Yeah. Mooie bak hoor, die Audi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:46 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind de uitstraling van een Audi iig al een stuk positiever dan die van een mercedes
Inruilwaarde is meestal dik in orde met Audi's, die degraderen niet zo snel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vraag me af hoe het met de inruilwaarde zit ook, ik hoor altijd dat de stationwagen veel makkelijker is goed in te ruilen. en ik zzit in dubio of ik een bezine of diesel moet nemen. diesel rijdt doorgaans prettiger, maar als ik weer terugga naar nederland betaal je je scheel aan wegenbelasting en de 200pk benzineversie rijdt bijna net zo goed als een diesel qua koppel. en is tevens behoorlijk zuinig te rijden.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:17 schreef Repeat het volgende:
enige nadeel vind ik is dat ie verschrikkelijk klein islijkt...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:22 schreef Repeat het volgende:
6000rpm in de tdi?
je weet zeker dat je niet toevallig een benzine 3 liter hebt gereden oid?
juist een voordeel vind ik. hij lijkt mooi compact en niet log en groot. toch is hij behoorlijk ruim en ook de kofferruimte is groot. 200pk is verder een mooi bvermogen , niet overdreven veel,maar je komt ook nooit tekort. je kan die auto lekker lui rijden.quote:
En! Je hebt natuurlijk gewoon stijl als je in een Audi rondrijdt, maar je laat je niet duidelijk aanwezig zijn, stijlloze mensen pakken een average (fugly, imo) BMW.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
juist een voordeel vind ik. hij lijkt mooi compact en niet log en groot. toch is hij behoorlijk ruim en ook de kofferruimte is groot.
motor slopen noemen ze datquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:19 schreef Furious het volgende:
Overigens, vandaag even de 3.0 TDI op z'n staart getrapt, mooi geluid man.
Gewoon een ongekent hoog geluid voor een diesel bij 6000(!!) toeren.
Maar nu voel ik me net weer een klein kindje.
Ja? Wel typisch als de Audi dat toelaat in Sport-mode dan met een automaat.quote:
erm dat ding levert zn max vermogen bij 4000 toeren hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:24 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Dat was dan ook het maximale wat er uitgeperst kan worden, maar is wel haalbaar.![]()
Jij loopt nog met diesel in je hoofd rond a la; jaren tachtig Suzuki diesel met het geluid waar een traktor zich voor schaamt, en toeren waar een grasmaaier niet eens jaloers op is.![]()
Waar het stuur zit staat nog een 6je, maar je hebt gelijk, dan was het iets minder, 5000-5500 waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
erm dat ding levert zn max vermogen bij 4000 toeren hoor
check jij dit plaatje es:
[afbeelding]
en let dan eens op die toerenteller, dat draait geen 6k
dan moet je je auto na laten kijken.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:32 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja? Wel typisch als de Audi dat toelaat in Sport-mode dan met een automaat.![]()
Nee dus.![]()
Ik kan je een foto sturen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:36 schreef Repeat het volgende:
nee Furious, het was nog minder, ik gok dat je op 4000-4500 MAX zat.... als je er uberhaupt al in gereden hebt ofzo.... Hoe je zo overkomt is niet echt reeël namelijk...
dat is de a6 op het plaatjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het dash dat ik zag zag er overigns stukken beter uit dan dit!! deze is zeker van het vorige type? navigatie zat beneden bijvoorbeeld, meter waren anders en er was houtafwerking.
zo dus precies:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het dash dat ik zag zag er overigns stukken beter uit dan dit!! deze is zeker van het vorige type? navigatie zat beneden bijvoorbeeld, meter waren anders en er was houtafwerking.
foutjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:38 schreef Furious het volgende:
Altijd wel leuk hier overigens, als je een klein foutje maakt bijvoorbeeld in toerental hier in dit forum, word je meteen niet meer gelooft.
Leuk vertrouwen.
Oja, nofi uiteraard, just een opmerking.![]()
kerel, het max vermogen ligt rond de 4000-4500 toeren bij zo'n diesel, en juist in de sportmode zoekt de automaat het ideale punt om te schakelen, verder doortrekken is dus compleet nutteloos wat een automaat dus nooit zal doen....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik kan je een foto sturen.![]()
En de sport mode laat heus wel meer toe dan dat.![]()
Ik wilde alleen even duidelijk maken dat een TDI ook lekker kan klinken, dat daarbij een foutje is ingeglipt, ja, helaas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
foutje
opschepje bedoel je zeker
Oh nofi, just een opmerking!
Weet je, jij mag het zelf uitzoeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
kerel, het max vermogen ligt rond de 4000-4500 toeren bij zo'n diesel, en juist in de sportmode zoekt de automaat het ideale punt om te schakelen, verder doortrekken is dus compleet nutteloos wat een automaat dus nooit zal doen....
oftewel; ik was vergeten dat het hier vol zit met autogekken die er ook wel wat van weten waarbij je niet zo kan opscheppen/bluffen zoals bij je vriendjes...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:40 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even duidelijk maken dat een TDI ook lekker kan klinken, dat daarbij een foutje is ingeglipt, ja, helaas.![]()
wij verbeteren je tips alleen maarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:42 schreef Furious het volgende:
Leuk subforum, ik probeer wat tips te geven aan BHFH, krijg ik dit.
Stel je voor dat er ooit iemand met een Porsche/Ferrari zich hier registreerT en een post maakt.
Dan moet je van dat "registreerd" ook even "registreert" maken, als je toch aan het verbeteren bentquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wij verbeteren je tips alleen maar![]()
Ga je echt voor de avant, of is de gewone sedan ook een optie?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
laten we ontopc blijvenwie heeft er nog meer ervaring met de nieuwe a4?
Prima, ik geef toe dat ik fout zat over de 6000rpm, en dat het waarschijnlijk tussen de 5000-5500rpm lag, is het meteen, nee, nee, dat kan echt niet! Die auto verzin je toch maar ineens, whehe!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wij verbeteren je tips alleen maar![]()
goed planquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan moet je van dat "registreerd" ook even "registreert" maken, als je toch aan het verbeteren bent
ik begreep van de dealer dat de avant veel waardevaster is. ik vind het zelf eik ook wel hadiger voor als je wat moet vervoeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ga je echt voor de avant, of is de gewone sedan ook een optie?
laatste woord hierover; jij begon erover dat ik nog met een suzuki jaren 80 tractor in mn hoofd zat, maar helaas ben ik ook niet van gisteren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:45 schreef Furious het volgende:
[..]
Prima, ik geef toe dat ik fout zat over de 6000rpm, en dat het waarschijnlijk tussen de 5000-5500rpm lag, is het meteen, nee, nee, dat kan echt niet! Die auto verzin je toch maar ineens, whehe!
Vol humoristen hier.![]()
Maargoed, on-topic inderdaad.
Mijn laatste reactie hierover; ok, en je komt terug als je in een 3.0 TDI hebt gereden (met automaat)?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
laatste woord hierover; jij begon erover dat ik nog met een suzuki jaren 80 tractor in mn hoofd zat, maar helaas ben ik ook niet van gisteren.
zo klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |