Mensen die van avatar wisselen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:18 schreef peaceman het volgende:
Wanneer komt mijn nieuwe avatar in de OP?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mensen die van avatar wisselen... [afbeelding]
Ach ja een kinderhand is snel gevuld.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:21 schreef Tokay het volgende:
Ja, sorry, ik heb wat leuke nieuwe smileys gevonden.![]()
Ik vind je nieuwe smileys leuk hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:21 schreef Tokay het volgende:
Ja, sorry, ik heb wat leuke nieuwe smileys gevonden.![]()
quote:Er stonden nu agenten voor de school. Ze moesten voorkomen dat de kinderen door Scrutinizer aangevallen werden. Iedereen was bang dat hij korenaars kindermeel van ze zou malen. De kinderen vonden het niet zo leuk want nu was hun bewegingsvrijheid zeer beperkt.
Bovenmeester Dartfanaat was er niet blij mee. Hij was bang dat er minder leerlingen naar zijn school zouden komen. Onze begroting staat op de tocht, als er geen nieuwe leerlingen meer bij komen hoor zei hij bezorgd tegen conciërge Bullpit. Ach dat loopt wel los joh zei conciërge Bullpit. Andy baalde van de agent die hem constant volgde. Zo kon hij geen rotgeintjes meer uithalen natuurlijk. Wyccie en TH vonden het ook niet leuk om door die agent achterna gelopen te worden. Tokavia werd nerveus van de agent. Die was nooit zo happig op vreemden dus vond Tokay het ook niet leuk. Berk wou rust om zijn artikelen te kunnen schrijven. Die middag kwamen de kinderen bij elkaar in het huis van Andy. De agent stonden om het huis geposteerd. Ze bespraken het probleem Scrutinizer. Andy wou weer op zoek gaan naar hem. Maar de rest zag dat niet zo zitten. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH waren driftig op zoek naar Scrutinizer. Ze gingen alle boeven van de stad langs om hun te ondervragen. Ze wilde zo snel mogelijk antwoorden. Maar niemand kon ze helpen. Juffrouw Diaan was die middag nog op school. Ze moest nog wat na kijken en ook nog het een en ander voorbereiden voor morgen. Ineens stond er een man achter haar. Ze draaide zich om en keek in het gezicht van de gevreesde Scrutinizer. Hij duwde een zakdoek met chloroform op haar gezicht. Toen werd alles zwart voor de ogen van juffrouw Diaan. Conciërge Bullpit trof een leeg lokaal aan terwijl juffrouw Diaan’s spullen er nog gewoon lagen. Haar jas en tas bijvoorbeeld. Om de hoek stond Scrutinizer juffrouw Diaan in een bestelbusje te laden. Hij smeet de deur dicht en reed rustig de straat uit.
Juffrouw Diaan was erg bang. Die gemene Scrutinizer was erg gevaarlijk. Gelukkig was ze te oud om tot kindermeel vermalen te worden. Ze wist absoluut niet waar ze heen reden. Het busje was geblindeerd en zijn had ook een blinddoek voor. Rechercheur Peaceman was in alle staten. Zijn juffie was ontvoerd door die schurk. Hij wou meteen korte metten met die gemenerd maken. Burgermeester BwennieBren besloot een ervaren speurneus op de zaak te zetten. Een speciaal agent met de codenaam Z. Speciaal agent Z onderzocht de klas nauwkeurig. Hij vond niks. Die Scrutinizer is een goede zei hij vol bewondering. Hij heeft geen spoortje achtergelaten. Rechercheur Peaceman werd boos. Fijn dat je hem zo bewonderd maar daarmee komt juffrouw Diaan niet terug zei hij kwaad. Speciaal agent Z zei rustig: Dat is waarom jij hem de vorige keer niet gepakt hebt vriend. Jij verafschuwt hem. Daar door zie je de details van zijn werk niet. Je moet Scrutinizer begrijpen om hem te pakken. Rechercheur Peaceman was nog steeds boos. De kinderen waren verdrietig. Hun juf was ontvoerd door die enge Scrutinizer. Wyccie en TH wisten hoe eng dat was. TH durfde nog steeds niet zonder licht te slapen en Wyccie’s moeder moest altijd bij haar zitten tot ze sliep. Andy wou weer gaan zoeken maar Tokay hield hem weer tegen. We weten niet waar hij zit en nu is Scrutinizer echt heel gevaarlijk. Hij zou gehakt van ons maken had hij gezegd. Andy wist dat Tokay gelijk had. Ondertussen waren Scrutinizer en juffrouw Diaan op hun bestemming aangekomen. Een vrachtschip. Scrutinizer droeg juffrouw de loopplank op. Hij bracht haar naar het ruim. We varen morgen uit juffrouw zei Scrutinizer gemeen. Tot die tijd zult u hier aan de ketting moeten.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach ja een kinderhand is snel gevuld.
Als statement is het toegestaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:25 schreef Treinhomo het volgende:
Voor een paar dagen is daar toch niks mis mee
Ik vind je op eens niet meer zo heel aardig......quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Rebecca Romijn?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vind je op eens niet meer zo heel aardig......
Huilen is voor jou te laat!quote:
Corry en de Rekels?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Huilen is voor jou te laat!
Met de vermoeidheid die ik nu voel, is dat geen probleem....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Truste JufIk hoop dat u kunt slapen aan de ketting op dat grote vrachtschip.
Ja, er komt wel wat geluid uit heur strot.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:04 schreef Treinhomo het volgende:
Muziekneegster ?
Basement Jax ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:07 schreef Tokay het volgende:
Ja, er komt wel wat geluid uit heur strot.
Maar ik vrees dat het groepje te onbekend is om geraden te worden.![]()
Het genre (dance) is hier niet populair.
Slaap lekker, peaceman!quote:
Nope.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:09 schreef Treinhomo het volgende:
Basement Jax ?
Truste Rechercheurquote:
Klinkt niet als iets wat ik überhaupt zou kunnen kennen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:14 schreef Tokay het volgende:
Nope.
Het gezelschap had een lekkere hit met het nummer Lola's Theme.![]()
Precies. Ik ga hun naam geven: Shapeshifters.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
Klinkt niet als iets wat ik überhaupt zou kunnen kennen...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:51 schreef Treinhomo het volgende:
Kim-Lian van der Meij.
'k vind haar wel aantrekkelijk.quote:
Yep, ik ben iets eerder weggegaan, net voor de file uit geredenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:40 schreef peaceman het volgende:
Hey Scrut, net klaar met werken?
damn.... en dat na een nachtdienst... dat lijkt me niet fijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, ik ben iets eerder weggegaan, net voor de file uit gereden![]()
gister 13 km file![]()
Dat is het ook zeker niet. Afgelopen maandag was het ook al zo erg, dan heb je van die mensen die hebben al tijden in de file gestaan en die proberen dan middels kamikaze-acties toch nog enigszins op tijd op hun werk te komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
damn.... en dat na een nachtdienst... dat lijkt me niet fijn![]()
Ja, mensen in de file zijn soms erg.. Terwijl het meestal zo is door die kamikaze-acties dat ze net zo snel of zelfs later op hun werk zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is het ook zeker niet. Afgelopen maandag was het ook al zo erg, dan heb je van die mensen die hebben al tijden in de file gestaan en die proberen dan middels kamikaze-acties toch nog enigszins op tijd op hun werk te komen.
Precies. Ik probeer zo gelijkmatig mogelijk te rijden, probeer zo weinig mogelijk te remmen en uiteindelijk rij je dan aan het eind van de file nog steeds naast of vlak achter die druktemakersquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, mensen in de file zijn soms erg.. Terwijl het meestal zo is door die kamikaze-acties dat ze net zo snel of zelfs later op hun werk zijn, da's toch wel een stukje gerechtigheid...
Ah, je rijdt dus net zo netjes als ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Ik probeer zo gelijkmatig mogelijk te rijden, probeer zo weinig mogelijk te remmen en uiteindelijk rij je dan aan het eind van de file nog steeds naast of vlak achter die druktemakers![]()
ik kan geen plaatje plaatsen, Photobucket is in onderhoud
Ik hou van lekker doorrijden, maar vooral van comfortabel, relaxed en vloeiend door het verkeer gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah, je rijdt dus net zo netjes als ik![]()
quote:
quote:
Tja dat krijg jemet mensen die gewoon tijdens kantooruren werken, die zitten om half 9 op het werk... Het is dat ik moet werken, maar ik was erg graag in mn bed blijven liggen, ben er ook 3 kwartier later uit gegaan dan ik had geplandquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou van lekker doorrijden, maar vooral van comfortabel, relaxed en vloeiend door het verkeer gaan.
[..]De hele familie Peaceman is nogal matineus zeker?
Dat gebeurt mij ook wel eens hoor. Een keer of 6 per maand of zo. Dat zijn niet m'n beste dagen. Het liefst werk ik vanaf een uur of 11 's-ochtends.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
Tja dat krijg jemet mensen die gewoon tijdens kantooruren werken, die zitten om half 9 op het werk...
Gister ben ik om 6 uur opgestaan, 's-avonds welteverstaanquote:Het is dat ik moet werken, maar ik was erg graag in mn bed blijven liggen, ben er ook 3 kwartier later uit gegaan dan ik had gepland![]()
Lief koppie toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Eek! A mouse!
Ik ook en dan tot een uurtje of 3quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij ook wel eens hoor. Een keer of 6 per maand of zo. Dat zijn niet m'n beste dagen. Het liefst werk ik vanaf een uur of 11 's-ochtends.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ook en dan tot een uurtje of 3![]()
Normaal ben ik smorgens op mn best, maar ik ben deze week te laat naar bed gegaan, heb het druk gehad en een concert middenin de week in Utrecht werkt ook niet echt mee maar was wel superquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij ook wel eens hoor. Een keer of 6 per maand of zo. Dat zijn niet m'n beste dagen. Het liefst werk ik vanaf een uur of 11 's-ochtends.
[..]
Tssss 6 uur savonds.... heb je zeker de nacht ervoor gewerkt...quote:Gister ben ik om 6 uur opgestaan, 's-avonds welteverstaan
[jiskefet-mode]Misschien kan ik u interesseren in 10 bruine vogels?[/jiskefet-mode]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:16 schreef Z het volgende:
Dat is heel geen muis! Dat is een hamster!
Is wel 14 uur op een dag (inclusief pauzes)... lijkt me zwaar...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Tja, als dat eens zou kunnen. Ik heb een tijdje van 11uur 's-ochtends tot 1 uur 's-nachts gewerkt en dan 5 dagen werken en vervolgens 5 dagen vrij. Dat beviel me ook wel.
![]()
Nog even door en het is weekend, toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Normaal ben ik smorgens op mn best, maar ik ben deze week te laat naar bed gegaan, heb het druk gehad en een concert middenin de week in Utrecht werkt ook niet echt mee maar was wel super
quote:Tssss 6 uur savonds.... heb je zeker de nacht ervoor gewerkt...
Ah, een kenner!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:16 schreef Z het volgende:
Dat is heel geen muis! Dat is een hamster!
Ja, maar dat was op locatie en dan overnacht ik in een hotel. Dan hoef je verder niks, geen eten bereiden, je huis opruimen etc. Werken, biertje drinken en slapen. Als je dan toch van huis bent kun je maar beter zoveel mogelijk uren per dag werken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is wel 14 uur op een dag (inclusief pauzes)... lijkt me zwaar...
Dan is het idd heel anders...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar dat was op locatie en dan overnacht ik in een hotel. Dan hoef je verder niks, geen eten bereiden, je huis opruimen etc. Werken, biertje drinken en slapen. Als je dan toch van huis bent kun je maar beter zoveel mogelijk uren per dag werken.
Yepquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog even door en het is weekend, toch?
[..]
Dan is het ook wel logisch dat je zolang hebt geslapen. Ik zou zelf niet zo goed tegen zo'n ritme kunnen.quote:Ik was pas om half tien thuis gister
Het gaat mij verrassend goed af momenteel. Heb nu 5 nachten achtereen gewerkt en moet er nog 2. Dan een weekje vrij, klussen in huis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zou zelf niet zo goed tegen zo'n ritme kunnen.
Lekker een weekje vrij.... slaap lekker en tot laterquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat mij verrassend goed af momenteel. Heb nu 5 nachten achtereen gewerkt en moet er nog 2. Dan een weekje vrij, klussen in huis.
Anyway: ik ga nu naar bed, zo te zien wordt het een mooie dag vandaag voor degenen die het daglicht kunnen verdragen. Een fijne dag iedereen, veel plezier bij Bob en tot later
![]()
Brooke is goed... kent iemand hier die kerel? Anders ga ik de naam wel zeggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:49 schreef peaceman het volgende:
Brook Shields en die gozer ken ik niet, kindje ook niet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:16 schreef Tokay het volgende:
Meneer is de hubby van Brooke Shields, en heet Chris Henchy.
Ze verwachten hun tweede kindje, naar verluidt.
(Maar zeker weten doe ik dat niet, want ik was niet bij de conceptie. )
wel goed geradenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:37 schreef Z het volgende:
Kasper van Kooten
Wyccie en wakker overdag?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:23 schreef wyccie het volgende:
Hee Diaan
Je gaat vandaag weer naar Peace hè? Leuk![]()
[afbeelding]
Tokay, ken je Irving's nieuwste boek al?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wyccie en wakker overdag?![]()
Dat is onze Jari![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Allemaal Ajaxfans....... denk dat ik RJP maar voor gezien houdt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:23 schreef wyccie het volgende:
Hee Diaan
Je gaat vandaag weer naar Peace hè? Leuk![]()
Misschien dat de behoeft dan juist weer gaat ontstaan...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
nog 2,5 maand.....en dan hoeven we niet meer te reizen om bij elkaar te zijn...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien dat de behoeft dan juist weer gaat ontstaan...![]()
![]()
Precies... het valt dus nog wel mee met dat geweld hier...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:58 schreef wyccie het volgende:
Op deze pagina wordt er maar 2 keer geslagen, beide keren is Peace het slachtoffer![]()
Er zijn meer,
en
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja het is of van meppenstein hierzo of klef kwartiertje.....![]()
Dat heet passie...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja het is of van meppenstein hierzo of klef kwartiertje.....![]()
Nou ik werd anders gister zonder reden door Tokay meerdere malen gemept.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies... het valt dus nog wel mee met dat geweld hier...![]()
Oh da's niet lief.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou ik werd anders gister zonder reden door Tokay meerdere malen gemept.![]()
Dat vind ik ook niet lief van Tokay, maar ze zal denk ik wel een reden hebben gehad. Tokay slaat toch niet zomaar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou ik werd anders gister zonder reden door Tokay meerdere malen gemept.![]()
Ze wou haar nieuwe smilies uit testen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet lief van Tokay, maar ze zal denk ik wel een reden hebben gehad. Tokay slaat toch niet zomaar?
Ow okay, maar dan was het dus ook niet persoonlijk bedoeld...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze wou haar nieuwe smilies uit testen.![]()
Maybe. Maar lief is anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay, maar dan was het dus ook niet persoonlijk bedoeld...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze wou haar nieuwe smilies uit testen.![]()
Ow deze is ook erg leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:13 schreef wyccie het volgende:
Ja, haar smilies zijn leuk!
[afbeelding]
Hmppfzz word ik weer op een taalfout gepakt.quote:
Ze moeten je ook wel hebben he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hmppfzz word ik weer op een taalfout gepakt.![]()
Gelukkig ben jij nog wel aardig tegen mij.quote:
Niet zo sip.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hmppfzz word ik weer op een taalfout gepakt.![]()
Nee, vervelend telefoontje gekregen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef peaceman het volgende:
Softe fase Mr_A?
Hopelijk niets ernstigs....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, vervelend telefoontje gekregen.
Niet zo heel ernstig maar wel vervelend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hopelijk niets ernstigs....
Speciaal voor jou:
[afbeelding]
You're welcome.... sterkte in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet zo heel ernstig maar wel vervelend.
Muchos Gracias!Alicia
![]()
Komt wel weer goed hoor, alleen is het een uiterst ongelukkig tijdstip.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
You're welcome.... sterkte in ieder geval.
Okay niet dat ik er ook maar iets van begrijpquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Komt wel weer goed hoor, alleen is het een uiterst ongelukkig tijdstip.
ik nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay niet dat ik er ook maar iets van begrijpMaar dat het wel weer goedkomt, is al een goed vooruitzicht. * houdt van positive thinking
daarom zijn we samen ook zo'n leuk setjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik niet, ben zo pessimistisch als de pest.....
![]()
Als je het wil weten dat wil ik het je wel mailen maar ik ga het niet zeggen hier op Fok. Niet heel fok hoeft mijn persoonlijke shit te weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay niet dat ik er ook maar iets van begrijpMaar dat het wel weer goedkomt, is al een goed vooruitzicht. * houdt van positive thinking
Je mag mij wel mailen... misschien lucht het een beetje op voor je. Mn mailadres staat in mn profiel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je het wil weten dat wil ik het je wel mailen maar ik ga het niet zeggen hier op Fok. Niet heel fok hoeft mijn persoonlijke shit te weten.
You got mail.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je mag mij wel mailen... misschien lucht het een beetje op voor je. Mn mailadres staat in mn profiel.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:14 schreef peaceman het volgende:
bonnie raitt?
Hey dat ben ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen Tong...
mijn (werk) dag zit er weer op en schiet mn auto in op weg naar Peace![]()
Weer te veel gedronken?quote:
Was er al een tijdje uit hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey TongNu weer om de gebruikelijke tijd wakker?
Ah okay. Eerst even spaghetti gegeten zeker?quote:
Hoezo weer? Ben gewoon aan t werkquote:
George Best trok zich daar niks van aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoezo weer? Ben gewoon aan t werk![]()
Ik ben George Best niet....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
George Best trok zich daar niks van aan.![]()
Jij gaat je vanavond pas weer bezatten dus?quote:
Ik weet niet wie van ons 2-en gaat rijden... is een aardig ritje, dus ik vrees dat ik de BOB ben..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij gaat je vanavond pas weer bezatten dus?
Waar gaan jullie naar toe?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van ons 2-en gaat rijden... is een aardig ritje, dus ik vrees dat ik de BOB ben..![]()
Ik sta op drankgebied slechter bekend dan jij hoor. Maak je maar niet ongerust.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
En bezatten al helemaal niet....Pff je vertelt hier die ene uitzondering en gelijk voor het leven getekend...![]()
Ah leuk. Luistert mijn Pa vaak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:47 schreef peaceman het volgende:
Bob Dylan, Ahoy...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze is uit zo'n Engelse comedyserie maar ik ken haar naam niet.
Veel plezier het wordt alles of niks maar dat wist je al.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:31 schreef peaceman het volgende:
Diaan zojuist gearriveerd... ff eten en dan naar Ome Bob, laters...
quote:
Ik ken uit Floris alleen de personages Floris en Sindala...quote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:12 schreef pyl het volgende:
Cees Veerman.
Nee. Maar qua nivo zit je wel goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:36 schreef Treinhomo het volgende:
's dat zo'n wrestler ?
Lalalala Ventura oid ?
Bandje wat ik zou kunnen kennen ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:38 schreef Berkery het volgende:
Nee. Maar qua nivo zit je wel goed
Zanger van een bandje.
Hardrock bandje dat aan humor deed. Geen idee of ze nog bestaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bandje wat ik zou kunnen kennen ?
Volgens Google wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:41 schreef Treinhomo het volgende:
Da's toch niet Dee snyder ?
'I wanna rock' werd 'I wanna rollator'?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:45 schreef Treinhomo het volgende:
Ze bestaan nog...tenminste; 'n dik jaar geleden nog wel. Op Waldrock.
Nee hoor; ze waren nog steeds Twisted 'fucking' Sister...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:01 schreef Berkery het volgende:
'I wanna rock' werd 'I wanna rollator'?![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:10 schreef Treinhomo het volgende:
Vanessa Paradis ?
En ik vind jou stoerder...![]()
Andy Cairnsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:06 schreef Treinhomo het volgende:
De zanger van Therapy?
Ze is hier al veel vaker langs geweest. Eén van de bekendste Hollywood-actrices.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:12 schreef Treinhomo het volgende:
Of is dat Christiane F. ?
Kijk omhoog, Sammy...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:14 schreef wyccie het volgende:
Ze is hier al veel vaker langs geweest. Eén van de bekendste Hollywood-actrices.
![]()
Dat is een banjo, volgens mij hoor!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:26 schreef Treinhomo het volgende:
Meneer bespeelt zo te zien de ukelele.
Maakt dat hem een ukelelist ?
Neucken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:19 schreef Tokay het volgende:
Oeh, ik voel weer veel liefde dans cette topique.
[afbeelding]
Da's correct.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's Sufjan Stevens.
quote:
Boeiend -1quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:58 schreef Tokay het volgende:
O ja, Scrut: op z'n Fok!'s is het trouwens 'nuecken'.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Boeiend -1
Eerst deze radenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:23 schreef Tokay het volgende:
Ik wil een smakelijke heer! [afbeelding]
quote:
Nederlanderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:27 schreef Tokay het volgende:
Een Nederlander of een Belg?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Hou je van chocola?
Heeft-ie een artistiek beroep?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Nederlander
Zoiets dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
Maar geen Verkade ofzo, het moet wel écht goede chocolade zijn.![]()
Johnnie zonder vrees.quote:
Ook niet zonder angstquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:34 schreef tong80 het volgende:
Nou ja zeg zonder angst dan vond het al knapo dast ik het wist
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet het![]()
Ik kan er niets aan doen![]()
Ze? Ik ben de enige die zeikt over z'n bijnaam, ja?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:38 schreef tong80 het volgende:
999 mensen kennen hem niet Tong is de duizendste die het wel weet en ze gaan zeiken over z'n bijnaam.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:41 schreef pos het volgende:
Johnny zonder stress toch? die Rotterdammer...
Een tijdje terug nog een documentaire over hem gezienquote:
Ja, hij komt graag op televisiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:43 schreef pos het volgende:
[..]
Een tijdje terug nog een documentaire over hem gezien
Ja wat een typequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij komt graag op televisie![]()
Neuhquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:47 schreef Tokay het volgende:
Is het Troy Douglas?
Yepquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:57 schreef pyl het volgende:
Linford Christie, lijkt mij (aan zijn broek te zien.....).
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:06 schreef pyl het volgende:
Da's nog een lastig plaatje, al met al.
Is-ie zó gemakkelijk?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:08 schreef pos het volgende:
Had niet verwacht dat hij langer dan 2 min open zou staan
Smakelijke meneer?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay wordt wel verwend vandaag. Alweer een smakelijke meneer voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |