abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:39:11 #101
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_31759727
Hier mijn gok.

PS3: 45%
XBox 360: 35%
Revolution: 20%
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:41:00 #102
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_31759762
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:36 schreef 2Dcube het volgende:
Hallo iedereen. Ik ben nieuw hier, maar ik post al geruime tijd op het N-Sider forum.

Ik vind dat jullie de Revolution erg laag inschatten. Ik denk simpelweg omdat hij revolutionair is, hij het erg goed zal doen. Toen de analoge stick werd geintroduceerd snapte niemand het echt, maar nu kunnen we niet meer zonder. Het nadeel was, toendertijd, dat Sony hem makkelijk kon kopieren. Deze keer kunnen ze de Rev controller niet goed kopieren. Althans, als hij niet standaard bij de console (PS3) zit zullen weinig spellen ervoor gemaakt worden. Als je er dan namelijk een spel voor zou maken zouden een hoop mensen het niet kunnen spelen.

De Revolution controller is echt de volgende stap. Een vierpuntsdruktoets laat je in 4 richtingen bewegen op een 2-dimensionaal vlak. Een analoge stick is niet veel anders: Je kunt nu wel alle kanten (360 graden; hoewel eigenlijk minder) op bewegen, maar het is nog steeds op een 2-dimensionaal vlak. De Revolution controller werkt in alle richtingen op een 3-DIMENSIONAAL vlak.

Ik denk dat mensen zullen merken hoe goed de Revolution controller werkt, en dat ze dan niet graag meer terug willen naar de gewone controller. Het zal een tijdje duren, maar ik verwacht dat de ontwikkelaars binnen niet al te lange tijd na de launch naar de Revolution toe zullen stromen. De Revolution wordt dan onder andere de FPS console-of-choice. Als je dat filmpje van Half-Life 2 met nagemaakte Rev controller hebt gezien weet je hoe goed het werkt.

Mijn verwachtingen zijn dat de Revolution de Xbox360 en PS3 inhaalt qua verkopen, en ik ben niet iemand die zomaar wilde voorspellingen doet.

Ik ben een "Nintendo fan", maar ik speel geregeld op Xbox of PlayStation2, het is alleen dat Nintendo's games mij erg aanspreken. En ja, ik hou van lange posts.
Nintendo gaat het zeker niet inhalen, daarnaast zijn de hardware specificaties enorm belangrijk voor FPS-games. Graphics zijn enorm belangrijk voor die games en ik heb zo'n vermoeden dat de revolution het daar niet van moet hebben.
pi_31759794
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:36 schreef 2Dcube het volgende:
Hallo iedereen. Ik ben nieuw hier, maar ik post al geruime tijd op het N-Sider forum.

Ik vind dat jullie de Revolution erg laag inschatten. Ik denk simpelweg omdat hij revolutionair is, hij het erg goed zal doen. Toen de analoge stick werd geintroduceerd snapte niemand het echt, maar nu kunnen we niet meer zonder. Het nadeel was, toendertijd, dat Sony hem makkelijk kon kopieren. Deze keer kunnen ze de Rev controller niet goed kopieren. Althans, als hij niet standaard bij de console (PS3) zit zullen weinig spellen ervoor gemaakt worden. Als je er dan namelijk een spel voor zou maken zouden een hoop mensen het niet kunnen spelen.

De Revolution controller is echt de volgende stap. Een vierpuntsdruktoets laat je in 4 richtingen bewegen op een 2-dimensionaal vlak. Een analoge stick is niet veel anders: Je kunt nu wel alle kanten (360 graden; hoewel eigenlijk minder) op bewegen, maar het is nog steeds op een 2-dimensionaal vlak. De Revolution controller werkt in alle richtingen op een 3-DIMENSIONAAL vlak.

Ik denk dat mensen zullen merken hoe goed de Revolution controller werkt, en dat ze dan niet graag meer terug willen naar de gewone controller. Het zal een tijdje duren, maar ik verwacht dat de ontwikkelaars binnen niet al te lange tijd na de launch naar de Revolution toe zullen stromen. De Revolution wordt dan onder andere de FPS console-of-choice. Als je dat filmpje van Half-Life 2 met nagemaakte Rev controller hebt gezien weet je hoe goed het werkt.

Mijn verwachtingen zijn dat de Revolution de Xbox360 en PS3 inhaalt qua verkopen, en ik ben niet iemand die zomaar wilde voorspellingen doet.

Ik ben een "Nintendo fan", maar ik speel geregeld op Xbox of PlayStation2, het is alleen dat Nintendo's games mij erg aanspreken. En ja, ik hou van lange posts.
Ten eerste, welkom.

Ten tweede is de Revolution controller natuurlijk een erg leuk ding, maar veel mensen zien het nog steeds niet als meer dan dat. Het biedt natuurlijk extra mogelijkheden, maar het is nog niet bekend hoe het allemaal precies werkt.

Ten derde draait het natuurlijk gewoon voornamelijk om de games.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_31760327
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:41 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Nintendo gaat het zeker niet inhalen, daarnaast zijn de hardware specificaties enorm belangrijk voor FPS-games. Graphics zijn enorm belangrijk voor die games en ik heb zo'n vermoeden dat de revolution het daar niet van moet hebben.
Je zegt nu dus dat alle FPS'en die nu uit zijn kut zijn?

Het grafische verschil merk je niet op een normale TV, als we Iwata mogen geloven.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:12:38 #105
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31760423
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:08 schreef Xrenity het volgende:
Het grafische verschil merk je niet op een normale TV, als we Iwata mogen geloven.
Wat is dat nou voor een argument als je het tegen Fliepke hebt?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_31760436
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:08 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Je zegt nu dus dat alle FPS'en die nu uit zijn kut zijn?

Misschien dat het in het begin wel meevalt, maar ik denk toch dat de 360 en PS3 games zeker wel een stuk mooier gaan worden.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_31760456
Welk grafisch verschil? Het verschil tussen Xbox360/PS3 en Revo op een non-HDTV of het verschil tussen de huidige generatie en de nieuwe generatie op een non-HDTV? Want het laatste zou natuurlijk een belachelijke uitspraak zijn.
pi_31760490
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:13 schreef H.Flick het volgende:
Welk grafisch verschil? Het verschil tussen Xbox360/PS3 en Revo op een non-HDTV of het verschil tussen de huidige generatie en de nieuwe generatie op een non-HDTV? Want het laatste zou natuurlijk een belachelijke uitspraak zijn.
Revo en PS3/360 op non HD.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:17:49 #109
65330 Ruzbeh
pi_31760546
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:13 schreef H.Flick het volgende:
Wat denk je zelf?
pi_31760584
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:17 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Geen idee, ik heb nooti begrijpend lezen gehad op school.

Het eerste lijkt me trouwens ook sterk, maar goed omdat de Nintendo bigshot het zegt zal het wel waar zijn. Want Nintendo liegt natuurlijk nooooit .
pi_31760698
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef H.Flick het volgende:
Het eerste lijkt me trouwens ook sterk, maar goed omdat de Nintendo bigshot het zegt zal het wel waar zijn. Want Nintendo liegt natuurlijk nooooit .
Ach jee.

Wanneer de Rev een gedowntunede X360 GPU krijgt en een 2.0 ghz processor is het perfect mogelijk.
pi_31760784
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:24 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ach jee.

Wanneer de Rev een gedowntunede X360 GPU krijgt en een 2.0 ghz processor is het perfect mogelijk.
Ja tuurlijk, met minder specs haal je natuurlijk dezelfde resultaten.
HD is alleen hogere resolutie, dat is niet het enige wat graphics beter maakt.
pi_31760866
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:27 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, met minder specs haal je natuurlijk dezelfde resultaten.
HD is alleen hogere resolutie, dat is niet het enige wat graphics beter maakt.
'alleen hogere resolutie'?
Dat kost ook niet zo veel kracht ofzo
Waarom denk je dat je games op de PC niet altijd op 1600x1200 kunt draaien en maar terug gaat naar 1024x768?

Wanneer het makkelijk devven is voor Rev zie ik ze wel de 360 kwaliteit halen. (als de specs redelijk zijn)
pi_31760912
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:30 schreef Xrenity het volgende:

[..]

'alleen hogere resolutie'?
Dat kost ook niet zo veel kracht ofzo
Waarom denk je dat je games op de PC niet altijd op 1600x1200 kunt draaien en maar terug gaat naar 1024x768?

Wanneer het makkelijk devven is voor Rev zie ik ze wel de 360 kwaliteit halen. (als de specs redelijk zijn)
Ja het kost wel kracht, maar goede AA ook en daarmee bereik je een stuk meer! Vooral voor gewone tv's met lage resolutie is dit belangrijk.
pi_31760959
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:32 schreef peristilius het volgende:
Ja het kost wel kracht, maar goede AA ook en daarmee bereik je een stuk meer! Vooral voor gewone tv's met lage resolutie is dit belangrijk.
TV's met een lage resolutie hebben al een soort wazigheid over zich heen

AA is vooral belangrijk op HDtv's, afaik
pi_31761065
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:37 schreef Retuobak het volgende:
Mijn voorspelling:
PS3 65%
Xbox 360 25%
Revolution 10%
Dit topic wordt steeds grappiger

Jullie hebben het echt nog niet door he ?
pi_31761085
quote:
[quote]xx: erwin was dus gister naar frankrijk, atari om wat games te checken
xx: kwam ie daar in gesprek met een dude van Xbox Magazine
die hebben al Xbox 360 consoles binnen
anyway, die dude van dat magazine zei dus dat je op een normale tv bijna geen verschil ziet tussen PGR2 en PGR3 de resolutie is blijkbaar te laag om alle grafische details en effecten goed te laten zien
omg
Als dit echt waar is kan Revolution prima mee met de 360
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:46:24 #118
65330 Ruzbeh
pi_31761284
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:38 schreef Xrenity het volgende:

[..]

omg
Als dit echt waar is kan Revolution prima mee met de 360
Dat lijkt me wel heel sterk, maar als dat zo is, is het een pluspuntje voor Nintendo aangezien ze niet doen aan Hi-def.
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef H.Flick het volgende:

Nou, ook al vertrouw ik Iwata enorm, ik wil het natuurlijk met m'n eigen ogen zien en kijken of het verschil nou groot is of niet. Maar Iwata is zeker wel de meest oprechte mensch als je hem vergelijkt met Bill Gates, R. Bach, Allard of Ken Kutaragi.
pi_31761337
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:34 schreef Xrenity het volgende:

[..]

TV's met een lage resolutie hebben al een soort wazigheid over zich heen

AA is vooral belangrijk op HDtv's, afaik
AA is niet hetzelfde als wazigheid.
Het wordt nu juist eens tijd voor scherp beeld op een normale tv's.

Op HDtv is AA natuurlijk belangrijk, maar zij hebben al een hoge resolutie, ik wil ook mooi beeld op mijn tvtje.

AA is natuurlijk niet het enige, effecten als soft shadows vragen ook veel van je machine en zijn echt .
pi_31761394
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:48 schreef peristilius het volgende:

[..]

AA is niet hetzelfde als wazigheid.
Het wordt nu juist eens tijd voor scherp beeld op een normale tv's.

Op HDtv is AA natuurlijk belangrijk, maar zij hebben al een hoge resolutie, ik wil ook mooi beeld op mijn tvtje.

AA is natuurlijk niet het enige, effecten als soft shadows vragen ook veel van je machine en zijn echt .
Wazigheid maakt AA overbodig

Geen kracht in hoge reso + AA = meer kracht voor soft shadows ed \o/
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:51:27 #121
65330 Ruzbeh
pi_31761415
AA is compleet nutteloos op een non-HDTV.
pi_31761417

Hoppelijk scant iemand die foto (Ook al is hij waarschijnlijk nep)
Check ook die vloer en de weerspiegeling
pi_31761432
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:50 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Wazigheid maakt AA overbodig

Geen kracht in hoge reso + AA = meer kracht voor soft shadows ed \o/
Als je kijkt naar een DVD dan is dat helemaal niet wazig, FMV is ook altijd scherp. Het kan dus wel.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:52:22 #124
65330 Ruzbeh
pi_31761444
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Waarschijnlijk gewoon een render van iemand. Of misschien een concept render van Nintendo zelf. Ziet er mooi uit.
pi_31761513
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]

wth, waar komt dat vandaan?
pi_31761570
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:54 schreef Xrenity het volgende:

[..]

wth, waar komt dat vandaan?
Uit een soort blad. Komt van het Gamespot forum (Moet je vaker bezoeken )

http://www.gamespot.com/forums/show_msgs.php?topic_id=23887056&page=1
pi_31761667
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uit een soort blad. Komt van het Gamespot forum (Moet je vaker bezoeken )

http://www.gamespot.com/forums/show_msgs.php?topic_id=23887056&page=1
quote:
Mario 64 promotion render.
pi_31761729
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:51 schreef Ruzbeh het volgende:
AA is compleet nutteloos op een non-HDTV.
Van mij hadden ze het anders flink toe mogen passen op een hele hoop games deze generatie.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:04:28 #129
65330 Ruzbeh
pi_31761762
Hoe kan je dan AA zien op een normale TV? Toen ik bijv. Vice City ging spelen op een normale TV zag ik niks van de aliasing.
pi_31761821
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe kan je dan AA zien op een normale TV? Toen ik bijv. Vice City ging spelen op een normale TV zag ik niks van de aliasing.
Welke versie?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:08:44 #131
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_31761870
nou ik wil niet lullig doen maar kon de gamecube niet AA ?
ik zie bij mijn gamecubegames gemiddeld toch verrekte weinig kartel lijntjes ?
en wij hebben "maar" een finlux breedbeeld ?
Giggity giggity giggity!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:11:55 #132
65330 Ruzbeh
pi_31761963
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:06 schreef peristilius het volgende:

[..]

Welke versie?
PS2. Maakt dat dan uit? Als ik de PC versie zou spelen op de TV dan zou ik ook geen aliasing zien. Ik heb trouwens ook Max Payne op de PC op de TV gespeeld met 640x480 zonder AA en dat was echt prachtig. Alleen je PC verbinden met je TV is een pain in the ass.
pi_31762077
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dit topic wordt steeds grappiger

Jullie hebben het echt nog niet door he ?
Volgens mij heb jij het eerder niet door en heb je last van nintenderitis .

Playstation is gewoon een ijzersterk merk met ijzersterke franchises en gigantische third-party support en dat verandert echt niet zomaar binnen 1 generatie. De Xbox zal wel iets winnen omdat ze een first mover advantage hebben en vooral in Amerika denk ik dat ze aardig wat marktaandeel zullen krijgen.

Wat blijft er over? Nintendo met een grappige nieuwe controller. Mijns inziens niet genoeg om opeens sterk te gaan winnen. Zeker niet omdat de revo waarschijnlijk als laatste uit gaat komen van de next-gen consoles.
pi_31762113
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:11 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

PS2. Maakt dat dan uit? Als ik de PC versie zou spelen op de TV dan zou ik ook geen aliasing zien. Ik heb trouwens ook Max Payne op de PC op de TV gespeeld met 640x480 zonder AA en dat was echt prachtig. Alleen je PC verbinden met je TV is een pain in the ass.
Ondersteunt een PS2 AA dan?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:19:09 #135
65330 Ruzbeh
pi_31762199
Weet ik niet. Ik zie niet waarom het geen AA kan, maar het lijkt me nutteloos als je toch geen jaggies ziet.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:35:53 #136
107557 PeeJay
En god zag dat het lauw was
pi_31762650
quote:
Als je dat filmpje van Half-Life 2 met nagemaakte Rev controller hebt gezien weet je hoe goed het werkt.
link?
All I Need, is the air I breathe...
pi_31764082
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet ik niet. Ik zie niet waarom het geen AA kan, maar het lijkt me nutteloos als je toch geen jaggies ziet.
Helaas zie ik die nog wel regelmatig.
pi_31764177
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]

Dude Metal Mario was het promotiemateriaal beeld voor Mario 64

[ Bericht 2% gewijzigd door Roi op 28-10-2005 20:46:08 ( Xrenity zei het al :() ]
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:32:23 #139
58560 Oksel
Gezellig.
pi_31807207
Hehe, lekker oud dus.
  zondag 30 oktober 2005 @ 14:44:40 #140
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31809301
Hebben we het hier nou weer over graphics .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_31810557
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 14:44 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben we het hier nou weer over graphics .
Ja, graphics heerschen.
  zondag 30 oktober 2005 @ 15:39:18 #142
65330 Ruzbeh
pi_31810863
Weet iemand wanneer de nieuwe EGM uitkomt? Daar staat weer wat developer quotes over Nintendo Reborution.
pi_31811195

Hier al iets over bekend??
Boeiuuh
pi_31811231
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:49 schreef Soolman het volgende:
[afbeelding]
Hier al iets over bekend??
ja.
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:29:36 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31812380

Ik hoop dat Nintendo woensdag wat meer bekend gaat maken Gaan er trouwens nog meer mensen naar die persconferentie in Parijs?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:30:56 #146
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_31812407
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ik hoop dat Nintendo woensdag wat meer bekend gaat maken Gaan er trouwens nog meer mensen naar die persconferentie in Parijs?
Hell no. Kep straks toetsereren
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_31812414
quote:

Pers confo in Parijs?
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:31:52 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31812433
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:31 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Pers confo in Parijs?
Op uitnodiging
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:33:01 #149
100496 H.Flick
Turn-based
pi_31812474
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Op uitnodiging
Logisch, want anders komt de hele Europese afdeling van de sekte massaal naar Parijs .
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:36:36 #150
65330 Ruzbeh
pi_31812567
quote:

Woendag = persconferentie in Parijs?
pi_31812939
Ze gaan dan zeker bekend maken wat voor deals ze gesloten hebben mbt WiFI?
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:08:50 #152
65330 Ruzbeh
pi_31813561
Kan wel ja.
pi_31814973
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:15 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij het eerder niet door en heb je last van nintenderitis .

Playstation is gewoon een ijzersterk merk met ijzersterke franchises en gigantische third-party support en dat verandert echt niet zomaar binnen 1 generatie. De Xbox zal wel iets winnen omdat ze een first mover advantage hebben en vooral in Amerika denk ik dat ze aardig wat marktaandeel zullen krijgen.

Wat blijft er over? Nintendo met een grappige nieuwe controller. Mijns inziens niet genoeg om opeens sterk te gaan winnen. Zeker niet omdat de revo waarschijnlijk als laatste uit gaat komen van de next-gen consoles.
Ja zo sterkt dat devvers nu al klagen dat de ps3 te duur/moeilijk is om voor te devven. Uiteraard vind ook niemand het erg om 500+ dollar voor een console te betalen.

Nintendo gaat de paystation3 en xbucks360 gewoon 0wnen

Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_31815137
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:58 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Ja zo sterkt dat devvers nu al klagen dat de ps3 te duur/moeilijk is om voor te devven. Uiteraard vind ook niemand het erg om 500+ dollar voor een console te betalen.

Tegen de tijd dat de Revolution uit is is de Xbox 360 alweer toe aan een price-drop.
De Playstation 3 wordt gewoon duur.
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:07:26 #155
65330 Ruzbeh
pi_31815199
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:05 schreef peristilius het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat de Revolution uit is is de Xbox 360 alweer toe aan een price-drop.
Dat is goed mogelijk. Het gaat erom dat de Revolution $100 wordt net als de Gamecube, wat niet gaat gebeuren bij de X360.
pi_31815262
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:07 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat is goed mogelijk. Het gaat erom dat de Revolution $100 wordt net als de Gamecube, wat niet gaat gebeuren bij de X360.
Wordt de Revolution $100,-?
Waar kan ik pre-orderen!

Oh wacht, dat is nog helemaal niet bekend
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:11:53 #157
65330 Ruzbeh
pi_31815345
Ik bedoel dus dat hij na een tijdje $100 wordt.
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:12:31 #158
100496 H.Flick
Turn-based
pi_31815368
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:58 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Bij de launch van de PS2 had ook niemand er moeite mee om 1200 gulden te betalen... en bovendien zijn de prijzen nog helemaal niet bekend, dus waar heb je het over?!
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:13:03 #159
100496 H.Flick
Turn-based
pi_31815380
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:07 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Xbox en PS2 zijn nu ook 150 dacht ik. Zoveel maakt dat nou ook weer niet uit.

[ Bericht 1% gewijzigd door H.Flick op 30-10-2005 18:30:02 ]
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:15:02 #160
65330 Ruzbeh
pi_31815430
Nu is de prijsverschil tussen Gamecube en de rest niet zo groot, aan het einde van current-gen, dus ik vraag me af of Nintendo nog lager zal gaan aan het einde van next-gen. Lijkt me wel mogelijk aangezien ze nog steeds winst maken op $99 per Gamecube.
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:19:47 #161
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31815572
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Nu is de het prijsverschil tussen Gamecube en de rest niet zo groot, aan het einde van current-gen, dus ik vraag me af of Nintendo nog lager zal gaan aan het einde van next-gen. Lijkt me wel mogelijk aangezien ze nog steeds winst maken op $99 per Gamecube.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_31816432
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:12 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Bij de launch van de PS2 had ook niemand er moeite mee om 1200 gulden te betalen... en bovendien zijn de prijzen nog helemaal niet bekend, dus waar heb je het over?!
Uhm je bedoelt de die hards. De gewone man gaat echt geen 500euro voor een console betalen.
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:58:25 #163
100496 H.Flick
Turn-based
pi_31816627
Als het zoontje van 8 zegt dat hij echt liever een PS2 heeft dan kopen enorm veel ouders gewoon een PS2 en dan maakt de prijs niet eens zo heel veel uit...
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:03:51 #164
65330 Ruzbeh
pi_31816824
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:58 schreef H.Flick het volgende:
Als het zoontje van 8 zegt dat hij echt liever een PS2 heeft dan kopen enorm veel ouders gewoon een PS2 en dan maakt de prijs niet eens zo heel veel uit...
Inderdaad, 500 euro, wat maakt 't uit...
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:05:42 #165
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31816899
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk het niet...

Maar ik kan het fout hebben
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:06:00 #166
100496 H.Flick
Turn-based
pi_31816911
De PS3 begint misschien op 500 euro, maar na een tijdje gaat die prijs heus wel omlaag. Net alsof de revo meteen op 100 euro begint bij de launch. Maar als het tussen 150 en 100 euro gaat maakt het echt niet zoveel uit, hoor.
pi_31817210
Zo belangrijk is de prijs al helemaal niet. Als een console met veel poeha gemarketeerd wordt en duurder is krijgen mensen automatisch het idee dat ie beter zal zijn dus daar sta je dan met je 100 euro console. Bovendien zou Nintendo gek zijn om hun console voor een dergelijk lage prijs bij launch in de schappen te leggen omdat ze bij zo'n prijs alleen winst kunnen maken als hun break-even-point al bereikt is en dat duurt nou eenmaal enkele jaren en een hogere prijs zie ook de Cube.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:28:06 #168
65330 Ruzbeh
pi_31817568
Wat een onzin zeg. Prijs maakt wel degelijk uit. Kijk straks maar eens wat een grote impact de prijsdrop van de PStwo van $150 naar $99 zal hebben.
pi_31817946
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:28 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een onzin zeg. Prijs maakt wel degelijk uit. Kijk straks maar eens wat een grote impact de prijsdrop van de PStwo van $150 naar $99 zal hebben.
De ps2/two zit al jaren in de verzadigings fase om dat ding uberhaupt in leven te houden moet er om de zoveel tijd gewoon iets gedaan worden wat hem weer nieuwer maakt. Eerst de uiterlijke verslangkingskuur, een prijsverlaging dit is gewoon de laatste restjes eruit persen en bij elke nieuwe aktie duurt het zeer kort voor er weer iets gedaan moet worden.

Denk je nou serieus dat de ps2 nu nog beter verkocht gaat worden? Voor langer dan een enkel maandje?
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:59:35 #170
65330 Ruzbeh
pi_31818536
.

De verkopen van de PS2 zijn anders toch nog steeds ijzersterk hoor.
pi_31818598
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:59 schreef Ruzbeh het volgende:
.

De verkopen van de PS2 zijn anders toch nog steeds ijzersterk hoor.
Ja maar verwacht je echt nog een degelijke boost na welke maatregel dan ook? Ik niet.
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:06:28 #172
65330 Ruzbeh
pi_31818774
Ik wel.

pi_31818921
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wel.

Je hebt alleen argumenten om deze voorspelling te rechtvaardigen of de mijne te weerleggen

Maar goed we zijn nu wel weer genoeg off topic gegaan (door jou)
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:14:25 #174
65330 Ruzbeh
pi_31819029
Ga anders maar met P-Style discussiëren over die pricedrop.

Ontopic.
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:45:31 #175
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31820061
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:10 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Je hebt alleen argumenten om deze voorspelling te rechtvaardigen of de mijne te weerleggen

Maar goed we zijn nu wel weer genoeg off topic gegaan (door jou)
Je kan voortaan ook uit dit topic blijven als je dit offtopic vindt gaan
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:46:57 #176
65330 Ruzbeh
pi_31820096
Tomasso, Nintendo hardliner.
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:58:06 #177
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31820525
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Tomasso, Nintendo hardliner.
pi_31820864
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:45 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Je kan voortaan ook uit dit topic blijven als je dit offtopic vindt gaan
Als je dit niet off-topic vond dan zul je nog heel veel plezier aan mij in dit topic gaan beleven. Ach wat zeg ik, dat deden jullie natuurlijk al.
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:14:21 #179
65330 Ruzbeh
pi_31821082
Trouwens, over de graphics enzo, ik verwacht dat de eerste screens van iets in-game op Revolution er echt prachtig gaan uitzien. De resolutie is 640x480 i.p.v. 1280x720 en daarnaast zullen de screens komen van in-game dingen die de in-house development teams hebben gemaakt en die hebben altijd heel veel controle op de eigen Nintendo hardware (zoals je ziet bij 3D nintendo games op DS versus 3D third-party games). Dus ik verwacht dat als ze wat laten zien, het minstens even mooi gaat worden als wat Microsoft en Sony tot nu toe hebben laten zien.

Nintendo Revolution.

180 miljoen units.

BELIEVE.
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:16:41 #180
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31821181
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Trouwens, over de graphics enzo, ik verwacht dat de eerste screens van iets in-game op Revolution er echt prachtig gaan uitzien. De resolutie is 640x480 i.p.v. 1280x720 en daarnaast zullen de screens komen van in-game dingen die de in-house development teams hebben gemaakt en die hebben altijd heel veel controle op de eigen Nintendo hardware (zoals je ziet bij 3D nintendo games op DS versus 3D third-party games). Dus ik verwacht dat als ze wat laten zien, het minstens even mooi gaat worden als wat Microsoft en Sony tot nu toe hebben laten zien.

Nintendo Revolution.

180 miljoen units.

BELIEVE.
YOU...WILL...SAY...WOW
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:44:08 #181
100496 H.Flick
Turn-based
pi_31822327
Waar komt dat Believe vandaan? Dat is toch nooit een officiele Nintendo slogan geweest?
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:50:21 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31822551
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef H.Flick het volgende:
Waar komt dat Believe vandaan? Dat is toch nooit een officiele Nintendo slogan geweest?
Dat is ontstaan bij de Megaton denk ik Het is nu 'ons' motto geworden
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:58:53 #183
65330 Ruzbeh
pi_31822898
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is ontstaan bij de Megaton denk ik Het is nu 'ons' motto geworden
Volgens mij door Dinky Crow van Gaming-Age hoor.
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:59:19 #184
65330 Ruzbeh
pi_31822921
Believe.

BELIEVE.

ONLY IF YOU BELIEVE!!
pi_31822947
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Volgens mij door Dinky Crow van Gaming-Age hoor.
Toch wel, ik dacht door Harry Spreeuw van insidegamer
Houd van een lijntje.
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:32:10 #186
8369 speknek
Another day another slay
pi_31824134
quote:
De resolutie is 640x480 i.p.v. 1280x720
Net weer even Fable op de pc gespeeld.. Ik heb de resolutie van 1280x760 naar 800x600 gedraaid, zodat ik alle effecten en anti-aliasing aan kan zetten. Ik vind 800x600 eigenlijk gewoon prima, alleen de tekst wordt dan irritant groot. Ik heb zelfs meestal als ik de spellen op een hoge resolutie draai, dat ik het minder mooi ga vinden omdat de randen gewoon veel te scherp worden.. Die andere effecten en lightmaps zijn veel belangrijker om de goede sfeer over te brengen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_31824196
quote:

Nintendo Revolution.

180 miljoen units.

BELIEVE.
WIe zegt dat ze 640x480 alleen ondersteunen. Ze kunnen best een wat hogere reso gaan gebruiken. Geen hd betekent niet meteen lage reso. Zeker met de hardware van vandaag zou het niet veel uitmaken aangezien de hardware tegenwoordig zo is geoptimaliseerd voor hogere reso's (1024x786+) dat er eigelijk al geen performance verschil meer zit tussen 640x480 en 1024x786.
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:36:46 #188
100496 H.Flick
Turn-based
pi_31824310
Maar een non-HDTV kan toch maar een bepaalde resolutie aan. Dan heeft 1024xnogietszodathetbreedbeeld is (:P) toch geen nut.
pi_31824372
Ik hoop echt dat er binnenkort wat games worden geshowed want van deze technische gezever snap ik toch geen hol.
Houd van een lijntje.
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:11:36 #190
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_31825544
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:36 schreef H.Flick het volgende:
Maar een non-HDTV kan toch maar een bepaalde resolutie aan. Dan heeft 1024xnogietszodathetbreedbeeld is (:P) toch geen nut.
jamaar, hij kan ook op computermonitors en beamer worden aangesloten. en dan is een hogere resolutie toch wel leuk.
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:41:57 #191
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31826448
Mijn tv kan een maxi resolutie van 1024 aan, dus fuck it, HD boeit me niet
pi_31827066
The Revolution = The Resolution!
  maandag 31 oktober 2005 @ 00:40:40 #193
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31827761
Niet ook het Revolution topic ook al Kenker gezeik over resoluties, HDTV en andere technisch gebrabbel
  maandag 31 oktober 2005 @ 00:47:43 #194
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31827865
Idd, gelijk heb je Roy!
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:11:15 #195
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31831599
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet ook het Revolution topic ook al Kenker gezeik over resoluties, HDTV en andere technisch gebrabbel
Het zijn ook elke keer de niet-nintendo fanboys die er mee beginnen

Dit maal was het dan Ruzbeh
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:32:47 #196
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_31832001
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo leer je nog eens wat
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_31833678
Dus 2 november komt er nieuws
Rond WiFi?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:02:24 #198
65330 Ruzbeh
pi_31834070
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:11 schreef Tomasso het volgende:
Dit maal was het dan Ruzbeh
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:21:32 #199
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31834464
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:02 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

?
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:55:03 #200
65330 Ruzbeh
pi_31835216
Ik haalde de resoluties erbij als een voordeel voor Nintendo enzo hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')