En Sanne is eindelijk van de sjaaltjes af! Wat hebben die goed genezend gewerkt zeg...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:40 schreef soapie het volgende:
Sanne heeft Stijn van Rooyen haar als ze het los heeft!!!!! (Ook schapenhaar dus..)
\quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:37 schreef pberends het volgende:
Ze moeten de leader is veranderen, ik ben die "Oh oh huichelaar!" van Kyra meer dan zat.
Dan zie je ook hoe kut de rest van de Nederlandse televisie is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:53 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik zie steeds reacties van ONM weer een kutaflevering, maar ONM is op dit moment naar mijn mening wel de beste soap serie op tv, zelfs zo goed dat ik hem blijf volgen, achteraf zijn de afleveringen niet super spannend geweest ofzo maar nog wel leuk om te zien.
Inhoudelijk is de kwaliteit van Nederlands drama momenteel erg mager.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:01 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dan zie je ook hoe kut de rest van de Nederlandse televisie is.
Het is de enige soap die ik volg, dus of ONM de beste soap is weet ik niet. Maar ik vind het ook nog steeds leuk genoeg om naar te kijken hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:53 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik zie steeds reacties van ONM weer een kutaflevering, maar ONM is op dit moment naar mijn mening wel de beste soap serie op tv, zelfs zo goed dat ik hem blijf volgen, achteraf zijn de afleveringen niet super spannend geweest ofzo maar nog wel leuk om te zien.
Het is een soort verslaving. Ik moet gewoon kijken, ook al was het 3x niks de dag ervoor, ik moet weten hoe het verder gaat!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:22 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het is de enige soap die ik volg, dus of ONM de beste soap is weet ik niet. Maar ik vind het ook nog steeds leuk genoeg om naar te kijken hoor.
Zou kunnen het is "Oh oh huichelaar" of "Oh oh vuile huichelaar", maar ik dacht het eerste.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
\
"Vuile huichelaar" versta ik...
Precies dat heb ik ook, behalve dat ik het 3x nix vond, ik heb bijna nooit dat ik denk wat een kutttt aflevering, als ik meer spanning/aktie wil dan pak ik wel mijn 24season dvd boxquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:29 schreef soapie het volgende:
[..]
Het is een soort verslaving. Ik moet gewoon kijken, ook al was het 3x niks de dag ervoor, ik moet weten hoe het verder gaat!!!!![]()
Juist, dat is de verslaving natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:29 schreef soapie het volgende:
[..]
Het is een soort verslaving. Ik moet gewoon kijken, ook al was het 3x niks de dag ervoor, ik moet weten hoe het verder gaat!!!!![]()
En tegen beter weten in blijven we hopen dat het beter wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:29 schreef soapie het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:11 schreef DeTolk het volgende:
Wordt Smee nu een tienerhoertje van Dave?
Tijdgebrekquote:Op zondag 6 november 2005 17:33 schreef soapie het volgende:
Wat is het hier stil zeg....
quote:Op zondag 6 november 2005 10:33 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM presents: Robert
[afbeelding]
Robert van Laan (ONM: Dave) speelde met Benja Bruijning in de film 'Sophie en Arthur'.
Arthur![]()
Rare naam voor een vriendin zegquote:Bezet: Totally, Robert heeft namelijk een vriendin
Ik moet me wel heel sterk vergissen als deze tekst niet van Iwan afkomstig isquote:Ervaren acteurs als Hidde Maas, Pauline van Rhenen en Dominique van Vliet werden ingewisseld voor onervaren co-assistenten. Seizoen 12 moest het dan ook vooral hebben van onvergetelijke gastrollen van Christiaan Montanus (als Hillard Kroon), Martin Mens (als Fred Spijkerman), Mike Reus (als Stephan Brouwer) en Antonie Kamerling (als Ron Raven).
Bron
Deze alinea is inderdaad door mij geschreven.quote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef babette21 het volgende:
Ik moet me wel heel sterk vergissen als deze tekst niet van Iwan afkomstig is
well donequote:Op maandag 7 november 2005 15:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Deze alinea is inderdaad door mij geschreven.
waarom dat dan?!quote:BTW: Wikipedia associeer ik altijd met meneer Harmsen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |