abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:01:39 #276
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31813328
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Weer thuis, van een superdagje rijden. Het was heel vermoeiend, maar dat maakt het waarschijnlijk alleen maar lekkerder.

Rebbel, zie mail. Maakt niet uit dat we je op het laatst op de dijk nog zijn misgelopen (wel jammer natuurlijk, maar goed...). Wel super gereden he?
TOP meet mooie omgeving en we hadden schitterend weer

@Rebbeltjuh jammer dat we je aan het einde van de dijk misgelopen hebben
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:02:10 #277
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31813345
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:00 schreef worldpimber het volgende:
Rebbel, waar ben je???? [afbeelding]

Sjit, we mogen een uur eerder eten, kan ik niet bijlezen. [afbeelding]Tozzo
Eet smakelijk
Let's race
Buienradar
pi_31813470
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:49 schreef RB het volgende:

[..]

Een uur voor 1 velg
wd40 en een oude lap en je hebt alle twee schoon
dat was dus met wd40 en zo'n schuursponsje waarmee de meeste mensen hun pannen schoonmaken....
vorige eigenaar had het denk ik niet zo vaak gedaan... zat allemaal aardig aangekoekt
pi_31813529
quote:

Sjit, we mogen een uur eerder eten, kan ik niet bijlezen. [afbeelding]Tozzo
Rebbel heeft net gebeld. Ze is ook weer veilig thuis gelukkig.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:08:18 #280
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31813545
wij hebben op de terugweg blijkbaar Rebbel ingehaald maar ik heb haar helemaal niet gezien
Let's race
Buienradar
pi_31813846
Reporting in

Maar ga eten dus bijlezen en napraten komt zo wel
pi_31814729
Jullie zijn uit solidariteit ook allemaal gaan eten?
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 10:53 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik pak er ook nog wel minimaal 1 mee dit jaar.
That's the spirit Volgende week ga je mee toch?
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Rebbel, zie mail.
Ja hoor, beetje de Fok!MC'ers uitsluiten

Ben blij dat jullie het een leuke rit vonden Het was iig een mooie omgeving en lekker varierende wegen. Op een paar stukken na geen lange rechte stukken gehad en de rest was vermoeiend omdat je continu moest opletten of er niet een auto uit tegengestelde richting kwam of vanwege het grote aantal drempels

Ik vond het jammer dat het zo druk was op de weg, anders hadden we wat harder kunnen rijden. Achter auto's hangen was niks aan

En Rebbel, we waren op je aan het wachten voorbij de A2, dus onder het tunneltje door Maar dat had jij kennelijk niet door, ik stond al op het punt naar je op zoek te gaan maar toen kreeg Raus een SMSje van je
pi_31815070
Leuk, hele reactie getypt alles loopt iexplorer vast

Laat maar dan

Was wel tov rijden vandaag, met een mooie afsluiter. Veel teringmongolen tegengekomen onderweg die we vanwege het mooie weer niet echt konden gebruiken Waar stond Rebbolletje uiteindelijk? Aan de andere kant van het viaduct?

pi_31815889
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:02 schreef worldpimber het volgende:
Leuk, hele reactie getypt alles loopt iexplorer vast

Laat maar dan

Was wel tov rijden vandaag, met een mooie afsluiter. Veel teringmongolen tegengekomen onderweg die we vanwege het mooie weer niet echt konden gebruiken Waar stond Rebbolletje uiteindelijk? Aan de andere kant van het viaduct?

Ja ik geloof het wel. Omdat ze ons niet zag en de afslag wel, heeft ze die uiteindelijk maar genomen.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:45:04 #285
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31816242
@OPM

heb jij nog gezien dat ik een vogel bijna een kopstoot gaf ?

ik bukte net op tijd om hem door te laten vliegen
Let's race
Buienradar
pi_31816361
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
@OPM

heb jij nog gezien dat ik een vogel bijna een kopstoot gaf ?

ik bukte net op tijd om hem door te laten vliegen
Ik heb wel gezien hoe bij een chopper haat tegenover vrouwen/tupperware motoren werd gekweekt Stoplichtlussen werken overigens niet op gewicht...:? Tot zover de opmerkelijke dingen die ik van velen even heb kunnen onthouden

Ik kijk net op mijn tankbonnen...wat betekent BTW exact eigenlijk.. ik bedoel. Per liter betalen we toch al x procent belasting
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:53:52 #287
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31816488
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:49 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ik heb wel gezien hoe bij een chopper haat tegenover vrouwen/tupperware motoren werd gekweekt Stoplichtlussen werken overigens niet op gewicht...:? Tot zover de opmerkelijke dingen die ik van velen even heb kunnen onthouden

Ik kijk net op mijn tankbonnen...wat betekent BTW exact eigenlijk.. ik bedoel. Per liter betalen we toch al x procent belasting
Sommige stoplicht lussen detecteren motoren niet omdat ze te lich zijn
Let's race
Buienradar
pi_31816706
Niet omdat ze te licht zijn, maar omdat er te weinig metaal op de motor aanwezig is. In tegenstelling tot koekblikken, inductielussen werken met behulp van magnetische inductie
pi_31816708
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:53 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Sommige stoplicht lussen detecteren motoren niet omdat ze te lich zijn
Nee, die dingen zijn inductie lussen, ze werken dus op de magnetische flux die een groot metalen voorwerp veroorzaakt Wat je dus kunt doen is eroverheen rijden/heen en weer gaan boven de lus of gas geven boven die lussen zodat ze je tussen al dat tupperware detecteren
pi_31816733
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
Niet omdat ze te licht zijn, maar omdat er te weinig metaal op de motor aanwezig is. In tegenstelling tot koekblikken, inductielussen werken met behulp van magnetische inductie

Havo natuurkunde
pi_31816751
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:00 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Nee, die dingen zijn inductie lussen, ze werken dus op de magnetische flux die een groot metalen voorwerp veroorzaakt Wat je dus kunt doen is eroverheen rijden/heen en weer gaan boven de lus of gas geven boven die lussen zodat ze je tussen al dat tupperware detecteren
Heb je dat ook bij meneer Bruning geleerd

GMTA

Maarreuh, zoek geen ruzie met schildpadden, 1000 pond aan bijtkracht hebben die beesten

i NGC leermoment
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:06:04 #292
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31816915
quote:
dat bedoelde ik ook te zeggen maar ben nu niet echt helder meer

maar je heb helemaal gelijk
Let's race
Buienradar
pi_31816998
Ik zal de volgende keer een minder vermoeiende route doen, dan kun je na afloop nog zinnig posten

Waarom steekt deze gozer z'n knie uit?
pi_31817738
quote:
En hoe zit dat dan met bijv. een McLaren?Inderdaad een auto,maar goed,die voor het grootste deel uit aluminium,koolstof en glasfiber bestaat?

En hoe is de route bevallen bij je mederijders?O.k. dat lees ik vast wel ergens in een reactie.
pi_31817924
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:08 schreef hicham het volgende:
Ik zal de volgende keer een minder vermoeiende route doen, dan kun je na afloop nog zinnig posten

Waarom steekt deze gozer z'n knie uit?
Peerke had vandaag een knee down ZONDER zijn knie uit te steken, zag er best cool uit ging errrrug plat. (bocht vanaf zaltbommel naar snelweg richting denbosch
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_31818142
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:33 schreef richardgie het volgende:

[..]

En hoe zit dat dan met bijv. een McLaren?Inderdaad een auto,maar goed,die voor het grootste deel uit aluminium,koolstof en glasfiber bestaat?

En hoe is de route bevallen bij je mederijders?O.k. dat lees ik vast wel ergens in een reactie.
Je kan volgens mij ergens bij de MAG aangeven dat een stoplicht niet goed functioneert met jouw motorfiets, met je glasfiber auto kan je dat dus ook melden bij de gemeente oid. Lekker zinloos, maargoed ... zolang auto's grotendeels uit metalen bestaan kun je het vergeten
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:40 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Peerke had vandaag een knee down ZONDER zijn knie uit te steken, zag er best cool uit ging errrrug plat. (bocht vanaf zaltbommel naar snelweg richting denbosch
Jees, en veel schade??

Nou nog een keer pics laten maken door OPM voor het nageslacht
pi_31818226
quote:
Joehoe, hier.......sorry voor het misverstand.......maar ben weer veilig thuis hoor
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_31818369
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij hebben op de terugweg blijkbaar Rebbel ingehaald maar ik heb haar helemaal niet gezien
Ik stond bij Parking Bisde, langs de A2, jullie te bellen en te sms'n. Toen ik jullie voorbij zag sjezen, ff m'n lekkere trek reep in m'n keel geduwd en de A2 op gevlogen......... , maar het mocht niet meer baten .......

Rebbeltjuh was helemaal alleen , en dat kanaal duurt zo lang....maar was wel ff relaxt na een druk dagje sturen
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_31818399
Op RTL Transportwereld, een vrouw achter het stuur op een LZV (Lang zwaar voertuig: 25meter) Booeiiuhh Vrouwen die bijdehand doen De meeste vrouwonvriendelijke opmerkingen hier zijn niet gemeend, maar nu zag ik.. mên... ga koken ofzo

edit: ga geen laatste post doen dus
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:54 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Ik stond bij Parking Bisde, langs de A2, jullie te bellen en te sms'n. Toen ik jullie voorbij zag sjezen, ff m'n lekkere trek reep in m'n keel geduwd en de A2 op gevlogen......... , maar het mocht niet meer baten .......

Rebbeltjuh was helemaal alleen , en dat kanaal duurt zo lang....maar was wel ff relaxt na een druk dagje sturen
Je draaide meteen de snelweg op na de dijk? Ach, veel heb je niet meer gemist, maar alleen rijden kan nog weleens slaapverwekkend zijn... snelweg ..
pi_31818438
Hieperdepiep,ik ben vandaag Hoevelaken 3 keer rond geweest.Is hier redelijk dicht bij,en ik moest er toch langs naar Garderen.
Wel goed opletten of je nog in de goeie baan zit,voor je het weet ben je onderweg naar Hengelo ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')