Hey dat ben ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen Tong...
mijn (werk) dag zit er weer op en schiet mn auto in op weg naar Peace![]()
Weer te veel gedronken?quote:
Was er al een tijdje uit hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey TongNu weer om de gebruikelijke tijd wakker?
Ah okay. Eerst even spaghetti gegeten zeker?quote:
Hoezo weer? Ben gewoon aan t werkquote:
George Best trok zich daar niks van aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoezo weer? Ben gewoon aan t werk![]()
Ik ben George Best niet....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
George Best trok zich daar niks van aan.![]()
Jij gaat je vanavond pas weer bezatten dus?quote:
Ik weet niet wie van ons 2-en gaat rijden... is een aardig ritje, dus ik vrees dat ik de BOB ben..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij gaat je vanavond pas weer bezatten dus?
Waar gaan jullie naar toe?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van ons 2-en gaat rijden... is een aardig ritje, dus ik vrees dat ik de BOB ben..![]()
Ik sta op drankgebied slechter bekend dan jij hoor. Maak je maar niet ongerust.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
En bezatten al helemaal niet....Pff je vertelt hier die ene uitzondering en gelijk voor het leven getekend...![]()
Ah leuk. Luistert mijn Pa vaak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:47 schreef peaceman het volgende:
Bob Dylan, Ahoy...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze is uit zo'n Engelse comedyserie maar ik ken haar naam niet.
Veel plezier het wordt alles of niks maar dat wist je al.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:31 schreef peaceman het volgende:
Diaan zojuist gearriveerd... ff eten en dan naar Ome Bob, laters...
quote:
Ik ken uit Floris alleen de personages Floris en Sindala...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |