Ik zit mezelf misschien ook wel wat voor de gek te houden.quote:
't is niet te hopenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik begin het angstige voorgevoel te krijgen dat Rob mag blijven
doe eens niet zo engquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
In dat geval weet ie nu in elk geval wel, dat hij de minst populaire van die bank was.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dit voor een gelulquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt, want als Rob eruit is kan ie thuis geld overmaken voor de slachtoffers van de aardbeving.
Mensen die JA stemmen gunnen die slachtoffers dat dus niet
Is toch juist leuk!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt, want als Rob eruit is kan ie thuis geld overmaken voor de slachtoffers van de aardbeving.
Ik heb me daar echt niet aan gestoord. Als een van de weinigen zo te lezenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou... om te beginnen dat niet 1 bewoner alles krijgt wat ze wil hebben en altijd in een uitzonderingspositie zit
Neeeeeee!!! Die trek ik echt nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:26 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hoop dat Chatman weer langskomt. zo'n vertrouwd gevoel.
kep nu alles bij elkaar 25 keer gebelt en een keer of 10 sms gestuurd, ik heb nog nooit ge smsed en gebelt voor bb ....zou kut zijn als die mocht blijvenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
Precies!!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=inetquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:26 schreef Flyduck het volgende:
Wie heeft er voor mij alvast de XS4all link naar de livestream ?
Daar heb je een punt, weet hij dat iig ook weerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
In dat geval weet ie nu in elk geval wel, dat hij de minst populaire van die bank was.
Probeer het ook maar zonnig te zien, mocht ie wel blijven.
Ik heb me er al bij neergelegd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep nu alles bij elkaar 25 keer gebelt en een keer of 10 sms gestuurd, ik heb nog nooit ge smsed en gebelt voor bb ....zou kut zijn als die mocht blijven
laten we maar gaan duimen fluug....
Had je anders gedacht dan...ze hebben al moeite om 1 exit in goede banen te leidenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het eerder een dieptepunt dat 44% op Nathalie heeft gestemd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit mezelf misschien ook wel wat voor de gek te houden.
Maar als Rob mag blijven terwijl hij er dus door de kijkers in eerste instantie uitgestemd is, zou ik dat het absolute dieptepunt vinden van 5 jaar BB.
Ja, verdomd...daar lijkt hij opquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:25 schreef Dr_Greene het volgende:
Rob heeft nu echt zo'n Frank Masmeijer-lachje....
Nee eerst Rob het huis uit!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:28 schreef Dr_Greene het volgende:
Hebben jullie je ANWB lidmaatschap al opgezegd?
Ik heb een bedrijfslidmaatschapquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:28 schreef Dr_Greene het volgende:
Kijk eens hoe vrolijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:28 schreef BBscanner het volgende:
Boer met kiespijn! Ik zeg NEE! ROBT OP![]()
[afbeelding]
thank you verrie mutsj!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:28 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=inet
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:28 schreef BBscanner het volgende:
Boer met kiespijn! Ik zeg NEE! ROBT OP![]()
[afbeelding]
Leuk was die he?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
En waar is Leen van Frisia gebleven?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep nu alles bij elkaar 25 keer gebelt en een keer of 10 sms gestuurd, ik heb nog nooit ge smsed en gebelt voor bb ....zou kut zijn als die mocht blijven
laten we maar gaan duimen fluug....
Daar snap ik ook geen hol van...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een dieptepunt dat 44% op Nathalie heeft gestemd.![]()
uh...neequote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:28 schreef Dr_Greene het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |