abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:30:48 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31765277
Ik bedoel, ik zou iedereen willen aanraden om te studeren en te zorgen dat je niet van een minimumloon moet rondkomen je hele leven, het is echt geen pretje. Altijd moet je maar denken aan die paar centen die je overhebt of niet en besparen etc.. Ik zou wel eens willen leven zonder dat ik daar de hele tijd aan moet denken . dus gewoon lekker leven zonder dat je de hele tijd in de gaten moet houden wat je uitgeeft. Ik hoop dat ik ooit nog eens aan een loontje kom dat ik niet constant hoed te denken aan die paar centen die ik uit moet geven en de hele tijd keuzes moet maken, of ik uit kan gaan of niet..

Natuurlijk aan de ene kant een luxe probleem, want ik heb iedere dag te eten enzo en ik heb geen schulden, maar een karig inkomen is gewoon niet leuk. Wie herkent dit en wie denkt er ook over om in de toekomst een beter salaris te krijgen?? En hoe kom jij rond zonder dat je de hele tijd aan geld hoeft te denken. Ik wil het niet, maar de realiteit benoodzaakt dit. dus gewoon lekker leven zonder aan geld te denken.???
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31765335
Geef in elk geval niet meer uit dan je hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:34:33 #3
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31765399
dat doe ik ook niet hoor, maar ik bedoel dus gewoon puur het vervelende idee dat je de hele tijd hieraan moet denken. Ik wil liever dat ik gewoon kan doen wat ik wil zonder dat ik de hele tijd eraan hoef te denken dat alles zo duur is.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31765644
Wat zijn je noodzakelijke uitgaven?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31765734
eerst heel zuinig doen en zorgen dat je een mooi bedrag op de bank hebt.. dan kan je lekker leven zonder er aan te hoeven denken.. wat voor werk doe je?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:50:14 #6
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31765825
ik ben op zich niet arm, maar ik maak me altijd zorgen als er meer geld weggaat dan binnenkomt, dat is wat ik bedoel. je moet leuke dingen kunnen doen zonder erbij na te denken, maar je geld moet niet minder worden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31765852
Gewoon gaan kiezen tussen de dingen die je leuk vindt
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:52:13 #8
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_31765877
Geen eten en drinken buiten de deur kopen, gewoon flesje water en bammies mee.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:52:51 #9
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_31765890
Begin een eigen bedrijf op basis van een geniaal idee, maak in vijf jaar enorme winst en ga daarna rentenieren.
Ga doorrrrrr!
pi_31765912
TT-edit en verder een vraag aan TS:

Wat wil je met dit topic, zodat het ook een [WGR]-topic is? (verder mag er gewoon serieus gereageerd worden, overigens)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:56:55 #11
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31765994
ik wil graag tips en truuks hoe toch lekker te leven zonder dat je constant moet bugetteren. maar vooral ook hoe de andere fokkers het doen. lekker leven zonder constant zorgen te hebben dat je in de financiele prblemen komt.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31766030
Dat kan je alleen oplossen door of je inkomsten te verhogen of je uitgaven te verlagen.

Beide lijken me niet tot de mogelijkheden te behoren
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:58:48 #13
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_31766044
Apart topic voor iemand die niet zo lang geleden nog vertelde hoeveel hij per maand apart zet om te sparen. Als je het zo vervelend vindt dat je niet kunt doen wat je wilt, kun je misschien ook minder sparen. Spaar een maand wat minder en ga gewoon uit als je dat wilt.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:59:00 #14
52513 whosvegas
The Trickster
pi_31766050
Rood staan
Are you nuts??
pi_31766054
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben op zich niet arm, maar ik maak me altijd zorgen als er meer geld weggaat dan binnenkomt, dat is wat ik bedoel. je moet leuke dingen kunnen doen zonder erbij na te denken, maar je geld moet niet minder worden.
Leuke dingen hoeven toch niet duur te zijn?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:59:52 #16
52513 whosvegas
The Trickster
pi_31766074
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Apart topic voor iemand die niet zo lang geleden nog vertelde hoeveel hij per maand apart zet om te sparen. Als je het zo vervelend vindt dat je niet kunt doen wat je wilt, kun je misschien ook minder sparen. Spaar een maand wat minder en ga gewoon uit als je dat wilt.
Ja, ik dat topic heb ik ook gelezen
Are you nuts??
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:01:03 #17
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_31766117
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:59 schreef whosvegas het volgende:
Rood staan
Juist. Mijn idee. En als ik aan mijn limiet kom, dan leen ik toch gewoon tegen vrijwel geen rente bij de IBG? Nu ik erover nadenk is dat de verkeerde volgorde, eerst mijn krediet tegen 8% volledig benutten en dan pas bij de IBG aankloppen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_31766141
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat je niet moet vergeten dat geld alleen niet gelukkig maakt. Daarom heb ik ook een zeiljacht.
Praat met mijn vriendin zou ik zeggen
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:02:54 #19
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31766174
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
ik zal dat eens proberen , bedank voor de tip
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31766191
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:53 schreef Five_Horizons het volgende:
(verder mag er gewoon serieus gereageerd worden, overigens)
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:03:48 #21
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31766199
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Juist. Mijn idee. En als ik aan mijn limiet kom, dan leen ik toch gewoon tegen vrijwel geen rente bij de IBG? Nu ik erover nadenk is dat de verkeerde volgorde, eerst mijn krediet tegen 8% volledig benutten en dan pas bij de IBG aankloppen.
rood staan zal ik nooit doen.. en bij het ibg mag ik niet lenen.. ik ben dan wel student, maar volgens het ibg te oud dus...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31766217
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:03 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]
Misschien moet je dat ook eens tegen je mede-mod Alicey zeggen? Meten met twee maten is mode zeker.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_31766283
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Misschien moet je dat ook eens tegen je mede-mod Alicey zeggen? Meten met twee maten is mode zeker.
Voor de laatste keer: ON TOPIC!

Wil je ouwehoeren, dan ga je maar naar [WGR] FB, daar sta ik je te woord....
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:15:28 #24
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_31766486
Ik heb ook jarenlang moeten rondkomen van weinig. Toen vond ik het best balen, nou heb ik meer geld dan ik uitgeef. Niet om op te scheppen ofzo. Maar bijvoorbeeld dure kleren en een vette auto en weet ik het allemaal daar geef ik gewoon geen zak om. Gewoon lekker leven en een keer uit eten kunnen of wat leuks doen zonder meteen aan je geld moeten denken is wel fijn. Zeker als je veel en hard werkt. En toch hou ik elke maand geld over in tegenstelling tot vroeger.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_31766516
geen audi kopen scheelt al iig

nieuwe audi a4

zo karig is je salaris dan niet hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')