Ah bedankt dat je het nog even opgezocht hebt, kon het al niet vindenquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Staat precies in het midden van de openingspagina.![]()
[afbeelding]
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ah bedankt dat je het nog even opgezocht hebt, kon het al niet vinden![]()
edit: oh nouja nu zie ik het ook staan![]()
Nouja het venster 'reageert niet', en dat een tiental seconden oid. En als ik dan het venster sluit, zegt windows ook dat explorer niet reageert en worden alle venster geslotenquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is.![]()
En die pagina crasht niet(stond als enige in je post voor de edit) , maar neemt veel tijd om alles te laden denk ik. Maar ja jij bent de jeugd, dus heeft automatisch meer verstand van computers..........
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nouja het venster 'reageert niet', en dat een tiental seconden oid. En als ik dan het venster sluit, zegt windows ook dat explorer niet reageert en worden alle venster gesloten![]()
Je weet de route, dus je kan ze nog kneedownend halverwege achterhalen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Anywayz, ik trek mijn pakkie ook aan, heerlijk rijweertje![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En als je dan nog even geduldig wacht komt'ie vanzelf tot leven.![]()
[..]
Je weet de route, dus je kan ze nog kneedownend halverwege achterhalen.![]()
![]()
Klinkt gevaarlijk......... van die pizza.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:39 schreef richardgie het volgende:
Nou,ik ga maar is een broodje eten,motorpakkie aantrekken,stukkie rijden,bij moeders in Garderen thee drinken,bij thuiskomst eigenhandig pizza opwarmen,en dan weer Fokken(?).
![]()
heb gister een stukkie er uitgehaald en er mijn nieuwe ringtone van gemaaktquote:
Duurde langer als 5 min : begonnen om 02:59 gepost om 02:07quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:46 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zie je zo weer zitten met die 2 vingertjes behoedzaam je berichtje tikken.![]()
Wel knap zo in beschonken toestand dat je amper meer kan staan.
Maar het posten duurde vast 5 minuten voor 1 berich'ie.![]()
![]()
Best leuk dat die vent die SM op kan tillen, maar hij op de SM weegt zwaarder dan ik op een Busaquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
Bulletcam! < wie besteld er even 1 hier?![]()
En nog een piccie van een leuk boodschappenmachientje.![]()
![]()
[afbeelding]
dus jij kan een busa optillenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:51 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Ben best verrot, na een paar liter bier en pas om 5 uur thuis komen is het scherpe er wel vanaf![]()
[..]
Best leuk dat die vent die SM op kan tillen, maar hij op de SM weegt zwaarder dan ik op een Busa![]()
Kan ook wel eens langer duren als 2 minquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Bij MSN altijd grappig dat soort mensen.
* Ralf is een bericht aan het typen... * (na 2 minuten...) Ralf zegt: Goedemorgen![]()
![]()
[..]
Een uur voor 1 velgquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:32 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, na een uur en alleen de voorvelg gedaan te hebben vind ik het wel weer mooi geweest![]()
zo nog ff lekker een stukje rijden, die achtervelg komt (ooit) nog wel een keer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |