goed gekookte / gestoomde ( doen wij ) worteltjes zijn zeker een aanrader. Merlijn kon die al heel snel goed wegwerken en is er ondertussen helemaal verzot op.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef poemojn het volgende:
Probeer anders eens gewoon een worteltje Belana? Liga is klef plakkerig spul, daar hebben wel meer baby's moeite mee.
Merlijn ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:47 schreef bixister het volgende:
succes, worteltjes vond ik ook altijd heel geschikt. anna is ook een schrokop trouwens. nog steeds.![]()
haha zelfs 't bord opeten! 't lijkt koekiemonster wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
Merlijn ookdat bord wat op de foto staat wat eerder in dit topic was meen ik helemaal op toen hij klaar was
allergieën zeggen ze, daar is meer kans op.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:43 schreef Bass-Miss het volgende:
Is er eigenlijk veel op tegen om kindjes jonger dan zes maanden op groenten te laten sabbelen?
Buiten dat niet echt iets dacht ik, he?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:25 schreef Belana het volgende:
[..]
allergieën zeggen ze, daar is meer kans op.
Nee, dacht ook van niet. Als Fons echt interesse toont zou ik beginnen met iets sappigs waar hij niet te grote stukken van af kan bijten. Lucie brabbelt iets dat op 'peer' lijktquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:27 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Buiten dat niet echt iets dacht ik, he?
Hij smakt als wij eten, en hij was meteen stil toen we hem gisteren die wortel gaven, maar zijne motoriek trekt er nog niet op.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Nee, dacht ook van niet. Als Fons echt interesse toont zou ik beginnen met iets sappigs waar hij niet te grote stukken van af kan bijten. Lucie brabbelt iets dat op 'peer' lijkt![]()
Mikael neemt ook hele grote happen. Maar die sabbelt er net zo lag op tot het helemaal uit elkaar valt. En soms probeert ie het wel weg te slikken dan kokhalst hij een keer en dan weet ie weer dat dat dus niet kan.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:15 schreef Belana het volgende:
Ik begrijp toch niet hoe jullie kinderen dat nou doen hoorEzra hapt enorme stukken en stikt daar dus in zowat en ik voel me er zo naar bij. hebben jullie dat nou helemaal niet?
Ik ben er dus ook maar mee gestopt, want of ik doe iets fout ofzo, of ik ben te bang
heb ff je post meegenomen hierheen vanuit het babietjestopic.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:47 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Als je nou een liga probeert. DAt valt zo uit elkaar als ze dat in de mond hebben.
Ja als het niet wil dan wil het (nog) niet. Ik heb Mika gister geprobeert een broodkorst te geven. Die propt ie dus ook helemaal tegelijk naar binnen. Die krijgt ie voorlopig dus ook even nog niet. Probeer het over een maandje nog wel eensquote:Op zondag 4 februari 2007 10:57 schreef Belana het volgende:
ja het ene kind is het andere niet he... thanks. soms heb je zo dingen in je hoofd zitten hoe je ze wilt doen en als dat dan niet gaat he.. dat voelt rot. dat is het denk ik. want wat maakt het uiteindelijk uit eigenlijk? waar maak ik me nou eigenlijk druk om? muts... (ik dus)
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:07 schreef Belana het volgende:
ja, het is met Ezra altijd allemaal vlug vlug. zijn flessen gaan ook binnen 5 minuten naar binnen (240 cc) het is altijd al een schrokop geweest. ik wacht er gewoon mee allemaal. nu besloten. geen angst toestanden meer.
Ik vond die foto's van Mika zo mooi trouwens met die banaan MeNicole
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |