Dat weet ik zo net nog niet. Het feit dat ie niet de populairste is (wat hij wel dacht) zal vast freemde dingen met hem doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat we er spijt van gaan krijgen als ie nu blijft want dan zou die het wel eens tot de finale kunnen redden, want in dat huis vinden de meesten hem helemaal geweldig dus de kans dat ie genomineerd word lijkt me niet groot... hij krijgt alleen een stem van Menno denk ik...
Dat is ook erg ja, maar ze kunnen het naar mijn idee eenvoudig niet maken dat iemand die er in eerste instantie uit was gevlogen, toch laten blijven in het huis. Dan heb je eingelijk een soort van Ed in het huis zitten en dat zou opnieuw het concept naar de kloten helpen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een dieptepunt dat 44% op Nathalie heeft gestemd.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:31 schreef golfer het volgende:
Als Rob blijft ie de doorgestoken kaart helemaal duidelijk.
Kijken is het probleem niet....je moet eens kappen met dat ge smsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:31 schreef Renesite het volgende:
Als rob blijft bedenk ik me wel 12 keer als ik nog ga kijen
Dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:31 schreef cuall het volgende:
Dido denkt ook dat Rob moet gaanen dat er een ander komt
![]()
.........de vrijer van Chantal![]()
En nog een keer, kiele-kielequote:
Zie je wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:17 schreef Arcee het volgende:
Rob blijft.
Eerst een tussenstandje dat-ie er uit moet en dan toch blijven, let maar op.
Toch nog vuurwerkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:34 schreef teamlead het volgende:
DIT KUNNEN ZE TOCH GODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVER NIET MENEN
I DEMAND A RECOUNT!!!!!!!!!!!!
en nee bridget... dit is GEEN goed nieuws
iddquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:33 schreef scanman01 het volgende:
VOOR MIJ IS BB NU VOORBIJ!
*glas bijhoudt*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Gatverdamme
* Fles wijn openplopt.
Ik weet nog dat hij voor het eerst op de bank zatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:35 schreef Rica het volgende:
Rob is nu aangeschoten wild. Prachtig toch!
Ook zonder BB is hier van alles te doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:34 schreef avonne het volgende:
Fokkers, het was mij een genoegen U te leren kennen,
maar hierbij neem ik afscheid
gegroet, avonne
Ik doe mijn boodschappen voortaan ook ergens anders.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:34 schreef ChantalC het volgende:
Ik ga mijn lidmaatschap van Talpa opzeggen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:34 schreef ChantalC het volgende:
Ik ga mijn lidmaatschap van Talpa opzeggen!![]()
![]()
had ik me nou toch maar laten ompratenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Versabommie had nog één keer meer moeten stemmen!
Heb eerder het idee dat hij bij de bewoners nu populairder word. Hij voelt zich weer prima helaas. Ben bang dat hij voorlopig niet meer op de bank zit.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:35 schreef Rica het volgende:
Rob is nu aangeschoten wild. Prachtig toch!
ik verwachtte op zijn minst een zoen voor bridget me zou naaienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:35 schreef Scope het volgende:
Dus zo voelt het om in je reet geneukt te worden...
Voor mij ook..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:34 schreef avonne het volgende:
Fokkers, het was mij een genoegen U te leren kennen,
maar hierbij neem ik afscheid
gegroet, avonne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |