BloodhoundFromHell | vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:44 |
ik ben een beetje aan het orienteren op een nieuwe middeklasse auto. Ik heb besloten voorlopig nog niks anders te kopen, maar wel binnen nu en 2 jaar) maar ik heb dus wat auto's bekeken, mercedes c-klasse, alfa 159 en ik heb vanbdaag dus ook een audi a4 gezien van het nieuwe model. Ik vind dat dus een erg mooie auto. zeer strak in het vel, prachtig afgewerkt en de motoren lijken ook heel goed. ik denk dan aan de 140pk 4 cyl dieselmotor, of de 200pk fsi turbobenzine motor. De benzine motor lijkt verassend zuinig en rijdt bijzonder goed en stil ervoer ik vandaag. Wie heeft er meer ervaringen mee? Ik heb dus bekeken de avant (bakkers-) uitvoering met 200 pk fsi motor, 6 bak en sportline pakket, er zat ook navigatie in enzo. onderstaande dus, ik vond het een erg mooie auto kwalitatief gezien leek het de beste auto die ik ooit gezien heb,. De prijzen leken mij vrij redelijk en er viel te praten over de prijs begreep ik. ![]() | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:45 |
Een tijdje geleden was je nog aan het kijken naar een Mercedes C-klasse. Maar de Audi is je van het uiteraard. ![]() | |
HAL9000S | vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:46 |
Ik vind de uitstraling van een Audi iig al een stuk positiever dan die van een mercedes ![]() | |
cosmick | vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:47 |
quote:Yeah. Mooie bak hoor, die Audi. | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:47 |
ik heb de tijd, dus ik kijk wat rond als ik de tijd heb. ik blijf nog wel een jaartje in mn panda rijden voorlopig, maar ben wat aant rond kijken alvast. de kwaliteit van deze auto leek indrukwekkend. erg fraai, alles op de milimeter nauwkeurig gemonteerd, veel beter dan bij mercedes of vw bijvoorbeeld ![]() | |
timmeeeh | vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:47 |
ik weet niet of het je gaat lukken van je karige salaris ![]() rond komen van een karig salaris.. | |
HAL9000S | vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:50 |
Maar je gaat eventueel voor het station-model?? Da's sowieso zonde IMHO, het 'normale' A4 model is zoveel mooier. Ik zou iig zeker voor de audi gaan... mercedes is 'fout' en vw zo gewoontjes ![]() | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:00 |
ik vraag me af hoe het met de inruilwaarde zit ook, ik hoor altijd dat de stationwagen veel makkelijker is goed in te ruilen. bovendien vind ik het wel handiger dan de berline (lekker veel kofferruimte) en ik zit in dubio of ik een bezine of diesel moet nemen. diesel rijdt doorgaans prettiger, maar als ik weer terugga naar nederland betaal je je scheel aan wegenbelasting en de 200pk benzineversie rijdt bijna net zo goed als een diesel qua koppel. en is tevens behoorlijk zuinig te rijden. | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:02 |
quote:Inruilwaarde is meestal dik in orde met Audi's, die degraderen niet zo snel. ![]() Omdat ze over het algemeen ook niet gebruikt worden als taxi bakken. ![]() Sja, diesel of benzine. Wij hebben een 3.0 TDI, en dat is flink pittig kan ik je vertellen. 225pk, 0-100 in 7 seconden, EN natuurlijk 1000km op een tank gemiddeld. ![]() | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:07 |
de 2.0 fsit rijdt ook 245 en ook 0-100 in 7.2 sec.. en toch 2000 toeren maar in 6 bij 120. de diesel in natuurlijk zuiniger (ik denk dan aan de 140pk tdi) maar het is de vraag of dat voor mij rendabel is met mijn 20k per jaar. In belgie waarschijnlijk wel, maar in nl zeker niet. | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:09 |
Die 3.0 TDI is overigens in een A6, niet onbelangrijk aangezien dat ding zo'n 200kg meer weegt dacht ik. ![]() En ja, ga anders lekker voor de benzine? Nog pittiger, niet echt onzuinig, goedkoper in aanschaf en in de belasting. ![]() | |
Wokkel1982 | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:10 |
Mag ik hem van je overkopen als hij na drie jaar is afgeschreven? ![]() | |
ThaFreak | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:14 |
een van de beste auto's waar ik ooit in gereden heb! rijd beter en leuker dan de A6!!! De A4 is een erg comfortabele auto, maar is ook erg sportief mee te rijden ![]() ![]() De 2.0t is een van de beste motoren in de A4 tenzij je overstapt maar de 3.2 of hoger..... Snel en soepel in vrijwel elk toerental waar je je ook in begeeft, en best nog wel zuinig ![]() Van de diesels is de 3.0 de beste, een klasse apart ![]() | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:14 |
ik word overigens wel een beetje depri van al die grijstinten en zal wel een wat vrolijker kleurtje nemen, ik denk aan donkergroen of blauw metallic dan ofzo bij die auto.![]() deze uitvoering heb ik dus gezien precies. het model is mooi in balans, voor een stationkar erg mooi vond ik qua lijn. [ Bericht 16% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 28-10-2005 22:22:23 ] | |
Repeat | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:17 |
enige nadeel vind ik is dat ie verschrikkelijk klein is... | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:17 |
quote: ![]() | |
Repeat | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:18 |
nee "is" was goed hoor ![]() | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:19 |
Overigens, vandaag even de 3.0 TDI op z'n staart getrapt, mooi geluid man. ![]() Gewoon een ongekent hoog geluid voor een diesel bij 6000(!!) toeren. Maar nu voel ik me net weer een klein kindje. ![]() | |
Repeat | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:22 |
6000rpm in de tdi? ![]() je weet zeker dat je niet toevallig een benzine 3 liter hebt gereden oid? ![]() | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:24 |
quote: ![]() Dat was dan ook het maximale wat er uitgeperst kan worden, maar is wel haalbaar. ![]() Jij loopt nog met diesel in je hoofd rond a la; jaren tachtig Suzuki diesel met het geluid waar een traktor zich voor schaamt, en toeren waar een grasmaaier niet eens jaloers op is. ![]() | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:25 |
quote:juist een voordeel vind ik. hij lijkt mooi compact en niet log en groot. toch is hij behoorlijk ruim en ook de kofferruimte is groot. 200pk is verder een mooi bvermogen , niet overdreven veel,maar je komt ook nooit tekort. je kan die auto lekker lui rijden. | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:28 |
quote:En! Je hebt natuurlijk gewoon stijl als je in een Audi rondrijdt, maar je laat je niet duidelijk aanwezig zijn, stijlloze mensen pakken een average (fugly, imo) BMW. ![]() | |
ThaFreak | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:31 |
quote:motor slopen noemen ze dat ![]() | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:32 |
quote:Ja? Wel typisch als de Audi dat toelaat in Sport-mode dan met een automaat. ![]() Nee dus. ![]() | |
Repeat | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:33 |
quote:erm dat ding levert zn max vermogen bij 4000 toeren hoor ![]() check jij dit plaatje es: ![]() en let dan eens op die toerenteller, dat draait geen 6k ![]() tenzij vet in het rood (als dat al kan), maar dan ga je er echt niet harder door en verneuk je je blok dik. Maar ik denk dat je voordat je bij de 6k zit allang in de toerenbegrenzer vliegt... | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:35 |
quote:Waar het stuur zit staat nog een 6je, maar je hebt gelijk, dan was het iets minder, 5000-5500 waarschijnlijk. ![]() | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:35 |
het dash dat ik zag zag er overigns stukken beter uit dan dit!! deze is zeker van het vorige type? navigatie zat beneden bijvoorbeeld, meter waren anders en er was houtafwerking. | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:36 |
Tiptronic is overigens wel een must hoor, lijkt net alsof je in een ruk door vliegt tot 240 zonder te schakelen. Je merkt er echt amper wat van. ![]() | |
Repeat | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:36 |
nee Furious, het was nog minder, ik gok dat je op 4000-4500 MAX zat.... als je er uberhaupt al in gereden hebt ofzo.... Hoe je zo overkomt is niet echt reeël namelijk... | |
ThaFreak | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:36 |
quote:dan moet je je auto na laten kijken..... ![]() normale stand schakeld rond 4000 op en in de sport loopt die uit tot max 5000 in 2 en 3 werk zelf bij vw/audi dus weet zeker wel hoe en wat over de 3.0 | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:37 |
quote:Ik kan je een foto sturen. ![]() En de sport mode laat heus wel meer toe dan dat. ![]() | |
ThaFreak | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:37 |
quote:dat is de a6 op het plaatje | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:37 |
quote:zo dus precies: ![]() | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:38 |
Altijd wel leuk hier overigens, als je een klein foutje maakt bijvoorbeeld in toerental hier in dit forum, word je meteen niet meer gelooft. ![]() Leuk vertrouwen. ![]() Oja, nofi uiteraard, just een opmerking. ![]() | |
veldmuis | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:39 |
quote:foutje ![]() opschepje bedoel je zeker ![]() Oh nofi, just een opmerking! ![]() | |
Repeat | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:40 |
quote:kerel, het max vermogen ligt rond de 4000-4500 toeren bij zo'n diesel, en juist in de sportmode zoekt de automaat het ideale punt om te schakelen, verder doortrekken is dus compleet nutteloos wat een automaat dus nooit zal doen.... ![]() | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:40 |
quote:Ik wilde alleen even duidelijk maken dat een TDI ook lekker kan klinken, dat daarbij een foutje is ingeglipt, ja, helaas. ![]() | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:41 |
quote:Weet je, jij mag het zelf uitzoeken. ![]() Als jij perse je gelijk wil, ga maar naar de Audi dealer. ![]() | |
Repeat | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:41 |
quote:oftewel; ik was vergeten dat het hier vol zit met autogekken die er ook wel wat van weten waarbij je niet zo kan opscheppen/bluffen zoals bij je vriendjes... | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:42 |
Leuk subforum, ik probeer wat tips te geven aan BHFH, krijg ik dit. ![]() Stel je voor dat er ooit iemand met een Porsche/Ferrari zich hier registreerd en een post maakt. ![]() | |
ThaFreak | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:43 |
quote:wij verbeteren je tips alleen maar ![]() | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:44 |
laten we ontopc blijven ![]() | |
veldmuis | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:44 |
quote:Dan moet je van dat "registreerd" ook even "registreert" maken, als je toch aan het verbeteren bent ![]() | |
veldmuis | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:45 |
quote:Ga je echt voor de avant, of is de gewone sedan ook een optie? ![]() | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:45 |
quote:Prima, ik geef toe dat ik fout zat over de 6000rpm, en dat het waarschijnlijk tussen de 5000-5500rpm lag, is het meteen, nee, nee, dat kan echt niet! Die auto verzin je toch maar ineens, whehe! Vol humoristen hier. ![]() Maargoed, on-topic inderdaad. | |
ThaFreak | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:46 |
quote:goed plan ![]() | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:47 |
quote:ik begreep van de dealer dat de avant veel waardevaster is. ik vind het zelf eik ook wel hadiger voor als je wat moet vervoeren. | |
Repeat | vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:55 |
quote:laatste woord hierover; jij begon erover dat ik nog met een suzuki jaren 80 tractor in mn hoofd zat, maar helaas ben ik ook niet van gisteren. zo klaar. ![]() | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:05 |
quote:Mijn laatste reactie hierover; ok, en je komt terug als je in een 3.0 TDI hebt gereden (met automaat)? ![]() Even goede vrienden. wie ben je eigenlijk? ![]() Laten we het hierbij. | |
veldmuis | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:07 |
Mijn laatste reactie erover: Whehehee ![]() | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:08 |
quote:Ach gut, zijn er geen leuke baggertopics meer beschikbaar? ![]() | |
veldmuis | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:09 |
Zat, maar ik vind het grappig dat er na een laatste reactie weer een laatste reactie komt ![]() | |
Repeat | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:09 |
quote:nog 1 later woord dan: ik hoef daar niet in te rijden om in te zien dat 6k in een diesel onzin is, 5500 toeren ook, dan ben je het maximale vermogen al lang voorbij en een automaat zal dus al eerder opschakelen. Maarja ik val in herhaling merk ik. Ik laat je wel in de waan ![]() | |
tuut84 | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:09 |
hijs mooi he | |
veldmuis | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:10 |
quote:Snap je, fudinges ![]() | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:11 |
quote:Mijn laatste reactie hierop; wat je zelf wil joh. ![]() | |
yup | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:12 |
quote:Weet jij hoeveel tpm dat ding zijn max vermogen haalt ![]() 3500 rpm :/ Hoort dus zelfs eerder te schakelen dan een 90 pk TDi :/ | |
Fulcrum_X | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:13 |
quote:Ach.. diesel zuigt toch ![]() | |
yup | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:14 |
Nee wat ik wil zeggen dat het nevernooit niet kan dat dat ding 5000-5500 rpm toelaat. Dat kan echt niet, dan is ie lang en breed zijn ideale schakelpunt voorbij, en dat is meestal iets na max vermogen bij een daisel... En diesel zuigt niet helemaal vind ik, maximaal koppel haalt dat apparaat bij 1400 rpm ![]() | |
Repeat | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:19 |
yup is mijn kloon ![]() ik gebruik hem om mijn punt nog sterker te maken ![]() | |
yup | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:37 |
Nee ik vind het gewoon echt raar als iemand komt melden dat een daisel zomaar 6000 rpm draait... Dan moet je hem dus echt blokkeren in zijn 1 en hopen dat ie tot 6000 rpm draait (er zijn volgens mij diesels die dat halen maar is compleet ZINLOOS)... Want na 4000 rpm is het bij die audi dus echt exit, en dan vind ik het wel verwonderlijk dat ie naar de 6000 loopt, ik denk zelf dat de begrenzer dus bij 5000 rpm ofzo zit... | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:38 |
Point is, ik gaf toe dat ik fout zat, heb het verbeterd, en niemand houdt er meer over op. ![]() Ik ben like benzine op een vuurtje in een discussie. ![]() | |
Repeat | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:39 |
ok dan hou ik er over op ![]() | |
yup | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:39 |
quote:Wij houden van doordraven ![]() | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:39 |
quote:Dat is duidelijk merkbaar. ![]() | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:40 |
Kunnen we dan nu weer BHFH helpen aan een ![]() | |
yup | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:41 |
quote:Het gaat mij niet om dat jij liegt of wat dan ook, ik geloof best dat je het verkeerd hebt gezien. Maar ik kom te vaak mongolen tegen die dus steevast beweren dat hun stinkdiesel 5500 rpm loopt, "ja man ding doet 1:18 en loopt 5500 rpm, cool he!"... Dat is dus zwaar gelul, dan ga jij dus echt effe een half minuut ofzo wachten als ie van 4500 naar 5000 rpm gaat :/ Alleen benzinemotoren lopen als dolle idioten ver boven hun ideale schakelmoment heen.. | |
Repeat | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:44 |
ja ik heb er laast nog zo een gezien ![]() | |
Furious | vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:48 |
quote: quote:I see.... ![]() | |
Don_Tom | zaterdag 29 oktober 2005 @ 04:46 |
quote:Avant is zeker waardevaster, daar ben ik achter gekomen toen ik zelf een gebruikte a4 avant kocht, deze was gewoon een stuk duurder dan een sedan. Audi is imo een van de weinige merken waarbij de station gewoon veel mooier is dan de sedan (behalve dat het erg handig kan zijn). Niet iedereen is het hier mee eens, maar ik hoor vaker dat mensen de avant mooier vinden dan dat ze de sedan mooier vinden... De audi avants hebben ook geen "burgerlijk" imago ofzo, deze zijn juist altijd als sportief gepositioneerd. Kijk maar naar de eerste rs4, deze is uitsluitend als avant gemaakt! | |
Furious | zaterdag 29 oktober 2005 @ 09:52 |
quote: ![]() http://www.stratosfera.cz/speedonline/clanek.php?id=33210 Ja dus, projectje. ![]() | |
BloodhoundFromHell | zondag 30 oktober 2005 @ 08:25 |
wat zouden jullie aanraden, de diesel of de benzine. binnen mijn budget liggen de 200pk 2.0.tfsi (benzine) en de 2.0.tdi van 140 pk (diesel) | |
Pietverdriet | zondag 30 oktober 2005 @ 10:49 |
Zou er eentje met een kofferbak nemen ipv een station uitvoering, dan kan je dingen in de auto laten liggen zonder dat het gezien wordt, junks enzo. Verder de Diesel, das scheelt enorm knaken bij het tanken. | |
Repeat | zondag 30 oktober 2005 @ 11:06 |
quote:dat verschil in vermogen zegt al genoeg. Die benzine natuurlijk ![]() wie gaat er nou een 140pk tdi'tje rijden als hij ook een 200 pk turbomotor kan rijden ![]() | |
Pietverdriet | zondag 30 oktober 2005 @ 11:09 |
quote:*meldt* En afhankelijk van waar ik heen rij zo met 1 op 18 tot 1 op 20. Scheelt namelijk nogal in knaken in de maand. | |
Repeat | zondag 30 oktober 2005 @ 11:16 |
Tja, maar die diesel is niet zoveel soeps met zn 9.7s naar de 100, die 2.0T doet het in een nette 7,3s en gaat ook door tot 241km ipv de 212 van die diesel.... En benzine rijden is gewoon leuker dan diesel ![]() | |
Pietverdriet | zondag 30 oktober 2005 @ 11:26 |
Hoeveel KM rijd jij in de maand, Repeat? Ik zit denk ik tussen de 5 en 7000 afhankelijk van hoe en wat. Scheelt dan nogal wat, ik schat minstens een 300 euro in de maand, minstens, dat is een hoop geld. | |
Repeat | zondag 30 oktober 2005 @ 11:32 |
Erm ik heb geen auto ![]() ![]() | |
Pietverdriet | zondag 30 oktober 2005 @ 11:39 |
quote:Need I say more. | |
Repeat | zondag 30 oktober 2005 @ 11:46 |
![]() mn pa rijdt ook gewoon 60k per jaar op benzin hoor ![]() ![]() | |
Steve-O | zondag 30 oktober 2005 @ 14:04 |
Mijn pa heeft de B6(vorige model) a4 in 2Liter multitronic uitvoering en dat ding gaat al als een trein. Erg lekkere reisauto ook ![]() alleen achterin niet heel erg ruim .. | |
yup | zondag 30 oktober 2005 @ 14:21 |
quote:Als je zelf brandstof moet betalen de diesel. Als dat voor je gedaan word de 2 liter TFSi. Verder het trekkracht geneuzel geldt hier niet aangezien de 200 pk TFSi een veel beter koppelkromme heeft dan de dieseltje, diesel heeft meer topkoppel maar de TFSi heeft HEEL wat pk's. En kom ajb niet met diesel chippen dan heb je iets van 180 pk. Dat kan ook met de TFSi en dan heb je 240 pk... 245 pk en 375 nm @ 1800 toeren is mogelijk... 1800 tot 5000 rpm ofzo... Voor mij is de keuze duidelijk, of er nou wel of niet brandstof word betaalt, de benzine. Maar ik kan het me voorstellen dat jij daar anders over denkt. | |
Don_Tom | zondag 30 oktober 2005 @ 14:25 |
Ik zou de diesel nemen en er meteen een chip in zetten. Dan heb je +- 170pk en veel meer koppel dan de benzinemotor (chippen doet vaak nog meer voor koppel dan voor pk's), trekt dus veel beter in de lage toeren. Ik denk dat ik redelijk weet waarover ik praat aangezien ik een audi a4 tdi heb (gechipped van 115 naar 140) en een benzine-auto met 200pk (bmw). | |
BloodhoundFromHell | zondag 30 oktober 2005 @ 15:03 |
ik wil niks chippen, maar ik vraag me alleen af wat voor mij het meest rendabel is. Ik hoorde dat die 2.0 tfsi nog best redelijk zuinig is en ik rij maar 20.000 per jaar. de aanschafprijs is de a4 avant 140pk diesel zon 4000 euro goedkoper (va 29.000 en de 2.0tfsi va 34000, de gewone 2.0 trouwens 27.000) , als straks door de overheid de dieselprijzen gelijkgetrokken worden met de benzineprijzen is het de vraag of het nog wel loont om een diesel te nemen. [ Bericht 16% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 30-10-2005 15:11:38 ] | |
Pietverdriet | zondag 30 oktober 2005 @ 15:16 |
quote:Overheid gaat diesel niet gelijk trekken aan benzine, en dan nog is het aantal liters wat je verbruikt veel lager als met benzine | |
Cyberdogg | zondag 30 oktober 2005 @ 15:20 |
Bloodhound neem jij gewoon lekker een benzine, over 2 jaar.... Maar niet boven de 3000 toeren komen, dan gaat ie alsnog zuipen he. Zou je ook nog even uit kunnen leggen hoe jij in het ene topic maar net rond komt iedere maand, en in het andere topic praat over een nieuwe A4? ![]() | |
Pietverdriet | zondag 30 oktober 2005 @ 15:23 |
quote:BHFH en bloodhoundfromhell zijn 2 verschillende personen? De eerste is een kasthomo uit belgie met een fiat panda, | |
Repeat | zondag 30 oktober 2005 @ 15:24 |
de tweede ook hoor ![]() | |
yup | zondag 30 oktober 2005 @ 15:41 |
quote:De TFSi heeft standaard al 280 nm @ 1800 rpm. Wat gewoonweg onvorstelbaar is voor een turbo benzine... Verder heeft de TFSi 60 pk meer dan de diesel... Laat staan als je het ding gaat chippen... Zoals ik al eerder zei, voor mij de TFSi Alleen als je echt veel rijd zou ik voor de diesel gaan. | |
BloodhoundFromHell | zondag 30 oktober 2005 @ 16:07 |
A4 cabrio is ook leuk trouwens, best redelijk betaalbaar, als je genoegen neemt met de 1.8 T motor ben je niet veel duurder uit dan de avant 2.0tfsi voordeel van die is dat je hem in leukere kleuren kan nemen. (zonder dat hij onverkoopbaar wordt) | |
Ronneman18 | zondag 30 oktober 2005 @ 16:28 |
quote:Je antwoord niet echt op de vraag hoe je een dikke Audi kunt kopen met een mager salaris ey? Zit je soms iedereen te dollen? ![]() ![]() | |
BloodhoundFromHell | zondag 30 oktober 2005 @ 16:28 |
![]() | |
Pietverdriet | zondag 30 oktober 2005 @ 16:37 |
Heb daar afgelopen nacht nog in gereden (en ja, met het dak naar beneden, was om 1 uur nog warm buiten) | |
EmjaY | zondag 30 oktober 2005 @ 16:39 |
whehehee 6000 ![]() ![]() | |
Koewam | maandag 31 oktober 2005 @ 11:06 |
Je was toch in geldproblemen BHFH? | |
BloodhoundFromHell | maandag 31 oktober 2005 @ 17:49 |
volgens lenen.nl kun je zo heel veel geld krijgen ![]() | |
Repeat | maandag 31 oktober 2005 @ 17:51 |
volgens stfu.nl kun je voor 15¤ per maand ¤800.000 lenen. Met een looptijd van maar 2 jaar!! Ongelofelijk ![]() | |
_Arthur | maandag 31 oktober 2005 @ 18:07 |
quote:Normale mensen wel. Alleen jij krijgt niet eens een lening van 25e met je karige salaris. Laat staan dat je een a4 cabrio kan kopen ![]() | |
Koewam | maandag 31 oktober 2005 @ 18:10 |
Pwnd. | |
j22flyingdownwind | maandag 31 oktober 2005 @ 20:50 |
Furious ik wil opzich nog wel even die foto zien. En of die die toerenteller nou op 800 of op 8.000 toeren stond boeit me niks. Of was dat rijden in die audi ook n foutje ![]() | |
BloodhoundFromHell | maandag 31 oktober 2005 @ 20:56 |
ik vind die cabrio best mooi, alleen die 1.8t lijkt me niet zon geweldige motor en die 2.0 tfsi is meteen 5 mille duurder.. ![]() | |
Cyberdogg | maandag 31 oktober 2005 @ 21:11 |
quote:1.8T is niks mis mee. En wat nou 5.000 eu duurder? Leen dat er gewoon bij man. Lenen.nl is je beste vriend toch? ![]() | |
Repeat | maandag 31 oktober 2005 @ 21:53 |
en leen dan gelijk 84.000¤ extra, kan je ook tien jaar een vriendin nemen ![]() | |
_Arthur | dinsdag 1 november 2005 @ 18:53 |
quote:Mischien hebben ze wel een 1.0 of een 1.2 voor je in die cabrio, dan issie vast wel betaalbaar voor je als je die 3ton gaat lenen. ![]() |