Yeah. Mooie bak hoor, die Audi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:46 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind de uitstraling van een Audi iig al een stuk positiever dan die van een mercedes
Inruilwaarde is meestal dik in orde met Audi's, die degraderen niet zo snel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vraag me af hoe het met de inruilwaarde zit ook, ik hoor altijd dat de stationwagen veel makkelijker is goed in te ruilen. en ik zzit in dubio of ik een bezine of diesel moet nemen. diesel rijdt doorgaans prettiger, maar als ik weer terugga naar nederland betaal je je scheel aan wegenbelasting en de 200pk benzineversie rijdt bijna net zo goed als een diesel qua koppel. en is tevens behoorlijk zuinig te rijden.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:17 schreef Repeat het volgende:
enige nadeel vind ik is dat ie verschrikkelijk klein islijkt...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:22 schreef Repeat het volgende:
6000rpm in de tdi?
je weet zeker dat je niet toevallig een benzine 3 liter hebt gereden oid?
juist een voordeel vind ik. hij lijkt mooi compact en niet log en groot. toch is hij behoorlijk ruim en ook de kofferruimte is groot. 200pk is verder een mooi bvermogen , niet overdreven veel,maar je komt ook nooit tekort. je kan die auto lekker lui rijden.quote:
En! Je hebt natuurlijk gewoon stijl als je in een Audi rondrijdt, maar je laat je niet duidelijk aanwezig zijn, stijlloze mensen pakken een average (fugly, imo) BMW.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
juist een voordeel vind ik. hij lijkt mooi compact en niet log en groot. toch is hij behoorlijk ruim en ook de kofferruimte is groot.
motor slopen noemen ze datquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:19 schreef Furious het volgende:
Overigens, vandaag even de 3.0 TDI op z'n staart getrapt, mooi geluid man.
Gewoon een ongekent hoog geluid voor een diesel bij 6000(!!) toeren.
Maar nu voel ik me net weer een klein kindje.
Ja? Wel typisch als de Audi dat toelaat in Sport-mode dan met een automaat.quote:
erm dat ding levert zn max vermogen bij 4000 toeren hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:24 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Dat was dan ook het maximale wat er uitgeperst kan worden, maar is wel haalbaar.![]()
Jij loopt nog met diesel in je hoofd rond a la; jaren tachtig Suzuki diesel met het geluid waar een traktor zich voor schaamt, en toeren waar een grasmaaier niet eens jaloers op is.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |