Weet je, dat is geen slecht idee.quote:Op zondag 6 november 2005 00:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik beschreef gewoon wat ik vaak heb gezien. En het is nog erger dan op het filmpje of de afbeeldingen hier.
Maar foto's maak ik en zal ze hier plaatsen.![]()
Maar geef dan op zijn minst aan waarom het volgens jou chemtrails zijn, en geen normale contrails..quote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Weet je, dat is geen slecht idee.
[[url=http://www.massagetherapie.net/fok/1s.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.massagetherapie.net/fok/2s.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.massagetherapie.net/fok/3s.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.massagetherapie.net/fok/4s.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.massagetherapie.net/fok/5s.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.massagetherapie.net/fok/6s.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.massagetherapie.net/fok/7s.jpg]afbeelding][/url]
En nog een DivX filmpje van een groot chemtrail kruis boven station Amersfoort. DivX is hier te downen.
Maar dat is toch niet gek.quote:Op zondag 6 november 2005 10:58 schreef Mirage het volgende:
Er zijn idd dagen dat er nog meer strepen in de lucht hangen dan op de foto's in dit topic.
Ik heb meegemaakt dat je meerdere potjes boter, kaar en eieren in de lucht zou kunnen spelen.
Bijzonder weinig reacties op al de door mij geplaatste informatie. Binnenkort ook ff een linkje plaatsen naar de docu van Carnicom. ( www.carnicom.com/contrails.htm ) Hele dikke aanrader, moet ergens via een site te downloaden zijn. Voor nu:quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:02 schreef WWSK het volgende:
Edward Tellar's "Sun screen" document:
http://www.rense.com/general18/scatteringEdTellerwithnotes.pdf
PDF-bestand met de belangrijkste terzake doende gedeeltes in geel gearceerd. Handig! En ook weer een aanrader. Het maakt een van de logisch klinkende redenen een stuk duidelijker.
Dat zag ik ook laatst.Een zwart vliegtuig! Met zo'n vet rookspoor erachter. Op de staar zat een witte bak.quote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef Xalopalyps het volgende:
Er vlogen hier zojuist 3 á 4 zwarte vliegtuigen over, ik heb foto's gemaakt, de trails verspreidde breed, maar niet echt extreem, het ligt meer tussen chem en contrails in, foto's volgen..
Ik zie hier altijd alleen maar witte vliegtuigen vliegen, maar nu waren het zwarte met echt zo'n dik spoor erachter.quote:Op zondag 6 november 2005 17:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat zag ik ook laatst.Een zwart vliegtuig! Met zo'n vet rookspoor erachter. Op de staar zat een witte bak.
Ik dacht dat dat eigenlijk wel normaal is maar nu jij het met dikgedrukte letters hebt over zwarte vliegtuigen ga ik eens even zoeken op internet. . Is dat zo vreemd dan?![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 16:31 schreef WWSK het volgende:
Eerste foto: Duidelijk schaduw (van waarschijnlijk andere contrails) op de gefotografeerde contrails. Niets bijzonders
Tweede foto: Drie contrails.. waarvan er 1 (in een geheel ander gedeelte van de lucht, mogelijk stuk hoger/lager) net gevormd wordt. niets bijzonders
Voor mensen met ogen:
Derde foto: Hoe duidelijk wil je het hebben? Duidelijk twee contrails uit twee motoren. Niets bijzonders
Vierde foto: Wederom een normale contrail uit twee motoren, beeld is echter wel vertroebeld door extreem inzoomen en slchte kwaliteit. Niets bijzonders
Vijfde foto: Toegegeven, deze ziet er wat spectaculaider uit. Echter.. Ook dit is simpel te verklaren. Om een vliegtuig te laten vliegen is er een onderdruk nodig boven de vleugel. Deze onderdruk zorgt, samen met een hoge relatieve luchtvochtigheid, voor extra condensatie achter de vleugel en een turbulente vermenging met de "normale" contrail. Niets bijzonders
heb je fotos bekeken, maar er is niets bijzonders aan te zien.. Ook je zwarte vliegtuigen staan er niet op.quote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef Xalopalyps het volgende:
Er vlogen hier zojuist 3 á 4 zwarte vliegtuigen over, ik heb foto's gemaakt, de trails verspreidde breed, maar niet echt extreem, het ligt meer tussen chem en contrails in, foto's volgen..
Nee het is meer:quote:Op zondag 6 november 2005 20:44 schreef WWSK het volgende:
Sorry, The Stranger, maar ik ga er niet op in. Dat wordt ong. hetzelfde wanneer we bijvoorbeeld voor een boom staan. Ik: 'Daar staat een boom voor ons'. Jij: 'Maar waarom staat daar een boom dan'. Snappie? Gaat niet werken.
Dat is wel een aardige vergelijking jaquote:Op maandag 7 november 2005 07:33 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nee het is meer:
WWSK:
Kijk daar staat een door mensen gemaakte houten stam met allerlei chemicalien en andere slechte stoffen. En die bladeren zijn helemaal verdacht want ze zijn bruin en vallen er af!!!!!!!!!!!!!!!! Dat ding staat er vast om ons te controleren.
The Stranger:
Nee hoor lijkt mij een boom, want zo'n ding wordt ook door de natuur gemaakt en in de herfst zijn die bladeren nu eenmaal bruin, dat is een normaal process in de natuur.
niets bijzonders..quote:
Wat je bedoeld te zeggen is dat the stranger om 1 of andere reden (waarschijnlijk weigerd hij www.weatherwars.info te lezen) steevast blijft volhouden dat chemtrails niet bestaan en dat hij zich geroepen voelt dit te bewijzen.quote:Op zondag 6 november 2005 20:44 schreef WWSK het volgende:
Sorry, The Stranger, maar ik ga er niet op in. Dat wordt ong. hetzelfde wanneer we bijvoorbeeld voor een boom staan. Ik: 'Daar staat een boom voor ons'. Jij: 'Maar waarom staat daar een boom dan'. Snappie? Gaat niet werken.
Het sproeien gebeurd meestal met witte vliegtuigen, soms met rood op de bovenste vin van de staart. Ik zal je foto's binnenkort even doornemen en dan laat ik je wel weten wat je precies hebt gefotografeerd, leuk dat je ermee bezig bent in ieder geval!quote:Op zondag 6 november 2005 17:45 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ik zie hier altijd alleen maar witte vliegtuigen vliegen, maar nu waren het zwarte met echt zo'n dik spoor erachter.
Je bedoelt misschien deze?:quote:Op maandag 7 november 2005 21:46 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Het sproeien gebeurd meestal met witte vliegtuigen, soms met rood op de bovenste vin van de staart. Ik zal je foto's binnenkort even doornemen en dan laat ik je wel weten wat je precies hebt gefotografeerd, leuk dat je ermee bezig bent in ieder geval!
Jullie houden toch ook vol dat chemtrails wel bestaan. Het enige verschil tussen The_Stranger en jullie is dat T_S betere argumenten heeft.quote:Op maandag 7 november 2005 21:41 schreef junkie19 het volgende:
Wat je bedoeld te zeggen is dat the stranger om 1 of andere reden (waarschijnlijk weigerd hij www.weatherwars.info te lezen) steevast blijft volhouden dat chemtrails niet bestaan en dat hij zich geroepen voelt dit te bewijzen.
Docu al gezien van Carnicom? Om het eens over argumenten te hebben ...quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:27 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jullie houden toch ook vol dat chemtrails wel bestaan. Het enige verschil tussen The_Stranger en jullie is dat T_S betere argumenten heeft.
Wat doen jullie nou, als de hele lucht vol strepen staat? Blijf je dan binnen?
misschien leuk het 'ns een keer over feiten te hebben ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:45 schreef WWSK het volgende:
Docu al gezien van Carnicom? Om het eens over argumenten te hebben ...
Misschien is het in dat geval leuk voor je om de feiten te BEKIJKEN in de documentaire die ik heb gegeven.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:33 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
misschien leuk het 'ns een keer over feiten te hebben ?
dat zou het zeker zijn als die documentaire feiten zou bevatten ipv alleen maar suggestieve insinuatiesquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:46 schreef WWSK het volgende:
Misschien is het in dat geval leuk voor je om de feiten te BEKIJKEN in de documentaire die ik heb gegeven.![]()
En dat zegt zeker iemand die de documentaire heeft bekeken?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:27 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
dat zou het zeker zijn als die documentaire feiten zou bevatten ipv alleen maar suggestieve insinuaties
Feit is dat het bij wolken gaat om een heel ander fysiek proces. Zie documentaire voor wetenschappelijke uitleg over deze processen. Maarja, dit soort dingen krijg je dus bij mensen die niet kijken maar hun mening al klaar hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:29 schreef Knarf het volgende:
Feit is dat water kan condenseren in de lucht voor langere tijd. (zie wolken).
Vertel eens in je eigen woorden wat die verschillende processen dan zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:14 schreef WWSK het volgende:
[..]
Feit is dat het bij wolken gaat om een heel ander fysiek proces. Zie documentaire voor wetenschappelijke uitleg over deze processen. Maarja, dit soort dingen krijg je dus bij mensen die niet kijken maar hun mening al klaar hebben.
Of dat jij totaal niets van weer- natuur- en scheikunde begrijpt. Kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:31 schreef WWSK het volgende:
Je verteld alleen maar dat je er niks van begrijpt en dat je te beroerd bent om die documentaire te bekijken. Daar wil je mijn probleem van maken? Ik dacht het niet ...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:14 schreef WWSK het volgende:
[..]
Feit is dat het bij wolken gaat om een heel ander fysiek proces. Zie documentaire voor wetenschappelijke uitleg over deze processen. Maarja, dit soort dingen krijg je dus bij mensen die niet kijken maar hun mening al klaar hebben.
Je punt is? Of laat je IQ het niet toe fatsoenlijk te discussieren? Ben jij zo een sukkeltje dat alleen maar probeert te provoceren dmv nietszeggende smilies? Mocht men door mij nog enigszins serieus willen worden genomen, reageer dan op de feiten en bewijzen gepresenteerd in de documentaire van Carnicom. Want het zegt wel veel dat deze compleet wordt genegeerd. Dat bewijst dat er een groepje ook hier is die er niets maar dan ook niets van wilt weten en geen uitgebreid onderzoek onder ogen WILT zien, zo simpel is het. De site van Carnicom staat ook vol met voldoende informatie: www.carnicom.com/contrails.htmquote:
Zo gekeken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:38 schreef WWSK het volgende:
Of dat jij totaal niets van weer- natuur- en scheikunde begrijpt, want Carnicom legt dat allemaal goed uit in de documentaire, maar je bent gewoon te beroerd om het te bekijken zodat je geen overbodige, tevens domme vragen hoeft te stellen. Of is je kennis van de Engelse taal niet goed genoeg en durf je dat niet toe te geven? De link werkt overigens perfect, je hoeft er alleen maar op te klikken. Of moet ik je soms smeken om het te bekijken? Dat zal ik zeker niet doen. Maar voordat je het bekeken hebt hoef je bij mij niet uit de hoogte te komen doen over kennis van natuur- weer- en scheikunde.
Ik vraag alleen of jij mij het uitlegt. Is dat zo moeilijk?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef WWSK het volgende:
Dat heeft Carnicom al gedaan, ik zei je al, vanaf 7 minuut 30. Wat begrijp JIJ er niet aan?
Nog een interessante quote:quote:
Omdat niet iedereen zin heeft om een 'documantaire' van dik 1 1/2 uur van slechte beeldkwalietijd te bekijken. Je standpunten komen veel beterover als jij hier neerzet wat hij verteld.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:31 schreef WWSK het volgende:
Waarom moet ik het je uitleggen als je de uitleg net hebt bekeken? Wat zijn dit voor spelletjes?
Daar wordt ik ook zo moe van.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef WWSK het volgende:
[..]
Nog een interessante quote:
"Where is the mainstream media's reporting of this mass phenomenon? Indications of a concerted cover-up came in February 2003, when a retired Southern Baptist preacher named Everett Burton finally succeeded in reaching C-span. After voicing his opinion on the Clinton impeachment trial, this former minister told Americans to get a copy of the Constitution and read it to realize what they have lost. Rev. Burton then advised viewers not to take his word for what was happening in the US, "just look up in the skies as the planes regularly spray contrails across the skies, spraying people and making them ill." At that point, Rev. Burton was cut off. The screen flipped from C-span to the Tennessee state seal, remained silent for several minutes."
Sowieso erg goed open minded geschreven fatsoenlijk onbevooroordeeld onafhankelijk journalistiek onderzoek. Aanraders!
Tip: bekijk beide docu's, zowel van Carnicom als die van Thomas. Praten we daarna weer verder.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:43 schreef Knarf het volgende:
[..]
Daar wordt ik ook zo moe van.
Wat sprayen ze dan. Volgens deze dominee dus een stof waar je ziek van wordt (wat dan, chemisch, biologisch?). Ergens anders is het weer mind-control (ook lekker vaag en nog minder bewijsbaar, maar daar moet dan wel een stof in zitten). Volgens andere is het weermodificatie (dat klopt nog ook, alleen anders dan dat ze bedoelen).
Dan zijn het weer alleen militaire vliegtuigen, dan zitten er toch weer 'normale' tussen.
Waarom. Jij zet hier iets neer wat veel mensen niet gaan controleren. Hier kijk deze film van 1 1/2 uur. Hier dit boek van W. Thomas.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:41 schreef WWSK het volgende:
Aangezien jij net de uitleg hebt bekeken, zet jij het hier even neer en vertel je waarom het niet zou kloppen. Sowieso hebben alleen oprecht geïnteresseerden 'zin' om deze documentaire te bekijken, voor de rest ga ik die moeite niet eens nemen, want waarom zou ik slechts een klein stukje opchrijven, terwijl heel de documentaire vol zit met bewijzen en feiten? De beeldkwaliteit is niet goed, maar zeker niet slecht.
Ja dat 'angel hair', hebben die personen er al over nagedacht dat wanneer je dat op 10 km hoogte loslaat, misschien wel aan de andere kant van de werld pas neerkomt?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:46 schreef WWSK het volgende:
[..]
Tip: bekijk beide docu's, zowel van Carnicom als die van Thomas. Praten we daarna weer verder.
P.S.: lees ook de laatste links die ik plaatste. Legt een hoop uit.
Wees maar niet bang, daar zal ik zeker niet "pissig" om worden. Eerder vrolijk, omdat ik dan meteen weet wie echt geïnteresseerd is en wie bevooroordeeld zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:53 schreef LostFormat het volgende:
Dat blijft altijd zo mooi in TRU. Dat stugge doorverwijzen naar bronnen. En dan pissig worden als blijkt dat zowat niemand dat ze checkt.
Dat ligt er maar net aan over wat voor vaste stoffen je het hebt. Ik zie ze vaak genoeg zelfs ruim beneden de 8 km sproeien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:53 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ja dat 'angel hair', hebben die personen er al over nagedacht dat wanneer je dat op 10 km hoogte loslaat, misschien wel aan de andere kant van de werld pas neerkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |