abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32012327
quote:
Op zondag 6 november 2005 00:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik beschreef gewoon wat ik vaak heb gezien. En het is nog erger dan op het filmpje of de afbeeldingen hier.
Maar foto's maak ik en zal ze hier plaatsen.

Weet je, dat is geen slecht idee.

En nog een DivX filmpje van een groot chemtrail kruis boven station Amersfoort. DivX is hier te downen.
pi_32017014
quote:
Maar geef dan op zijn minst aan waarom het volgens jou chemtrails zijn, en geen normale contrails..

En de volgende redenen wil ik niet horen:
-ze blijven lang hangen
-ze zijn onderbroken
-ze zijn breed verwaaid
-het is een schaakbord-, kruismotief

Want die redenen zijn, en heb ik, makkelijk te verklaren..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 6 november 2005 @ 10:58:58 #153
34156 Mirage
Smile !!!
pi_32018251
Er zijn idd dagen dat er nog meer strepen in de lucht hangen dan op de foto's in dit topic.
Ik heb meegemaakt dat je meerdere potjes boter, kaar en eieren in de lucht zou kunnen spelen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 6 november 2005 @ 14:17:03 #154
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32023423
quote:
Op zondag 6 november 2005 10:58 schreef Mirage het volgende:
Er zijn idd dagen dat er nog meer strepen in de lucht hangen dan op de foto's in dit topic.
Ik heb meegemaakt dat je meerdere potjes boter, kaar en eieren in de lucht zou kunnen spelen.
Maar dat is toch niet gek.

Ik wil niet weten hoeveel vliegtuigen over Nederland vliegen.
Van Londen naar Duitsland en verder en vice versa.
Van de USA naar Duitsland en vice versa.
Van Scandinavie naar het zuiden en vice versa.

Dat zijn er denk ik honderden per dag. Als een deel daarvan trails achterlaat die meerdere minuten/uren bestaan (omdat ze in de goede weersomstandigheden vliegen), dan heb je nog al wat trails.

Trails zijn weerkundig te verklaren.
Mensen zeggen dat ze deze trails ook kunnen verklaren, doordat vliegtuigen deze trails express aanleggen om een reden waar men zelf ook nog niet uit is. En ze weten ook niet zeker hoe het gebeurd.
Ik weet daarom welke optie ik moet kiezen, en verwacht ook dat dat de enige juiste is.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_32027899
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:02 schreef WWSK het volgende:
Edward Tellar's "Sun screen" document:

http://www.rense.com/general18/scatteringEdTellerwithnotes.pdf

PDF-bestand met de belangrijkste terzake doende gedeeltes in geel gearceerd. Handig! En ook weer een aanrader. Het maakt een van de logisch klinkende redenen een stuk duidelijker.
Bijzonder weinig reacties op al de door mij geplaatste informatie. Binnenkort ook ff een linkje plaatsen naar de docu van Carnicom. ( www.carnicom.com/contrails.htm ) Hele dikke aanrader, moet ergens via een site te downloaden zijn. Voor nu:

http://www.weatherwars.info/chemtrails.htm
http://www.weatherwars.info/chemtrails_2.htm (staan erg veel duidelijke foto's + uitleg op deze links)

Voor mensen met ogen:

pi_32029378
Er vlogen hier zojuist 3 á 4 zwarte vliegtuigen over, ik heb foto's gemaakt, de trails verspreidde breed, maar niet echt extreem, het ligt meer tussen chem en contrails in, foto's volgen..
pi_32029583
Hier is een zipje: *Klik*

De foto's zijn niet echt super, ze zijn gemaakt met de Canon Powershot A80, 4.0 MegaPixel.
De donkere foto's zijn max ingezoomt (ook digitaal), deze zijn dus donkerder gewoden, op die foto's wil ik de lijnen aanduiden (de eventuele chemtrails).

Jammer genoeg kan ik niet echt goede foto's maken zo snel, maar nu hangt er weer een streep bij, de andere zijn zo dik geworden dat je ze bjina niet meer ziet...

Laatst had ik een stuk betere foto's gemaakt, ik probeer ze binnenkort wel even op te zoeken.
Dat waren echt strepen die in hoeken rondgingen

[ Bericht 9% gewijzigd door Xalopalyps op 06-11-2005 17:41:43 ]
  † In Memoriam † zondag 6 november 2005 @ 17:42:47 #158
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_32030141
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef Xalopalyps het volgende:
Er vlogen hier zojuist 3 á 4 zwarte vliegtuigen over, ik heb foto's gemaakt, de trails verspreidde breed, maar niet echt extreem, het ligt meer tussen chem en contrails in, foto's volgen..
Dat zag ik ook laatst.Een zwart vliegtuig! Met zo'n vet rookspoor erachter. Op de staar zat een witte bak.
Ik dacht dat dat eigenlijk wel normaal is maar nu jij het met dikgedrukte letters hebt over zwarte vliegtuigen ga ik eens even zoeken op internet. . Is dat zo vreemd dan?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_32030232
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:42 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Dat zag ik ook laatst.Een zwart vliegtuig! Met zo'n vet rookspoor erachter. Op de staar zat een witte bak.
Ik dacht dat dat eigenlijk wel normaal is maar nu jij het met dikgedrukte letters hebt over zwarte vliegtuigen ga ik eens even zoeken op internet. . Is dat zo vreemd dan?
Ik zie hier altijd alleen maar witte vliegtuigen vliegen, maar nu waren het zwarte met echt zo'n dik spoor erachter.
pi_32035579
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:31 schreef WWSK het volgende:

Eerste foto: Duidelijk schaduw (van waarschijnlijk andere contrails) op de gefotografeerde contrails. Niets bijzonders

Tweede foto: Drie contrails.. waarvan er 1 (in een geheel ander gedeelte van de lucht, mogelijk stuk hoger/lager) net gevormd wordt. niets bijzonders
Voor mensen met ogen:

Derde foto: Hoe duidelijk wil je het hebben? Duidelijk twee contrails uit twee motoren. Niets bijzonders

Vierde foto: Wederom een normale contrail uit twee motoren, beeld is echter wel vertroebeld door extreem inzoomen en slchte kwaliteit. Niets bijzonders

Vijfde foto: Toegegeven, deze ziet er wat spectaculaider uit. Echter.. Ook dit is simpel te verklaren. Om een vliegtuig te laten vliegen is er een onderdruk nodig boven de vleugel. Deze onderdruk zorgt, samen met een hoge relatieve luchtvochtigheid, voor extra condensatie achter de vleugel en een turbulente vermenging met de "normale" contrail. Niets bijzonders
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_32035636
De laatste 2 dagen heb ik ook 2 maal een vliegtuig erg laag over zien vliegen met trail erachter, het vloog zo laag dat ik duidelijk de motoren kon horen, dus ruim beneden de benodigde hoogte voor het überhaupt kunnen vormen van contrails!
pi_32035711
Sorry, The Stranger, maar ik ga er niet op in. Dat wordt ong. hetzelfde wanneer we bijvoorbeeld voor een boom staan. Ik: 'Daar staat een boom voor ons'. Jij: 'Maar waarom staat daar een boom dan'. Snappie? Gaat niet werken.
pi_32035792
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef Xalopalyps het volgende:
heb je fotos bekeken, maar er is niets bijzonders aan te zien.. Ook je zwarte vliegtuigen staan er niet op.

Je hebt die foto's om kwart over zes in de avond gemaakt, mogelijk waren de vliegtuigen niet zwart, maar het wienige licht en de ondergaande zon gaven die illusie..

Voor de geinteresseerde 3 foto's :

C. Sagan
  maandag 7 november 2005 @ 07:33:42 #164
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32047668
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:44 schreef WWSK het volgende:
Sorry, The Stranger, maar ik ga er niet op in. Dat wordt ong. hetzelfde wanneer we bijvoorbeeld voor een boom staan. Ik: 'Daar staat een boom voor ons'. Jij: 'Maar waarom staat daar een boom dan'. Snappie? Gaat niet werken.
Nee het is meer:

WWSK:
Kijk daar staat een door mensen gemaakte houten stam met allerlei chemicalien en andere slechte stoffen. En die bladeren zijn helemaal verdacht want ze zijn bruin en vallen er af!!!!!!!!!!!!!!!! Dat ding staat er vast om ons te controleren.

The Stranger:
Nee hoor lijkt mij een boom, want zo'n ding wordt ook door de natuur gemaakt en in de herfst zijn die bladeren nu eenmaal bruin, dat is een normaal process in de natuur.
  maandag 7 november 2005 @ 08:22:28 #165
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32047943
quote:
Op maandag 7 november 2005 07:33 schreef Knarf het volgende:

[..]

Nee het is meer:

WWSK:
Kijk daar staat een door mensen gemaakte houten stam met allerlei chemicalien en andere slechte stoffen. En die bladeren zijn helemaal verdacht want ze zijn bruin en vallen er af!!!!!!!!!!!!!!!! Dat ding staat er vast om ons te controleren.

The Stranger:
Nee hoor lijkt mij een boom, want zo'n ding wordt ook door de natuur gemaakt en in de herfst zijn die bladeren nu eenmaal bruin, dat is een normaal process in de natuur.
Dat is wel een aardige vergelijking ja
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32052711
Hier dan de docu van Carnicom: Chemtrail Aerosol Crimes

http://nineoneone.nl/medi(...)%20-%20NWO%20911.wmv
pi_32065580
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:41 schreef The_stranger het volgende:

[..]
niets bijzonders..
niets bijzonders..
niets bijzonders..
niets bijzonders..
niets bijzonders..

[ Bericht 15% gewijzigd door junkie19 op 07-11-2005 21:35:05 (Hij zei het meer dan 1 keer..) ]
pi_32069838
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:44 schreef WWSK het volgende:
Wat je bedoeld te zeggen is dat the stranger om 1 of andere reden (waarschijnlijk weigerd hij www.weatherwars.info te lezen) steevast blijft volhouden dat chemtrails niet bestaan en dat hij zich geroepen voelt dit te bewijzen.
pi_32069989
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:45 schreef Xalopalyps het volgende:

[..]

Ik zie hier altijd alleen maar witte vliegtuigen vliegen, maar nu waren het zwarte met echt zo'n dik spoor erachter.
Het sproeien gebeurd meestal met witte vliegtuigen, soms met rood op de bovenste vin van de staart. Ik zal je foto's binnenkort even doornemen en dan laat ik je wel weten wat je precies hebt gefotografeerd, leuk dat je ermee bezig bent in ieder geval!
pi_32085181
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:46 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Het sproeien gebeurd meestal met witte vliegtuigen, soms met rood op de bovenste vin van de staart. Ik zal je foto's binnenkort even doornemen en dan laat ik je wel weten wat je precies hebt gefotografeerd, leuk dat je ermee bezig bent in ieder geval!
Je bedoelt misschien deze?:

dinsdag 8 november 2005 @ 14:27:46 #171
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_32087936
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:41 schreef junkie19 het volgende:
Wat je bedoeld te zeggen is dat the stranger om 1 of andere reden (waarschijnlijk weigerd hij www.weatherwars.info te lezen) steevast blijft volhouden dat chemtrails niet bestaan en dat hij zich geroepen voelt dit te bewijzen.
Jullie houden toch ook vol dat chemtrails wel bestaan. Het enige verschil tussen The_Stranger en jullie is dat T_S betere argumenten heeft.

Wat doen jullie nou, als de hele lucht vol strepen staat? Blijf je dan binnen?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_32088351
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:27 schreef Rasing het volgende:

[..]

Jullie houden toch ook vol dat chemtrails wel bestaan. Het enige verschil tussen The_Stranger en jullie is dat T_S betere argumenten heeft.

Wat doen jullie nou, als de hele lucht vol strepen staat? Blijf je dan binnen?
Docu al gezien van Carnicom? Om het eens over argumenten te hebben ...
pi_32089677
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:45 schreef WWSK het volgende:
Docu al gezien van Carnicom? Om het eens over argumenten te hebben ...
misschien leuk het 'ns een keer over feiten te hebben ?
pi_32091612
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:33 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

misschien leuk het 'ns een keer over feiten te hebben ?
Misschien is het in dat geval leuk voor je om de feiten te BEKIJKEN in de documentaire die ik heb gegeven.
pi_32092672
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:46 schreef WWSK het volgende:
Misschien is het in dat geval leuk voor je om de feiten te BEKIJKEN in de documentaire die ik heb gegeven.
dat zou het zeker zijn als die documentaire feiten zou bevatten ipv alleen maar suggestieve insinuaties
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:29:13 #176
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32092733
Feit is dat water kan condenseren in de lucht voor langere tijd. (zie wolken).
pi_32095573
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:27 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

dat zou het zeker zijn als die documentaire feiten zou bevatten ipv alleen maar suggestieve insinuaties
En dat zegt zeker iemand die de documentaire heeft bekeken?
pi_32095616
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:29 schreef Knarf het volgende:
Feit is dat water kan condenseren in de lucht voor langere tijd. (zie wolken).
Feit is dat het bij wolken gaat om een heel ander fysiek proces. Zie documentaire voor wetenschappelijke uitleg over deze processen. Maarja, dit soort dingen krijg je dus bij mensen die niet kijken maar hun mening al klaar hebben.
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:29:18 #179
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32096046
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:14 schreef WWSK het volgende:

[..]

Feit is dat het bij wolken gaat om een heel ander fysiek proces. Zie documentaire voor wetenschappelijke uitleg over deze processen. Maarja, dit soort dingen krijg je dus bij mensen die niet kijken maar hun mening al klaar hebben.
Vertel eens in je eigen woorden wat die verschillende processen dan zijn.
(En wat is er fout aan mijn feit. Water condenseerd toch in lucht, voor langere tijd?)
pi_32096113
Je verteld alleen maar dat je er niks van begrijpt en dat je te beroerd bent om die documentaire te bekijken. Daar wil je mijn probleem van maken? Ik dacht het niet ...
P.S.: Vanaf ong. 7 min. 30 wordt het al perfect wetenschappelijk uitgelegd.
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:47:11 #181
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32096609
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:31 schreef WWSK het volgende:
Je verteld alleen maar dat je er niks van begrijpt en dat je te beroerd bent om die documentaire te bekijken. Daar wil je mijn probleem van maken? Ik dacht het niet ...
Of dat jij totaal niets van weer- natuur- en scheikunde begrijpt. Kan natuurlijk ook.
BTW je link werkt niet. Ik ga wel even zoeken.
pi_32098006
Of dat jij totaal niets van weer- natuur- en scheikunde begrijpt, want Carnicom legt dat allemaal goed uit in de documentaire, maar je bent gewoon te beroerd om het te bekijken zodat je geen overbodige, tevens domme vragen hoeft te stellen. Of is je kennis van de Engelse taal niet goed genoeg en durf je dat niet toe te geven? De link werkt overigens perfect, je hoeft er alleen maar op te klikken. Of moet ik je soms smeken om het te bekijken? Dat zal ik zeker niet doen. Maar voordat je het bekeken hebt hoef je bij mij niet uit de hoogte te komen doen over kennis van natuur- weer- en scheikunde.
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:16:08 #183
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_32101008
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:14 schreef WWSK het volgende:

[..]

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_32103142
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:16 schreef ChOas het volgende:

[..]

Je punt is? Of laat je IQ het niet toe fatsoenlijk te discussieren? Ben jij zo een sukkeltje dat alleen maar probeert te provoceren dmv nietszeggende smilies? Mocht men door mij nog enigszins serieus willen worden genomen, reageer dan op de feiten en bewijzen gepresenteerd in de documentaire van Carnicom. Want het zegt wel veel dat deze compleet wordt genegeerd. Dat bewijst dat er een groepje ook hier is die er niets maar dan ook niets van wilt weten en geen uitgebreid onderzoek onder ogen WILT zien, zo simpel is het. De site van Carnicom staat ook vol met voldoende informatie: www.carnicom.com/contrails.htm

De 'Las Vegas Tribune' besteed er nu gelukkig ook serieuze aandacht aan!:
http://www.lasvegastribune.com/20050819/headline1.html
http://www.lasvegastribune.com/20050826/headline3.html

Zomaar een interessante quote uit deze bron:
"But contrary to the Air Force website denial, scientists working at Wright Patterson Air Force Base confirmed to the Ohio newspaper, Columbus Alive, that they were involved in aerial spraying experiments. One involved aluminum oxide spraying related to global warming and the other involved barium stearate and had to do with high-tech military communications."

[ Bericht 0% gewijzigd door WWSK op 08-11-2005 23:43:09 ]
pi_32103292
Daar komt nog bij dat de lezing van William Thomas die te zien was bij Working TV en nu nog steeds online is te bekijken, OOK compleet wordt genegeerd. Al 2 onderzoekers die jaren hebben gestopt in onderzoek en feiten presenteren, worden compleet genegeerd. Wat betekent dat? Juist ...
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:20:22 #186
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32103380
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:38 schreef WWSK het volgende:
Of dat jij totaal niets van weer- natuur- en scheikunde begrijpt, want Carnicom legt dat allemaal goed uit in de documentaire, maar je bent gewoon te beroerd om het te bekijken zodat je geen overbodige, tevens domme vragen hoeft te stellen. Of is je kennis van de Engelse taal niet goed genoeg en durf je dat niet toe te geven? De link werkt overigens perfect, je hoeft er alleen maar op te klikken. Of moet ik je soms smeken om het te bekijken? Dat zal ik zeker niet doen. Maar voordat je het bekeken hebt hoef je bij mij niet uit de hoogte te komen doen over kennis van natuur- weer- en scheikunde.
Zo gekeken.
Leg JIJ mij nu eens uit wat het fysieke verschil is tussen wolken vorming en trail vorming.

(Je link werkt nu wel ja, maar ik had hem al via de hoofdsite gevonden)
pi_32103421
Dat heeft Carnicom al gedaan, ik zei je al, vanaf 7 minuut 30. Wat begrijp JIJ er niet aan?
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:25:55 #188
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32103539
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef WWSK het volgende:
Dat heeft Carnicom al gedaan, ik zei je al, vanaf 7 minuut 30. Wat begrijp JIJ er niet aan?
Ik vraag alleen of jij mij het uitlegt. Is dat zo moeilijk?
pi_32103744
Waarom moet ik het je uitleggen als je de uitleg net hebt bekeken? Wat zijn dit voor spelletjes?
pi_32103832
quote:
Nog een interessante quote:

"Where is the mainstream media's reporting of this mass phenomenon? Indications of a concerted cover-up came in February 2003, when a retired Southern Baptist preacher named Everett Burton finally succeeded in reaching C-span. After voicing his opinion on the Clinton impeachment trial, this former minister told Americans to get a copy of the Constitution and read it to realize what they have lost. Rev. Burton then advised viewers not to take his word for what was happening in the US, "just look up in the skies as the planes regularly spray contrails across the skies, spraying people and making them ill." At that point, Rev. Burton was cut off. The screen flipped from C-span to the Tennessee state seal, remained silent for several minutes."

Sowieso erg goed open minded geschreven fatsoenlijk onbevooroordeeld onafhankelijk journalistiek onderzoek. Aanraders!
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:38:34 #191
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32103948
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:31 schreef WWSK het volgende:
Waarom moet ik het je uitleggen als je de uitleg net hebt bekeken? Wat zijn dit voor spelletjes?
Omdat niet iedereen zin heeft om een 'documantaire' van dik 1 1/2 uur van slechte beeldkwalietijd te bekijken. Je standpunten komen veel beterover als jij hier neerzet wat hij verteld.
pi_32104022
Aangezien jij net de uitleg hebt bekeken, zet jij het hier even neer en vertel je waarom het niet zou kloppen. Sowieso hebben alleen oprecht geïnteresseerden 'zin' om deze documentaire te bekijken, voor de rest ga ik die moeite niet eens nemen, want waarom zou ik slechts een klein stukje opchrijven, terwijl heel de documentaire vol zit met bewijzen en feiten? De beeldkwaliteit is niet goed, maar zeker niet slecht.
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:43:11 #193
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32104086
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef WWSK het volgende:

[..]

Nog een interessante quote:

"Where is the mainstream media's reporting of this mass phenomenon? Indications of a concerted cover-up came in February 2003, when a retired Southern Baptist preacher named Everett Burton finally succeeded in reaching C-span. After voicing his opinion on the Clinton impeachment trial, this former minister told Americans to get a copy of the Constitution and read it to realize what they have lost. Rev. Burton then advised viewers not to take his word for what was happening in the US, "just look up in the skies as the planes regularly spray contrails across the skies, spraying people and making them ill." At that point, Rev. Burton was cut off. The screen flipped from C-span to the Tennessee state seal, remained silent for several minutes."

Sowieso erg goed open minded geschreven fatsoenlijk onbevooroordeeld onafhankelijk journalistiek onderzoek. Aanraders!
Daar wordt ik ook zo moe van.
Wat sprayen ze dan. Volgens deze dominee dus een stof waar je ziek van wordt (wat dan, chemisch, biologisch?). Ergens anders is het weer mind-control (ook lekker vaag en nog minder bewijsbaar, maar daar moet dan wel een stof in zitten). Volgens andere is het weermodificatie (dat klopt nog ook, alleen anders dan dat ze bedoelen).
Dan zijn het weer alleen militaire vliegtuigen, dan zitten er toch weer 'normale' tussen.
pi_32104189
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:43 schreef Knarf het volgende:

[..]

Daar wordt ik ook zo moe van.
Wat sprayen ze dan. Volgens deze dominee dus een stof waar je ziek van wordt (wat dan, chemisch, biologisch?). Ergens anders is het weer mind-control (ook lekker vaag en nog minder bewijsbaar, maar daar moet dan wel een stof in zitten). Volgens andere is het weermodificatie (dat klopt nog ook, alleen anders dan dat ze bedoelen).
Dan zijn het weer alleen militaire vliegtuigen, dan zitten er toch weer 'normale' tussen.
Tip: bekijk beide docu's, zowel van Carnicom als die van Thomas. Praten we daarna weer verder.

P.S.: lees ook de laatste links die ik plaatste. Legt een hoop uit.
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:50:34 #195
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32104309
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:41 schreef WWSK het volgende:
Aangezien jij net de uitleg hebt bekeken, zet jij het hier even neer en vertel je waarom het niet zou kloppen. Sowieso hebben alleen oprecht geïnteresseerden 'zin' om deze documentaire te bekijken, voor de rest ga ik die moeite niet eens nemen, want waarom zou ik slechts een klein stukje opchrijven, terwijl heel de documentaire vol zit met bewijzen en feiten? De beeldkwaliteit is niet goed, maar zeker niet slecht.
Waarom. Jij zet hier iets neer wat veel mensen niet gaan controleren. Hier kijk deze film van 1 1/2 uur. Hier dit boek van W. Thomas.
Dat heeft toch geen zin.
Dat gaat niemand doen.

Als jij nu eens opsomt in jouw bewoording waarom jij denkt dat chemtrails bestaan, en wat het dan is. Dan kunnen andere mensen het met je eens zijn, of niet.
Het blijft een discussie forum. Moet er wel wat staan om ook over te kunnen discusseren.
pi_32104397
Dat blijft altijd zo mooi in TRU. Dat stugge doorverwijzen naar bronnen. En dan pissig worden als blijkt dat zowat niemand dat ze checkt.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:53:47 #197
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32104401
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:46 schreef WWSK het volgende:

[..]

Tip: bekijk beide docu's, zowel van Carnicom als die van Thomas. Praten we daarna weer verder.

P.S.: lees ook de laatste links die ik plaatste. Legt een hoop uit.
Ja dat 'angel hair', hebben die personen er al over nagedacht dat wanneer je dat op 10 km hoogte loslaat, misschien wel aan de andere kant van de werld pas neerkomt?
pi_32104501
Je hebt een punt, maar het blijft ook een punt dat ik niet zoveel informatie in een forum kan overbrengen als 2 goede documentaires, waarbij wat ik allemaal zou willen overbrengen dmv deze docu's een stuk sneller en effectiever gaat. Daarbij kijkt men over het algemeen liever naar een documentaire met beeld en geluid dan naar letters op een beeldscherm. Daarom heb ik het liefst dat ontkenners discussieren over deze documentaires en mij vertellen wat er niet aan klopt. Komt bij dat ik ervan overtuigd ben dat mensen met een 'open mind' en 'oprechte interesse' na het zien van deze docu's nooit meer hetzelfde naar "contrails" zullen kijken.
pi_32104542
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:53 schreef LostFormat het volgende:
Dat blijft altijd zo mooi in TRU. Dat stugge doorverwijzen naar bronnen. En dan pissig worden als blijkt dat zowat niemand dat ze checkt.
Wees maar niet bang, daar zal ik zeker niet "pissig" om worden. Eerder vrolijk, omdat ik dan meteen weet wie echt geïnteresseerd is en wie bevooroordeeld zijn.
pi_32104570
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:53 schreef Knarf het volgende:

[..]

Ja dat 'angel hair', hebben die personen er al over nagedacht dat wanneer je dat op 10 km hoogte loslaat, misschien wel aan de andere kant van de werld pas neerkomt?
Dat ligt er maar net aan over wat voor vaste stoffen je het hebt. Ik zie ze vaak genoeg zelfs ruim beneden de 8 km sproeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')