Ik zal ook handtekeningen uitdelen. De opbrengsten daarvan gaan indirect naar bierquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal ook handtekeningen uitdelen. De opbrengsten daarvan gaan indirect naar Nintendo
Wanneer is de PUG?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zal ook handtekeningen uitdelen. De opbrengsten daarvan gaan indirect naar bier
Jammerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:35 schreef BMH het volgende:
Hopelijk word het net zo gezellig als vorig jaar. HAHAHHAHA. Ik ga er nooit van me leven naar toe.
Bij mij is het en en.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:31 schreef peristilius het volgende:
Mijn reiskosten zijn het grootste probleem niet, mijn probleem is dat je ¤15,- moet lappen voor die baggerzooi.
Ik wil er wel heen, maar denk niet dat ik er zoveel geld voor over heb.
Reiskosten: 27 euroquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:57 schreef RaymanNL het volgende:
Die dag kost mij 42 euro + eet en drink kosten, maarjah voor een keertje maakt dat niet uit![]()
dat geld + Power Unlimited lezer = reden genoeg om niet te gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Reiskosten: 27 euro
Entree: 15 euro![]()
ligt totaal aan de schoenen die je draagt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen... Zaterdags loop ik er rond. Dat alleen is al 100 euro waard natuurlijk
Ik zou je wel eens in het echt willen zien daar niet van maar 100 euro..quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
YESquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:28 schreef gamecube_master het volgende:
Jeuj, alle kaarten zijn voor zaterdag uitverkocht en ik heb geen
En zondag kan ik niet, dat wordt naar de Gamexpo
Gelukkig heb ik een aardige moeder die het treinkaartje wil betalenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:44 schreef HomerJ het volgende:
@Rayman, mag ik de 10 euro ook komen ophalen en weer weg gaan?
PUG is niet echt mijn ding, maar ik best 15 euro voor over alleen geen 30 euro voor een treinkaartje.
Oja, jij werkt voor Nintendo hequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:14 schreef Lexie het volgende:
Heel misschien moet ik werken bij de PUG. Maar aangezien het in de randstad is en daar genoeg andere promomensjes beschikbaar zijn die niet het halve land hoeven door te reizen zal dat feest wel niet doorgaan
.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goodies ophalen verdienen bij Lexie
Werken + PUG.... en ook nog het woord feest gebruiken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:14 schreef Lexie het volgende:
Heel misschien moet ik werken bij de PUG. Maar aangezien het in de randstad is en daar genoeg andere promomensjes beschikbaar zijn die niet het halve land hoeven door te reizen zal dat feest wel niet doorgaan
.
*waf waf*quote:
Top, bedankt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er wordt druk vergaderd over de winnaar, even geduld nog dus
Waarom niet, tis mss wat vol met zwetende pubers, maar waarschijnlijk kan het best ok zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Werken + PUG.... en ook nog het woord feest gebruiken.![]()
TMF party wel alles gratisquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom niet, tis mss wat vol met zwetende pubers, maar waarschijnlijk kan het best ok zijn.
Geen EA World (gratis voedsel + drank), sterker nog, zullen woeker prijzen zijn, maar goed, neem me eigen eten wel mee.
Daar zou ik nog niets eens dood gevonden willen worden.quote:
dood kun je daar ook niet op een xbox360 gamenquote:Op woensdag 9 november 2005 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar zou ik nog niets eens dood gevonden willen worden.![]()
Kan in de bart smit ookquote:Op woensdag 9 november 2005 07:40 schreef remcheese het volgende:
[..]
dood kun je daar ook niet op een xbox360 gamenlevend wel!
![]()
Mij kom je dus niet tegenquote:Op woensdag 9 november 2005 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen die gaat, vergeet niet je Micro mee te nemen! Nintendo schijnt goodies te hebben voor iedereen die een Micro heeft. Misschien wel een speciaal PU Awards frontje !!
DS en PSP meenemen kan ook, hebben verschillende demo's geloof ik die je kan downloaden. Tevens schijnt er een DS paintbrush unit te zijn. Misschien dat ik daar wel iets moois op mn DS laat klussen.
Zelda spelen is zooooo juli 2005quote:Op woensdag 9 november 2005 11:11 schreef _Supreme het volgende:
De DS paintbrush ging helaas niet door. Giftige damen
Ik ben er trouwens op de zaterdag, en op de zondag mag ik om 10 uur naar binnen. Lekker zelda spelen. Daarna mag ik ook gewoon gratis binnen blijven.
ik wil ook in een plaats wonen waar ze bart smits met xbox360 hebbenquote:
quote:Gameplay 2005 is een tweedaagse beurs over alles wat met gamen te maken heeft. Het evenement wordt gehouden op 12 & 13 november in de RAI in Amsterdam.
Er worden competities georganiseerd, gratis goodies uit gedeeld en je kunt natuurlijk weer op de foto met de lekkerste gamebabes!
Vergeet niet je Nintendo DS mee te nemen!
We hebben namelijk een Nintendo DS Download Station staan. Hier kunnen de volgende demo's vanaf gedownload worden.
Polarium demo
Meteos demo
Submarine demo
Table Hockey demo
Zelda Twilight Princess Trailer movie
Zelda Picture Gallery
Bovendien kunnen Nintendogs bezitters de hond van Miyamoto downloaden via de Bark Mode. Je ontvangt dan Miyamoto's hond, een gesproken boodschap van Mr. Miyamoto en een cadeautje.
Vergeet dus niet je Nintendo DS en eventueel Nintendogs mee te nemen!
Vloekt die niet bij je Famicon editie?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen die gaat, vergeet niet je Micro mee te nemen! Nintendo schijnt goodies te hebben voor iedereen die een Micro heeft. Misschien wel een speciaal PU Awards frontje !!
Vast wel, als er al een komt hequote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vloekt die niet bij je Famicon editie?
Erg vet idd, de hond van Miyamoto, genoeg reden om een DS mee te nemenquote:Op woensdag 9 november 2005 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oei! Miyamoto's hond![]()
Nintendogs meenemen dus
Verder ben ik wel benieuwd hoe die Zelda trailer eruit ziet op de DS.
Maar goed, das TMF, alleen al omdat het TMF heet zou je er niet heen moeten willen. (Aan de andere kant, ik ga ook naar de TMF Game Awards, beetje hypocrietquote:
Ah, dan weet ik waar ik in mijn pauze te vinden benquote:Op woensdag 9 november 2005 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
DS en PSP meenemen kan ook, hebben verschillende demo's geloof ik die je kan downloaden. Tevens schijnt er een DS paintbrush unit te zijn. Misschien dat ik daar wel iets moois op mn DS laat klussen.
Misschien kun je wel wat exclusieve micro frontjes onfrustelenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:50 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik waar ik in mijn pauze te vinden ben. On second thought, misschien hoef ik helemaal niet voor Nintendogs te werken en moet ik wel iets met die microdingen doen,, heb namelijk nog niet gehoord wat mijn functie nu is
.
Ik ben van FOK!Games maar ga niet namens FOK!Games. Ik ben die lange kerel die met dat hondenhok rondzeult over de beursquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:16 schreef =HellFire= het volgende:
Zijn er nog mensen hier die zondags gaan, mensen van FOK!games ofzo? Kreeg onlangs te horen dat ik er vanuit Gamer.nl heen mag, helaas (denk ik?) kan ik zaterdag niet, dus zondag dan maar.Ben benieuwd of we als pers nog het een en ander te zien krijgen. Ga wel ff flink Xbox-360en in ieder geval.
![]()
Ik ga ook niet namens FOK!games dit jaar, iemand anders gaatquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:16 schreef =HellFire= het volgende:
Zijn er nog mensen hier die zondags gaan, mensen van FOK!games ofzo? Kreeg onlangs te horen dat ik er vanuit Gamer.nl heen mag, helaas (denk ik?) kan ik zaterdag niet, dus zondag dan maar.Ben benieuwd of we als pers nog het een en ander te zien krijgen. Ga wel ff flink Xbox-360en in ieder geval.
![]()
waarquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:13 schreef Roi het volgende:
Nou ik heb nog snel een kaartje gekocht, ik ben er dus morgen!
Veel plezierquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga mn neefje ophalen en dan gaan we naar de RAI![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
vertel me hoe zelda was! Ik wil foto's zien!
Je kon zelda alleen spelen als je uitgeloot werd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
vertel me hoe zelda was! Ik wil foto's zien!
niet waar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kon zelda alleen spelen als je uitgeloot werd.
[/halo 2 mode]
Van mijquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:43 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
waar
Alle kaartjes zijn toch voor zaterdag uitverkocht![]()
Die goodie hunt was idd vrij treurig, ik en oa Roy stonden daar zo midden tussen hordes mensen die allemaal drongen en stonden te springen met hun armen omhoog. Gegeven, dat deed ik ook, maar pas voor het 360 frontje, want ik had een 360 shirt aan. Maar ja, als er dan 5 gasten om je heen staan die schijt daar aan hebben en alsnog je wegduwen. Trieste vertoning.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:03 schreef Beaver het volgende:
[..]
Van mij( [TK] PU Gameplay kaartje )
Ik vond het gaaf maar we waren er zo doorheen. Dat was wel jammer, ik denk dat ik volgende jaar (als het er weer is) niet meer ga. En wat een irritante hebberige jonge pubers waren er zeg!! Iemand gooide een DVD naar me toe en een puisterig pubertje pakt me bij mijn pols vast zodat ik dat ding niet kan vangen, wat een loser zegMaar ik heb er uiteindelijk toch nog 1 gekregen
![]()
Ohja, en ik ben op de foto geweest met Boba Fett en een stormtrooper![]()
Was van EA, allemaal Fifa 2006, heb ik op EA World al gespeeld.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:28 schreef Lexie het volgende:
Wat een drukte. De Xboxs stonden trouwens tegenover de Xbox 360's, aan het andere einde van de zaal.
Morgen weer een dag, maar dan nog een uur langer. Ik ben nu al kapot.
Kan het niet aanraden neequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:44 schreef =HellFire= het volgende:
Geen enthousiaste verhalen nog? IS het wel waard om m'n kostbare zondag middag te spenderen hieraan (zelfs als ik pers-kaarten heb)?
En je ging niet eens in de achtervolgingquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:02 schreef Roi het volgende:
Loop ik naar het Nintendogs hondenhok loop je net weg Lexie![]()
!
Op het moment staat m'n kop er ook niet naar hoor, maarja. Nacht rust doet wonderen.quote:
Dat zegt genoeg over het publiek dat er naartoe ging en wat stemde ( niet allemaal ). Daarnaast ook over de mensen die zich gamers noemenquote:Op zondag 13 november 2005 10:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat ding is nog niet eens uit.
Tjaaa, xbox 360quote:Op zondag 13 november 2005 10:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Dat ding is nog niet eens uit.
Ik heb nog net geen elleboog in mijn gezicht gehad, maar een gast stond wel hyper actief te springen tegen mij aan. Als het een hond was dacht ik dat ie tegen me op zat te rijen. Irritante en vooral trieste personen, agh ja, Hollanders. Tis gratis -.-quote:Op zondag 13 november 2005 14:37 schreef linebear het volgende:
ben net terug.....
vond het veel te klein.... wel leuke games gespeeld. En wat triest zeg dat gedoe met die goodies bij Sony. Werd gewoon gevochten bijna om de goodies
Idd, toen op een gegevenmoment werd aangekondigd dat bij het 'grote podium' goodies zouden worden weggegooid zag je echt mensen sprintenquote:Op zondag 13 november 2005 17:01 schreef Morthill het volgende:
Ik had mijn pre-order 360 shirt aan, dus gelijk iemand waar ik die vandaan had. Zucht. Echt waar draait die beurs om, games of zoveel mogelijk gratis mee pakken.
Erg leuk om er midden in te staan. Vertrapt en vergast door zwetende puisterige pubers. Heb nu al zin in volgend jaarquote:Op zondag 13 november 2005 17:07 schreef gieling het volgende:
[..]
Idd, toen op een gegevenmoment werd aangekondigd dat bij het 'grote podium' goodies zouden worden weggegooid zag je echt mensen sprinten
precies enkele redenen waarom ik dit jaar niet ben gegaan. vorig jaar was het een half uur wachten voor je binnen was. iets meer kaartjes controleurs had geen kwaad gekund toen.quote:Op zondag 13 november 2005 14:35 schreef Opie het volgende:
Ik vond het echt een treurige vertoning die PUG 2005.
Kom ik daar, moet ik eerst 20 minuten in de rij staan voor de garderobe omdat er maar 2 (!!!) van die stomme kutwijven stonden. Ik heb nog nooit iemand zo traag zien bewegen als die 2 snollen.
Vervolgens ging ik naar de zalen toe. Misschien dat ik teveel ben "opgehyped" door de PU, maar ik zag nergens lekkere boothbabes en toen ik dacht van "okee, nu de volgende hallen", bleek dat ik alles al had gezien.
Er was totaal geen sfeer. Alsof ze gewoon een aantal demo-pods hadden neergepleurd in die zalen en hopla, klaar!
Voor de rest waren er natuurlijk nog genoeg ergenissen zoals de prijs van ¤2,30 voor 1 armzalige kroket en het feit dat er heel veel gastjes waren die gewoon 20 minuten lang zo'n console bezet houden.
Zo'n klein kutkind blééf maar doorspelen bij Path Of Neo. Gelukkig zei iemand "joh, mogen wij ook nog of dat niet?", want zelf heb ik dat lef dan weer niet [afbeelding]
NOS 10 uur journaal gisteravond. GTA SA is de grote winnaar geworden van de TMF Game Awards.quote:Op zondag 13 november 2005 17:50 schreef Xrenity het volgende:
Overigens nog steeds geen journaaltje dat er tijd aan besteed heeft?
Volgens mij gisteravond op het NOS Journaal. Lieten we zien dat GTA San Andreas de TMF Game Awards had gewonnen. Je zag een shot van Skate, vervolgens shots uit het publiek.quote:Op zondag 13 november 2005 17:50 schreef Xrenity het volgende:
Ik kwam daar echt niet voor de games hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 17:01 schreef Morthill het volgende:
Ik had mijn pre-order 360 shirt aan, dus gelijk iemand waar ik die vandaan had. Zucht. Echt waar draait die beurs om, games of zoveel mogelijk gratis mee pakken.
Hmm net gekeken (klik) Maar geen JJquote:Op zondag 13 november 2005 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij gisteravond op het NOS Journaal. Lieten we zien dat GTA San Andreas de TMF Game Awards had gewonnen. Je zag een shot van Skate, vervolgens shots uit het publiek.
Oh ja, Jan Johan Belderok, beter bekend als J.J. werd ook aan het woord gelaten.![]()
J.J.quote:Op zondag 13 november 2005 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Oh ja, Jan Johan Belderok, beter bekend als J.J. werd ook aan het woord gelaten.![]()
Zag net bij het jeugdjournaal ietsquote:Op zondag 13 november 2005 17:50 schreef Xrenity het volgende:
Das nog lang, had het na 1,5 uur wel gezien..... mijn kaartje was ook gratisquote:Op zondag 13 november 2005 18:35 schreef Scoutmaster het volgende:
[..]
Ik kwam daar echt niet voor de games hoor.
Ik kreeg de kaartjes gratis, want ik zou echt niet 15¤ betalen voor games die ik thuis al heb liggen.
Kwam daar omdat ik niks te doen had![]()
Ben al na 3 uurtjes weggegaan
nah, miljuschka vond ik niksquote:Op zondag 13 november 2005 21:37 schreef Scoutmaster het volgende:
geen foto met miljuschka (of hoe je het ook schrijft) :s
zag haar nog met haar cat suit aan
btw mocht niet eens naar die "afterparty'' omdat het alleen voor zakenmensen warenwtf
wtf is VIP dan voor![]()
Sorry, ik kon echt niet komen, anders was ik wel met je op de foto gegaan..quote:Op zondag 13 november 2005 22:21 schreef Lexie het volgende:
En niemand wilde met mij op de foto. Ik heb wel 1 hele handtekening uitgedeeld
.
quote:
Het begint met een Z.quote:Op zondag 13 november 2005 23:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
![]()
Very very sad indeed.
Was er eigenlijk iets op die beurs wat echt de moeite waard was? Behalve het 360 frontje.
Zeiken??quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 11:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
bootbabes, bootwijven, bootsnollen, bootvrouwen, bootmeisjes.....wat je voorkeur ook maar is.
En niet te vergeten: The one and only Onno B. die als trotse productmanager 'zijn' prijs in ontvangst kwam nemen!quote:Op zondag 13 november 2005 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij gisteravond op het NOS Journaal. Lieten we zien dat GTA San Andreas de TMF Game Awards had gewonnen. Je zag een shot van Skate, vervolgens shots uit het publiek.
Gast, ga Jurjen eens oraal bevredigen.quote:
J.J. is een trieste xbox fanboy.quote:Op maandag 14 november 2005 15:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Gast, ga Jurjen eens oraal bevredigen.
kilt heet zoiets.quote:
iedereen heeft een voorkeur. en JJ draaft de zijne niet zo ver door om hem een fanboy te noemenquote:Op maandag 14 november 2005 16:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
J.J. is een trieste xbox fanboy.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |