Heb je al een Gamecube?quote:
Wat is de garantie die je ons kunt bieden dat je een Rev gaat kopenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Neuh.
Ach, probeer het gesprek over technisch geblaat even op een ander spoor te krijgenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Sooooo dan.
Als je denkt dat ik de Revolution niet ga halen @ launch ben je niet goed.
Maar eigelijk heb je wel reden om aan mij te twijfelen aangezien ik geen Gamecube... De micro haal ik anders wel @ launch (vrijdag). Is dat wel goed?
Ik zou als ik jou was ook geen Cube meer kopen ook denk ik... Binnen een jaar is de Revo er (hopelijk) en die is BC met de Cube. De 10 beste Cube games kun je dan wel spelen op zich...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Sooooo dan.
Als je denkt dat ik de Revolution niet ga halen @ launch ben je niet goed.
Maar eigelijk heb je wel reden om aan mij te twijfelen aangezien ik geen Gamecube... De micro haal ik anders wel @ launch (vrijdag). Is dat wel goed?
Resoluties, tja, ik merk wel heel erg vaak dat de gamecube een vrij lage resolutie heeft, waardoor kleine letters snel neit leesbaar zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik haalde de resoluties erbij als een voordeel voor Nintendo enzo hoor.
Je ogen zijn beschadigd door al die Rayman spelletjesquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Resoluties, tja, ik merk wel heel erg vaak dat de gamecube een vrij lage resolutie heeft, waardoor kleine letters snel neit leesbaar zijnmaarjah, echt last heb ik er niet van
![]()
99 euro om een jaar op te gamen is toch wel te doen. Die spellen moet je sowieso nog kopen als je ze op de revo wilt spelenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was ook geen Cube meer kopen ook denk ik... Binnen een jaar is de Revo er (hopelijk) en die is BC met de Cube. De 10 beste Cube games kun je dan wel spelen op zich...
De microis goed genoeg voor de komende tijd
![]()
Das ook weer zo, zeker als je een beetje goed zoekt. Dan kun je voor 75 euro al een Zelda bundel halen geloof ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:43 schreef Tain het volgende:
[..]
99 euro om een jaar op te gamen is toch wel te doen. Die spellen moet je sowieso nog kopen als je ze op de revo wilt spelen
Nou, ik haal de Revolution sowieso omdat ik altijd al die oude Nintendo spellen die ik heb gemist kan spelen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, probeer het gesprek over technisch geblaat even op een ander spoor te krijgen
Gezien niemand weet wat dat ding precies kan is het nog geblaat, eerst harde feiten, pics etc, dan is daar pas iets fatsoenlijks over te zeggen
quote:You'll be able to download retro games from different regions (for instance, an European user could download Super Mario RPG for the SNES from the US server).
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Nieuwe info!
- The USB Wi-fi adapter will available on Nov 25th at 39.95 ¤. This adapter will also be compatible with Revolution.
- Revolution will launch worlwide within 14 weeks maximum, that means on the same quarter in every region.
- Multiplayer mode in Revolution will be similar to the NDS: multiple players with only one copy of the game.
- You'll be able to download retro games from different regions (for instance, an European user could download Super Mario RPG for the SNES from the US server).
- When played on Revolution, N64 games will have better framerate but there won't be significant graphical improvements.
- No Revolution games will be shown in 2005.
- There won't be any significant differences in the graphics of Revolution compared to the other systems
Nutteloos? Dat is juist harstikke handig! Net als bij de DS. Echt waarquote:Klinkt allemaal goed.Alleen die multiplayer met 1 copy van spel is een beetje nutteloos, maar beter dan niks natuurlijk.
tyquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:36 schreef Ruzbeh het volgende:
www.meristation.com
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=69348
Rustig Roy, rustig.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Langzaam maar zeker word ik steeds enthousiaster, en believe me, dat is ENORM enthousiast
NiFi. (nintendo's WiFI protocol) Zelfde als DS.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef peristilius het volgende:
Hoe willen ze dat gaan doen met 1 kopie?
Neem aan dat dat niet over internet kan, dan moet je eerst een uur downloaden.
Hmmm. Nou. Misschien dat je vriend dan het spel hebt en jij niet. Dan is er natuurlijk maar een klein stuk van het spel beschikbaarb zoals bij DS. Misschien dat als je vriend of vriendin het spel heeft, de Revolution van je vriend of vriendin een signaal stuurt naar de server van Nintendo en die stuurt weer een signaal naar jou om te kijken of die vriend of vriendin van jou wel in je buddylist staat, zo ja, dan gaat de Nintendo server er van uit dat jullie bekenden van elkaar zijn, en dan geeft de Nintendo server jou toestemming om een stukje van dat game te downloaden (vanaf de Nintendo server en niet van die vriend/vriendin), zodat je met elkaar kan spelen. Dus je bekende hoeft dan niet zelf het stukje te uploaden ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef peristilius het volgende:
Hoe willen ze dat gaan doen met 1 kopie?
Neem aan dat dat niet over internet kan, dan moet je eerst een uur downloaden.
Alleen die dwaas van Epic, maar ja die heeft een 360 waas voor zijn ogenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:59 schreef YourMaster het volgende:
Voorlopig heb ik nog niks negatiefs over de rev gehoord, alleen nou maar hopen dat we begin 2006 wat spectaculaire games te zien krijgen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alleen die dwaas van Epic, maar ja die heeft een 360 waas voor zijn ogen
Ja maar YourMaster bedoeld nieuws van Nintendo zelf wat niet zo heel relaxed is ofzo (zoals dat Nintendo niet online zou gaan bij Gamecube ofzo).quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alleen die dwaas van Epic, maar ja die heeft een 360 waas voor zijn ogen
Je zal voor singleplayer games waarschijnlijk gewoon gratis demo's kunnen downloaden van een Nintendo server.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:13 schreef 2Dcube het volgende:
Hier ben ik vooral blij mee. Lekker spellen uitproberen zonder ervoor te betalen.
It's all in his headquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:31 schreef Retuobak het volgende:
Bron Ruzbeh?
Goed om te zien dat ook Nintendo wat aan het leren is van MSquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je zal voor singleplayer games waarschijnlijk gewoon gratis demo's kunnen downloaden van een Nintendo server.
Ja, alleen zullen de textures en modellen in een revo game hopelijk van iets hogere kwaliteit zijn, wat betekent dat er veel meer data-overdracht plaats moet vinden. Vraag me af hoe lang dat gaat duren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
NiFi. (nintendo's WiFI protocol) Zelfde als DS.
Maar het gaat er iig wel vanuit dat je flink mag gaan downloaden (en je vriend(in) uploaden ) voordat je kan multiplayeren. Het gaat misschien wel automagisch, maar mits je geen galsvezel hebt gaat het toch even duren. Gezien de max van 1mbit upload van adsl....oh jeequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hmmm. Nou. Misschien dat je vriend dan het spel hebt en jij niet. Dan is er natuurlijk maar een klein stuk van het spel beschikbaarb zoals bij DS. Misschien dat als je vriend of vriendin het spel heeft, de Revolution van je vriend of vriendin een signaal stuurt naar de server van Nintendo en die stuurt weer een signaal naar jou om te kijken of die vriend of vriendin van jou wel in je buddylist staat, zo ja, dan gaat de Nintendo server er van uit dat jullie bekenden van elkaar zijn, en dan geeft de Nintendo server jou toestemming om een stukje van dat game te downloaden (vanaf de Nintendo server en niet van die vriend/vriendin), zodat je met elkaar kan spelen. Dus je bekende hoeft dan niet zelf het stukje te uploaden ofzo.
Zeg ik dat goed?
Zoals iemand al boven me zei, ik heb zoveel mensen negatief over de rev horen spreken (vooral nobodies), maar ik heb nog geen negatieve eigenschappen van de rev gehoord.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alleen die dwaas van Epic, maar ja die heeft een 360 waas voor zijn ogen
Geleerd van MS? Nintendo had anders al maanden geleden DS demo pods waar je demo's kan downloaden op je DS. Dit idee hadden ze al in 2004.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Goed om te zien dat ook Nintendo wat aan het leren is van MS
Je zou bijna zeggen dat het revolutionair isquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Geleerd van MS? Nintendo had anders al maanden geleden DS demo pods waar je demo's kan downloaden op je DS. Dit idee hadden ze al in 2004.
Relatief weinig mogelijkheden voor hitteafvoer, vrij weinig oppervlak om de hitte over af te voeren en nergens koelribbenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:23 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Zoals iemand al boven me zei, ik heb zoveel mensen negatief over de rev horen spreken (vooral nobodies), maar ik heb nog geen negatieve eigenschappen van de rev gehoord.
Nee hoor, ik bedoel alleen dat je niet hoeft af te kijken bij de concurrent om bij zo'n idee te komen. Sony, Microsoft en Nintendo weten gewoon dat je met die demo's voordelen hebt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat het revolutionair is
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:22 schreef Ruzbeh het volgende:
- No Revolution games will be shown in 2005.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit grafiek heb ik trouwens gedit met mijn voorspelling erbij.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit grafiek heb ik trouwens gedit met mijn voorspelling erbij.
Ga je er zoveel kopenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit grafiek heb ik trouwens gedit met mijn voorspelling erbij.
Deze grafiek...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit grafiek heb ik trouwens gedit met mijn voorspelling erbij.
Kun je er wel een ei op bakkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Relatief weinig mogelijkheden voor hitteafvoer, vrij weinig oppervlak om de hitte over af te voeren en nergens koelribben.
Het is toch 'dit'? Goddamn. Ik doe m'n best hoor.quote:
Laten we er een grote lelijke, afgrijslijke big ass pc tower van maken die je nergens kwijt kan, dan kan je hem tenminste wel goed koelen 14.gifquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Relatief weinig mogelijkheden voor hitteafvoer, vrij weinig oppervlak om de hitte over af te voeren en nergens koelribben.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is toch 'dit'? Goddamn. Ik doe m'n best hoor.
Whahahaaquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit grafiek heb ik trouwens gedit met mijn voorspelling erbij.
Ah joh, dat zijn toch maar kutgames, want ze hebben slechte graphics...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:47 schreef Xrenity het volgende:
Trouwens.
Zelda OoT en Majora's Mask op 60 fps \o/
quote:
Kunnen we hem even vergeten?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:49 schreef Tomasso het volgende:
[sub]© Mark Rein
quote:"We want to wait until everything is ready, and when we show the Revolution's titles for the first time, they will be playable with the final system."
Could it be that you don't want the games shown because of the graphical difference, to not result in being viewed as inferior to those of the Xbox 360 or the PS3?
Merrick: It's more than that. Miyamoto, for example, doesn't like to show incomplete games. We know that it's necessary to create attention with new titles, but many are still "adapting" to the controller. It's more than the graphical part, in which there will not exist a difference like many believe between the Revolution and the competition, it's simply that the idea of Nintendo is play, feel, act. Because of that, when we show the games it will be when they are playable, not only images.
Nog niet zeker en wat boeit het verder?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:03 schreef Retuobak het volgende:
Nou, verwachtingen genoeg geschapen, afwachten of ze ze ook waar kunnen maken.
Ondersteunt de revolution trouwens nou definitief geen HDTV of is dat nog niet zeker?
Het was gewoon een vraag?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nog niet zeker en wat boeit het verder?
Die discussie is allang geweest en was uiterst vervelend...
Het was geoon een antwoord...quote:
Wel een uitermate vriendelijk antwoordquote:
uh-huquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:13 schreef 2Dcube het volgende:
Het succes van Epic hangt af van het succes van de x360.
quote:The key is that on a standard TV output, the difference between Revolution and 360 and PS3 will be inconsequential. Perhaps on an HD output, the difference will be more tangible.........
quote:Meet Mario's Papa
Legendary designer Shigeru Miyamoto talks how he aims to bring the family together around Nintendo's new console
As the brains behind the video games at Nintendo, Shigeru Miyamoto has shown a knack for inventing games that kids would get hooked on. In 1985, his Super Mario Bros. -- the world's hottest-selling game ever -- was the first with a scrolling screen, which expanded the playing space vertically, not just horizontally. The next year, he came up with the labyrinthine fantasy world called The Legend of Zelda, which could take skilled gamers hours, and sometimes weeks, to complete. And in the 1990s, his Super Mario 64 was the first console title with 3D graphics. It even forced him to tweak the standard joystick to handle more complex commands.
Miyamoto, 52, recently spoke with BusinessWeek Tokyo Correspondent Kenji Hall about video games, how they have changed, and what to expect in the future. Edited excerpts of their conversation follow:
What do you think was the biggest innovation in video games since the 1980s?
The biggest change was when 3D graphics came to Nintendo 64 and PlayStation. Before that, arcades had the edge in game technology. In the pecking order, game consoles for homes came last. 3D changed that and made home consoles the front-runner.
But I had no idea how quickly technology would change everything. Economies of scale were allowing game hardware makers to spend lots of money to develop new consoles. Suddenly, we were working with consoles that were 10 times faster than anything I had ever imagined, and the disk-storage space was vast.
What's the secret to creating a hit game?
Whether it's a new game or a sequel, we want anyone to be able to play right away. That's why I think Rubik's Cube was so brilliant. I saw it for the first time at a toy convention in Japan in the early 1980s. The moment you see a Rubik's Cube, you know you're supposed to twist the pieces. And it's beautifully designed. Even if you've never handled one, you want to pick it up and try it. And once you do that, it's hard to walk away until you've solved it.
Supercomputing power has improved game graphics to the point where characters can be made to appear almost lifelike. But the characters in your games are mostly cartoons. Why?
Nowadays, software makers want games to be so realistic, but first and foremost games should evoke emotions. When I made Pikmin, I wanted people to feel a mix of sadness and happiness. The Japanese word itoshii is used when you think fondly of someone. You wouldn't normally feel that when playing games, but that's what I was striving for.
Games aren't just about recreation and getting to the next stage. People often tell me nobody would play a game that isn't that way -- it would be too boring. But I don't agree with them (see BW Online, 10/13/05, "Indie Gamers Hit the Right Buttons").
Does Nintendo target a certain age group with its games?
We want our games to be for anyone from 5 to 95 years old (see BW Online, 10/19/05, "Attack of the Gaming Grannies").
We disagree with people who say, "Nintendo is for kids, and Sony (SNE ) is for adults." There are plenty of 60-year-olds who will play the games we make. Women in their 20s haven't been a major target for game makers. But many young women have found our games fun, especially Nintendogs.
What's the most important ingredient in your games?
The most basic element is fun. Games are interactive. They must challenge you, and reward you when you rise to the challenge. In my view, the game begins the moment a person touches a console -- everything builds from that.
When I first started creating games, I mainly wanted to make something that would surprise people. Actually, I never imagined I would be making video games. I thought I would be designing toys, like Dr. Rubik of Rubik's Cube.
Where do you get ideas for your games?
It's hard to remember. Sometimes I rely on childhood experiences. For instance, what did I find scary? Some ideas are spontaneous, some come from notes I've kept. I used write down things I saw or heard on a Post-it, which I would stick in my scheduling book. It could be a game or something funny on TV I saw, or a story I heard someone tell.
Do you remember how you came up with Super Mario Bros.?
It started with a simple idea. I thought: "I wonder what it would be like to have a character that bounces around. And the background should be a clear, blue sky." I took that idea to a programmer, and we started working on it.
Mario ended up being too big, so we shrank him. Then we thought, "What if he can grow and shrink? How would he do that? It would have to be a magic mushroom! Where would a mushroom grow? In a forest." We thought of giving Mario a girlfriend, and then we started talking about Alice in Wonderland.
How will Nintendo's next-generation platform, Revolution, differ from others?
Most people think video games are all about a child staring at a TV with a joystick in his hands. I don't. They should belong to the entire family. I want families to play video games together. That was the concept behind the Revolution (see BW Online, 10/4/05, "Nintendo's Revolutionary Man").
I also redesigned the Revolution's controller to look more like a regular TV remote, so anyone who saw it would know instantly how to use it, and so they wouldn't think they had to always stash it away.
Do you have a favorite video game?
The only time I play is maybe the 20 minutes I spend testing rivals' new machines. I don't play video games in my free time. On the weekends, I fix things around the house, garden, or play the guitar. Or I'll exercise, go swimming, take the dog for a walk, or go for a hike.
In the future, what do you think video games will be like?
It's convenient to make games that are played on TVs. But I always wanted to have a custom-sized screen that wasn't the typical four-cornered cathode-ray-tube TV. I've always thought that games would eventually break free of the confines of a TV screen to fill an entire room. But I would rather not say anything more about that.
You've been called the Steven Spielberg of video games. Recently, some gamers have been making movies using game software. Are games and movies converging?
It's a common comparison, but I don't think it's an appropriate one because movies aren't interactive the way games are. Even so, I've learned a lot from movies. For instance, I pay attention to how movies use music to create a mood, how many camera angles there are, or how the director sets up a scary scene.
Zit niks nieuws in, misschien leuker als je het in de Nintendo Slowchat post?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef Xrenity het volgende:
Interview Miyamoto, dunno of het al gepost is
[..]
Dat verklaart veelquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Weer een post van Gaybrush (Nintendo gerelateerde insider):
[..]
vond hem hier wel ok staan tbhquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zit niks nieuws in, misschien leuker als je het in de Nintendo Slowchat post?
Och wat jammer nou ik wilde speciaal een HDTV kopen voor een spelcomputer....quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Weer een post van Gaybrush (Nintendo gerelateerde insider):
[..]
Geloof er nog steeds geen zak van.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Weer een post van Gaybrush (Nintendo gerelateerde insider):
[..]
X360 schijnt ook maar zo-zo te zijn op een normale TVquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Geloof er nog steeds geen zak van.
wat heeft resolutie met polygonen te maken?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
X360 schijnt ook maar zo-zo te zijn op een normale TV
Probleem is dat je voor een normale TV zo'n beetje op het max aantal polygonen zit. SSBM bijv. kent al echt 'ronde' karakters.
Resolutie?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:41 schreef Tain het volgende:
wat heeft resolutie met polygonen te maken?
quote:I've always thought that games would eventually break free of the confines of a TV screen to fill an entire room. But I would rather not say anything more about that.
quote:I've always thought that games would eventually break free of the confines of a TV screen to fill an entire room. But I would rather not say anything more about that before stupid fucking batshit insane fanboys across the internet start getting crazy ideas over 3D stereoscopic super holographic shitgoggles.
Maar dat heet niet max polygonen van een tv, in een poppetje van 80.000 polygonen op een lcdtv zit niet opeens maar 30.000 polygonen op een normale tv. Overigens als je een goede normale tv hebt zie je toch nog steeds duidelijk karteltjes zitten bij SSBMquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Resolutie?
Normale TV is niet zo scherp dat je makkelijk polygonen uit elkaar kunt opmaken.
Nee, dat snap ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:52 schreef Tain het volgende:
Maar dat heet niet max polygonen van een tv, in een poppetje van 80.000 polygonen op een lcdtv zit niet opeens maar 30.000 polygonen op een normale tv. Overigens als je een goede normale tv hebt zie je toch nog steeds duidelijk karteltjes zitten bij SSBM
Normale TV is heel scherp als ze ophouden met blur over alle games te gooien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Resolutie?
Normale TV is niet zo scherp dat je makkelijk polygonen uit elkaar kunt opmaken.
Verschil zie je altijd, je zit alleen meestal op zo'n afstand van je tv dat het minder opvaltquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.
Maar het verschil 30.000 > 80.000 zie je dan toch niet meer.
http://www.philips.nl/about/article-15314.htmlquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nog niet zeker en wat boeit het verder?
Die discussie is allang geweest en was uiterst vervelend... Feit is dit HDTV in Nederland nog niet aanslaat, en dat het de komende jaren nog maar afwachten is of het wel gebeurt...
Nou en, het zal alsnog jaren lang duren voordat HDTV een beetje mainstream wordt in Europa.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.philips.nl/about/article-15314.html
Nou inderdaad
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:31 schreef mordradead het volgende:
laat ze eerst maar eens een 5.1 signaal en breedbeeld "gewoon" uitzenden
hadden we dat dan niet ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is niet waar.
a.u.b. niet meer negatieve nieuws van de concurrentie hier posten, anders krijgen we straks weer een lekkere oorlogje.
quote:Nintendo heeft aangegeven binnenkort een conferentie voor Japanse winkeliers te geven waar de verkopers details krijgen over Nintendo's nieuwe games.
De meetings, die plaatsvinden op 9 en 11 november in Japan, stellen de verkopers en winkeliers in staat om uitgebreid de nieuwste spellen van Nintendo te spelen. Het gaat dan om de spellen die in december dit jaar, of januari en februari volgend jaar, gaan verschijnen op de Japanse markt.
Hetgene wat dit alles ook nog eens interessant maakt voor de doorsnee gamer is het feit dat het niet per direct betekent dat er alleen al aangekondigde spellen speelbaar zijn. Het is goed mogelijk dat op één van de twee dagen nieuwe spelconcepten worden onthuld en gepresenteerd waarvan het bestaan tot dusver nog niet bekend was.
Mits er op 9 of 11 november spectaculaire onthullingen zullen plaatsvinden rondom Nintendo en hun nieuwe line-up, lees je het uiteraard op GameQube.
idd, daarom poste ik dat nieuws nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat dat heeft met Revolution te maken?
Misschien een naam ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat dat heeft met Revolution te maken?
quote:on revolution wifi:
- there is alot of features on the board that still being discussed, some of them are: temprary game rentals before purchase, demo downloads, trailers
on revolution games:
- third partys already have fully funtional devkits very oriented to the final product and TGS-alike controllers
- let's say a football game like FIFA who is on PS3 and Xbox360 aswell, when ported to revolution they want to include newoptions like calculate the angle on free kicks tilting the controller, make driftings with quick controller movements, pointing to the screen when shooting penalty kicks, etc..
Had het rechtstreeks van GAF ^^quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Waar haal je dat vandaan.
Edit: Van de http://meristation.com/ interview, dat kan je er toch even bij zeggen.
I sure fucking hope so.quote:EA went out of its way for awhile - and still sometimes does - to add connectivity (GC to GBA) special features to their GC ports. Nintendo offered incentives, like lower kick-back fees, for publishers to do that. Also, look at EA adding in Mario All Stars to GC games - extra development time, resrouces, and money.
If Nintendo also has a similiar deal for Rev controller functions, you can rest assured EA will add these functions to their games to get the deals. It's not unprecendented at all, and may in fact save them money.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |