Leuke dingen hoeven toch niet duur te zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben op zich niet arm, maar ik maak me altijd zorgen als er meer geld weggaat dan binnenkomt, dat is wat ik bedoel. je moet leuke dingen kunnen doen zonder erbij na te denken, maar je geld moet niet minder worden.
Ja, ik dat topic heb ik ook gelezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Apart topic voor iemand die niet zo lang geleden nog vertelde hoeveel hij per maand apart zet om te sparen. Als je het zo vervelend vindt dat je niet kunt doen wat je wilt, kun je misschien ook minder sparen. Spaar een maand wat minder en ga gewoon uit als je dat wilt.
Juist. Mijn idee. En als ik aan mijn limiet kom, dan leen ik toch gewoon tegen vrijwel geen rente bij de IBG? Nu ik erover nadenk is dat de verkeerde volgorde, eerst mijn krediet tegen 8% volledig benutten en dan pas bij de IBG aankloppen.quote:
Praat met mijn vriendin zou ik zeggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat je niet moet vergeten dat geld alleen niet gelukkig maakt. Daarom heb ik ook een zeiljacht.
ik zal dat eens proberen , bedank voor de tipquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Apart topic voor iemand die niet zo lang geleden nog vertelde hoeveel hij per maand apart zet om te sparen. Als je het zo vervelend vindt dat je niet kunt doen wat je wilt, kun je misschien ook minder sparen. Spaar een maand wat minder en ga gewoon uit als je dat wilt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:53 schreef Five_Horizons het volgende:
(verder mag er gewoon serieus gereageerd worden, overigens)
rood staan zal ik nooit doen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Juist. Mijn idee. En als ik aan mijn limiet kom, dan leen ik toch gewoon tegen vrijwel geen rente bij de IBG? Nu ik erover nadenk is dat de verkeerde volgorde, eerst mijn krediet tegen 8% volledig benutten en dan pas bij de IBG aankloppen.
Misschien moet je dat ook eens tegen je mede-mod Alicey zeggen? Meten met twee maten is mode zeker.quote:
Voor de laatste keer: ON TOPIC!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ook eens tegen je mede-mod Alicey zeggen? Meten met twee maten is mode zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |