eh, dat lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:51 schreef Belana het volgende:
Hoort het dan bv ook in die methode dat als je kind niet meer wil dat ie dan niet meer hoeft?
Haha zo'n halve appel naar binnendrukken. 'Wat nou kokhalsreflex, smoesjes! Dooreten!'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:54 schreef bixister het volgende:
[..]
eh, dat lijkt me wel ja.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar het heerlijke van baby zijn is toch ook wel t vertroetelen. Ik bedoel als het kind dat fijn vind. Als ik bv kijk naar Bo die wilde echt al heel snel alles zelf. Ik heb een foto van 4 maanden dat ze zelf dr flesje vasthoud. En dan ging ze echt sputteren als ik t over wilde nemen. Nou prima dan mag dat zelf. Jans daarentegen vond en vind het heerlijk om "verzorgd' te worden. Ook prima.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:45 schreef bixister het volgende:
nog even wat voor mij de belangrijkste kern van dat rapleyen is in vergelijking met 'gewoon' gepureerd eten geven: het feit dat je het initiatief om te eten meer bij je kind laat, in plaats van dat het went aan die passieve rol van gevoerd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop