anna als beginnende rapley-ster aan de barbeknoei.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:39 schreef _evenstar_ het volgende:
ik wil meer foto's van raplyende kindjes![]()
Check.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:25 schreef bixister het volgende:
haha nee de noodvoorraad lag nog op tafel hoor!maar ze maakte er altijd een flink knoeifestijn van. en jarno, daar helpt geen bordje aan hoor! dat ligt dan alleen maar OOK in no time op de grond.
Als ze ECHT dreigt te stikken. dat houd dus in dat ze dat NIET meer zelf kan hoesten, dan ondersteboven op je onderarm leggen. Met je hand haar kinnetje ondersteuen en dan een beentje aan iedere kant van je arm zeg maar. Arm iets schuin houden met hoofd naar beneden gericht. Dan met je andere hand een flinke tik geven tussen de schouderbladen. Maximaal 5 flinke tikken. Dan kind omdraaien en enkele malen met met je wijs en middelvinger midden tussen de tepels op de borst van het kind drukken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef Mammietje het volgende:
, maar wat moet je nou eigenlijk doen als ze ECHT dreigen te stikken?! Als het al half doorgeslikt is, zeg maar...
Ronja rapleyed en eet prutjes en ik heb haar tot nu toe alleen maar zien kokhalsen na een hapje prut. Sterker nog, ze heeft alleen moeite met het hele vloeibare van kant en klare potjes. Zelfgemaakte prakjes gaan er uitstekend in, helemaal als ze wat dikker en 'klontiger' zijn gemaakt met biobim.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:18 schreef Belana het volgende:
nou ik vind het weer doodeng allemaal hoor, dat halve gestik en kokhalzen en hoesten, ik kan het niet
Weet je ook door welke vaste voedingsmiddelen Cas de boel er uit gooit? Dan laat je die gewoon een tijd achterwege en geeft voorlopig wat 'ie wel aankan, als je door wilt Rapleyen dan he.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:22 schreef dutchie het volgende:
Wat ik zo zonde vind is dat Cas door het Rapleyen soms zijn hele voeding er weer uit spuugt. Daarom ben ik maar weer een paar dagen gestopt. Gedoe.
juist dat!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:34 schreef poemojn het volgende:
En koekjes en broodkorsten dan Belana?
En je stapeltjes kleding slinken zo snel!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef poemojn het volgende:
Liga is klef plakkerig spul, daar hebben wel meer baby's moeite mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |