abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31768032
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:07 schreef veldmuis het volgende:
Mijn laatste reactie erover: Whehehee .
Ach gut, zijn er geen leuke baggertopics meer beschikbaar?
Ik post om het posten.
pi_31768051
Zat, maar ik vind het grappig dat er na een laatste reactie weer een laatste reactie komt .
pi_31768057
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:05 schreef Furious het volgende:

[..]

Mijn laatste reactie hierover; ok, en je komt terug als je in een 3.0 TDI hebt gereden (met automaat)?

Even goede vrienden. wie ben je eigenlijk?

Laten we het hierbij.
nog 1 later woord dan:

ik hoef daar niet in te rijden om in te zien dat 6k in een diesel onzin is, 5500 toeren ook, dan ben je het maximale vermogen al lang voorbij en een automaat zal dus al eerder opschakelen. Maarja ik val in herhaling merk ik.

Ik laat je wel in de waan
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:09:54 #54
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_31768061
hijs mooi he
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_31768078
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:09 schreef Repeat het volgende:

[..]

nog 1 later woord dan:

ik hoef daar niet in te rijden om in te zien dat 6k in een diesel onzin is, 5500 toeren ook, dan ben je het maximale vermogen al lang voorbij en een automaat zal dus al eerder opschakelen. Maarja ik val in herhaling merk ik.

Ik laat je wel in de waan
Snap je, fudinges .
pi_31768097
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:09 schreef Repeat het volgende:

[..]

nog 1 later woord dan:

ik hoef daar niet in te rijden om in te zien dat 6k in een diesel onzin is, 5500 toeren ook, dan ben je het maximale vermogen al lang voorbij en een automaat zal dus al eerder opschakelen. Maarja ik val in herhaling merk ik.

Ik laat je wel in de waan
Mijn laatste reactie hierop; wat je zelf wil joh.
Ik post om het posten.
pi_31768121
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:35 schreef Furious het volgende:

[..]

Waar het stuur zit staat nog een 6je, maar je hebt gelijk, dan was het iets minder, 5000-5500 waarschijnlijk.
Weet jij hoeveel tpm dat ding zijn max vermogen haalt

3500 rpm

:/

Hoort dus zelfs eerder te schakelen dan een 90 pk TDi :/
pi_31768151
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:12 schreef yup het volgende:

[..]

Weet jij hoeveel tpm dat ding zijn max vermogen haalt

3500 rpm

:/
Ach.. diesel zuigt toch
pi_31768175
Nee wat ik wil zeggen dat het nevernooit niet kan dat dat ding 5000-5500 rpm toelaat.

Dat kan echt niet, dan is ie lang en breed zijn ideale schakelpunt voorbij, en dat is meestal iets na max vermogen bij een daisel...

En diesel zuigt niet helemaal vind ik, maximaal koppel haalt dat apparaat bij 1400 rpm
pi_31768307
yup is mijn kloon

ik gebruik hem om mijn punt nog sterker te maken
pi_31768809
Nee ik vind het gewoon echt raar als iemand komt melden dat een daisel zomaar 6000 rpm draait...

Dan moet je hem dus echt blokkeren in zijn 1 en hopen dat ie tot 6000 rpm draait (er zijn volgens mij diesels die dat halen maar is compleet ZINLOOS)...

Want na 4000 rpm is het bij die audi dus echt exit, en dan vind ik het wel verwonderlijk dat ie naar de 6000 loopt, ik denk zelf dat de begrenzer dus bij 5000 rpm ofzo zit...
pi_31768831
Point is, ik gaf toe dat ik fout zat, heb het verbeterd, en niemand houdt er meer over op.

Ik ben like benzine op een vuurtje in een discussie.
Ik post om het posten.
pi_31768858
ok dan hou ik er over op
pi_31768866
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:38 schreef Furious het volgende:
Point is, ik gaf toe dat ik fout zat, heb het verbeterd, en niemand houdt er meer over op.

Ik ben like benzine op een vuurtje in een discussie.
Wij houden van doordraven
pi_31768882
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:39 schreef yup het volgende:

[..]

Wij houden van doordraven
Dat is duidelijk merkbaar.
Ik post om het posten.
pi_31768905
Kunnen we dan nu weer BHFH helpen aan een RS4?
Ik post om het posten.
pi_31768929
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:39 schreef Furious het volgende:

[..]

Dat is duidelijk merkbaar.
Het gaat mij niet om dat jij liegt of wat dan ook, ik geloof best dat je het verkeerd hebt gezien.

Maar ik kom te vaak mongolen tegen die dus steevast beweren dat hun stinkdiesel 5500 rpm loopt, "ja man ding doet 1:18 en loopt 5500 rpm, cool he!"... Dat is dus zwaar gelul, dan ga jij dus echt effe een half minuut ofzo wachten als ie van 4500 naar 5000 rpm gaat :/

Alleen benzinemotoren lopen als dolle idioten ver boven hun ideale schakelmoment heen..
pi_31769017
ja ik heb er laast nog zo een gezien
pi_31769109
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:44 schreef Repeat het volgende:
ja ik heb er laast nog zo een gezien
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:39 schreef Repeat het volgende:
ok dan hou ik er over op
I see....
Ik post om het posten.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 04:46:50 #70
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_31774025
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

ik begreep van de dealer dat de avant veel waardevaster is. ik vind het zelf eik ook wel hadiger voor als je wat moet vervoeren.
Avant is zeker waardevaster, daar ben ik achter gekomen toen ik zelf een gebruikte a4 avant kocht, deze was gewoon een stuk duurder dan een sedan. Audi is imo een van de weinige merken waarbij de station gewoon veel mooier is dan de sedan (behalve dat het erg handig kan zijn). Niet iedereen is het hier mee eens, maar ik hoor vaker dat mensen de avant mooier vinden dan dat ze de sedan mooier vinden...
De audi avants hebben ook geen "burgerlijk" imago ofzo, deze zijn juist altijd als sportief gepositioneerd. Kijk maar naar de eerste rs4, deze is uitsluitend als avant gemaakt!
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_31774757
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 04:46 schreef Don_Tom het volgende:

[..]

Avant is zeker waardevaster, daar ben ik achter gekomen toen ik zelf een gebruikte a4 avant kocht, deze was gewoon een stuk duurder dan een sedan. Audi is imo een van de weinige merken waarbij de station gewoon veel mooier is dan de sedan (behalve dat het erg handig kan zijn). Niet iedereen is het hier mee eens, maar ik hoor vaker dat mensen de avant mooier vinden dan dat ze de sedan mooier vinden...
De audi avants hebben ook geen "burgerlijk" imago ofzo, deze zijn juist altijd als sportief gepositioneerd. Kijk maar naar de eerste rs4, deze is uitsluitend als avant gemaakt!
Zeker weten?

http://www.stratosfera.cz/speedonline/clanek.php?id=33210


Ja dus, projectje.
Ik post om het posten.
  zondag 30 oktober 2005 @ 08:25:16 #72
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31801739
wat zouden jullie aanraden, de diesel of de benzine. binnen mijn budget liggen de 200pk 2.0.tfsi (benzine) en de 2.0.tdi van 140 pk (diesel)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 30 oktober 2005 @ 10:49:23 #73
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31803284
Zou er eentje met een kofferbak nemen ipv een station uitvoering, dan kan je dingen in de auto laten liggen zonder dat het gezien wordt, junks enzo.
Verder de Diesel, das scheelt enorm knaken bij het tanken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31803654
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 08:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat zouden jullie aanraden, de diesel of de benzine. binnen mijn budget liggen de 200pk 2.0.tfsi (benzine) en de 2.0.tdi van 140 pk (diesel)
dat verschil in vermogen zegt al genoeg. Die benzine natuurlijk

wie gaat er nou een 140pk tdi'tje rijden als hij ook een 200 pk turbomotor kan rijden niemand toch...
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:09:42 #75
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31803724
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:06 schreef Repeat het volgende:

[..]

dat verschil in vermogen zegt al genoeg. Die benzine natuurlijk

wie gaat er nou een 140pk tdi'tje rijden als hij ook een 200 pk turbomotor kan rijden niemand toch...
*meldt*
En afhankelijk van waar ik heen rij zo met 1 op 18 tot 1 op 20.
Scheelt namelijk nogal in knaken in de maand.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31803884
Tja, maar die diesel is niet zoveel soeps met zn 9.7s naar de 100, die 2.0T doet het in een nette 7,3s en gaat ook door tot 241km ipv de 212 van die diesel.... En benzine rijden is gewoon leuker dan diesel
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:26:56 #77
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31804136
Hoeveel KM rijd jij in de maand, Repeat? Ik zit denk ik tussen de 5 en 7000 afhankelijk van hoe en wat. Scheelt dan nogal wat, ik schat minstens een 300 euro in de maand, minstens, dat is een hoop geld.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31804253
Erm ik heb geen auto Maarja als je je benzine zelf moet dokken dan is het misschien wel belangrijk om rekening mee te houden Maar denk niet dat BHFH zoveel rijdt....
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:39:12 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31804417
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:32 schreef Repeat het volgende:
Erm ik heb geen auto
Need I say more.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31804605


mn pa rijdt ook gewoon 60k per jaar op benzin hoor Gewoon een kwestie van een toffe werkgever
pi_31808170
Mijn pa heeft de B6(vorige model) a4 in 2Liter multitronic uitvoering en dat ding gaat al als een trein.
Erg lekkere reisauto ook
alleen achterin niet heel erg ruim ..
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_31808628
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 08:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat zouden jullie aanraden, de diesel of de benzine. binnen mijn budget liggen de 200pk 2.0.tfsi (benzine) en de 2.0.tdi van 140 pk (diesel)
Als je zelf brandstof moet betalen de diesel.

Als dat voor je gedaan word de 2 liter TFSi.

Verder het trekkracht geneuzel geldt hier niet aangezien de 200 pk TFSi een veel beter koppelkromme heeft dan de dieseltje, diesel heeft meer topkoppel maar de TFSi heeft HEEL wat pk's.

En kom ajb niet met diesel chippen dan heb je iets van 180 pk. Dat kan ook met de TFSi en dan heb je 240 pk...

245 pk en 375 nm @ 1800 toeren is mogelijk... 1800 tot 5000 rpm ofzo...

Voor mij is de keuze duidelijk, of er nou wel of niet brandstof word betaalt, de benzine. Maar ik kan het me voorstellen dat jij daar anders over denkt.
  zondag 30 oktober 2005 @ 14:25:45 #83
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_31808766
Ik zou de diesel nemen en er meteen een chip in zetten. Dan heb je +- 170pk en veel meer koppel dan de benzinemotor (chippen doet vaak nog meer voor koppel dan voor pk's), trekt dus veel beter in de lage toeren. Ik denk dat ik redelijk weet waarover ik praat aangezien ik een audi a4 tdi heb (gechipped van 115 naar 140) en een benzine-auto met 200pk (bmw).
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
  zondag 30 oktober 2005 @ 15:03:22 #84
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31809863
ik wil niks chippen, maar ik vraag me alleen af wat voor mij het meest rendabel is. Ik hoorde dat die 2.0 tfsi nog best redelijk zuinig is en ik rij maar 20.000 per jaar. de aanschafprijs is de a4 avant 140pk diesel zon 4000 euro goedkoper (va 29.000 en de 2.0tfsi va 34000, de gewone 2.0 trouwens 27.000) , als straks door de overheid de dieselprijzen gelijkgetrokken worden met de benzineprijzen is het de vraag of het nog wel loont om een diesel te nemen.

[ Bericht 16% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 30-10-2005 15:11:38 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 30 oktober 2005 @ 15:16:48 #85
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31810198
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik wil niks chippen, maar ik vraag me alleen af wat voor mij het meest rendabel is. Ik hoorde dat die 2.0 tfsi nog best redelijk zuinig is en ik rij maar 20.000 per jaar. de aanschafprijs is de a4 avant 140pk diesel zon 4000 euro goedkoper (va 29.000 en de 2.0tfsi va 34000, de gewone 2.0 trouwens 27.000) , als straks door de overheid de dieselprijzen gelijkgetrokken worden met de benzineprijzen is het de vraag of het nog wel loont om een diesel te nemen.
Overheid gaat diesel niet gelijk trekken aan benzine, en dan nog is het aantal liters wat je verbruikt veel lager als met benzine
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31810290
Bloodhound neem jij gewoon lekker een benzine, over 2 jaar.... Maar niet boven de 3000 toeren komen, dan gaat ie alsnog zuipen he.

Zou je ook nog even uit kunnen leggen hoe jij in het ene topic maar net rond komt iedere maand, en in het andere topic praat over een nieuwe A4?
There is no other!
  zondag 30 oktober 2005 @ 15:23:15 #87
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31810389
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:20 schreef Cyberdogg het volgende:
Bloodhound neem jij gewoon lekker een benzine, over 2 jaar.... Maar niet boven de 3000 toeren komen, dan gaat ie alsnog zuipen he.

Zou je ook nog even uit kunnen leggen hoe jij in het ene topic maar net rond komt iedere maand, en in het andere topic praat over een nieuwe A4?
BHFH en bloodhoundfromhell zijn 2 verschillende personen?
De eerste is een kasthomo uit belgie met een fiat panda,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31810416
de tweede ook hoor
pi_31810921
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 14:25 schreef Don_Tom het volgende:
Ik zou de diesel nemen en er meteen een chip in zetten. Dan heb je +- 170pk en veel meer koppel dan de benzinemotor (chippen doet vaak nog meer voor koppel dan voor pk's), trekt dus veel beter in de lage toeren. Ik denk dat ik redelijk weet waarover ik praat aangezien ik een audi a4 tdi heb (gechipped van 115 naar 140) en een benzine-auto met 200pk (bmw).
De TFSi heeft standaard al 280 nm @ 1800 rpm. Wat gewoonweg onvorstelbaar is voor een turbo benzine... Verder heeft de TFSi 60 pk meer dan de diesel...

Laat staan als je het ding gaat chippen...

Zoals ik al eerder zei, voor mij de TFSi

Alleen als je echt veel rijd zou ik voor de diesel gaan.
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:07:20 #90
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31811746
A4 cabrio is ook leuk trouwens, best redelijk betaalbaar, als je genoegen neemt met de 1.8 T motor ben je niet veel duurder uit dan de avant 2.0tfsi voordeel van die is dat je hem in leukere kleuren kan nemen. (zonder dat hij onverkoopbaar wordt)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:28:35 #91
114285 Ronneman18
Ik doe m`n best
pi_31812350
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
A4 cabrio is ook leuk trouwens, best redelijk betaalbaar, als je genoegen neemt met de 1.8 T motor ben je niet veel duurder uit dan de avant 2.0tfsi voordeel van die is dat je hem in leukere kleuren kan nemen. (zonder dat hij onverkoopbaar wordt)
Je antwoord niet echt op de vraag hoe je een dikke Audi kunt kopen met een mager salaris ey?
Zit je soms iedereen te dollen?
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:28:57 #92
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31812362
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:37:18 #93
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31812591
Heb daar afgelopen nacht nog in gereden (en ja, met het dak naar beneden, was om 1 uur nog warm buiten)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:39:38 #94
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_31812655
whehehee 6000

Wallahjeweettog
pi_31832719
Je was toch in geldproblemen BHFH?
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:49:00 #96
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31843027
volgens lenen.nl kun je zo heel veel geld krijgen
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31843112
volgens stfu.nl kun je voor 15¤ per maand ¤800.000 lenen.

Met een looptijd van maar 2 jaar!! Ongelofelijk
pi_31843567
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
volgens lenen.nl kun je zo heel veel geld krijgen
Normale mensen wel. Alleen jij krijgt niet eens een lening van 25e met je karige salaris. Laat staan dat je een a4 cabrio kan kopen
pi_31843649
Pwnd.
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:50:39 #100
35843 j22flyingdownwind
Jay Twentie Fowh!
pi_31848531
Furious ik wil opzich nog wel even die foto zien. En of die die toerenteller nou op 800 of op 8.000 toeren stond boeit me niks. Of was dat rijden in die audi ook n foutje
'99 MB E320 CDI T-model
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')