Wyccie en wakker overdag?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:23 schreef wyccie het volgende:
Hee Diaan
Je gaat vandaag weer naar Peace hè? Leuk![]()
[afbeelding]
Tokay, ken je Irving's nieuwste boek al?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wyccie en wakker overdag?![]()
Dat is onze Jari![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Allemaal Ajaxfans....... denk dat ik RJP maar voor gezien houdt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:23 schreef wyccie het volgende:
Hee Diaan
Je gaat vandaag weer naar Peace hè? Leuk![]()
Misschien dat de behoeft dan juist weer gaat ontstaan...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
nog 2,5 maand.....en dan hoeven we niet meer te reizen om bij elkaar te zijn...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien dat de behoeft dan juist weer gaat ontstaan...![]()
![]()
Precies... het valt dus nog wel mee met dat geweld hier...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:58 schreef wyccie het volgende:
Op deze pagina wordt er maar 2 keer geslagen, beide keren is Peace het slachtoffer![]()
Er zijn meer,
en
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja het is of van meppenstein hierzo of klef kwartiertje.....![]()
Dat heet passie...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja het is of van meppenstein hierzo of klef kwartiertje.....![]()
Nou ik werd anders gister zonder reden door Tokay meerdere malen gemept.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies... het valt dus nog wel mee met dat geweld hier...![]()
Oh da's niet lief.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou ik werd anders gister zonder reden door Tokay meerdere malen gemept.![]()
Dat vind ik ook niet lief van Tokay, maar ze zal denk ik wel een reden hebben gehad. Tokay slaat toch niet zomaar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou ik werd anders gister zonder reden door Tokay meerdere malen gemept.![]()
Ze wou haar nieuwe smilies uit testen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet lief van Tokay, maar ze zal denk ik wel een reden hebben gehad. Tokay slaat toch niet zomaar?
Ow okay, maar dan was het dus ook niet persoonlijk bedoeld...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze wou haar nieuwe smilies uit testen.![]()
Maybe. Maar lief is anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay, maar dan was het dus ook niet persoonlijk bedoeld...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze wou haar nieuwe smilies uit testen.![]()
Ow deze is ook erg leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:13 schreef wyccie het volgende:
Ja, haar smilies zijn leuk!
[afbeelding]
Hmppfzz word ik weer op een taalfout gepakt.quote:
Ze moeten je ook wel hebben he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hmppfzz word ik weer op een taalfout gepakt.![]()
Gelukkig ben jij nog wel aardig tegen mij.quote:
Niet zo sip.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hmppfzz word ik weer op een taalfout gepakt.![]()
Nee, vervelend telefoontje gekregen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef peaceman het volgende:
Softe fase Mr_A?
Hopelijk niets ernstigs....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, vervelend telefoontje gekregen.
Niet zo heel ernstig maar wel vervelend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hopelijk niets ernstigs....
Speciaal voor jou:
[afbeelding]
You're welcome.... sterkte in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet zo heel ernstig maar wel vervelend.
Muchos Gracias!Alicia
![]()
Komt wel weer goed hoor, alleen is het een uiterst ongelukkig tijdstip.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
You're welcome.... sterkte in ieder geval.
Okay niet dat ik er ook maar iets van begrijpquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Komt wel weer goed hoor, alleen is het een uiterst ongelukkig tijdstip.
ik nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay niet dat ik er ook maar iets van begrijpMaar dat het wel weer goedkomt, is al een goed vooruitzicht. * houdt van positive thinking
daarom zijn we samen ook zo'n leuk setjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik niet, ben zo pessimistisch als de pest.....
![]()
Als je het wil weten dat wil ik het je wel mailen maar ik ga het niet zeggen hier op Fok. Niet heel fok hoeft mijn persoonlijke shit te weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay niet dat ik er ook maar iets van begrijpMaar dat het wel weer goedkomt, is al een goed vooruitzicht. * houdt van positive thinking
Je mag mij wel mailen... misschien lucht het een beetje op voor je. Mn mailadres staat in mn profiel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je het wil weten dat wil ik het je wel mailen maar ik ga het niet zeggen hier op Fok. Niet heel fok hoeft mijn persoonlijke shit te weten.
You got mail.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je mag mij wel mailen... misschien lucht het een beetje op voor je. Mn mailadres staat in mn profiel.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:14 schreef peaceman het volgende:
bonnie raitt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |