Dat zegt genoeg over het publiek dat er naartoe ging en wat stemde ( niet allemaal ). Daarnaast ook over de mensen die zich gamers noemenquote:Op zondag 13 november 2005 10:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat ding is nog niet eens uit.
Tjaaa, xbox 360quote:Op zondag 13 november 2005 10:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Dat ding is nog niet eens uit.
Ik heb nog net geen elleboog in mijn gezicht gehad, maar een gast stond wel hyper actief te springen tegen mij aan. Als het een hond was dacht ik dat ie tegen me op zat te rijen. Irritante en vooral trieste personen, agh ja, Hollanders. Tis gratis -.-quote:Op zondag 13 november 2005 14:37 schreef linebear het volgende:
ben net terug.....
vond het veel te klein.... wel leuke games gespeeld. En wat triest zeg dat gedoe met die goodies bij Sony. Werd gewoon gevochten bijna om de goodies
Idd, toen op een gegevenmoment werd aangekondigd dat bij het 'grote podium' goodies zouden worden weggegooid zag je echt mensen sprintenquote:Op zondag 13 november 2005 17:01 schreef Morthill het volgende:
Ik had mijn pre-order 360 shirt aan, dus gelijk iemand waar ik die vandaan had. Zucht. Echt waar draait die beurs om, games of zoveel mogelijk gratis mee pakken.
Erg leuk om er midden in te staan. Vertrapt en vergast door zwetende puisterige pubers. Heb nu al zin in volgend jaarquote:Op zondag 13 november 2005 17:07 schreef gieling het volgende:
[..]
Idd, toen op een gegevenmoment werd aangekondigd dat bij het 'grote podium' goodies zouden worden weggegooid zag je echt mensen sprinten
precies enkele redenen waarom ik dit jaar niet ben gegaan. vorig jaar was het een half uur wachten voor je binnen was. iets meer kaartjes controleurs had geen kwaad gekund toen.quote:Op zondag 13 november 2005 14:35 schreef Opie het volgende:
Ik vond het echt een treurige vertoning die PUG 2005.
Kom ik daar, moet ik eerst 20 minuten in de rij staan voor de garderobe omdat er maar 2 (!!!) van die stomme kutwijven stonden. Ik heb nog nooit iemand zo traag zien bewegen als die 2 snollen.
Vervolgens ging ik naar de zalen toe. Misschien dat ik teveel ben "opgehyped" door de PU, maar ik zag nergens lekkere boothbabes en toen ik dacht van "okee, nu de volgende hallen", bleek dat ik alles al had gezien.
Er was totaal geen sfeer. Alsof ze gewoon een aantal demo-pods hadden neergepleurd in die zalen en hopla, klaar!
Voor de rest waren er natuurlijk nog genoeg ergenissen zoals de prijs van ¤2,30 voor 1 armzalige kroket en het feit dat er heel veel gastjes waren die gewoon 20 minuten lang zo'n console bezet houden.
Zo'n klein kutkind blééf maar doorspelen bij Path Of Neo. Gelukkig zei iemand "joh, mogen wij ook nog of dat niet?", want zelf heb ik dat lef dan weer niet [afbeelding]
NOS 10 uur journaal gisteravond. GTA SA is de grote winnaar geworden van de TMF Game Awards.quote:Op zondag 13 november 2005 17:50 schreef Xrenity het volgende:
Overigens nog steeds geen journaaltje dat er tijd aan besteed heeft?
Volgens mij gisteravond op het NOS Journaal. Lieten we zien dat GTA San Andreas de TMF Game Awards had gewonnen. Je zag een shot van Skate, vervolgens shots uit het publiek.quote:Op zondag 13 november 2005 17:50 schreef Xrenity het volgende:
Ik kwam daar echt niet voor de games hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 17:01 schreef Morthill het volgende:
Ik had mijn pre-order 360 shirt aan, dus gelijk iemand waar ik die vandaan had. Zucht. Echt waar draait die beurs om, games of zoveel mogelijk gratis mee pakken.
Hmm net gekeken (klik) Maar geen JJquote:Op zondag 13 november 2005 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij gisteravond op het NOS Journaal. Lieten we zien dat GTA San Andreas de TMF Game Awards had gewonnen. Je zag een shot van Skate, vervolgens shots uit het publiek.
Oh ja, Jan Johan Belderok, beter bekend als J.J. werd ook aan het woord gelaten.![]()
J.J.quote:Op zondag 13 november 2005 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Oh ja, Jan Johan Belderok, beter bekend als J.J. werd ook aan het woord gelaten.![]()
Zag net bij het jeugdjournaal ietsquote:Op zondag 13 november 2005 17:50 schreef Xrenity het volgende:
Das nog lang, had het na 1,5 uur wel gezien..... mijn kaartje was ook gratisquote:Op zondag 13 november 2005 18:35 schreef Scoutmaster het volgende:
[..]
Ik kwam daar echt niet voor de games hoor.
Ik kreeg de kaartjes gratis, want ik zou echt niet 15¤ betalen voor games die ik thuis al heb liggen.
Kwam daar omdat ik niks te doen had![]()
Ben al na 3 uurtjes weggegaan
nah, miljuschka vond ik niksquote:Op zondag 13 november 2005 21:37 schreef Scoutmaster het volgende:
geen foto met miljuschka (of hoe je het ook schrijft) :s
zag haar nog met haar cat suit aan
btw mocht niet eens naar die "afterparty'' omdat het alleen voor zakenmensen warenwtf
wtf is VIP dan voor![]()
Sorry, ik kon echt niet komen, anders was ik wel met je op de foto gegaan..quote:Op zondag 13 november 2005 22:21 schreef Lexie het volgende:
En niemand wilde met mij op de foto. Ik heb wel 1 hele handtekening uitgedeeld
.
quote:
Het begint met een Z.quote:Op zondag 13 november 2005 23:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
![]()
Very very sad indeed.
Was er eigenlijk iets op die beurs wat echt de moeite waard was? Behalve het 360 frontje.
Zeiken??quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 11:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
bootbabes, bootwijven, bootsnollen, bootvrouwen, bootmeisjes.....wat je voorkeur ook maar is.
En niet te vergeten: The one and only Onno B. die als trotse productmanager 'zijn' prijs in ontvangst kwam nemen!quote:Op zondag 13 november 2005 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij gisteravond op het NOS Journaal. Lieten we zien dat GTA San Andreas de TMF Game Awards had gewonnen. Je zag een shot van Skate, vervolgens shots uit het publiek.
Gast, ga Jurjen eens oraal bevredigen.quote:
J.J. is een trieste xbox fanboy.quote:Op maandag 14 november 2005 15:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Gast, ga Jurjen eens oraal bevredigen.
kilt heet zoiets.quote:
iedereen heeft een voorkeur. en JJ draaft de zijne niet zo ver door om hem een fanboy te noemenquote:Op maandag 14 november 2005 16:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
J.J. is een trieste xbox fanboy.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |