
Met moeite ging t daarna toch de helling nog op, hij trok t nog net.
Good onequote:Op maandag 31 oktober 2005 19:56 schreef RiDo78 het volgende:
Schooltripje naar Tsjechie.... Lange busreis dus er mag gebruik gemaakt worden van het toilet in de bus. Liever niet natuurlijk, want de chauffeur moet dat schoonhouden en bij elke stop controleren.
We zijn al bijna 3 kwart door Duitsland heen als de chauffeur na een tussenstop/rust door de intercom roept: "Ik weet niet of ik iemand dankbaar moet zijn of niet... Want die persoon heeft een ENORM hoge boete lopen riskeren. Aan de andere kant hoef ik de WC niet meer te legen; dat ligt inmiddels al ergens op de autobahn! Voor de duidelijkheid, doortrekken doe je met die grote knop... dus NIET dat kleine knopje aan verstopt aan de onderkant van het toilet zit."
De rest van de reis hadden we lol met geintjes als: "Stel je toch eens voor, als er een dikke duitser in z'n dikke cabrio vlak achter de bus had gereden..."
my god, die is te goedquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:56 schreef RiDo78 het volgende:
Schooltripje naar Tsjechie.... Lange busreis dus er mag gebruik gemaakt worden van het toilet in de bus. Liever niet natuurlijk, want de chauffeur moet dat schoonhouden en bij elke stop controleren.
We zijn al bijna 3 kwart door Duitsland heen als de chauffeur na een tussenstop/rust door de intercom roept: "Ik weet niet of ik iemand dankbaar moet zijn of niet... Want die persoon heeft een ENORM hoge boete lopen riskeren. Aan de andere kant hoef ik de WC niet meer te legen; dat ligt inmiddels al ergens op de autobahn! Voor de duidelijkheid, doortrekken doe je met die grote knop... dus NIET dat kleine knopje aan verstopt aan de onderkant van het toilet zit."
De rest van de reis hadden we lol met geintjes als: "Stel je toch eens voor, als er een dikke duitser in z'n dikke cabrio vlak achter de bus had gereden..."
Oh fuck! Ja, dat was ik nog vergeten ookquote:Op woensdag 2 november 2005 01:28 schreef Sport_Life het volgende:
paar weken geleden met de nachtbus na het stappen, chauffeur; "Willen jullie ook een rondje van de zaak?". Rijdt die mongool een extra rondje op de rotonde!!. Ik bedoel, doe dat overdag, maar niet met een nachtbus vol brakke mensen
(ik kon het gelukkig nog wel binnen houden).
quote:Op donderdag 3 november 2005 06:07 schreef StefanP het volgende:
Ik studeerde af in een gat nabij dat open riool in Limburg bekend als Heerlen. Kreeg een 'mooie kamer' van het bedrijf dat een smerig hok in een aftands pand bleek te zijn waar allerlei vage figuren woonden. Kwam ik altijd ongure buitenlanders tegen binnen.
Op een dag zat ik in de bus, vrijwel verlaten op 2 oudere mensjes voorin. Stopt ie, en wie stappen er in? Een van die buitenlanders die ik wel es in dat pand zag, met een maat van hem. Hij herkende me wel overigens. Gaan halfverwege zitten. Mompelen wat tegen elkaar. 5 minuten later staan ze ineens op, en gaan recht tegenover die oudjes zitten (jeweetwel, aan de ander kant van zo'n 4zitter)! Het was echt doodstil in die bus en ik zat echt te kijken van jezus wat krijgen we nou? De spanning was te snijden en je zag die oudjes stokstijf zitten. Er was geen woord gewisseld en ik dacht absoluut dat ze gingen beroven. Doodse stilte voor nog eens 5 minuten. En toen stapten die kerels zomaar uit. WTF dat nou allemaal was, ik weet het nog steeds niet, maar wie weet was het heel anders gelopen als ik niet in die bus had gezeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |