abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:26:48 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31781661
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Nou he, dit zou na Peter Hoekstra de tweede worden.
volgens mij was er nog ooit iemand
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31782077
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het was met een knipoog, maar Ooijer en Culina hebben ook nauwelijks in ajax 1 gespeeld
van hun vind ik het ook niet erg
pi_31782684
Mwah KJH is nou niet echt een PSV'er te noemen vind ik
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_31782912
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

volgens mij was er nog ooit iemand
Klopt,

Doelman Gert Bals is ook van PSV naar Ajax gegaan.

Daarnaast had ook John Veldman een PSV verleden voordat hij bij Ajax kwam spelen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:40:57 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31783306
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mwah KJH is nou niet echt een PSV'er te noemen vind ik
één van de weinige talenten die destijds doorkwamen uit de jeugdopleiding, gelukkig is de aansluiting nu wat beter
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31784910
Het is jammer dat Wilhelmson net heeft bijgetekend maar hij begint steeds beter te spelen. Nog een toppertje bij Anderlecht: Serhat Akin
Houd van een lijntje.
pi_31784986
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is jammer dat Wilhelmson net heeft bijgetekend maar hij begint steeds beter te spelen. Nog een toppertje bij Anderlecht: Serhat Akin
Wilhelmsson heeft alleen maar bijgetekend daar om snel te kunnen vertrekken.
pi_31785035
Maar dan kost hij wel meer centjes
Houd van een lijntje.
pi_31785061
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar dan kost hij wel meer centjes
If you pay peanuts, you'll get monkeys ofzoiets...
pi_31785130
Een beetje het verhaal van feienoort dus
Houd van een lijntje.
pi_31785161

Hadden ze deze jongen maar een contract gegeven drie jaar geleden toen hij op stage was, goede voetballer..
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:51:34 #212
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31785347
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:45 schreef Radegast het volgende:
[afbeelding]

Hadden ze deze jongen maar een contract gegeven drie jaar geleden toen hij op stage was, goede voetballer..
Wie was/is hij en waar speelt hij nu?
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:52:43 #213
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_31785378
Ogjenovic ?
pi_31785415
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:51 schreef D1 het volgende:

[..]

zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:55:52 #215
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31785468
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:52 schreef Messenga het volgende:
Ogjenovic ?
Zover kwam ik nog via de properties van de foto. Maar had gehoopt op iets meer smeuige anecdotes
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:58:09 #216
82589 S-Two
barba macacu
pi_31785539
Erg jammer van de wedstrijd gister, als er gewoon in de eerste helft een bal invliegt is er geen probleem en win je deze wedstrijd gewoon tamelijk eenvoudig. Nu begint het idd steeds meer op een spitsenprobleem te lijken, maar ik vind dat Ajax gewoon zo door moet gaan. Ze speelden de eerste 60 minuten gewoon erg goed (tot dat Rosales erin kwam )

Ik wil alleen graag een paar wijzigingen zien. Galasek mag er van mij uit, en Maduro moet daar dan spelen. Hij is op die positie gewoon een stuk beter. En dan mag Vermaelen wel centraal komen te spelen, een degelijke voetballer. Jammer ook dat Trabelsi geblesseerd uitviel, Heitinga viel wel redelijk in, hij probeerde in het begin gewoon op safe te spelen, niet te veel risico te nemen, maar op den duur werd het wel een beetje heel laf spelen. Niet direct indraaien, niet direct diep zien e.d. , maar hij deed het redelijk, dus als Trabelsi nog geblesseerd is, zo'n jongen gewoon vertrouwen geven.

Daarnaast mag Rosales van mij naar de tribune, hij deed gewoon werkelijk niets goed. Boukhari mag naast hem komen zitten en Sneyder speelt de volgende wedstrijd gewoon weer op zijn plaats. Babel speelde gister behoorlijk, alleen hij moet aan zijn afronding werken en moet soms wat eerder spelen.

Ik was gister echt fuckin gefrustreerd, maar als je naar het spel kijkt was het gewoon behoorlijk, en ik denk dat we Blind gewoon de tijd moeten geven, en zo door moeten gaan
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:59:12 #217
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31785568
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:58 schreef S-Two het volgende:
Erg jammer van de wedstrijd gister, als er gewoon in de eerste helft een bal invliegt is er geen probleem en win je deze wedstrijd gewoon tamelijk eenvoudig. Nu begint het idd steeds meer op een spitsenprobleem te lijken, maar ik vind dat Ajax gewoon zo door moet gaan. Ze speelden de eerste 60 minuten gewoon erg goed (tot dat Rosales erin kwam )

Ik wil alleen graag een paar wijzigingen zien. Galasek mag er van mij uit, en Maduro moet daar dan spelen. Hij is op die positie gewoon een stuk beter. En dan mag Vermaelen wel centraal komen te spelen, een degelijke voetballer. Jammer ook dat Trabelsi geblesseerd uitviel, Heitinga viel wel redelijk in, hij probeerde in het begin gewoon op safe te spelen, niet te veel risico te nemen, maar op den duur werd het wel een beetje heel laf spelen. Niet direct indraaien, niet direct diep zien e.d. , maar hij deed het redelijk, dus als Trabelsi nog geblesseerd is, zo'n jongen gewoon vertrouwen geven.

Daarnaast mag Rosales van mij naar de tribune, hij deed gewoon werkelijk niets goed. Boukhari mag naast hem komen zitten en Sneyder speelt de volgende wedstrijd gewoon weer op zijn plaats. Babel speelde gister behoorlijk, alleen hij moet aan zijn afronding werken en moet soms wat eerder spelen.

Ik was gister echt fuckin gefrustreerd, maar als je naar het spel kijkt was het gewoon behoorlijk, en ik denk dat we Blind gewoon de tijd moeten geven, en zo door moeten gaan
Maar wie wil je nou precies op linksbuiten, spits en rechtsbuiten hebben en waarom?
pi_31785616
Waar is Lindenbergh gebleven eigenlijk..... geblesseerd?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_31785653
Volgens mij is hij gewoon inzetbaar
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:07:58 #220
82589 S-Two
barba macacu
pi_31785839
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:59 schreef D1 het volgende:

[..]

Maar wie wil je nou precies op linksbuiten, spits en rechtsbuiten hebben en waarom?
Ik vind Babel geen echt linksbuiten, Pienaar geen echte rechtsbuiten en Yannis geen superspits. Maar we creëerden gister toch behoorlijk wat kansen en Babel was toch behoorlijk gevaarlijk. We hebben daarnaast ook niets anders, dus laat ze nu eerst maar zo staan. Wie er anders moet worden gekocht voor de flanken/spits dat weet ik niet, dat laat ik aan de scouts (is dat nou wel zo verstandig? ) over...
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:08:56 #221
82589 S-Two
barba macacu
pi_31785872
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Volgens mij is hij gewoon inzetbaar
Hij is idd gewoon inzetbaar, maar Danny kiest op dit moment voor Galasek.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:11:53 #222
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31785938
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:07 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik vind Babel geen echt linksbuiten, Pienaar geen echte rechtsbuiten en Yannis geen superspits. Maar we creëerden gister toch behoorlijk wat kansen en Babel was toch behoorlijk gevaarlijk. We hebben daarnaast ook niets anders, dus laat ze nu eerst maar zo staan. Wie er anders moet worden gekocht voor de flanken/spits dat weet ik niet, dat laat ik aan de scouts (is dat nou wel zo verstandig? ) over...
Maar als we wel een échte linksbuiten op de bank hebben zitten, die dan wel geen ervaring heeft en nog jong is, waarom proberen we die dan niet. Kan Babel in de spits want volgens mij is hij potentieel het meest doelgericht en scharrelen we nog een tijdje door met de rechtsbuiten positie.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:13:26 #223
82589 S-Two
barba macacu
pi_31785974
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:11 schreef D1 het volgende:

[..]

Maar als we wel een échte linksbuiten op de bank hebben zitten, die dan wel geen ervaring heeft en nog jong is, waarom proberen we die dan niet. Kan Babel in de spits want volgens mij is hij potentieel het meest doelgericht en scharrelen we nog een tijdje door met de rechtsbuiten positie.
Kut, Boerrigter idd even vergeten. Ik snap idd ook niet waarom hij niet gewoon speeltijd krijgt. Gewoon in de basis, is het niets kan je hem in de rust altijd vervangen. Babel dan in de spits, en Pienaar maar van rechts.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:20:38 #224
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31786185
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:13 schreef S-Two het volgende:

[..]

Kut, Boerrigter idd even vergeten. Ik snap idd ook niet waarom hij niet gewoon speeltijd krijgt. Gewoon in de basis, is het niets kan je hem in de rust altijd vervangen. Babel dan in de spits, en Pienaar maar van rechts.
Precies, dat lijkt mij ook heel redelijk. Onder het mom van nooit geschoten is altijd mis.
pi_31786521
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:51 schreef D1 het volgende:

[..]

Perica Ognjenovic, begon bij Rode Ster, ging daarna na Real Madrid waar hij nooit doorbrak, daarna bij Kaiserslautern en heeft ook nog bij Dinamo Kiev gezeten en heeft een blauwe maandag in Frankrijk gevoetbald bij Angers.
Ognjenovic kan op beide flanken uit de voeten, maar vooral op links.

Heeft nu geen club, maar Rode Ster zou hem graag terughalen nu daar één van hun bste spitsen naar de Bundesliga is verkast.

Koeman gaf destijds de voorkeur aan Sikora.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')