quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:50 schreef BwennieBren het volgende:
vliegerdraad of koord.... hoe heet dat?
mr_anonimous + 1quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ballon?
Patch Lewis +1quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:02 schreef Patch het volgende:
Madonna
Ja Patch doet weer mee, dan zijn de antwoorden zo gegeven.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:05 schreef Chielus het volgende:
goh, ik ben weer eens lekker op tijd
In die post had ik mezelf ook op mijn vingers getikt anders hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:12 schreef BwennieBren het volgende:
The haunting
Nell
Rob Roy
Gangs of NY
Kingdom of Heaven
schindlers list
En dan zeggen dat wij als vast FMT-ers niet origineel meer zijn
okay vergevenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:14 schreef Patch het volgende:
[..]
In die post had ik mezelf ook op mijn vingers getikt anders hoor
BwennieBren + 1
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
The Crow?maar welke?
The Da Vinci Code?
Wimbledon?
Kingpin?
Spiderman?
Attack of the clones?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:26 schreef mr_anonimous het volgende:
4 Mona Lisa Smile
Kirsten Dunst?
Aldus?quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:33 schreef Patch het volgende:
Kirsten Dunst
Spiderman
Mona Lisa Smile
Wimbledon
The Crow: Salvation
Strike
Small Soldiers
Is goed Patch, ik heb toch geen idee. Ga maar lekker kijken! Veel plezierquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:53 schreef BwennieBren het volgende:
Mighty Ducks?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:04 schreef RuneRose het volgende:
happy gilmore?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iets met bal in de titel?
t zal toch niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:29 schreef dolle_hond het volgende:
la confidential
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:29 schreef dolle_hond het volgende:
la confidential
ik bedoel die titel lag namelijk zo voor de hand maar ik dach nah... strookt niet met het plaatjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had alleen die aanwijzing met AL en LA gelezen.
zie nu t plaatje pas
Er zijn zoveel verfilmingen van dit verhaal, zoveel versies ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:35 schreef dolle_hond het volgende:
heb IK die film ook gezien?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:53 schreef BwennieBren het volgende:
Nou ik zeg maar ff wat: Halloween H20 20 Years Later?
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:55 schreef BwennieBren het volgende:
Alice in Wonderland?
BwennieBren + 1quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:55 schreef BwennieBren het volgende:
Alice in Wonderland?
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:13 schreef RuneRose het volgende:
6 is gespeeld door William H Macy?
8. is toevallig niet Cate Blanchett?
quote:
Voor het puntje graag alles in één post plsequote:
nog 2 dus en nogmaals in 1 postquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:36 schreef California het volgende:
Crowe, DiCaprio
John Nash leeft trouwens nog.
op nr 7 na allemaal goed, ook Clint is niet goedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
1. Val Kilmer
2. Liam Neeson
3. Russell Crowe
4. Nicole Kidman
5. Jamie Foxx
6. Leonardo Dicaprio
7. Harvey Keitel?
8. Madonna
think think think want je hebt het juist! en doe het ineen postquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Charrière!
Papillon natuurlijk! Ik weet alleen dat Dustin Hoffman daar in meespeelt, maar ik weet ook dat die niet Papillon speelt...
kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Charrière!
Papillon natuurlijk! Ik weet alleen dat Dustin Hoffman daar in meespeelt, maar ik weet ook dat die niet Papillon speelt...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:02 schreef Chielus het volgende:
dan zal t wel steve mcaueen zijn
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:03 schreef Chielus het volgende:
1. Val Kilmer
2. Liam Neeson
3. Russell Crowe
4. Nicole Kidman
5. Jamie Foxx
6. Leonardo Dicaprio
7. Steve McQueen??
8. Madonna
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:19 schreef BwennieBren het volgende:
David Bowie in Merry Christmas Mr. Lawrence
Juist en nu is ie welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:26 schreef dolle_hond het volgende:
la confidential
t zal toch niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:29 schreef dolle_hond het volgende:
la confidential
+ Two brothers.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:40 schreef BwennieBren het volgende:
La Confidential
The Count of Monte Cristo
The Time machine
Memento
Rules of engagement
Till human voices wake us
Ik zie dat DH ook vertrokken is. Ik ga een borrel halen. Voor wie nog lurkt, nog een fijne voortzetting van FMT
Sheridana +1quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:12 schreef Sheridana het volgende:
Paul Hogan?
Hi Andy! Ben zeker geen nr. 1 meer he...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Back to the future
Back to the future II
Back to the future III
Stuart Little
Stuart Little 2
The frightners
The Concierge
Hoe zo niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:45 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hi Andy! Ben zeker geen nr. 1 meer he...
Andy plus 1
Sokolsky +1quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:31 schreef Sokolsky het volgende:
Léon
Dracula
Harry Potter 3
Batman Begins
Hannibal
JFK
Dat dacht ik ook. Maar behalve Sheri reageerde niemand dus stelde ik maar een nieuwe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:32 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wist trouwens de vorige vraag ook, maar zag dat je al een nieuwe had gesteld. Die hal is eh... tamelijk herkenbaar.
De eerste 15 dagen wel. Als je hem verder niet wil gebruiken is dat best handig. Verder weet ik alleen dictionary.com maar daar moet je wel goed checken of hij alles goed vertaald heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:38 schreef Sokolsky het volgende:
Is dat gratis?
Wyccie +1quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:46 schreef wyccie het volgende:
Wilde
Talented Mr. Ripley
Closer
Alfie
Cold Mountain
I heart huckabees
die mag je ook niet gebruiken toch?quote:
Als vraagsteller wel...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 03:20 schreef Nembrionic het volgende:
die mag je ook niet gebruiken toch?
ok danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
+ Two brothers.
Het punt mag naar BB.
is goed hoor. het is meteen ook een drukke maand, met veel topicsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
En ja, ik weet dat we al met een andere vraag bezig zijn, maar ik vond de vorige vraag leuker
d_h, neem jij het na deze maand weer over met tellen? Ik vind eigenlijk dat iedereen een maand zou moeten tellen, gewoon om te zien hoeveel werk daar in gaat zitten... Hulde aan d_h
Jeujquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
is goed hoor. het is meteen ook een drukke maand, met veel topics
Huh? Hè? Wie, wat en waarom? Nieuw puntensysteenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jeuj
We lopen nét geen 1-op-1, en dat is toch wel redelijk uniek sinds de invoering van het nieuwe puntensysteem
Ja, sinds ik tel gaan alle punten naar d_h en mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Huh? Hè? Wie, wat en waarom? Nieuw puntensysteen![]()
Allround puntentelling is er niet meer?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, sinds ik tel gaan alle punten naar d_h en mij
Nee, sinds 2003 (geloof ik?) is het maandensysteem ingevoerd, en wordt iedere maand opnieuw begonnen met tellen, in plaats van een doorlopende puntentelling. Dus zo nieuw is het niet meer eigenlijk
Sorry voor het oponthoud. D'r komt zo nu en dan wel eens iets als werk voorbij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:38 schreef Sheridana het volgende:
Oh ja, Tony Curtis! en Sidney Poitier, the Defiant ones
Da's lief....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
+ Two brothers.
Het punt mag naar BB.
die wordt al tijden 1 keer per maand gepost.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Allround puntentelling is er niet meer?
Ben ik nog steeds nummer 1?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die wordt al tijden 1 keer per maand gepost.
niks nieuws voor jou
je bent al over de 1000 geloof ik
aan t einde van t laatste september-topicquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Ben ik nog steeds nummer 1?
Waar kan ik de allround vinden?
Kan ik mijn ouders trots maken.
jij op de 2e plaats, dat had ik niet zien aankomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
aan t einde van t laatste september-topic
of enkele dagen wachten
kwestie van veel aanwezig zijn hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:58 schreef Patch het volgende:
[..]
jij op de 2e plaats, dat had ik niet zien aankomen
Deze maand wel. Maar DH is tweede van het all time klassement.quote:
lijkt me een juist antwoord.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze maand wel. Maar DH is tweede van het all time klassement.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:30 schreef ArtyShock het volgende:
The Mask
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Ace Ventura
Dumb and Dumber
Earth Girls are Easy
Batman Forever
Man on the Moon
The Truman Show
Bruce Almighty
Liar Liar
Ik kreeg voor zo'n simpele vraag pardoes 3 minuten de tijd. Dat kon ik toch ook niet verzinnen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Arty je Martin Scorsese award loopt gevaar!
Weet ik, maar dat is vast latijn of grieks, en het staat voor Fish dan is het toch ook goed, of niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:23 schreef Sheridana het volgende:
Mogge! Het is niet Fish..maar Pisces
Of wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:02 schreef Sheridana het volgende:
Het is Tom Cruise, of niet?
Alle personen zijn goed, maar d'r schort nog íets aan de volgorde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:05 schreef Mennosson het volgende:
Warwick Davis
Eliah Wood
Tom Cruise
Bruce Willis
Sigourney Weaver
Robert DeNiro
Jim Carrey
Rene Russo
Morgan Freeman
Dolph Lundgren
Carel Struyken![]()
Richard Kiel
Anders was 'ie wel héél simpel geweest hè.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:12 schreef RuneRose het volgende:
nvm. Lengte stukje had ik even overheen gelezen.![]()
Rene is niet zo groot hoor. Ondanks dat ze jarenlang model is geweest... Sigourney en Bruce zitten dicht bij elkaar en Jim is nog niet zo oud dat 'ie al begint te krimpen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:12 schreef Mennosson het volgende:
Warwick Davis
Eliah Wood
Tom Cruise
Robert DeNiro
Jim Carrey
Bruce Willis
Sigourney Weaver
Morgan Freeman
Rene Russo
Dolph Lundgren
Carel Struyken![]()
Richard Kiel
Closing in!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:17 schreef RuneRose het volgende:
Warwick Davis
Eliah Wood
Tom Cruise
Robert DeNiro
Sigourney Weaver
Bruce Willis
Rene Russo
Jim Carey
Morgan Freeman
Dolph Lundgren
Carel Struyken
Richard Kiel
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:23 schreef RuneRose het volgende:
Warwick Davis1.07m
Eliah Wood1.68m
Tom Cruise1.70m
Rene Russo1.73m
Robert DeNiro1.78m
Sigourney Weaver1.82m
Bruce WIllis1.83m
Jim Carey1.88m
Morgan Freeman1.89m
Dolph Lundgren1.98m
Carel Struyken2.13m
Richard Kiel2.18m
zo dan?
Cancer staat voor onze kreeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:51 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is vast latijn of grieks, en het staat voor Fish dan is het toch ook goed, of niet?Cancer staat trouwens voor krab.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:39 schreef ArtyShock het volgende:
Gemini?
The 40 year old Virgin -> Virgo
No Cure for Cancer Deze reken ik goed
Scorpio? en anders The Scorpion King
Capricorn One
Euh... Dit is moeilijker dan ik dacht...
The Lion King?
Hehe... Leopold moet ik goed rekenenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:43 schreef RuneRose het volgende:
Kate and Leopold/The Lion King.
The 40 year old Virgin.
The Scorpion King.
A Fish Called Wanda.
Ragin Bull.
Kirsten Dunst in Eternal Sunshine of a spotless mind.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:45 schreef RuneRose het volgende:
Ja, ik ga nu een vraag maken zodat ik die straks kan gebruiken, hier dus even een simpele vraag zodat jullie verder kunnen en ik me op mijn vraag kan concentreren.
Citaten van Pope en Nietzsche gepresenteerd door welke actrice en in welke recente film?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:49 schreef wyccie het volgende:
Hehe... Leopold moet ik goed rekenen
RuneRose +1
Ik bedoelde dus inderdaad zoals SoK aangeeft, de echte namen van de sterrenbeelden; Aries, Taurus, Gemini, Cancer, Leo, Virgo, Libra, Scorpio, Sagittarius, Capricorn, Aquarius en Pisces.
De Nederlandse naam voor Gemini is Tweelingen (mv) en niet Tweeling.
Nee, helaas. Met een recente film bedoel ik trouwens een film uitgebracht na 2000.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:47 schreef Mennosson het volgende:
Kevin Kline -A Fish Called Wanda
Oh shit actice...eh Jamie Lee Curtis
Dat was dus goed. Helemaal gemist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kirsten Dunst in Eternal Sunshine of a spotless mind.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Scorpion King
No Cure for Cancer al is dit meer een registratie, toch?
Capricorn One
De Tweeling
Kate and Leopold
En als Chinese sterrenbeelden ook tellen:
Crouching Tiger, Hidden Dragon
Snakes on a Plane
12 Monkeys
Wag the Dog
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
En ja, ik weet dat we al met een andere vraag bezig zijn, maar ik vond de vorige vraag leuker
Je hebt het wel eerlijk verdiend. Maar het is wel zo dat ik misschien de vraag beter had moeten formuleren. Dus op verzoek:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:51 schreef RuneRose het volgende:
Nah, geef het punt mar aan Arty. Ik heb er maarheel even over eentje na moeten denken.
Ik zei 4 films!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:08 schreef victorinox het volgende:
Spring, Summer, Fall, Winter and Spring
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:09 schreef RuneRose het volgende:
Early Spring
Late Autumn
The End of Summer
Spring, Summer, Autumn, Winter... and Spring
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:16 schreef ArtyShock het volgende:
Summer of Sam
Jerry Springer, Too hot for TV
Falling Down
Wintertime?
Hence the name.quote:
JE typet tes nel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:23 schreef mr_anonimous het volgende:
A requyiem for adream
quote:
Geen telefoon dit keer?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:23 schreef mr_anonimous het volgende:
A requyiem for adream
MS Paint?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:32 schreef RuneRose het volgende:
Foei, ik ben echt heel erg slecht met paint...Ik hoop dat jullie het straks een beetje kunnen herkennen!
Zelfs als ik wist om welke film het gaat, heb ik geen idee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat zegt Keiko tegen Kawada voor ze sterft?
Euh...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat zegt Keiko tegen Kawada voor ze sterft?
Nee, het is een woord.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Euh...
*rochel* *hoest* *stuiptrek*
Einde verhaaltje?
Argh, die ligt hier al maanden op een stapeltje te wachten om bekeken te worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh sorry is uit Battle Royale.
Ik heb 'm wel gezien, maar da's al weer een paar jaar geleden. Pff. Even graven hoor. Was Keiko één van dat clubje die onderdak had gezocht bij dat huisje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, het is een woord.
Keiko nam niet deel aan die versie van The Program maar aan een eerdere.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gezien, maar da's al weer een paar jaar geleden. Pff. Even graven hoor. Was Keiko één van dat clubje die onderdak hadden gezocht bij dat huisje?
volgens mij is t in die terugblik naar een vorige editiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gezien, maar da's al weer een paar jaar geleden. Pff. Even graven hoor. Was Keiko één van dat clubje die onderdak had gezocht bij dat huisje?
D'r gingen ook zóveel mensen dood in die film...
Nee. Maar wel in de buurt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:41 schreef RuneRose het volgende:
"I love you"
Ik heb werkelijwaar geen idee, maar m'n creatie is bijna klaar dus ik ga lekker gokken.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:43 schreef Mennosson het volgende:
Rosebud?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:47 schreef Mennosson het volgende:
arigato
Hoera Hoera dat is zij, Julia Roberts dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:00 schreef Mennosson het volgende:
Tip: er is er 1 jarig
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:00 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Hoera Hoera dat is zij, Julia Roberts dus.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:01 schreef Sokolsky het volgende:
waarom schrijft iedereen altijd Ghandi... het is toch echt Gandhi!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:05 schreef Sokolsky het volgende:
Maar ik heb het wél goed geschreven. Zo.
Hoezo, had ze na elke film een relatie met de hoofdrolspeler?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:16 schreef Mennosson het volgende:
Nee, ook allemaal niet.
Julia Roberts had na deze film een relatie met de hoofdrolspeler, maar goed dat maakt de selectie ook niet veel kleiner
Mr Anonimous +1quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Michael Collins?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |