Wat vonden we trouwens van het 'inkleuren'?
quote:Waardeloos, ik zet mijn TV dan altijd op zwart/wit.
Op maandag 06 mei 2002 12:24 schreef Jarno het volgende:
Wat vonden we trouwens van het 'inkleuren'?
quote:Frame per frame met verf en een heel dun penceel.
Op maandag 06 mei 2002 12:25 schreef Punica het volgende:
Ik vind dat ze 'm best goed ingekleurd hebben, ik vraag me eigenlijk nog steeds af hoe ze dat precies doen
quote:Op sommige momenten was het echt drie keer niks, vooral bij de semi-close-ups met een landelijk achtergrondje ofzo. Maar soms was het ook weer amper te zien en was het echt goed gedaan.
Op maandag 06 mei 2002 12:25 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Waardeloos, ik zet mijn TV dan altijd op zwart/wit.
Op DVD is alleen de Z/W versie te koop, klopt dat?
quote:Weet ik eerlijk gezegd niet. Maar de optie om hem in zwart/wit te kijken zal er vast wel tussen staan.
Op maandag 06 mei 2002 12:26 schreef Jarno het volgende:
Op DVD is alleen de Z/W versie te koop, klopt dat?
Ik vind na Saving Private Ryan te hebben gezien The Longest Day een beetje tam.
quote:Mjah, maar SPR leunt heel erg op z'n eerste half-uurtje. Bijzonder knap gemaakt en (voor zover ik kan zien) erg realistisch, maar toch vond ik TLD spannender: meer opbouw, meer achtergronden.
Op maandag 06 mei 2002 12:28 schreef Strolie75 het volgende:Ik vind na Saving Private Ryan te hebben gezien The Longest Day een beetje tam.
Trouwens, sommige dingen heeft SPR wel heel erg letterlijk overgenomen van TLD: bijvoorbeeld die soldaat die terug moest om een geweer te bemachtigen, dat zit toch ook zo in SPR?
quote:deze geweldige film komt vanavond (weer) op tv. Om half 9 SBS6, een hele mooi film en kijken meer dan de moeite waard.
Op maandag 6 mei 2002 12:24 schreef Jarno het volgende:
Ik vond The Longest Day toch wel erg indrukwekkend.
quote:welke versie?
Op maandag 5 mei 2003 19:27 schreef cptmarco het volgende:[..]
deze geweldige film komt vanavond (weer) op tv. Om half 9 SBS6, een hele mooi film en kijken meer dan de moeite waard.
quote:ik neem aan de ingekleurde bedoel je dat?
Op maandag 5 mei 2003 19:51 schreef Duiveltja het volgende:[..]
welke versie?
quote:
Op vrijdag 9 november 2001 00:01 schreef Arjeninho het volgende:
Apocalypse Now!
"the horror"
en de film zelf (REDUX) was slaaaaapverwekkend
quote:deze is trouwens zeker aan te raden; het laat zien dat er in een oorlog helemaal niet van die stoere mensen zijn; je ziet de angsten die iedereen, van beide zijden uistraalt. Geen heldenfilm a la private ryan; maar realistisch; de horror van een oorlog.
Op maandag 6 mei 2002 12:22 schreef Peter83 het volgende:
The Thin Red Line
quote:moet je voor de grap eens Heart of Darkness lezen.
Op maandag 5 mei 2003 19:52 schreef atp-5 het volgende:[..]
"the horror"
en de film zelf (REDUX) was slaaaaapverwekkend
quote:Inderdaad. Als ik bij the longest day John Wayne met zijn rug naar de mortieren zie staan en een soldaat toeroept waar zijn geweer is terwijl de kogels hem om de oren fluiten...ja, doe dan maar Saving private ryan.
Op maandag 6 mei 2002 12:28 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik vind na Saving Private Ryan te hebben gezien The Longest Day een beetje tam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |