abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28481416
Ik zag zojuist op www.powerweb.nl dat de kaartverkoop voor de Power Unlimited Gameplay 2005 is gestart en dat het dit jaar in Amsterdam in de RAI is! Vorig jaar was al tof, maar nu wordt het vast nog veel toffer! Amsterdam is echt een supervette locatie en het wordt ook groter dan ooit, als ik het zo kan bekijken en er zal vast veel nieuwe shit staan. Ik ga er beide dagen heen, wie gaat er nog meer??
Mistah Tungtwistah
  maandag 4 juli 2005 @ 16:53:32 #2
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_28481744
Vorig jaar zooooooog! Niet normaal, te harde muziek, te druk, te klein.

Dit jaar moet ik nog even kijken,
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_28484745
ja idd vorig jaar was het echt bagger
pi_28484938
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:44 schreef Dr.Dre het volgende:
Ik zag zojuist op www.powerweb.nl dat de kaartverkoop voor de Power Unlimited Gameplay 2005 is gestart en dat het dit jaar in Amsterdam in de RAI is! Vorig jaar was al tof, maar nu wordt het vast nog veel toffer! Amsterdam is echt een supervette locatie en het wordt ook groter dan ooit, als ik het zo kan bekijken en er zal vast veel nieuwe shit staan. Ik ga er beide dagen heen, wie gaat er nog meer??
Jij bent zeker gewoon PU/Gamekings dre ofzo?
  maandag 4 juli 2005 @ 19:15:15 #5
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_28485930
Boycotten die handel
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 4 juli 2005 @ 22:46:07 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28494010
Please, de PU Awards zijn prima. Tis de enige kans dat je als niet pers ergens games kan checken die nog lang niet uitkomen. Tis de Nederlandse E3 maar dan voor iedereen toegankelijk.

Verwende kutkoters
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_28494380
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Please, de PU Awards zijn prima. Tis de enige kans dat je als niet pers ergens games kan checken die nog lang niet uitkomen. Tis de Nederlandse E3 maar dan voor iedereen toegankelijk.

Verwende kutkoters
ja, als ik de games kan spelen ja.
gezeik met halo 2 (of zoiets) vorig jaar, waarbij je je als een mongool moest gedragen voordat je het kon spelen, veel te weinig ruimte, takkeherrie op de achtergrond, smerig voedsel. echt geweldig zeg.
pi_28494480
het jaar daarvoor was trouwens wel leuk omdat het veel ruimer was
  dinsdag 5 juli 2005 @ 01:13:26 #9
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_28499466
Ik heb het altijd het idee dat dit het kinderfeestje is voor nerderige pubers met puisten
From feudal serf to spender.
pi_28499572
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:13 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik heb het altijd het idee dat dit het kinderfeestje is voor nerderige pubers met puisten
waar slaat dat nou weer op
  dinsdag 5 juli 2005 @ 01:26:20 #11
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_28499713
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:19 schreef darkskedar het volgende:

[..]

waar slaat dat nou weer op
Gezien de fotos die er werden geplaatst in de PU
Kleine kindjes van 12 tm 17
From feudal serf to spender.
pi_28499772
Ik ben er vorig jaar geweest maar het viel me zwaar tegen en wel om de volgende redenen:

• Veels te klein
  • Die muziek was veel te hard
  • Als je een kans wou om Halo 2 te spelen moest je eerst 3 uur als een mongool rond springen
  • Tijdens die shows tussendoor als ze "goodies" gingen rondgooien werd je zowat platgedrukt voor een paar waardeloze prullen

En nog wel meer dingen die ik zo 1, 2, 3 niet voor me kan halen.
  •   dinsdag 5 juli 2005 @ 10:58:33 #13
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_28504636
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

Verwende kutkoters
    De Nintendo Power Series, dat waren nog eens tijden .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_29548779
    Quote van ricaplayer
    quote:
    Vandaag werd op Powerweb een aantal aankondigingen gedaan over de Power Unlimited Gameplay 2005, de grootste gamebeurs in de Benelux. Grootste nieuwtje is de aanwezigheid van Microsoft's Xbox 360, waarop waarschijnlijk gegamed kan worden. Ook zal Sony haar PSP promoten en Nintendo de Game Boy Micro showen.

Alle grote uitgevers hebben inmiddels laten weten aanwezig te zijn en de organisatie probeert nu ook de 'kleinere uitgevers' te benaderen. Tot slot staan PC-gamers niet in de kou. Volgens het bericht zullen ook die aan hun trekken komen tijdens het tweedaagse evenement op 12 en 13 november in de RAI te Amsterdam.
    Zeker net zoals vorig jaar, gelul dus! Toen presteerden ze het om met een prachtige lijst van PC games te laten zien om vervolgens de helft zonder enige aankondiging te schrappen en de andere helft zeer mager ten toon te spreiden. PC Games my ass.....dump die hele sectie nou gewoon, dan weten wij pc gamers ook waar we aan toe zijn.

Verder was het ook een enorme KUTbeurs; gillende kinderen, slechte indeling, magere presentaties, lompe PU redacteuren.....wat was dat zonde van mijn geld en tijd zeg.

dus tip: negeren deze klotezooi als je voornamelijk pc games speelt.
    pi_29550223
    PC gamers moeten idd niet komen, die kunnen beter naar Campzone ofzo, nofi. De PU Gameplay is idd vooral console gericht.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      donderdag 11 augustus 2005 @ 11:53:01 #16
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_29556949
    Ik vraag me af of wij een uitnodigiing gaan krijgen...
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      zondag 13 november 2005 @ 22:00:41 #17
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_32243727
    en? wie zijn er allemaal geweest?
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_32245439
    Dubbeltopic.
    Die andere leeft wel dus deze gaat dicht.
    [Centraal] PUG 2005 hier verder dus.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')