is goed hoor. het is meteen ook een drukke maand, met veel topicsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
En ja, ik weet dat we al met een andere vraag bezig zijn, maar ik vond de vorige vraag leuker
d_h, neem jij het na deze maand weer over met tellen? Ik vind eigenlijk dat iedereen een maand zou moeten tellen, gewoon om te zien hoeveel werk daar in gaat zitten... Hulde aan d_h
Jeujquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
is goed hoor. het is meteen ook een drukke maand, met veel topics
Huh? Hè? Wie, wat en waarom? Nieuw puntensysteenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jeuj
We lopen nét geen 1-op-1, en dat is toch wel redelijk uniek sinds de invoering van het nieuwe puntensysteem
Ja, sinds ik tel gaan alle punten naar d_h en mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Huh? Hè? Wie, wat en waarom? Nieuw puntensysteen![]()
Allround puntentelling is er niet meer?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, sinds ik tel gaan alle punten naar d_h en mij
Nee, sinds 2003 (geloof ik?) is het maandensysteem ingevoerd, en wordt iedere maand opnieuw begonnen met tellen, in plaats van een doorlopende puntentelling. Dus zo nieuw is het niet meer eigenlijk
Sorry voor het oponthoud. D'r komt zo nu en dan wel eens iets als werk voorbij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:38 schreef Sheridana het volgende:
Oh ja, Tony Curtis! en Sidney Poitier, the Defiant ones
Da's lief....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
+ Two brothers.
Het punt mag naar BB.
die wordt al tijden 1 keer per maand gepost.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Allround puntentelling is er niet meer?
Ben ik nog steeds nummer 1?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die wordt al tijden 1 keer per maand gepost.
niks nieuws voor jou
je bent al over de 1000 geloof ik
aan t einde van t laatste september-topicquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Ben ik nog steeds nummer 1?
Waar kan ik de allround vinden?
Kan ik mijn ouders trots maken.
jij op de 2e plaats, dat had ik niet zien aankomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
aan t einde van t laatste september-topic
of enkele dagen wachten
kwestie van veel aanwezig zijn hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:58 schreef Patch het volgende:
[..]
jij op de 2e plaats, dat had ik niet zien aankomen
Deze maand wel. Maar DH is tweede van het all time klassement.quote:
lijkt me een juist antwoord.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze maand wel. Maar DH is tweede van het all time klassement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |