quote:
Moet inloggen.. copy/paste het hier eens?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb ook een voorspelling gedaan. Lach me alvast maar keihard uit hoor (dat verwacht ik ook met zo'n voorspelling), maar dit is serieus.
Ja daaagquote:The following errors were found:
The board administrator requires all members to log in
Die in het centrum bedoel je? Ja, dat is inderdaad wel matig ja... De Nintendo games etc. staan helemaal aan de zijkant, alles door elkaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Wat een onzin, maar wel cool..
Enneh, bij deze mijn gok over hoe de verkoop verdeeld gaat zijn:
Xbox 360 45%
PS3 35%
Revo 25%
Oftewel, alle consoles zullen dicht bij elkaar komen te liggen.. volgende generatie zal de genadeklap vallen!
Wat me altijd pijn doet.. De Mediamarkt R'dam binnen lopen! Ergens ver weg een DS gamepod, GameCube gamepod doet het al tijden niet meer.. alleen maar PS2/Xbox games, en de Nintendospullen hebben een achteraf plekje..![]()
![]()
quote:
DOH!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Moet inloggen.. copy/paste het hier eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja dat heb je in elke winkel, ook bij de free record shop. Alleen niet bij Intertoys en Bart Smit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die in het centrum bedoel je? Ja, dat is inderdaad wel matig ja... De Nintendo games etc. staan helemaal aan de zijkant, alles door elkaar![]()
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Ik ben blij dat je zo negatief bent over de PS3(ivm een eerlijke strijd), maar vergeleken met het huidige marktaandeel van Sony (80%) lijkt het me erg onwaarschijnlijk als ze de volgende generatie onder de 50% gaan komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef Tomasso het volgende:
Mijn voorspelling:
Nintendo Revolution: 30%
Xbox 360: 40%
PS3 : 30%
Non-gamers zijn niet console-trouw.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo negatief bent over de PS3(ivm een eerlijke strijd), maar vergeleken met het huidige marktaandeel van Sony (80%) lijkt het me erg onwaarschijnlijk als ze de volgende generatie onder de 50% gaan komen
Het was maar een grove schatting met een Nintendo bril op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo negatief bent over de PS3(ivm een eerlijke strijd), maar vergeleken met het huidige marktaandeel van Sony (80%) lijkt het me erg onwaarschijnlijk als ze de volgende generatie onder de 50% gaan komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:51 schreef Xrenity het volgende:
Natuurlijk is de Rev geen directe concurrentie van de anderen, maar:
Revolution: 35%
PS3: 25%
* Xrenity gaat terug in de tijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat Sony, die nu nog miljoenen consoles verkoopt, maar 25% van de markt krijgt.
quote:Je denkt serieus dat Nintendo, die nu nog miljoenen consoles verkoopt, maar 25% van de markt krijgt.
Sega gaat volgens jou weer spontaan doen aan consoles?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:03 schreef mordradead het volgende:
PS3: 50%
Revolution: 1%
Sega (?):9%
Inderdaad. Maar je geeft Xbox360 wel 40%. Ik denk niet dat Microsoft meer consoles gaat verkopen dan Sony.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
* Xrenity gaat terug in de tijd
[..]
Zo makkelijk is het niet peri. Begrijp dat nou eens
Sega komt stiekem met een geheime console.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:03 schreef mordradead het volgende:
50%quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:03 schreef mordradead het volgende:
Mja één verschil, amper concurrentie, sterke concurrentie, zoek het verschil.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
* Xrenity gaat terug in de tijd
[..]
Zo makkelijk is het niet peri. Begrijp dat nou eens
ik vrees dat de Revolution een nieuwe dreamcast wordquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Sega was ooit de concurrentie, maar die zijn gewoon keihard geflopt.
En waarom dat dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik vrees dat de Revolution een nieuwe dreamcast word
Mja ach, beter dan al die neppe nieuwsberichten.quote:
fuck man hoe weet jij datquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:11 schreef Tomasso het volgende:
Mordra, Sega komt zeker met de Sega Magenta?
omdat er niet zoveel stoere schietspelletjes op komen natuurlijkquote:En waarom dat dan?
Dus er komt geen afstandsbediening als controller?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mja ach, beter dan al die neppe nieuwsberichten.
Dat was helaas wel echt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus er komt geen afstandsbediening als controller?
PS2 70%quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:30 schreef Roi het volgende:
Xbox 360: 25%
PS3: 65%
Revolution: 10%
Gok ik zo. Hoe zit het nu eigenlijk ?
quote:
Waarom denk je dat ik niet geloof dat sony's marktaandeel meer dan 30% gaat zakkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:42 schreef peristilius het volgende:
[..]![]()
Zoveel?
Dat is echt niet normaal meer.
Je blijft ook een fanboy hequote:
quote:10 times more consoles were sold in the first week of the new price and sales have continued to grow. In the three weeks since the price drop Nintendo GameCube market share has increased five fold from 5% to 25% putting it in second position in the console market throughout Europe.
[Playstation 3] Op zn vroegst 1 april 2006quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je blijft ook een fanboy he
Xbox en GC liggen dichter bij elkaar. Ik geloof zelfs dat de cube iets boven de Xbox uit kwam. Even kijken of ik ergens cijfers kan vinden
/edit
iig cube Europa:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:14 schreef PandorasBox het volgende:
Ps2 ~ 85mln
Gamecube ~ 18ml
Xbox ~ 22 mln
Totaal aantal verkochte units ~125
Sony ~ 68%
Nintendo ~ 15%
MS ~ 17%
Ongeveer
Vergeten we niet dat sony de vorige ronde de eerste van de 3 was en alleen al daarom een hoop consoles verkocht,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet geloof dat sony's marktaandeel meer dan 30% gaat zakken
Kan idd, we zien het allemaal welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:24 schreef remcheese het volgende:
[..]
Vergeten we niet dat sony de vorige ronde de eerste van de 3 was en alleen al daarom een hoop consoles verkocht,
want iedereen wilde een nieuwe console en de enige die er toen te krijgen was was de ps2.
Nu is het de xdoos die de nieuwe generatie aftrapt en alles wat dus dikke graphics wil (meteen ook de groep die bereid is flink te betalen voor een nieuwe console , zolang ze hem maar eerder hebben dan de buren) zal acuut naar de winkel rennen om de xdoos360 te halen.
De buurkindertjes zien de mooie xdoos beelden en willen er ook een, de ps3 is er dan nog steeds niet, en zo denk ik dat de kans dat de xdoos deze generatie hetzelfde zal doen als de ps2 in de huidige generatie, erg groot is.
Wie de slag om de next gen uiteindelijk zal gaan winnen kunnen we over 5 jaar pas zien als de next-next-gen's er aan komen, maar de huidige zal denk ik om bovenstaande reden gewonnen worden door Microsoft.
iemand?
ik wel i.i.g. , ff een bakkie pakken.
dreamcast?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:24 schreef remcheese het volgende:
[..]
Vergeten we niet dat sony de vorige ronde de eerste van de 3 was en alleen al daarom een hoop consoles verkocht,
want iedereen wilde een nieuwe console en de enige die er toen te krijgen was was de ps2.
Waarom verkoopt de PS2 dan nog steeds veruit het meest?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:24 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ik doe een gokje:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom verkoopt de PS2 dan nog steeds veruit het meest?
Ik doe een gokje, die devs hadden ze vorige generatie ook al, games zijn wel belangrijk idd. Maar of die voorsprong nou echt zo belangrijk is geweest. We zullen zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik doe een gokje:
Veel verkocht in het begin > grote userbase > meer devs > meer games > meer users > meer devs > etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |