Re-Animator heb je komende week op tv, geloof ik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:03 schreef Doff het volgende:
[..]
Braindead is vet, net als Evil Dead reeks, Night of the Living Dead, Re-animator
Ik dacht dat reanimator al op tv was geweest... Briljante film.... erg om gelachen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
Re-Animator heb je komende week op tv, geloof ik.
Meen je dat nou? Ik zat vanmiddag de Veronica magazine te lezen. Dacht dat het die voor de komende week wasquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik dacht dat reanimator al op tv was geweest... Briljante film.... erg om gelachen...![]()
laatste deel is trouwens ook aardigquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik dacht dat reanimator al op tv was geweest... Briljante film.... erg om gelachen...![]()
Nooit geweten dat er meer delen warenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
laatste deel is trouwens ook aardigbeyond re-animator
![]()
Da's toch die door Filmax (Spanje) geschoten Re-animator?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
laatste deel is trouwens ook aardigbeyond re-animator
![]()
hehe ik heb samen met Yuzna in de zaal gezeten tot 2 keer toequote:Op donderdag 9 maart 2006 17:55 schreef Smots het volgende:
[..]
Da's toch die door Filmax (Spanje) geschoten Re-animator?
Die vond ik echt compleet RUK.
Ik vind het eigenlijk nog erger dat er een aantal keer wel Nederlands wordt gepraat, maar dat ik er totaal niks van verstaan heb.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:05 schreef Mike het volgende:
ik kan me onderhand ook kapot ergeren aan die Amerikanen die denken dat alle Nederlanders Duits tegen elkaar praten.
Ach ja met zoveel als deze films wordt deze weggezet als produkt voor het grote publiek en dat is het nou eenmaal niet vandaar ook dat je eigenlijk een groot verschil ziet tussen het grote publiek wat er 9 van de 10 keer geen reet aan vind. en genre fans die de film wel kunnen waarderen. blijft frappant dat ie het in Amerika wel goed heeft gedaan (zelfs zo goed dat deel 2 eraan zit te komen) maar dat zal ongetwijfeld ook wel door de naam QT komenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:05 schreef Mike het volgende:
Wat een intens slechte film, zeg. Ik had er best wat van verwacht aangezien Tarantino z'n naam eraan heeft verbonden, maar het viel extreem tegen. De eerste helft van de film is van een amateurisme dat je niet eens bij C-films ziet...een slechte versie van Eurotrip. De tweede helft heeft dan wat actie, maar spannend of schokkend wordt het nooit. Het verhaal is slecht, er wordt belabberd geacteerd en ik kan me onderhand ook kapot ergeren aan die Amerikanen die denken dat alle Nederlanders Duits tegen elkaar praten.
Eli Roth leverde met Cabin Fever al een wanproduct af, maar dit is echt een nieuw dieptepunt. Hostel wordt soms qua vorm vergeleken met Saw, maar die film is echt een meesterwerk vergeleken met dit wanprodukt.
Tarantino kwam met de meest enthousiaste verhalen naar buiten, als zou er een nieuwe ster aan het regisseursfront bijgekomen zijn. Daarnaast opent de film ook met 'Quentin Tarantino presents'. Hij zet dus z'n reputatie op het spel en schotelt ons daarna een misbaksel voor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen idee waarom de naam van Tarantino hier zo vaak valt, gekoppeld aan teleurstelling.
Oh, ik heb ook best een hoge dunk van Tarantino (als regisseur dan), dat is niet veranderd omdat ik de 2 Kill Bill's niet zo fantastisch vond. Ik heb ook een hoge dunk van David Fincher, maar ik word niet wild van een film enkel en alleen omdat Fincher daar de catering deed.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:52 schreef Mike het volgende:
Tja, misschien heb ik een wat hogere dunk van Tarantino dan jij. Ik vind bijna alles wat 'ie aanraakt geweldig. Nu ben ik dus voortaan wat vorzichtiger.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:30 schreef metalheadBOC het volgende:
tarantino roeleert de pan uit!hij zegt zijn inspiratie uit japanse films gehaald te hebben met het maken van deze film
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag in de bios dus Hostel gezien. Ik heb het volgende te zeggen hierover:
- Quintin Tarantino nooit heb ik gedacht dat ik dit zou zeggen, maar wat een slechte prestatie. Damn...
- WIJ NEDERLANDERS SPREKEN NERDERLANDS EN GEEN DUITS!!!
- Wat onmgelooooooooooovelijk voorspelbaar
- Wat een onmogelijke slechte acteerprestaties
- Wat een kutfilm....
Maar er zijn een aantal pluspunten...
- Tieten
- Tieten
- Bloed
- Tieten
IMDB 6.1
Dizer 3.5 (voor de tieten...)
Het is dat de gene met wie ik was wel wou kijken anders was ik weg gelopen... ik bedoel.. ze zeggen dat ze in Nederland zijn en dan in Amsterdam... maar iedereen praat Duits... dat was eigenlijk voor mij het moment om te zeggen... ciao..quote:
Dat zou je gewoon niet verwachten van een QT filmquote:
Het verhaal en de effects waren goed...quote:Op maandag 13 maart 2006 00:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heb over deze film gehoord en moest haast kotsen van bepaalde details. Zijn er echt mensen die kicken op dit soort troep?
Dat geloof ik graag. Verder zal het natuurlijk ook op een bepaalde manier baanbrekend zijn.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het verhaal en de effects waren goed...
Mwah, ik vond het weinig schokkend. Genrefans zijn wel wat meer gewend dan dit.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Verder zal het natuurlijk ook op een bepaalde manier baanbrekend zijn.
Het is dan ook geen QT film.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zou je gewoon niet verwachten van een QT film
*meldtquote:Op maandag 13 maart 2006 00:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heb over deze film gehoord en moest haast kotsen van bepaalde details. Zijn er echt mensen die kicken op dit soort troep?
WIL IEDEREEN IN GODSNAAM OPHOUDEN MET ZEIKEN OVER QT!quote:Op maandag 13 maart 2006 00:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik had er ook maar 1 woord voor: ziek en totaal geen qt film
hij had er wel degelijk iets mee te maken, zijn naam kwam eerder op het doek dan wie dan ook, dus kap jij nou maar met dat gezeur dat die er niks mee te maken heeftquote:Op maandag 13 maart 2006 01:41 schreef StefanP het volgende:
[..]
WIL IEDEREEN IN GODSNAAM OPHOUDEN MET ZEIKEN OVER QT!
JEZUS. Bedankt.
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:07 schreef Loontjah het volgende:
Hmm ben er ook geweest. ga nooit naar horrors en woensdag was duidelijk waarom niet... Damn wat een film, echt misselijk om van te horen. vooral dat vlees wat aan de boor bleef hangen!!!
Ja, om gullible QT fans hun geld doen uitgeven aan deze "QT" film! "Hey kijk, een film van QT, zijn naam staat bovenop de poster!"quote:Op maandag 13 maart 2006 01:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
hij had er wel degelijk iets mee te maken, zijn naam kwam eerder op het doek dan wie dan ook, dus kap jij nou maar met dat gezeur dat die er niks mee te maken heeft![]()
Oh sorry.. die koeienletters op het scherm met Quintin Tarantino erop is natuurlijk voor de sierquote:
Het is meer van... dat QT niet blij moet zijn met zijn naam aan zo een filmquote:Op maandag 13 maart 2006 03:42 schreef StefanP het volgende:
En vervolgens krijg je het oneindige gezeur "boehoeh dat was echt geen QT film". Ik wou dat ze z'n naam maar nergens op de poster e.d. gezet hadden.
En wat doet een producer? Geld geven, wat crew bij elkaar zoeken en zorgen dat de film verdeeld geraakt. Het zuigen van een film ligt geheel in de handen van de regisseur, de scriptschrijver en de acteurs.quote:Op maandag 13 maart 2006 07:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh sorry.. die koeienletters op het scherm met Quintin Tarantino erop is natuurlijk voor de sier
Hij is inderdaad geschreven en gedirected doro Eli Roth, maar QT heeft dus echt meegewerkt aan deze film want hij is de producer
En nog is QT een sukkel dat ie aan deze film heeft "meegewerkt..." wellicht had ie betere crew kunnen uitzoeken... op de tieten na danquote:Op maandag 13 maart 2006 08:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En wat doet een producer? Geld geven, wat crew bij elkaar zoeken en zorgen dat de film verdeeld geraakt. Het zuigen van een film ligt geheel in de handen van de regisseur, de scriptschrijver en de acteurs.
Het enige wat je Tarantino kunt verwijten is dat hij Roth verkeerd heeft ingeschat. Voor de rest is het hoegenaamd geen Tarantino film.
Dan nog heeft elke film doorgaans een producer of 4 en wordt er bij geen enkele andere film ooit gesproken over die mensen, dus het is onnozel om dat hier wel te gaan doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
En nog is QT een sukkel dat ie aan deze film heeft "meegewerkt..." wellicht had ie betere crew kunnen uitzoeken... op de tieten na dan![]()
Natuurlijk niet, DeVito heeft veel betere films gemaakt.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo werd Pulp Fiction geproduceerd door Danny DeVito en ken ik niemand die ooit zegt dat dit één van zijn sterkste films is.
denk niet dat hij Roth verkeerd heeft ingeschat. hij was heel erg te spreken over Cabin Fever. Tarantino is zelf een groot horror fan (en laat dit ook vaak in zijn films blijken). deze film wordt gewoon verkeerd weggezet. het is voor de horror fans gemaakt. maar omdat ze nu de naam van QT eraan hangen en het laten doen blijken alsof het een soort saw is krijgen de mensen een verkeerd idee van deze filmquote:Op maandag 13 maart 2006 08:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het enige wat je Tarantino kunt verwijten is dat hij Roth verkeerd heeft ingeschat. Voor de rest is het hoegenaamd geen Tarantino film.
Oh en vooral in de krietieken en de bladenen zo: Dit is de beste film van het jaar. Deze film is nog spannender dan saw. Deze film overtreft saw...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:09 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
denk niet dat hij Roth verkeerd heeft ingeschat. hij was heel erg te spreken over Cabin Fever. Tarantino is zelf een groot horror fan (en laat dit ook vaak in zijn films blijken). deze film wordt gewoon verkeerd weggezet. het is voor de horror fans gemaakt. maar omdat ze nu de naam van QT eraan hangen en het laten doen blijken alsof het een soort saw is krijgen de mensen een verkeerd idee van deze film.
Niet iedereen praat Nederlands in Amsterdam toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar het gene wat mij meest irriteerde was toch echt dat ze Duist spraken terwijl het in Nederland afspeelde (dat stukje in Amsterdam dan...)
ach ja, het zijn leuke films voor de fans, maar het "normale" volk kan dit niet waarderen. het zou hetzelfde zijn als ze the Evil Dead weer in de bioscoop gaan vertonen. dan zou je ook een hele hoop mensen krijgen die teleurgesteld zijn omdat de film een gigantisch goede naam heeft en mensen heel iets anders verwachten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh en vooral in de krietieken en de bladenen zo: Dit is de beste film van het jaar. Deze film is nog spannender dan saw. Deze film overtreft saw...
Wat een onzinSaw was tenminste goed geacteerd... dat is al 1 punt waarom ik saw al beter vind dan hostel. Maar het gene wat mij meest irriteerde was toch echt dat ze Duist spraken terwijl het in Nederland afspeelde (dat stukje in Amsterdam dan...)
En zo is het maar netquote:ik blijf het zeggen Titties & Gore =![]()
liefde is voor homo'squote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En liefde jongens, hoe zit het met de liefde?
Daarvoor moet je naar Brokeback Mounatinquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En liefde jongens, hoe zit het met de liefde?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef Ang3l het volgende:
Oei, nu.nl vindt het een kruising tussen Deuce Bigalow 2 en een slappe SAW 3....
Het is niet eens zo slecht gevonden.quote:
iddquote:
Saw was erg matig geacteerd met een van de slechtste prestaties uit de carriere van Glover en ook een erg matige Elwes, die sowieso al niet erg sterk is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:18 schreef Dizer het volgende:
Saw was tenminste goed geacteerd... dat is al 1 punt waarom ik saw al beter vind dan hostel.
Ik houd van een goedgemaakte horrorfilm, maar deze was gewoon saai. Een anticlimax, wachten op iets wat niet komt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:01 schreef Wepeel2 het volgende:
Tering.
Dit was echt heen hele slechte film. Wow. Hoe komt een misbaksel als dit in de bioscoop.
Waardeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |